//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb op 13 juli bij switch meir een iphone 3GS 32gb wit besteld ik had nog altijd niets vernomen en dan maar is een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 10-08-09, 21:33
brassghetto brassghetto is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb op 13 juli bij switch meir een iphone 3GS 32gb wit besteld

ik had nog altijd niets vernomen en dan maar is een mailtje gestuurd
dit was hun antwoord:
Geachte,

Helaas is de levering van iPhones zeer onvoorspelbaar.
U staat momenteel 15de op de lijst.

Met vriendelijke groeten,

Switch Meir | Apple Premium Reseller
Eiermarkt 46 | 2000 Antwerpen

succes aan de mede wachtende
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 10-08-09, 21:41
Trobken Trobken is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Temse
Berichten: 7
Standaard Geluk

Om aan mijn exemplaar te geraken heb ik welgeteld naar 3 Mobistar-kantoren gebeld. Mechelen was daar ook bij, en daar hadden ze -naar eigen zeggen- meer dan 100 mensen wachtende op de lijst... !!!

Zeggen dat je 'm cash betaalt en hem vandaag (als je in de voormiddag belt uiteraard) nog komt halen kan eventueel helpen?

Maar ik zal waarschijnlijk geluk gehad hebben...
  #763  
Oud 10-08-09, 22:09
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fago00 Bekijk bericht
Op 5 juli bij Switch Meir antwerpen besteld...
Zaterdag gaan informeren: hadden al 2 weken niets meer geleverd gehad.
Sta 20ste op de lijst (van al hun filialen), zwarte 32GB...

En maar wachten
Ik heb op 1 Juli een zwart 32 GB besteld bij Switch. Wel noemenswaardig dat ze al twee weken die toestellen niet meer gehad hebben!
  #764  
Oud 10-08-09, 22:20
eric@iphoneforum eric@iphoneforum is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb op 10 juli een zwarte 32GB besteld bij Switch.
Men hoopt dat eind van deze maand (augustus...) er weer wat binnenkomt.....
Het is toch niet te filmen.
  #765  
Oud 10-08-09, 22:46
robert2003 robert2003 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb mijn iphone al zeker 3 weken. Op deze site geshopt bij " aangeboden" en voor 100 euro meer de volgende dag gehaald. Alles netjes in gesealde doos en simlock vrij zoals het hoort. Als ik alle ellende lees over wachttijden is mijn tip.... koop hem via deze site en betaal iets meer maar heb er ook direct plezier van .
Veel succes met het wachten
  #766  
Oud 10-08-09, 23:43
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trobken Bekijk bericht
Zeggen dat je 'm cash betaalt en hem vandaag (als je in de voormiddag belt uiteraard) nog komt halen kan eventueel helpen?
Iedereen die een Iphone bestelt, zal em wel kunnen betalen zeker. Dat truukje zal niet helpen.
  #767  
Oud 10-08-09, 23:55
Trobken Trobken is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Temse
Berichten: 7
Standaard

Weet ik veel...
ik weet niet wat ze allemaal onder de toonbank verkopen.
Eigenlijk mijn zaken niet,zolang ik er maar een geldig aankoopbewijs van krijg...
Ik heb bij een andere zaak al korting gehad,toen ik zei dat ik ook 'cash' kon betalen...
  #768  
Oud 11-08-09, 00:12
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Ik heb op 1 Juli een zwart 32 GB besteld bij Switch. Wel noemenswaardig dat ze al twee weken die toestellen niet meer gehad hebben!
Switch is een toffe shop als je iets kan kopen uit de stock en dus ook meteen kan meenemen.
helaas is dat in veel gevallen niet zo,net zoals nu dus met de iphone.
Mijn 3G bestelde ik vorig jaar ook bij hen omdat ik dacht 'bij de bron' te zitten.
Ik had dus nog nooit van een "premium reseller" gehoord en dacht dat SWITCH gewoon de Apple Store in een nieuw jasje was.
Niet dus... na vier maanden hopeloos wachten gaven ze mij m'n voorschot terug en bij de eerste Mobistarshop die ik binnenging kon 'k hem zo meenemen.
Maar ja,dit jaar heb ik bij Mobistar m'n portie ook wel gehad...
Het zal waarschijnlijk niet anders zijn bij de volgende generatie offffff...Apple moet dusdanig concurrentie krijgen van Android and friends dat ze die streken misschien toch een keertje zal moeten laten vallen.
  #769  
Oud 11-08-09, 11:39
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Net berichtje binnen van HCW. Ze hebben nog geen iPhone gezien
Mobistar bepaald welke winkels de toestellen krijgen en ze hebben geen idee wanneer ze eindelijk iets zullen ontvangen.

