//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Inmiddels wacht ik 60 dagen op mijn Iphone 3gs 32gb zwart bestelling bij Switch. 60 dagen!??? Dat is bijna 9 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 30-08-09, 18:28
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Inmiddels wacht ik 60 dagen op mijn Iphone 3gs 32gb zwart bestelling bij Switch.
60 dagen!??? Dat is bijna 9 weken! Welke Switch? Of gaat het landelijk? Weet je zeker dat je op een wachtlijst staat? Want ik wacht bijna 7 weken, maar had inmiddels wel de hoop dat ergens de komende twee weken het verlossende bericht zou komen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 30-08-09, 20:10
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
60 dagen!??? Dat is bijna 9 weken! Welke Switch? Of gaat het landelijk? Weet je zeker dat je op een wachtlijst staat? Want ik wacht bijna 7 weken, maar had inmiddels wel de hoop dat ergens de komende twee weken het verlossende bericht zou komen.
Ik heb via de switch-website besteld en gekozen voor afhalen in Wijnegem. Helaas wordt er niet gereageerd op e-mail wanneer ik (netjes) vraag op welke plek ik sta in de wachtlijst. Ik heb een voorschot gegeven van 100 euro en een ordernummer, dus verwacht eigenlijk niet dat daar iets fout is gegaan

Eigenlijk HOOP ik ook dat ik bij de eerstvolgende levering aan de beurt ben.
  #263  
Oud 30-08-09, 22:31
grobke's schermafbeelding
grobke grobke is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

@DrPhil wanneer heb je via de switch website besteld ? Er staat nu geen IPhone meer op hun website, alleen maar accesoires.
  #264  
Oud 30-08-09, 22:53
eric@iphoneforum eric@iphoneforum is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik wacht al sinds 10 juli... Als ik nog lang moet wachten dan ga ik voor de nieuwe Nokia N900...... Nokia N900 - high performance phone and mobile computer powered by Linux Maemo. Technical specifications, prices, software.
Multitasking, FM transmitter, 32GB, Open Linux (nieuwe Maemo), uitschuifbaar toetsenbord,Flash, 5 megapixel e.d. zie http://maemo.nokia.com/n900/
  #265  
Oud 30-08-09, 23:48
Knop's schermafbeelding
Knop Knop is offline
• iOS 8.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 21
Standaard

Hebben jullie al overwogen om een 3GS in Frankrijk te kopen?
Ik ben 2 weekenden Belgie rondgereden, zowel Vlaanderen als Wallonie, en heb 13 Mobistarwinkels bezocht. En overal het zelfde; uitverkocht, duurt tot half september, wachtlijsten tot wel 3 (!) maanden. Ook heb ik Apple-dealers & Mediamarkten bezocht, waar ik het zelfde antwooord kreeg. Al met al dus 20 winkels bezocht in geheel Belgie. Obsessie??

2 weekenden geleden was ik in Parijs...Toch maar de eerste Orange-shop binnen gestapt( zitten er meer dan 15 in Parijs). En ja hoor, er is een redelijke voorraad. Ik kon de 3GS 32 GB Zwart zo meenemen. Erg verleidelijk, maar dat zo wel een jailbraik en unlock betekenen, en daar gaat niet mijn voorkeur naar uit, net zoals vele van jullie. Maar! De dame wist mij te vertellen dat ik meteen de lock er legaal of kon laten halen door Orange ( € 100,) of 6 maanden te wachten( dan gratis), en dan alsnog deze te laten verwijderen door Orange. Het is wettelijk geregeld dat aanbieders de lock verplicht moeten verwijderen na 6 maanden. Dit klonk als muziek in mijn oren. 6 maanden met een jailbraik is geen probleem. Ik heb er een prepaid kaart bij gedaan, en de telefoon aldaar laten activeren. De dame was trouwens wel erg verbaasd toen ik zei dat ik pre-paid wilde, ze ging er vanuit dat ik een abbo nam. `Weet u het zeker? Pre-paid? Dan is de telefoon € 659,-` JA IK WEET HET ZEKER!
De pre-paid kaart was gratis, met € tegoed . Bewaar deze trouwens goed, het kan zijn dat je deze nog nodig hebt! De dame wilde mijn naam en adres nog hebben, en een Franse Creditkaart. Maar dat moest ze volgens de procedure zeggen, daarna vervolgde ze wat stiller dat ik het adres van het hotel ook mocht geven, en een Nederlandse pinpas ook geaccepteerd wordt

Vervolgens van Parijs genoten, naar huis gegaan, en mijn 3GS gejailbraiked...En voilla! Vodafone werkt prima! En de telefoon is gewoon lekker snel, en merk NIKS van de jailbraik. Maar alsnog ga ik in december contact opnemen met Orange, voor een unlock voor mijn 3GS.

Vooralsnog een goed alternatief voor Belgie, want ik was ( net zoals een aantal van jullie vermoed ik) aardig gefrustreerd.
  #266  
Oud 31-08-09, 10:12
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grobke Bekijk bericht
@DrPhil wanneer heb je via de switch website besteld ? Er staat nu geen IPhone meer op hun website, alleen maar accesoires.
Ik heb op 1 juli besteld via de website van Switch. Ze hebben ergens half juli de bestelmogelijk van de website gehaald. Er is te weinig aanvoer van verse iphones en teveel mensen die op de wachtlijst staan. Hierdoor zouden de wachttijden extreem oplopen.

