//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) De wwdc's en keynotes van apple zijn heilig voor hen, al een hele tijd. Op die 'persconferenties' moeten ze altijd wel iets nieuws naar voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 11-08-09, 20:03
limeside limeside is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

De wwdc's en keynotes van apple zijn heilig voor hen, al een hele tijd. Op die 'persconferenties' moeten ze altijd wel iets nieuws naar voor brengen. Dus ik denk dus nog steeds dat de fout daar ligt.
Hetzelfde heb ik meegemaakt met mijn macbook. Deze werd aangekondigd en de week erna heb ik hem besteld. Ik had hem maar 2 maand achteraf omdat de productie nog niet begonnen was op het moment dat hij aangekondigd werd. Maar wees blij dat het nu al geweten is van de Iphone 3GS. Als ze nog gewacht hadden hadden veel mensen met hun geld van studentenjobs (net zoals ik) de 3G gekocht, en werd hij wsch op de keynote in september aangekondigd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 11-08-09, 20:11
ShApeBE ShApeBE is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limeside Bekijk bericht
Ja maar toch lijkt het mij onmogelijk dat iedereen meteen een iphone kan krijgen. En apple is toch een klein beetje ander dan philips of panasonic, ik denk dat ze er geen massaproductie van willen maken om de exclusiviteit te behouden en de prijs niet teveel te laten dalen.
Ik denk dat een wachttijd normaal is, maar de wachttijden zijn inderdaad enorm lang, er zal dus inderdaad wel iets achterzitten
Eh dus apple doet er alles aan om niet te groeien? Hoe meer ze er kunnen verkopen hoe groter de omzet, productie kosten kunnen vermindert worden en nog meer mensen zullen een iphone kopen. Iedereen wordt er trouwens beter van en Steve Jobs wordt nog rijker.
Das hetzelfde als bijvoorbeeld uw loon je verdient toch ook liever 200€ ipv 100€ voor hetzelfde werk.

Al eens gedacht aan kwartaalcijfers enzo...
  #803  
Oud 11-08-09, 20:16
nxken's schermafbeelding
nxken nxken is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 30
Standaard

Weet iemand of de iphone nog voorradig is in een media-markt in België ?
  #804  
Oud 11-08-09, 20:19
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nxken Bekijk bericht
Weet iemand of de iphone nog voorradig is in een media-markt in België ?
Media markt heeft nog geen enkele levering gehad
Ik sta wel tweede op de lijst dus mocht er een levering komen ben ik snel aan de beurt.
De wachtlijsten zijn daar niet zo lang.
  #805  
Oud 11-08-09, 20:29
nxken's schermafbeelding
nxken nxken is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 30
Standaard

Dank u voor de snelle reactie ilse85
  #806  
Oud 11-08-09, 22:58
Vorst Vorst is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limeside Bekijk bericht
De wwdc's en keynotes van apple zijn heilig voor hen, al een hele tijd. Op die 'persconferenties' moeten ze altijd wel iets nieuws naar voor brengen. Dus ik denk dus nog steeds dat de fout daar ligt.
Hetzelfde heb ik meegemaakt met mijn macbook. Deze werd aangekondigd en de week erna heb ik hem besteld. Ik had hem maar 2 maand achteraf omdat de productie nog niet begonnen was op het moment dat hij aangekondigd werd. Maar wees blij dat het nu al geweten is van de Iphone 3GS. Als ze nog gewacht hadden hadden veel mensen met hun geld van studentenjobs (net zoals ik) de 3G gekocht, en werd hij wsch op de keynote in september aangekondigd.
De laatste jaren heeft Apple zo'n success met hun introductie van hun producten dat ze zelf onmogelijk kunnen inschatten wat ze moeten produceren. In de eerste 2 dagen van iPhone 3Gs release waren er al 1 miljoen van verkocht, meer dus dan de 3G vorig jaar en minder landen dan vorig jaar.
Apple is volgens mij de enige producent die aankondigd en zegt dat het nieuwe product dezelfde dag reeds voorhanden is, en dat in heel de wereld.
Voor de iphone was de wachttijd tussen aankondiging en levering geloof ik een week.
Lang geleden zocht ik naar een Nokia Communicator, het duurde maanden voor dat eerste binnen waren na de aankondiging
Ik geloof dat de PS3 een jaar op voorhand was aangekondigd en met veel vertraging op de markt kwam (Blue-ray productie).
Als je weet dat de Apple bijna de volledige wereld wijde high capacity flashgeheugens productie opkoopt om aan de vraag te voldoen.
  #807  
Oud 11-08-09, 23:03
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jopjes Bekijk bericht
Volgens mij is het vrij simpel, mobistar heeft een contract dat ze de iphone mogen leveren. Echter ze kunnen met de levering niet garanderen dat de klanten ook bij mobistar klant worden. Over een paar maanden kunnen ze dit wel door de toegestane koppelverkoop. Mobistar levert dus nu niets meer tot de stukken voor koppelverkoop getekend zijn door de regering in september, daarna zal de verkoop van de iphone losgaan met een vast contract van mobistar en een simlocked iphone. Reken maar dat er dan geen voorraad probleem is.
HLN-lezer zeker?

Sim-lock blijft verboden in België en producenten blijven verplicht om de desbetreffende artikelen ook elks afzonderlijk aan te bieden.

