//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben het eens met WDJ......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 25-08-09, 13:48
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

ik ben het eens met WDJ...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 25-08-09, 13:52
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

50 euro voor een iPhone doosje te transporteren, ik denk dat ik het verkeerde beroep heb gekozen
  #183  
Oud 25-08-09, 14:01
lunatick lunatick is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Ben sedert gisteren de trotse bezitter van een iPhone 3GS 16GB Zwart, en ik ben er (als ik dit hier allemaal lees toch) nog vlug aan kunnen raken.
Begin vorige week een vriendelijke mail gestuurd naar elk Mobistar Center in West-Vlaanderen, en kreeg vrijwel meteen antwoord van Oostende, Torhout, Brugge, Izegem, Roeselare, Knokke, Diksmuide en Ieper. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik in 5 winkels er meteen om mocht gaan (Oostende, Brugge, Knokke, Diksmuide en Ieper). Helaas kon ik niet tijdens de werkuren om de iPhone gaan (ik raak nergens om 18u) en stonden er 4 dagen Pukkelpop voor de deur.
Vriendelijk mailtje gestuurd naar Diksmuide, waar ze zelf voorstelden om de iPhone een weekje te reserveren voor mij. Gisteren om geweest, en nu aant prutsen ermee .

Hopelijk brengt een positief verhaal als deze ook wat hoop aan de vele wachtenden!
  #184  
Oud 25-08-09, 14:09
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

ja, dit is een van dé positieve verhalen
  #185  
Oud 25-08-09, 14:27
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Ik vraag me toch af waar je al die mailadressen gevonden hebt!

Heb mijn twijfels bij je positief verhaaltje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunatick Bekijk bericht
Begin vorige week een vriendelijke mail gestuurd naar elk Mobistar Center in West-Vlaanderen,
  #186  
Oud 25-08-09, 14:28
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

je kunt ze opbellen, je kan die mail's ook van forums etc. afhalen.
  #187  
Oud 25-08-09, 14:36
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Heb hier toch nog geen enkel mailadres zien passeren? Alleen maar sprake van bellen, wordt zelden tot nooit opgenomen, lijkt me vreemd dat er dan niet meer gemaild wordt, zeker door NL'ers. En dat die mailadressen dan nog nergens gepost geweest zijn in dit 3 delen tellend forumtopic...
  #188  
Oud 25-08-09, 14:37
lunatick lunatick is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Ik vraag me toch af waar je al die mailadressen gevonden hebt!
Allesbehalve moeilijk: kijk op de Mobistar website naar waar er precies Mobistar Centers zijn; en zoek dan met Google naar "Mobistar Center + gemeente". Binnen de kortste keren kom je terecht op de sites van twobrax.com, iq4.be, yvelinck.be en gsi.be; zijnde de verschillende groepen die Mobistar Centers uitbaten. Daar vind je meestal contactadressen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Heb mijn twijfels bij je positief verhaaltje
Tss, al dat wantrouwen
  #189  
Oud 25-08-09, 14:38
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Héhé, thx for the info Lunatick, hier ben je tenminste iets mee
  #190  
Oud 25-08-09, 14:51
Sjaak68's schermafbeelding
Sjaak68 Sjaak68 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Raar dat ze nog steeds niet ruim hebben liggen;
Ik was vorige week in Italië bij de MediaMarkt (MediaWorld heet het daar) in Florence en daar lagen werkelijk stapels 3GS toestellen op pallets in de winkel. Waren al weken normaal leverbaar zeiden ze daar...

Ter info
16Gb: 599 EU
32Gb: 699 EU
  #191  
Oud 25-08-09, 14:58
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Anderhalve week geleden vertelden de mensen van Mobistar Lanaken mij dat ze geen iPhones deden reseveren. Dus ik ben net even op goed geluk naar Lanaken gereden.
Kom ik daar... eerst het bekende verhaal dat ze er geen hadden. Na vertwijfeld kijken hadden ze een 32GB wit en zwart liggen. Deze waren niet opgehaald door diegene die ze had gereserveerd. Ze moeten echter wel met het accessoirepakket verkocht worden. Was niet mogelijk om zonder te kopen. Per stuk dus €729,00.

Na mijn vraag wanneer de 16 GB weer binnen zou komen zeiden ze dat ze eerst de reservatielijst af zouden werken. Waarop mijn reactie dus was dat ik had begrepen dat ze niet deden reserveren. Ze lullen dus allemaal een eind in de ruimte!

Dus voor de echte liefhebbers... LANAKEN HEEFT ER 2 LIGGEN (wit en zwart - 32 GB met acc.pack).

Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-08-09 om 16:53.
  #192  
Oud 25-08-09, 17:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Het gaat hier in deze topic over beschikbaarheid van iPhone in België. Er wordt gewoon geen reklame toegelaten voor andere webwinkels. Daarom ook weer back on topic. Zodra er wederom off-topic berichten zullen verschijnen worden deze ook direct verwijderd.

