//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk dat het Apple zijn reet zal roesten, daarin tegne is dit voor Mobistar gewoon ***. Heel Europa is onder bevoorraad...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #821  
Oud 12-08-09, 15:27
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Denk dat het Apple zijn reet zal roesten, daarin tegne is dit voor Mobistar gewoon ***.
Heel Europa is onder bevoorraad
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 12-08-09, 15:33
cynthia cynthia is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3
Standaard

Ik ben mijn iPhone net gaan halen bij Mobistar Wijnegem (besteld op 3 juli).
Ik ben daarna nog even langs Switch in Wijnegem geweest om case te gaan kopen en de verkoper wist mij daar te vertellen dat ze nog geen enkele levering van iPhones hadden binnengekregen... Wel spijtig voor diegenen die hem daar besteld hebben ipv bij mobistar!
  #823  
Oud 12-08-09, 15:41
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cynthia Bekijk bericht
Ik ben mijn iPhone net gaan halen bij Mobistar Wijnegem (besteld op 3 juli).
Ik ben daarna nog even langs Switch in Wijnegem geweest om case te gaan kopen en de verkoper wist mij daar te vertellen dat ze nog geen enkele levering van iPhones hadden binnengekregen... Wel spijtig voor diegenen die hem daar besteld hebben ipv bij mobistar!
zoals ik... :-(
  #824  
Oud 12-08-09, 16:52
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcelZman Bekijk bericht
Ik vind het allemaal erg lang duren, zou de iPhone nou slachtoffer geworden zijn van eigen succes ? Of zit Mobistar gewoon dwars... Commercieel gezien is dit natuurlijk niet echt best voor een bedrijf, zowel mobistar als apple...
Schuld ligt volledig bij Apple natuurlijk. Mobistar kan toch maar verdelen wat ze binnen krijgen. En op dit moment is dit veeeel te weinig.

Ik ben blij dat ik maar 10 dagen heb moeten wachten
__________________
Pom Pom Pom
  #825  
Oud 12-08-09, 17:46
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

MIjn zwarte 32GB 3GS is eindelijk binnen!
Bij Mobistar Center Langemunt Gent - besteld op 8 juli, met voorschot. Stond toen 4e op de lijst voor dat model.

Er leken veel mensen in de winkel om hun iPhone af te halen, dus ik vermoed dat ze net een vrij grote levering hadden gehad.

Een tip: als het kleur je niet uitmaakt, neem wit en je zal een pak sneller je iPhone hebben ;-)

Ikzelf vind het kleur wél belangrijk, en ik vind zwart een pak mooier EN de haarscheurtjes zijn er minder/niet opvallend op (als je er last van hebt).
  #826  
Oud 12-08-09, 17:58
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Hoe kom je aan de "begin september" informatie? Ik heb ook een reservering/voorschot lopen bij dezelfde Krefel, en toen ik er vorige week woensdag was konden ze nog niks zeggen.
Je moet even goed lezen er staat als ik geluk heb, heb niet gezegd dat hij er ligt....

Daarbij heb ik vorige week een aantal mobistar- en belcompany winkels gebeld in Brussel en Antwerpen en die hadden over een levering eind augustus.
Wat ik daarvan moet geloven zie ik begin september wel, ga er vanuit dat er niks geleverd wordt.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #827  
Oud 12-08-09, 18:11
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Je moet even goed lezen er staat als ik geluk heb, heb niet gezegd dat hij er ligt....

Daarbij heb ik vorige week een aantal mobistar- en belcompany winkels gebeld in Brussel en Antwerpen en die hadden over een levering eind augustus.
Wat ik daarvan moet geloven zie ik begin september wel, ga er vanuit dat er niks geleverd wordt.
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik was alleen benieuwd of die informatie aan jou door Krefel gemeld was.

In zn algemeenheid begrijp ik niet dat leveranciers zoals Mobistar, BelCompany, Apple in deze tijd van track and trace, moderne productie en voorraad systemen niet met enige zekerheid kunnen zeggen wanneer een bepaald product geleverd gaat worden (wellicht met een marge van even). Het in elkaar zetten en afleveren van een auto gaat bijna nog sneller, dan een iPhone
  #828  
Oud 12-08-09, 18:15
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik was alleen benieuwd of die informatie aan jou door Krefel gemeld was.

In zn algemeenheid begrijp ik niet dat leveranciers zoals Mobistar, BelCompany, Apple in deze tijd van track and trace, moderne productie en voorraad systemen niet met enige zekerheid kunnen zeggen wanneer een bepaald product geleverd gaat worden (wellicht met een marge van even). Het in elkaar zetten en afleveren van een auto gaat bijna nog sneller, dan een iPhone
Mijn excusses ik begreep je dan even verkeerd sorry.
  #829  
Oud 12-08-09, 19:14
Sakke Sakke is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Vandaag eens langs Easy-M in Leuven gereden. Daar zeiden ze mij dat ze de volgende levering pas in September verwachten, en dat het zelfs dan nog maar kleine hoeveelheden gingen zijn.
  #830  
Oud 12-08-09, 20:22
azzido azzido is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Damn, wacht zelf bij Easy-M Turnhout. Mss toch maar beter naar mobistar gaan dan. Ga straks maar eens even door de mobistar-map gaan.
  #831  
Oud 12-08-09, 20:29
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik was alleen benieuwd of die informatie aan jou door Krefel gemeld was.