pfffffff duurt lang!
  #770  
Oud 11-08-09, 12:16
limootje limootje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Net berichtje binnen van HCW. Ze hebben nog geen iPhone gezien
Mobistar bepaald welke winkels de toestellen krijgen en ze hebben geen idee wanneer ze eindelijk iets zullen ontvangen.

pfffffff duurt lang!
<zucht> Ik heb'm ook bij HCW besteld. Ik vraag me af of ik hem niet alsnog beter ergens anders kan bestellen...
  #771  
Oud 11-08-09, 12:18
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limootje Bekijk bericht
<zucht> Ik heb'm ook bij HCW besteld. Ik vraag me af of ik hem niet alsnog beter ergens anders kan bestellen...
Daarover denk ik ook. Je kan hem altijd weer doorverkopen als je die dan krijgt. Hier in Nederland krijg je er minimaal voor terug wat je er voor gegeven hebt.
  #772  
Oud 11-08-09, 12:24
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert2003 Bekijk bericht
Heb mijn iphone al zeker 3 weken. Op deze site geshopt bij " aangeboden" en voor 100 euro meer de volgende dag gehaald. Alles netjes in gesealde doos en simlock vrij zoals het hoort. Als ik alle ellende lees over wachttijden is mijn tip.... koop hem via deze site en betaal iets meer maar heb er ook direct plezier van .
Veel succes met het wachten
Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit te gek voor woorden, iemand is zo slim geweest om duit te slaan uit mensen die per se een 3Gs willen hebben en dat vind ik pure oplichting.
Ik wil ook graag een 3Gs, net zoals ik een 3G wou, maar ik wacht liever tot ik zonder al deze problemen een kan krijgen in de winkel. Trouwens, mijn 3G is nu een 9tal maand oud en ik kan er nog wel even mee verder, misschien dat ik mij wel een 3Gs koop begin volgend jaar, we zien wel.

Ik vind het ook vreemd dat er mensen zijn die nog maar enkele maanden een 3G hebben en deze halsoverkop weg willen doen voor zo'n 3Gs, wat win je met een 3Gs te kopen? Een paar nieuwe features (voice control, video en misschien nog wel enkele) waarvan enkele perfect mogelijk zijn op de 3G maar vooralsnog geblokkeerd zijn door Apple.

Ik kijk de kat nog wel even uit de boom, tegen dan zullen de kleine ongemakken die zich nu voordoen misschien wel weggewerkt zijn.
  #773  
Oud 11-08-09, 12:27
Vorst Vorst is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Switch is een toffe shop als je iets kan kopen uit de stock en dus ook meteen kan meenemen.
helaas is dat in veel gevallen niet zo,net zoals nu dus met de iphone.
Mijn 3G bestelde ik vorig jaar ook bij hen omdat ik dacht 'bij de bron' te zitten.
Ik had dus nog nooit van een "premium reseller" gehoord en dacht dat SWITCH gewoon de Apple Store in een nieuw jasje was.
Even in een ander daglicht stellen wat hier aan de gang is.
Mijn zoon werkt met mensen van Bel Company.
Die zeggen dat Mobistar geen enkele schuld treft. Mobistar krijgt gewoon zeer kleine voorraden binnen van Apple.

Vorig jaar had ik ook een iphone besteld bij S&S (apple store in Wommelgem). Na 3 maanden wachten heb ik mijn beklag gedaan. Zij vertelde me dat de iPhone een verschiftigd geschenk is van Apple. Zij hebben speciaal een extra persoon in dienst moeten nemen om antwoord te bieden aan ongeduldige klanten.
Ik ben zeker dat ze bij Switch echt niet weten wat ze moeten beginnen. Hun naam word door het slijk gehaald, waar ze zelf niets kunnen aan doen.
  #774  
Oud 11-08-09, 12:38
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorst Bekijk bericht
Even in een ander daglicht stellen wat hier aan de gang is.
Mijn zoon werkt met mensen van Bel Company.
Die zeggen dat Mobistar geen enkele schuld treft. Mobistar krijgt gewoon zeer kleine voorraden binnen van Apple.

