//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je het gezien Veyron.lover, de 32gig is op Ebay weggegaan voor maar liefst 835 euro!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #661  
Oud 06-08-09, 19:51
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Heb je het gezien Veyron.lover, de 32gig is op Ebay weggegaan voor maar liefst 835 euro!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 06-08-09, 20:18
isezumi isezumi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wie gaat er nou meer dan 75 euro bovenop de normale winkelprijs betalen als je over een maand hetzelfde toestel kan hebben voor de reguliere prijs?

Tis toch te gek om los te lopen al die uitbuiters op marktplaats enzo...

On topic: heeft iemand een idee welke belcompany niet raar zal doen tegen Nederlanders die een iPhone willen? Klees hier en elders dingen over onprettige ervaringen tegen Nederlanders in sommige winkels...
  #663  
Oud 06-08-09, 21:04
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Over een maand zal het voorraadprobleem nog steeds niet opgelost zijn hoor.... zeg maar eerder 3 maand.
Wat heb je gehoord over belcompany verkopers ?? Tegen belgen zijn sommige belcompany verkopers ook onbeschoft hoor (niet per sé voor de iphone).
  #664  
Oud 06-08-09, 21:45
azzido azzido is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Heb vandaag gevraagd naar mijn status bij Easy-M. Iemand al gehoord van leveringen daar? Heb op 7 juli gereserveerd.
  #665  
Oud 06-08-09, 22:54
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik ben vandaag een Mobistar winkel binnen gewandeld en heb na een zeer aangenaam gesprek een Iphone 3Gs 16 gb wit meegekregen, terwijl er eigenlijk geen meer waren Hij vond me blijkbaar zo sympathiek dat hij ineens naar achter liep en één tevoorschijn toverde...

Blijkbaar helpt vriendelijk en eerlijk zijn toch nog in deze zieke wereld...

I'm happy en voor die 50 onvriendelijke wachters op de lijst, be nice en dan krijg je veel meer gedaan
  #666  
Oud 06-08-09, 22:56
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawknl Bekijk bericht
Zojuist gebeld naar Switchshop Antwerpen Theater, daar melde de verkoper mij het volgende:
- Mobistar levert extreem onregelmatig ( niks nieuws dus )
- Ze werken niet met een officiële wachtlijst, maar dat wordt allemaal digitaal verschaft
- Gister hebben ze een levering binnen gekregen en die zijn verkocht aan klanten die besteld hebben op 30-06-2009
Geeft dus enigszins een indicatie, maar niet echt heel duidelijk..

Dan is er iets GOED MIS bij Switch want ik heb 29/6 een bestelling geplaatst bij Switch Theater in Antwerpen, maar heb NIETS, maar dan ook NIETS gehoord....

Of het is gewoon niet waar wat je zegt of het zijn allemaal 16 GB versies geweest. Of je wordt door Switch als Nederlander genaaid.

Laatst gewijzigd door Polansky; 06-08-09 om 22:59.
  #667  
Oud 06-08-09, 22:58
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
Ik ben vandaag een Mobistar winkel binnen gewandeld en heb na een zeer aangenaam gesprek een Iphone 3Gs 16 gb wit meegekregen, terwijl er eigenlijk geen meer waren Hij vond me blijkbaar zo sympathiek dat hij ineens naar achter liep en één tevoorschijn toverde...

Blijkbaar helpt vriendelijk en eerlijk zijn toch nog in deze zieke wereld...

I'm happy en voor die 50 onvriendelijke wachters op de lijst, be nice en dan krijg je veel meer gedaan
Idem dito, was bij mij ook het geval. Vergeet niet dat er in sommige winkels een aantal iphones onder toog liggen wachtende op hun rechtmatige eigenaar ... maar ze blijven weg. Dan wandelt er een vriendelijke en/of goede klant binnen en dan komt bij sommige verkopers de sympathie en verkoopzekerheid naar boven. En soms win je dan de hoofdprijs. Veel plezier met je toestel ;-)
  #668  
Oud 06-08-09, 23:43
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Dan is er iets GOED MIS bij Switch want ik heb 29/6 een bestelling geplaatst bij Switch Theater in Antwerpen, maar heb NIETS, maar dan ook NIETS gehoord....

Of het is gewoon niet waar wat je zegt of het zijn allemaal 16 GB versies geweest. Of je wordt door Switch als Nederlander genaaid.
Heb jij een voorschot betaald ? Indien ja, dan ben je waarschijnlijk genaaid .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFilip Bekijk bericht
Idem dito, was bij mij ook het geval. Vergeet niet dat er in sommige winkels een aantal iphones onder toog liggen wachtende op hun rechtmatige eigenaar ... maar ze blijven weg. Dan wandelt er een vriendelijke en/of goede klant binnen en dan komt bij sommige verkopers de sympathie en verkoopzekerheid naar boven. En soms win je dan de hoofdprijs. Veel plezier met je toestel ;-)
Als je zegt dat je Mobistar klant wilt worden en een abonnement wilt, dan helpt dat ook hoor.
  #669  
Oud 07-08-09, 07:24
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Dan is er iets GOED MIS bij Switch want ik heb 29/6 een bestelling geplaatst bij Switch Theater in Antwerpen, maar heb NIETS, maar dan ook NIETS gehoord....