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-08-09 om 19:49. Reden: typo
  #193  
Oud 25-08-09, 17:35
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik heb net naar een Mobistar winkel gebeld en inderdaad ze vragen 50 euro extra voor de "transportkosten", maar ik kan deze namiddag wel 2 iphones (32GB wit en zwart) gaan ophalen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
ik heb hier een paar bladzijden terug al eens iets gelezen van 50€ extra als transportkosten. Dat kan echt niet kloppen. Er is dus iemand in die winkel die er mooi een extra centje aan't bijverdienen is. Ik zou mobistar klantendienst hier toch eens van op de hoogte brengen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
EEN MOBISTAR WINKEL... noem de plaats eens van die winkel.
Mobistar Center Beveren-Waas. Ik heb er vanmorgen heen gebeld en ze hadden nog een 32GB zwart, deze heb ik laten weg leggen voor €50,- (tja, helaas, maar de iPhone is gewoon nergens te krijgen. In het Franse gedeelte van België hadden ze 'm namelijk nergens)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDJ Bekijk bericht
Lijkt me niet helemaal in de haak...
Inderdaad, op de factuur staat gewoon €675,- en moest €725,- betalen. Ik denk dat hij die €50,- gewoon voor hem zelf houdt (100% zeker eigenlijk).


Mjah, ik heb nu wel een 32GB.
  #194  
Oud 25-08-09, 18:13
buwaldam buwaldam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Mobistar Center Beveren-Waas. Ik heb er vanmorgen heen gebeld en ze hadden nog een 32GB zwart, deze heb ik laten weg leggen voor €50,- (tja, helaas, maar de iPhone is gewoon nergens te krijgen. In het Franse gedeelte van België hadden ze 'm namelijk nergens)


Inderdaad, op de factuur staat gewoon €675,- en moest €725,- betalen. Ik denk dat hij die €50,- gewoon voor hem zelf houdt (100% zeker eigenlijk).


Mjah, ik heb nu wel een 32GB.
Mobistar Center Beveren, daar kom ik ook net vandaan. Ik had dezelfde ervaring. Hadden nog 2 32GB Wit liggen.
Verkoper vroeg of de iphone voor NL of BE was. Als de Iphone voor NL was kwam er 50 euro boven op de verkoop prijs. Hij verkocht ze namelijk het liefst met een abo van Mobistar. Anders verdiende hij er niet genoeg op .
Ik heb ze maar laten liggen. Wil toch een 16 GB Zwart.

Laatst gewijzigd door buwaldam; 25-08-09 om 18:16.
  #195  
Oud 25-08-09, 18:27
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Ik zou met een verborgen camera naar die winkel gaan en alles filmen en dan zeg je dat hij jouw 50 EUR korting geeft bovenop de normale prijs, of je gaat ermee naar Mobistar en is hij z'n job kwijt .
  #196  
Oud 25-08-09, 18:31
Kurtje Kurtje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tongeren
Berichten: 22
Standaard

Ik heb eindelijk ook mijn witte 32gb !!! Namiddag gebeld naar Beveren-Waas en hem erna laten ophalen.. Zodadelijk heb ik hem in bezit !!!!

Laatst gewijzigd door Kurtje; 25-08-09 om 18:34.
  #197  
Oud 25-08-09, 18:37
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

ik heb vandaag de APR waar ik mijn 16GB wit besteld heb (half juli) eens gecontact om te vragen hoe het er mee stond. Uiteraard konden ze niks zeggen.

Na wat aandringen zei hij uit eindelijk dat ze momenteel de bestellingen van eind juni begin julie aan het uitleveren zijn.

7-8 weken levertijd lijkt het dus
  #198  
Oud 25-08-09, 18:53
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Ik heb er vandaag in Beveren dus ook 2 gaan kopen en de 5O euro extra (transport en per toestel te betalen) is inderdaad voor de verkoper zijn zak. Het probleem is dat dit een mobistar winkel is die uitgebaat wordt door en zelfstandig iemand en dat die dus niks kunnen gemaakt worden. Ze vragen wat ze willen denk ik.
  #199  
Oud 25-08-09, 18:56
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik heb er vandaag in Beveren dus ook 2 gaan kopen en de 5O euro extra (transport en per toestel te betalen) is inderdaad voor de verkoper zijn zak. Het probleem is dat dit een mobistar winkel is die uitgebaat wordt door en zelfstandig iemand en dat die dus niks kunnen gemaakt worden. Ze vragen wat ze willen denk ik.
Helemaal niet waar volgens mij.
Want enkel mobistar centers hebben iPhones niet mobistar partners...
De verkoper steekt nu inderdaad 50 euro op zak!
  #200  
Oud 25-08-09, 18:58
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Het is een echte mobistar center, maar op de factuur staat parafoon.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.