//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door parathion Waarom is dat onzin dat er een groot deel naar nederland zou gaan? Omdat het voor Nederlanders veel moeilijker is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 01-09-09, 17:10
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
Waarom is dat onzin dat er een groot deel naar nederland zou gaan?
Omdat het voor Nederlanders veel moeilijker is om zomaar ff enkele Mobistar winkels binnen te stappen ?? Als Belg is het nog steeds mekkelijker om in eigen land aan een Iphone te geraken. Je zegt niet zomaar... ik ga ff naar Belgie rijden om me op de wachtlijst te zetten (telefonisch worden er bijna nergens reservaties aanvaard). Je kan natuurlijk alle mobistar shops opbellen, maar de kans is klein dat je er 1 op voorraad vindt.

Ik geloof ook eerder de theorie dat Mobistar er opzettelijk weinig bestelt... en enkel mensen die een abo willen snel aan een Iphone geraken. In de VS is er een overvloed aan Iphones in de Apple Stores. Productiecapaciteit is zeker het probleem niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 01-09-09, 20:08
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Er zit dus niks anders op?
Mobistar moet doodt!
Vindt het dan wel jammer dat ze ook de van hen afhankelijke retailers, zoals switch, benadelen!
  #303  
Oud 01-09-09, 22:00
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Zal kijken komend weekend, heb een laten reserveren bij Krefel
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #304  
Oud 01-09-09, 22:38
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawknl Bekijk bericht
wel schandalig dat er mensen 100 euro voorschot betalen waarna de informatiestroom gewoon ophoudt!
Zijn er nog mensen die recentelijk een iphone via switch te pakken hebben gekregen??
Heb nogmaals mijn gelukt beproeft en deze keer een mailtje gestuurd (tegen beter weten in) naar Switch Meir. Dit terwijl ik Switch Wijnegem opgegeven heb als afhaalpunt. Ik kreeg vandaag dit terug:

Beste,

Dit kunnen wij helaas niet met zekerheid zeggen daar wij verschillende winkels hebben.
De leveringen komen ook zeer traag binnen, U kan enkel nog wat geduld hebben of de bestelling annuleren.

Met vriendelijke groeten,
Switch Wijnegem
  #305  
Oud 01-09-09, 23:13
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawknl Bekijk bericht
wel schandalig dat er mensen 100 euro voorschot betalen waarna de informatiestroom gewoon ophoudt!
Zijn er nog mensen die recentelijk een iphone via switch te pakken hebben gekregen??
Sta al twee weken op de tweede, zo niet de eerste plaats voor een zwarte 16GB bij Switch Wijnegem...ben nog wachtende...
  #306  
Oud 02-09-09, 02:00
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Na een verontschuldigend mailtje van mij deze ochtend naar Switch in Gent of ik al iets omhoog geklommen was op de wachtlijst voor een witte 32gb, kreeg ik als antwoord het verzoek ze niet meer dergelijke mails te sturen en als ik m'n voorschot terugwil, dat dit kan.
Er rest mij - zoals ik nu al weken weet - niets anders dan te wachten, terwijl ik ook bij een mobistar winkel kan bestellen, want zoals blijkt uit alle berichten gaat het daar nog steeds veel sneller, zelfs als je nu nog bestelt.
  #307  
Oud 02-09-09, 12:31
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Na een verontschuldigend mailtje van mij deze ochtend naar Switch in Gent of ik al iets omhoog geklommen was op de wachtlijst voor een witte 32gb, kreeg ik als antwoord het verzoek ze niet meer dergelijke mails te sturen en als ik m'n voorschot terugwil, dat dit kan.
Er rest mij - zoals ik nu al weken weet - niets anders dan te wachten, terwijl ik ook bij een mobistar winkel kan bestellen, want zoals blijkt uit alle berichten gaat het daar nog steeds veel sneller, zelfs als je nu nog bestelt.
Zaspino, hoe kan je bij een mobistar winkel bestellen, gaat dat per e-mail of kan je gewoon bellen? Ik zie nergens een mailadres op de site's, en als ik bel dan wordt er nooit opgenomen.
  #308  
Oud 02-09-09, 12:37
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Zaspino, hoe kan je bij een mobistar winkel bestellen, gaat dat per e-mail of kan je gewoon bellen? Ik zie nergens een mailadres op de site's, en als ik bel dan wordt er nooit opgenomen.