Of het is gewoon niet waar wat je zegt of het zijn allemaal 16 GB versies geweest. Of je wordt door Switch als Nederlander genaaid.
Heb je al eens gemaild of gebeld over de lijst en waar je op de lijst staat dan?
  #670  
Oud 07-08-09, 10:04
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Heb je al eens gemaild of gebeld over de lijst en waar je op de lijst staat dan?
Zeker en vast en ik kreeg als antwoord van Switch dat zij daar geen uitspraken over wilde doen.

Dit is het mailtje dat ik daarover ontving:

Citaat:
"Beste,

Over levertermijnen hebben we helaas geen informatie. We verwachten dat de iPhone 3Gs in Augustus leverbaar zal zijn, maar kunnen dit in geen geval garanderen!

Er is uiteraard een wachtlijst voor de iPhone 3Gs, waar wij, gezien de enorme vraag naar de iPhone 3Gs, geen details over vrijgeven.

Met vriendelijke groeten,

Jim Meerbergen

Switch Antwerpen Theater | Apple Premium Reseller"
  #671  
Oud 07-08-09, 10:07
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Zeker en vast en ik kreeg als antwoord van Switch dat zij daar geen uitspraken over wilde doen.

Dit is het mailtje dat ik daarover ontving:
Hmm... vreemd ik heb al twee keer gemaild en netjes reactie gehad over mijn positie op de wachtlijst.
  #672  
Oud 07-08-09, 10:08
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Hmm... vreemd ik heb al twee keer gemaild en netjes reactie gehad over mijn positie op de wachtlijst.
Ik heb naar info en wijnegem gemaild op 22 en 24 juni, ik heb echter geen reactie mogen ontvangen. Afwachtend op de zw 32Gb 3GS...
  #673  
Oud 07-08-09, 10:11
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Ik heb naar info en wijnegem gemaild op 22 en 24 juni, ik heb echter geen reactie mogen ontvangen. Afwachtend op de zw 32Gb 3GS...
Dat verschilt dan kennelijk per filiaal. Ik heb hem bij Meir besteld en ze reageren altijd netjes. Niets aan de hand.
  #674  
Oud 07-08-09, 10:46
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

En nog altijd niks
__________________
Pom Pom Pom
  #675  
Oud 07-08-09, 11:14
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
Ik ben vandaag een Mobistar winkel binnen gewandeld en heb na een zeer aangenaam gesprek een Iphone 3Gs 16 gb wit meegekregen, terwijl er eigenlijk geen meer waren Hij vond me blijkbaar zo sympathiek dat hij ineens naar achter liep en één tevoorschijn toverde...

Blijkbaar helpt vriendelijk en eerlijk zijn toch nog in deze zieke wereld...

I'm happy en voor die 50 onvriendelijke wachters op de lijst, be nice en dan krijg je veel meer gedaan
Niet iedereen heeft de luxe om "even" een Mobistar winkel binnen te wandelen. Vind er trouwens niets eerlijks aan, dat ze eerst op waren en er toen toch nog een te voorschijn werd getoverd. Er waren nog 50 wachtenden voor u, die een voorschot hebben betaald en al een maand wachten. En ik kan me niet voorstellen dat ze hun toestel niet op komen halen. En als ze dat al zouden doen, dan is nummer 2 op de lijst toch aan de beurt ipv nummer 51? Ik wacht rustig mijn beurt af, veel nicer kan ik op dit moment niet zijn.
  #676  
Oud 07-08-09, 11:19
SkandalouZ's schermafbeelding
SkandalouZ SkandalouZ is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

2 juli besteld 16gb 3gs zwart

Citaat:
Geachte,

U staat eerste in de wachtrij.


Met vriendelijke groeten,


Switch Meir | [FONT=Osaka][SIZE=3]Apple [/SIZE][/FONT]Premium Reseller
Eiermarkt 46 | 2000 Antwerpen




  #677  
Oud 07-08-09, 11:22
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkandalouZ Bekijk bericht
2 juli besteld 16gb 3gs zwart
Ben jaloers! Nu maar hopen dat ze je vandaag bellen!
  #678  
Oud 07-08-09, 11:24
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Ze nemen er alleen mooi de rente van van onze aanbetalingen.
En als ze hem dan meteen verkopen krijgen ze ook nog eens rente over de gene die hem dan meteen koopt.
Ben echt blij als ik hem heb want dit is zo stressvol.
  #679  
Oud 07-08-09, 13:24
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

ik heb vandaag ook weer mijn ronde gedaan in limburg en overal hetzelfde verhaal, nog minimum een maand geduld hebben.

Ik heb mijn buik nu zo wel een beetje vol van apple, dat ze hun "goede" rommel maar houden. Als dit de manier is om iemand van producten te voorzien dan hoeft het voor mij niet meer. Als ik voor september niet de mogelijkheid heb om hem ergens te kopen dan koop ik hem niet meer.

En ze blijven maar reclame maken...
  #680  
Oud 07-08-09, 13:31
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

There is an app for that, but no iPhone!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.