//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag hier verder gaan met de discussie over " Beschikbaarheid 3GS in België " Deel 1 is hier te vinden....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-09, 15:10
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Graag hier verder gaan met de discussie over "Beschikbaarheid 3GS in België"

Deel 1 is hier te vinden.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-09, 15:17
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

En het laatste berichtje van deel 1 toch even geplaatst als eerste berichtje in deel 2:


Holey Balooney, mijn reservering bij Switch is ook verdwenen - 29/6 geplaatst een 32gb versie/zwart.

Wat ik belangrijker vind is als ze de reservering uit het systeem hebben gegooid, hoe zit het dan met de aanbetaling?

Misschien ook wel interessant om te kijken of ze enkel Nederlanders uit hun systeem hebben gegooid.....
In dat laatste geval is het een regelrechte overtreding van de europese wetgeving op het vrij verkeer van goederen en diensten!
  #3  
Oud 19-07-09, 15:52
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

aan Wernerdebijl: ik ben 6de in lijn voor de 32gb white en heb 135 euro voorschot betaald.
Doch zal ik tot 2 maanden kunnen wachten want uiteraard is er met de versie die IK bestelde het grootste probleem qua leveringen. (duh)
Heb ook al een beetje heibel gehad met de shopmanager toen ik kwam vragen hoe 't zat met de verkondigingen in de media waar een woordvoerster van Mobistar kwam vertellen dat de stock inmiddels groot genoeg was om "iedere" bestelling af te ronden.
Volgens hem was dat zever.
Wachten,dus... en mits ik dan al een streng mailtje gestuurd had na m'n bezoek kan het zo wel eens zijn dat mijn exemplaar nog wat langer achtergehouden wordt :-(
  #4  
Oud 19-07-09, 16:09
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Misschien dat ze allemaal binnen zijn?

(btw bij Switch niet enkel de bestellingen weg bij Nederlanders hoor )

Morgen zullen we wel iets horen zeker...

Laatst gewijzigd door den_ivan; 19-07-09 om 16:12.
  #5  
Oud 19-07-09, 16:10
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

ik vertrek naar engeland morgen, zijn er daar opties om eventueel aan een 3GS te geraken of zijn die allemaal simlock ?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #6  
Oud 19-07-09, 16:18
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

In Engeland kun je ze dacht ik kopen als een prepaid...Alleen ze zijn wel simlocked...Momenteel kun je de iPhone 3GS wel simlockvrij maken, maar veel mensen (waaronder ik) willen een standaard simlockvrije iPhone..
  #7  
Oud 19-07-09, 16:24
profie profie is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 39
Standaard

Ik ben in Engeland geweest. Je moet een Engelse bankpas hebben om 10 pond O2 prepaid beltegoed erop te zetten NIET mogelijk dus!
__________________
Groeten Profie
  #8  
Oud 19-07-09, 16:37
GM1234 GM1234 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Overpelt (BE)
Berichten: 8
Standaard

Iemand enig idee hoeveel leveringen Mobistar Centre's hebben? Gaat het om enkele leveringen per week? of elke dag? zoja welke?

Heb de mijne in Mobistar Mol gekocht, 15 juli besteld, 15e in rij. Zaterdag nogmaals gebeld en stond opeens 3e
  #9  
Oud 19-07-09, 17:18
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

15de in algemene rij, 3de voor het model dat jij wil?

Er kan 99 man voor je staan, maar als jij enkel een witte 32GB wilt, ben je alsong voor de anderen geholpen hé
  #10  
Oud 19-07-09, 17:40
GM1234 GM1234 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Overpelt (BE)
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
15de in algemene rij, 3de voor het model dat jij wil?

Er kan 99 man voor je staan, maar als jij enkel een witte 32GB wilt, ben je alsong voor de anderen geholpen hé
Nee ik stond 15e voor een 3GS 16g white, en 3 dagen later stond ik op de 3e plaats. Ik zou totaal geen idee hebben hoe groot de algemene rij is...?
  #11  
Oud 19-07-09, 18:19
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

De laatste week zijn er vooral witte geleverd.
Bovendien werken Mobistar Mol en Geel samen.
  #12  
Oud 19-07-09, 19:03
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Als ik de verschillende bronnen volg krijgen veel Mobistar Centers totnutoe misschien 1 keer per week een levering van 10 toestellen of zo.
  #13  
Oud 19-07-09, 19:14
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Als ik de verschillende bronnen volg krijgen veel Mobistar Centers totnutoe misschien 1 keer per week een levering van 10 toestellen of zo.
ik was in mobistarwinkel in gent (langemunt)
zij hebben er dinsdag 15 stuks binnengekregen, ik vroeg dan of dat 15 van elke soort was, maar nee hoor, 15 totaal.
Gewoon lachwekkend is dit dus...
de volgende levering werd vrijdag (24 juli) verwacht, al kon het ook op woensdag zijn (normaal dinsdag maar nationale feestdag)
  #14  
Oud 19-07-09, 19:37
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

Mobistar center in Vilvoorde heeft mij buitengewoon netjes geholpen, echt een aanrader, de dames die daar werken hebben nog echt verstand van klantvriendelijkheid. Ze belden me zelfs nog op voor de officiële launch om te vragen of ik 'em nog wel wilde, zodat hun lijst up to date was om iedereen zo goed mogelijk te kunnen informeren.
Petje af voor de dames in Vilvoorde en ik hoop dat de mensen die nog geen 3gs hebben weten te bemachtigen, er snel eentje krijgen.