In zn algemeenheid begrijp ik niet dat leveranciers zoals Mobistar, BelCompany, Apple in deze tijd van track and trace, moderne productie en voorraad systemen niet met enige zekerheid kunnen zeggen wanneer een bepaald product geleverd gaat worden (wellicht met een marge van even). Het in elkaar zetten en afleveren van een auto gaat bijna nog sneller, dan een iPhone
Van Mobistar en Belcompany begrijp ik het wel, van Apple echter niet. Ik werk zelf bij The Phone House in Nederland en er is gewoon geen informatie over leveringen vanuit Apple. Als TPH zijnde krijgen wij ze geleverd van T-Mobile, maar ook T-Mobile weet gewoon niets. En ja, dan kun je wel moderne leveringssystemen en track en trace mogelijkheden hebben, maar er valt simpelweg niks te 'tracken en te tracen'. Ik heb toch echt sterk het vermoeden dat Apple zowel qua levering als qua informatievoorziening hier de boosdoener is en dat de providers/winkels hier de dupe van zijn, aangezien zij al het gezeik over zich heen krijgen...
  #832  
Oud 12-08-09, 23:26
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Kunnen we apple niet even massaal gaan stalken met de vraag waar onze iPhones blijven?
  #833  
Oud 12-08-09, 23:28
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

goed plan! i'm in.
Stellen we een mail op en dan allemaal via de site naar de klantenservice sturen wahaha.
  #834  
Oud 12-08-09, 23:33
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

@ Mazereeuw, je kan het altijd proberen maar denk niet dat het veel uit zal maken. Als ik zie hoeveel iPhone 3GS-en liggen bij de Saturn in Groningen en hoeveel schaarse er is in België verdenk ik Mobistar er van de schaarse te creëeren.
  #835  
Oud 12-08-09, 23:43
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
@ Mazereeuw, je kan het altijd proberen maar denk niet dat het veel uit zal maken. Als ik zie hoeveel iPhone 3GS-en liggen bij de Saturn in Groningen en hoeveel schaarse er is in België verdenk ik Mobistar er van de schaarse te creëeren.
Mobistar heeft geen enkel voordeel te halen uit die schaarste. Ze krijgen alleen maar geïrriteerde klanten over zich.

Zoals gezegd: de verkoper zei tegen mij vanmiddag: van de zwarte 32 GB's komen we er nog altijd te kort, van de witte hebben we er nu plots te veel over. Het is krankzinnig.
  #836  
Oud 12-08-09, 23:46
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Probleem ligt bij Apple geloof ik.
Op een of andere manier zit er iets niet juist.
Misschien is de formule simlockvrij zoals bij Mobistar iets te populair.
Waarom komen jullie noorderburen anders hier alle iphones opkopen? Er moet iets zijn en volgens mij zijn de contracten die met tmobile zijn afgesproken veel gunstiger voor Apple dan bij Mobistar.
Enfin het wordt tijd dat iemand van Mobistar of Apple de boel eens komt uitleggen, dan is al deze zever en speculatie afgelopen.
  #837  
Oud 12-08-09, 23:50
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

@ Sidderke, de witte 32 g iPhone moet wel voorradig zijn, wordt dus even door sparen.

@ Denrdirk, het kan dat Apple de simlockvrije formule te populair is, mar dat had Apple natuurlijk kunnen weten van de release van de 3G.
  #838  
Oud 13-08-09, 00:06
robert2003 robert2003 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

in Maleisië heeft de apple vertegenwoordiger het volgende verteld “The response to the iPhone 3GS has been overwhelming and the model’s popularity is a worldwide phenomenon. This has resulted in demand exceeding supply.

Daar wordt de zwarte 3GS pas weer op 18 aug geleverd. Er is dus echt een schaarste en je moet echt geluk hebben als je er 1 te pakken krijgt. In Canada zit Rogers als provider, maar die geeft nu ook aan dat men geen enkele iphone 3GS meer heeft en bij Rogers kon je tot nu toe er altijd nog wel enkele bestellen. Het lijkt erop dat het nu echt op is
  #839  
Oud 13-08-09, 08:20
the_syndicate the_syndicate is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: belgie
Berichten: 2
Standaard

Op 22 juli een bestelling met 150€ voorschot geplaatst bij Mobistar Waasland shopping center voor een 16gb zwart ! Gisteren een bericht gekregen dat hij er was .ik denk dat er een 50 tal binnengekomen waren!
Blijkbaar allemaal bestellingen want alle doosjes waren voorzien van een bestelbon kopie ! 3 weken ! Ik mag niet klagen !
  #840  
Oud 13-08-09, 08:35
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_syndicate Bekijk bericht
Op 22 juli een bestelling met 150€ voorschot geplaatst bij Mobistar Waasland shopping center voor een 16gb zwart ! Gisteren een bericht gekregen dat hij er was .ik denk dat er een 50 tal binnengekomen waren!
Blijkbaar allemaal bestellingen want alle doosjes waren voorzien van een bestelbon kopie ! 3 weken ! Ik mag niet klagen !
WTF! Serieus? Wel raar dat er dan daar zoveel binnen komen en de rest van de winkels leeg zijn! Niet te geloven.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.