Zie ook: Switch - Jezelf, maar beter
  #267  
Oud 31-08-09, 11:05
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard Iphone 3GS 32GB beschikbaar bij Base (!) Shop in Vilvoorde (Leuvensestraat)

Voor de geinteresseerden:

Toen ik vanochtend in de Leuvensestraat in Vilvoorde voorbij de BASE (!)shop wandelde, zag ik dat ze daar de IPHONE 3GS 32GB beschikbaar hadden!
Ik dacht wtf, BASE Shop? Blijkt dat die in Franchising zijn en die mensen dus ook buiten BASE om andere artikelen kunnen bestellen.
Kortom, ze hebben 'm

Greetz,

Patrick
  #268  
Oud 31-08-09, 11:29
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #269  
Oud 31-08-09, 11:42
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puttemanp Bekijk bericht
Toen ik vanochtend in de Leuvensestraat in Vilvoorde voorbij de BASE (!)shop wandelde, zag ik dat ze daar de IPHONE 3GS 32GB beschikbaar hadden!
Patrick,

Ik zie alleen een Mobistar, Belcompany en The Phone House in de Leuvensestraat...
  #270  
Oud 31-08-09, 12:14
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Ze liggen allen op een afstand van 50meter. 't was de 'middenste' van de 3. Ik ben er zelf over aan't denken of ik er nu eentje ga halen of niet.
Ik heb inderdaad niet op de 'enseigne' gelet, wat ik wel zag, was een logo 'BASE DEALER' in't groot aan de gevel, dus ging ik ervan uit dat 't een BASE shop was. My wrong probably. 'k zou zeggen, effe bellen en je weet bij welke van de 3 je moet binnenstappen

Greetz

P.
  #271  
Oud 31-08-09, 12:33
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Zojuist gebeld naar Belcompany en the Phone House ..

Resultaat ... Phone house heeft de Iphone niet in het assortiment ..en Belcompany .. deze hebben de laatste 3 maanden niks geleverd gekregen volgens (de zeer vriendelijke) medewerker.

Dus helaas vals alarm het lijkt ..
  #272  
Oud 31-08-09, 12:51
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

DUHHH!
Hangt nochthans bordje aan het raam 'IPHONE 3Gs 32Gb Beschikbaar!'.

Ga zelf effe bellen!

greetz,

P.
  #273  
Oud 31-08-09, 12:54
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Ben benieuwd !

Deze bordjes hebben mensen al vaker voor de gek gehouden ....
Tis toch een manier om mensen de winkel in te krijgen .. zou verboden moeten worden!
  #274  
Oud 31-08-09, 12:55
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Tsjah, als't moet ga'k er zelf gewoon heen. 'k word niet graag voor de gek gehouden! Zeker niet als ik hier zo'n zaken kom posten.
Ik hou jullie op de hoogte.

Greetz,

P.
  #275  
Oud 31-08-09, 12:56
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Als je toch gaat dan neem mij er ook ene mee !
  #276  
Oud 31-08-09, 12:57
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puttemanp Bekijk bericht
DUHHH!
Hangt nochthans bordje aan het raam 'IPHONE 3Gs 32Gb Beschikbaar!'.
Betreffende medewerker die de telefoon opnam heeft de winkel via de achterdeur betreden vandaag?

Beschikbaar is misschien ongelijk aan direct leverbaar?
  #277  
Oud 31-08-09, 13:08
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Ok, ben er dus geweest...
Sorry, winkeltje is te mijden... ze hébben er, maar aan 790€! Import. Als je vraagt te testen, doen ze moeilijk.....
Belcompany, Mobistar, Photo Hall, allen gelegen in dezelfde straat, kijken met lede ogen toe hoe dat winkeltje (nieuw, of tenminste recent overgenomen) z'n gang gaat.
Sorry mensen....

Ik heb er in ieder geval géén gekocht

Nogmaals, sorry!

Greetz,

PS: Bordje 'IPHONE 3GS 32GB beschikbaar' hangt er nog steeds...
P.

Laatst gewijzigd door puttemanp; 31-08-09 om 13:10. Reden: verduidelijking - spelfout
  #278  
Oud 31-08-09, 13:11
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

No problem P. De intentie was goed !
  #279  
Oud 31-08-09, 13:15
puttemanp puttemanp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Tsjah....
/me feels idiot now

Maar goed, zaak is opgeklaard...

*kruip ergens in klein hoekske en zal 5 keer checken alvorens nog zoiets te posten*

P.
  #280  
Oud 31-08-09, 13:29
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puttemanp Bekijk bericht
Tsjah....
/me feels idiot now

Maar goed, zaak is opgeklaard...

*kruip ergens in klein hoekske en zal 5 keer checken alvorens nog zoiets te posten*

P.
No hard feelings, je intentie was goed (mensen helpen aan een iPhone die al erg lang op een wachtlijst staan)

Dat zo'n zaakje van dit soort handelspraktijken er op na houdt is niet iets wat iemand jou kan aanrekenen.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.