Het meest realistische is dus dat ze een losse iPhone gaan aanbieden voor pakweg 999€ om zo de mensen toch te doen overtsappen op Mobistar.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #808  
Oud 11-08-09, 23:13
ShApeBE ShApeBE is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
HLN-lezer zeker?

Sim-lock blijft verboden in België en producenten blijven verplicht om de desbetreffende artikelen ook elks afzonderlijk aan te bieden.

Het meest realistische is dus dat ze een losse iPhone gaan aanbieden voor pakweg 999€ om zo de mensen toch te doen overtsappen op Mobistar.
Zowat hetzelfde als in nederland , dus who the hell koopt er dan nog simlock vrije iphone ?
  #809  
Oud 11-08-09, 23:58
azzido azzido is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Je zou er van versteld staan hoeveel mensen dan nog kiezen voor een simlockvrij model. Tenslotte is dat in België ook altijd de regel geweest.
Ik geloof trouwens dat er iets van een 800.000 iphones per week worden gemaakt.
  #810  
Oud 12-08-09, 10:10
ShApeBE ShApeBE is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azzido Bekijk bericht
Je zou er van versteld staan hoeveel mensen dan nog kiezen voor een simlockvrij model. Tenslotte is dat in België ook altijd de regel geweest.
Ik geloof trouwens dat er iets van een 800.000 iphones per week worden gemaakt.

Ja maar het zal je wel 300€ meer kosten voor niets ...
  #811  
Oud 12-08-09, 10:23
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Iemand intussen al iets vernomen over de wachtlijst bij Switch?

Bij Krefel adverteren ze op de site met een banner dat ze een voorraad hebben in diverse winkels. Denk alleen dat ik dan moet bellen om het zeker te weten, gezien er geen link achter de banner zit.
  #812  
Oud 12-08-09, 10:26
ShApeBE ShApeBE is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Iemand intussen al iets vernomen over de wachtlijst bij Switch?

Bij Krefel adverteren ze op de site met een banner dat ze een voorraad hebben in diverse winkels. Denk alleen dat ik dan moet bellen om het zeker te weten, gezien er geen link achter de banner zit.

Mja die banner staat er al van in het begin toen de iphone ook nog in de webshop stond. Misschien zal er een winkel nog één hebben maar ik betwijfel het.
  #813  
Oud 12-08-09, 10:47
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShApeBE Bekijk bericht
Mja die banner staat er al van in het begin toen de iphone ook nog in de webshop stond. Misschien zal er een winkel nog één hebben maar ik betwijfel het.
Uit ervaring weet ik dat ze ze ook daar niet op voorraad hebben. Dat wat ze binnenkrijgen, is al gereserveerd (op voorschot).
  #814  
Oud 12-08-09, 10:49
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Uit ervaring weet ik dat ze ze ook daar niet op voorraad hebben. Dat wat ze binnenkrijgen, is al gereserveerd (op voorschot).
Helder.

Heb natuurlijk al een reservering staan bij Switch, maar begin het wachten nu na een maand wel een beetje zat te worden. Of liever gezegd, begin ongeduldig te worden.
  #815  
Oud 12-08-09, 11:25
isezumi isezumi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Heeft iemand een scan/foto van hoe een Mobistar/Belcompany/Krefel/FNAC bon er uit ziet?

Kwil niet om de tuin geleid worden met een 'fake' bon als ik een aankoop via MP ofzo doe...
Er zijn er onderhand zoveel te krijgen via dat soort sites, dat ik me afvraag of er geen dealtjes gesloten worden in de winkels door personeel zodat ze tegen woekerprijzen de boel kunnen aanbieden...
  #816  
Oud 12-08-09, 12:50
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Mijn Iphone licht klaar om af te halen 27 Juni had ik heb besteld in Brussel, MOBISTAR BRUXELLES - RUE NEUVE
Nieuwstraat 54,(de dag na de release datum), nu is die pas geariveerd.
Ik ga hem zaterdag ophalen.
Ik wens de rest veel sterkte met wachten

Laatst gewijzigd door Arnold-JR; 12-08-09 om 15:26.
  #817  
Oud 12-08-09, 13:02
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold-JR Bekijk bericht
Mijn Iphone licht klaar om af te halen 27 Juni had ik heb besteld in Brussel(de dag na de release datum), nu is die pas geariveerd.
Ik ga hem zaterdag ophalen.
Ik wens de rest veel sterkte met wachten
Waar heb je hem besteld? Mobistar? Switch?
  #818  
Oud 12-08-09, 13:38
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Er is geen switch in Brussel, dus denk Mobistar. Heb trouwens een reservering gedaan bij Krefel, vriendelijke dame die mij hielp.

Als ik geluk heb ligt er een iPhone voor mij klaar begin september in Turnhout.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #819  
Oud 12-08-09, 13:58
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht

Als ik geluk heb ligt er een iPhone voor mij klaar begin september in Turnhout.
Hoe kom je aan de "begin september" informatie? Ik heb ook een reservering/voorschot lopen bij dezelfde Krefel, en toen ik er vorige week woensdag was konden ze nog niks zeggen.
  #820  
Oud 12-08-09, 14:23
MarcelZman MarcelZman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik vind het allemaal erg lang duren, zou de iPhone nou slachtoffer geworden zijn van eigen succes ? Of zit Mobistar gewoon dwars... Commercieel gezien is dit natuurlijk niet echt best voor een bedrijf, zowel mobistar als apple...
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.