Tom
  #15  
Oud 19-07-09, 20:39
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Mijn bestelling bij Switchshop is ook weg. Zie hem niet meer staan na het inloggen.
  #16  
Oud 19-07-09, 20:57
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Iemand enig idee of switch een aparte wachtlijst per filiaal hanteert, of dat de lijst onafhankelijk van de filialen is?

Ik wil switch eigenlijk niet lastig vallen met allerhande vragen, maar ben gewoon ongeduldig geworden.. hihi
  #17  
Oud 19-07-09, 22:00
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 Bekijk bericht
Mobistar center in Vilvoorde heeft mij buitengewoon netjes geholpen, echt een aanrader, de dames die daar werken hebben nog echt verstand van klantvriendelijkheid. Ze belden me zelfs nog op voor de officiële launch om te vragen of ik 'em nog wel wilde, zodat hun lijst up to date was om iedereen zo goed mogelijk te kunnen informeren.
Petje af voor de dames in Vilvoorde en ik hoop dat de mensen die nog geen 3gs hebben weten te bemachtigen, er snel eentje krijgen.

Tom
Inderdaad ! En ik ben blij dat ik niet de enige ben die hierover schrijft, anders zouden er nog mensen kunnen denken dat ik er aandelen heb

Deze dames zijn echt heel klantvriendelijk, correct, en noem maar op. Hun kennis over de iPhone is degelijk, zonder dat ze experts zijn.
Mobistar kan volgens mij alleen maar betreuren dat er in alle Mobistar-centers geen verkopers staan zoals deze van Vilvoorde.
  #18  
Oud 19-07-09, 22:07
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Ik kan de onvriendelijke reacties van de mensen uit de Mobistarshops ergens nog begrijpen. Ik stond van de week in een Mobistarshop en op de korte tijd dat ik geholpen werd door een medewerker werd ons gesprek een stuk of twee-drie keer onderbroken door een telefoon, telkens iemand die vroeg wanneer de iPhone binnenkwam. Als je een hele dag steeds dezelfde vraag te horen krijgt, kan ik wel begrijpen dat ze een beetje gefrustreerd geraken.

Minder begrip heb ik voor Mobistar. Niet omdat de aanlevering van iPhones zo stroef verloopt -die fout ligt wellicht bij Apple-, wel vanwege de overweldigende reclame waar ze mee uitpakken. De afgelopen weken kwam ik in de kranten regelmatige paginagrote advertenties van Mobistar voor de iPhone 3GS tegen. Deze week reed ik Antwerpen binnen en zag ik een enorm reclamebord voor de 3GS. Als je zo'n tekort hebt aan iPhones, mag die reclame best wat minder. Zo werk je alleen maar extra problemen in de hand.
  #19  
Oud 19-07-09, 22:57
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Mijn bestelling bij Switchshop is ook weg. Zie hem niet meer staan na het inloggen.
Even een vraag. Iemand anders heeft voor mij een iPhone bij Switchshop besteld (ik heb geen creditcard), maar wij vragen ons nu af waar we uberhaupt onze bestelling zouden moeten zien wanneer we inloggen bij Switchshops.be.
Of zoals die persoon het verwoordde: ik heb op de site gekeken, maar weet niet waar ik moet vinden of de bestelling er nog staat. als ik inlog met mijn email adres en ww kan ik niets terugvinden van bestellingen, maar het is ook niet duidelijk of ik dit wel moet kunnen zien.
weet jij waar ik dat moet zoeken?


Iemand hier wat info over?
  #20  
Oud 19-07-09, 23:02
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Even een vraag. Iemand anders heeft voor mij een iPhone bij Switchshop besteld (ik heb geen creditcard), maar wij vragen ons nu af waar we uberhaupt onze bestelling zouden moeten zien wanneer we inloggen bij Switchshops.be.
Iemand hier wat info over?
De bestelling stond voorheen bij mij op de volgende locatie
switchshops.be > Login / Klik hier om je aan te melden .... OK > ga vervolgens naar Jouw account of http://www.switchshops.be/card.php?lang=NL . Onder historiek stond voorheen de reservering.

Edit: Het lijkt me overigens erg onwaarschijnlijk dat ze alle bestellingen hebben geannuleerd. Voor hetzelfde geld krijgen ze eind juli een hele bulk toegezonden. De 100 EUR is overigens dezelfde dag als mijn reservering afgeschreven.

Laatst gewijzigd door DrPhil; 19-07-09 om 23:09.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.