iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Apple iPhone 3G 16 GB White???? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/40287-apple-iphone-3g-16-gb-white.html)

sageart 24-07-09 05:40

Apple iPhone 3G 16 GB White????
 
Goede morgen heren ,
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een iphone :) ,alhoewel dat dacht ik..
Thuis aangekomen beging ik met het uitpakken van men nieuwe aanwinst en sluit hem aan op men pc so far so good, na de instalatie bekijk ik online welke functies deze nieuwe gsm zo al heeft ,ik zie bv video,compas,voiceherkening maar wat blijkt men iphone heeft dit allemaal niet ,ik bekijk de verpakking en zie tot men verbazing dat dit niet de Gs versie is, maar de oude versie :eek::eek: ik heb deze iphone gisteren 525 euro betaald mijn vraag aan julie ,is dit de normale prijs voor een oudere versie ?Zoniet heb ik een eitje te pellen met de verkoper van mobistar mechelen....

wvy 24-07-09 05:48

Ik denk dat de prijs 'redelijk' normaal is voor een 16Gb - 3G
De 8 Gb - 3G kost 475 euro: Mobistar - iPhone3G S

Alleen dacht ik dat de 16Gb versie niet meer verkocht zou worden en denk dat je hier een eind-stock toestel hebt.

Als je sowieso een 3GS wou dan zou ik terug gaan maar eigenlijk had je moeten weten aan de prijs dat het geen 3GS toestel was en het staat ook duidelijk op de doos vermeld. :eek:

sageart 24-07-09 06:01

Bedankt voor de vlugge reply, ik vind het toch raar dat je voor een Gs 16g amper 50 euro meer moet betalen dan voor de oudere versie ,trouwens de bedoeling was wel om de laatste nieuwe te kopen, maar ik als leek heb daar niet opgelet wat er op de doos stond, wie koopt er nu een een oudere versie als de nieuwe ietsje meer kost?
Ik hoop dat ze toch nog mijn iphone willen inruilen voor de nieuwere..............

dimitrios 25-07-09 00:27

even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!

iMario 25-07-09 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios (Bericht 329117)
even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!

Lol.
*10 tekens*

loopezz 25-07-09 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios (Bericht 329117)
even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!

Grapjas...

dimitrios 25-07-09 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loopezz (Bericht 329119)
Grapjas...

Je lacht ermee?

Apple heeft een systeem en dat komt om de 6 maanden. Nieuwe update, nieuwe toestellen, nieuwe iphone, ...

Watch !

D.

iMario 25-07-09 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios (Bericht 329120)
Je lacht ermee?

Apple heeft een systeem en dat komt om de 6 maanden. Nieuwe update, nieuwe toestellen, nieuwe iphone, ...

Watch !

D.

Is altijd al een jaar geweest. Nu weer ontopic a.u.b.

parathion 25-07-09 09:28

Voor Iphones Inderdaad een jaar voor al de rest 6 maand. PC's en laptop 1 maal per jaar grote verandering en 1 keer per jaar specs aanpassing. Dus ongeveer om de 6 maand alleen telt dit jammer genoeg niet voor de iphone.

Josot 25-07-09 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parathion (Bericht 329159)
Voor Iphones Inderdaad een jaar voor al de rest 6 maand. PC's en laptop 1 maal per jaar grote verandering en 1 keer per jaar specs aanpassing. Dus ongeveer om de 6 maand alleen telt dit jammer genoeg niet voor de iphone.

iPods ook een keer per jaar, in september/oktober. iPhones altijd in juni/juli.

junkyjump 25-07-09 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sageart (Bericht 328694)
Goede morgen heren ,
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een iphone :) ,alhoewel dat dacht ik..
Thuis aangekomen beging ik met het uitpakken van men nieuwe aanwinst en sluit hem aan op men pc so far so good, na de instalatie bekijk ik online welke functies deze nieuwe gsm zo al heeft ,ik zie bv video,compas,voiceherkening maar wat blijkt men iphone heeft dit allemaal niet ,ik bekijk de verpakking en zie tot men verbazing dat dit niet de Gs versie is, maar de oude versie :eek::eek: ik heb deze iphone gisteren 525 euro betaald mijn vraag aan julie ,is dit de normale prijs voor een oudere versie ?Zoniet heb ik een eitje te pellen met de verkoper van mobistar mechelen....

100% normaal, de 16gb iPhone 3G die nog in stock zijn worden verkocht aan 525euro!

Kwark 19-08-10 12:37

Kan iemand me toevallig vertellen wat de losse toestel prijs van Apple was voor een iPhone 3g wit 16 gb, op december 2008? Heb al veel gezocht maar kom niet verder dan in de koers van 800 euro?

FenixStyle 19-08-10 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwark (Bericht 537207)
Kan iemand me toevallig vertellen wat de losse toestel prijs van Apple was voor een iPhone 3g wit 16 gb, op december 2008? Heb al veel gezocht maar kom niet verder dan in de koers van 800 euro?

615 euro in België.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.