//

Apple iPhone 3G 16 GB White????

Apple iPhone 3G 16 GB White???? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen heren , Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een iphone ,alhoewel dat dacht ik.. Thuis aangekomen beging ik met het uitpakken van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-09, 06:40
sageart sageart is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Apple iPhone 3G 16 GB White????

Goede morgen heren ,
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een iphone ,alhoewel dat dacht ik..
Thuis aangekomen beging ik met het uitpakken van men nieuwe aanwinst en sluit hem aan op men pc so far so good, na de instalatie bekijk ik online welke functies deze nieuwe gsm zo al heeft ,ik zie bv video,compas,voiceherkening maar wat blijkt men iphone heeft dit allemaal niet ,ik bekijk de verpakking en zie tot men verbazing dat dit niet de Gs versie is, maar de oude versie ik heb deze iphone gisteren 525 euro betaald mijn vraag aan julie ,is dit de normale prijs voor een oudere versie ?Zoniet heb ik een eitje te pellen met de verkoper van mobistar mechelen....

Laatst gewijzigd door sageart; 24-07-09 om 06:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-09, 06:48
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik denk dat de prijs 'redelijk' normaal is voor een 16Gb - 3G
De 8 Gb - 3G kost 475 euro: Mobistar - iPhone3G S

Alleen dacht ik dat de 16Gb versie niet meer verkocht zou worden en denk dat je hier een eind-stock toestel hebt.

Als je sowieso een 3GS wou dan zou ik terug gaan maar eigenlijk had je moeten weten aan de prijs dat het geen 3GS toestel was en het staat ook duidelijk op de doos vermeld.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 24-07-09, 07:01
sageart sageart is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de vlugge reply, ik vind het toch raar dat je voor een Gs 16g amper 50 euro meer moet betalen dan voor de oudere versie ,trouwens de bedoeling was wel om de laatste nieuwe te kopen, maar ik als leek heb daar niet opgelet wat er op de doos stond, wie koopt er nu een een oudere versie als de nieuwe ietsje meer kost?
Ik hoop dat ze toch nog mijn iphone willen inruilen voor de nieuwere..............

Laatst gewijzigd door sageart; 24-07-09 om 07:05.
  #4  
Oud 25-07-09, 01:27
dimitrios dimitrios is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!
  #5  
Oud 25-07-09, 01:37
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios Bekijk bericht
even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!
Lol.
*10 tekens*
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #6  
Oud 25-07-09, 01:38
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios Bekijk bericht
even wachten, ik heb ook de witte 16 G! Net voor ze de GS gingen lanceren. Dat was even slikken maar swat... Binnen 6 maanden komen er nieuwe versies uit. Dan pas ga ik de stap zetten om er een nieuwe te kopen. Anders niet!
Grapjas...
  #7  
Oud 25-07-09, 01:43
dimitrios dimitrios is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Grapjas...
Je lacht ermee?

Apple heeft een systeem en dat komt om de 6 maanden. Nieuwe update, nieuwe toestellen, nieuwe iphone, ...

Watch !

D.
  #8  
Oud 25-07-09, 01:52
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios Bekijk bericht
Je lacht ermee?

Apple heeft een systeem en dat komt om de 6 maanden. Nieuwe update, nieuwe toestellen, nieuwe iphone, ...

Watch !

D.
Is altijd al een jaar geweest. Nu weer ontopic a.u.b.
  #9  
Oud 25-07-09, 10:28
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Voor Iphones Inderdaad een jaar voor al de rest 6 maand. PC's en laptop 1 maal per jaar grote verandering en 1 keer per jaar specs aanpassing. Dus ongeveer om de 6 maand alleen telt dit jammer genoeg niet voor de iphone.
  #10  
Oud 25-07-09, 15:08
Josot Josot is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
Voor Iphones Inderdaad een jaar voor al de rest 6 maand. PC's en laptop 1 maal per jaar grote verandering en 1 keer per jaar specs aanpassing. Dus ongeveer om de 6 maand alleen telt dit jammer genoeg niet voor de iphone.
iPods ook een keer per jaar, in september/oktober. iPhones altijd in juni/juli.
  #11  
Oud 26-07-09, 00:27
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sageart Bekijk bericht
Goede morgen heren ,
Sinds gisteren ben ik trotse eigenaar van een iphone ,alhoewel dat dacht ik..
Thuis aangekomen beging ik met het uitpakken van men nieuwe aanwinst en sluit hem aan op men pc so far so good, na de instalatie bekijk ik online welke functies deze nieuwe gsm zo al heeft ,ik zie bv video,compas,voiceherkening maar wat blijkt men iphone heeft dit allemaal niet ,ik bekijk de verpakking en zie tot men verbazing dat dit niet de Gs versie is, maar de oude versie ik heb deze iphone gisteren 525 euro betaald mijn vraag aan julie ,is dit de normale prijs voor een oudere versie ?Zoniet heb ik een eitje te pellen met de verkoper van mobistar mechelen....
100% normaal, de 16gb iPhone 3G die nog in stock zijn worden verkocht aan 525euro!
  #12  
Oud 19-08-10, 13:37
Kwark Kwark is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand me toevallig vertellen wat de losse toestel prijs van Apple was voor een iPhone 3g wit 16 gb, op december 2008? Heb al veel gezocht maar kom niet verder dan in de koers van 800 euro?
  #13  
Oud 19-08-10, 13:47
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwark Bekijk bericht
Kan iemand me toevallig vertellen wat de losse toestel prijs van Apple was voor een iPhone 3g wit 16 gb, op december 2008? Heb al veel gezocht maar kom niet verder dan in de koers van 800 euro?
615 euro in België.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3GS white screen en in DFU lowfly Jailbreak 0 04-03-11 12:25
iPhone: Krijg iPhone 3G niet on White Screen scoop1 Jailbreak 0 24-06-10 22:31
iPhone 3g white screen Sjorss iPhone algemeen 0 27-03-10 16:15
SIM Card Slot for iPhone 3G white Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 2 18-08-08 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.