Vorig jaar had ik ook een iphone besteld bij S&S (apple store in Wommelgem). Na 3 maanden wachten heb ik mijn beklag gedaan. Zij vertelde me dat de iPhone een verschiftigd geschenk is van Apple. Zij hebben speciaal een extra persoon in dienst moeten nemen om antwoord te bieden aan ongeduldige klanten.
Ik ben zeker dat ze bij Switch echt niet weten wat ze moeten beginnen. Hun naam word door het slijk gehaald, waar ze zelf niets kunnen aan doen.
Mobistar treft toch enige schuld hoor, de verdelen de hoeveelheid iPhones die binnenkomen niet evenredig met de winkels waarin zij naartoe leveren en bevoordelen zo hun eigen netwerk. Er is een Apple verdeelpunt dat Mobistart nu zelfs voor de rechter trekt hiervoor, dat wil toch ergens iets zeggen.

Als ik eerlijk moet zijn over de handelspraktijken van Mobistar, dan vind ik deze beneden alle peil. Vorig jaar toen ik mijn iPhone ging kopen dacht ik, ik koop deze bij Fnac, dan heb ik toch wat meer aankooppunten op de kaart staan. Ik werd door een verkoper doorverwezen naar de persoon van Mobistar aan zo'n informatiedesk van iPhone 3G. Het eerste wat die persoon begon uit te kramen is dat het toestel ENKEL met mobistar werkt en dat ik een abonnement MOEST nemen wil ik het toestel willen gebruiken, wat al dikke onzin is. De persoon vertelde nog een hoop zaken die kant nog wal raakten en midden in de uitleg heb ik mij omgedraaid en ben ik naar een Switch verkooppunt achter de hoek gewandeld, daar stond ik 5 minuten later buiten met een 3G zonder dat men mij enige onzing wist te vertellen. Wat wel handig was dat men vertelde in de Switch store is dat als ik in de buurt ben van zulke winkel en ik heb problemen met het toestel, dat ik het zonder factuur (garantiebewijs) kan binnen doen, men vind dit namelijk terug op de serienummer van het toestel. Tof systeem en ik ben sindsdien een tevreden klant van Switch en minder van Mobistar...
  #775  
Oud 11-08-09, 12:43
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Ik vraag me af hoe het komt dat er zo weinig productie is voor zoveel vraag..
  #776  
Oud 11-08-09, 12:44
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

ja en dat is niet alleen in belgie zo dat ze een tekort hebben hier in Nederland moet je inmiddels ook al een maand wachten.
  #777  
Oud 11-08-09, 12:46
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
Ik vraag me af hoe het komt dat er zo weinig productie is voor zoveel vraag..
Dat Heeft te maken met dat Apple gans het netwerk wereldwijd ineens wou voorzien van toestellen, voordien deed men het stapsgewijs.
  #778  
Oud 11-08-09, 12:49
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Europa staat gewoon op de laatste plaats voor Apple. In de USA is er een overvloed aan Iphones (zie voorraad status in de verschillende apple stores op de apple site). Ook in Rusland is er een overvloed aan Iphones.
  #779  
Oud 11-08-09, 13:23
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Dat Heeft te maken met dat Apple gans het netwerk wereldwijd ineens wou voorzien van toestellen, voordien deed men het stapsgewijs.
Dat zou wel een beginnersfoutje zijn, dan. Apple weet wat ze bij de vorige introducties hebben verkocht, dus kunnen ze een aardige forecast maken wat ze nu zouden kunnen verkopen en daar kun je de productie op aanpassen.

En als de producent niet voldoende kan produceren, zou je de introductie kunnen uitstellen tot de voorraad op peil is. Maar ja waarom zou Apple dat doen. Het product verkoopt zich toch wel en er is (nog) geen alternatief.

Wel vind ik dit soort praktijken raar in deze tijd. Men, tenminste ik, is niet meer gewend te moeten wachten op een product.

Ik heb m maar besteld bij Krefel en ik wacht wel totdat zij ze weer krijgen. Een rondje noord Belgie doe ik maar even niet meer. Slecht voor mn hart als je zo'n 3GS doosje op de toonbank ziet liggen en men m niet aan je wil verkopen (uiteraard is dit overdreven, het blijft natuurlijk maar een telefoon en het is niet het einde van de wereld)
  #780  
Oud 11-08-09, 13:24
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Dat Heeft te maken met dat Apple gans het netwerk wereldwijd ineens wou voorzien van toestellen, voordien deed men het stapsgewijs.
Best wel dom, als je een product uitbrengt dat een hype is moet je voor voldoende productie kijken.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.