Normaal gesproken moet je in de winkel gaan reserveren.
In de meeste winkels word ook een voorschot van +/- 100 euro gevraagd.
Naar mijn weten gaat dat niet per mail of telefoon.
  #309  
Oud 02-09-09, 12:41
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Nou dan zoek ik wel een winkel waar je wel via e-mail of telefoon kan bestellen, over een maand ofzo.
  #310  
Oud 02-09-09, 12:44
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Moet je bestellen via hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games - Alle grote merken op één site!.
Haha is wel een wachtlijst van 250 mensen per telefoon.
Dus voor de 16 en 32 gb zowel wit als zwart.
Deze mensen wachten al ruim 2 maanden.
  #311  
Oud 02-09-09, 13:07
nath01 nath01 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Na 16 pagina's te hebben doorgespit ben ik nog steeds verward. Er staan zoveel verschillende winkels in waar werd besteld en echter alleen in het begin werd volgens mij de Switch winkel Antwerpen Meir genoemd (toen was ik nog even hoopvol). Wij hebben zwarte 3GS 32gb besteld daarop 13 juli 2009.
Mijn vraag is of er nog meer mensen daar hebben besteld rond datzelfde tijdstip en wel weten hoever ze op de lijst staan?
Nog een vraag dan maar gelijk, heeft iemand bij Switch het toestel gekocht en deze vervolgens ingevoerd in NL om zo de btw terug te vorderen? Switch weigert nl om een btw 0 factuur te maken (omdat ze een aantal valse btw nummers hebben gehad in het begin en uiteindelijk zelf de btw alsnog moesten betalen). Ik heb online een beetje zitten rondkijken maar ik heb niet exact kunnen vinden hoe wij deze zakelijk kunnen verwerken. Toch een leuk extraatje wanneer we dat terug kunnen krijgen, toch?
Nou, zoals iedereen natuurlijk ben ik erg benieuwd en hoop ik op een antwoord en/of suggestie van iemand! Mocht ik tussentijds iets horen dan zal ik dat ook hier posten!
  #312  
Oud 02-09-09, 13:24
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Je moet maar even zoeken bij de belastingdienst. Maar volgens mij is het zo dat je de btw in het land van aankoop terug moet vragen. In dit geval dus in België. Er zit echter wel een minimum bedrag aan verbonden. Zit je er onder, dan kun je het niet terug vragen.
  #313  
Oud 02-09-09, 15:57
SkandalouZ's schermafbeelding
SkandalouZ SkandalouZ is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

het is zo dat jij je BTW-nummer afgeeft aan de winkel
en dat zij dan geen BTW rekenen op het product/ de dienst.

Dit hebben wij al vaak gedaan. alleen niet voor mijn 3gs, die is prive
  #314  
Oud 02-09-09, 16:06
nath01 nath01 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Ja, zo hoort het te gaan maar Switch doet dat dus niet meer. Dat hadden ze al gemeld toen we daar waren. Vervolgens heb ik nog eens een mailtje eraan gewaagd met alle mogelijke bewijzen maar nog steeds was hun antwoord dat ze er niet mee deden. Helaas dus. Ik heb al wel uitgevonden dat het minimumbedrag wat je terug vraagt 200 euro moet zijn dat vond ik nav de opmerking van mylifetime. (dus maar even een accessoire erbij kopen denk ik). Als die iPhone tenminste ooit nog eens binnenkomt. Mijn vriend zit zich nu dood te ergeren aan zijn nieuwe Nokia N97 en jaloerse blikken te werpen op mijn iPhone 3G (straks krijgt hij die blikken uiteraard wanneer hij eindelijk zijn 3GS heeft en ik nog een jaar met mijn 3G verder moet).
Hoe dan ook bedankt voor de suggesties en/of het meedenken so far!
  #315  
Oud 02-09-09, 16:35
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Hey,

Ik heb al enige tijd geleden bij de Mobistar winkel te Genk een 16GB zwart besteld. Hier heb ik €158,- op moeten aanbetalen. Echter heb ik via dit forum gisteren een 32GB zwart aangeschaft... BETER!! Nu is het zo dat de Mobistar moelijk doet om mijn aanbetaling terug te geven ..

Dus wanneer ze bellen, kan iemand deze direct van mij overnemen indien gewenst.

TZT zal ik dat hier posten.

Voor nu, suc6 allemaal met de aanschaf, geruchten zijn dat er half september een bulk uitgeleverd gaan worden ... hopelijk zijn dat geen fabeltjes.

Grtz
  #316  
Oud 02-09-09, 17:27
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Maandagavond een iPhone 3GS 32GB zwart bestelt met voorschot van €50. Ze zeiden dat de 16GB langer wachten is, ikzelf zou zo'n 14-20 dagen geduld moeten hebben.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #317  
Oud 02-09-09, 19:44
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik zou zo graag mijn toestel voor 2010 hebben hea
  #318  
Oud 03-09-09, 00:47
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Beste mensen die bij Switch een zwarte 16GB hebben besteld, jullie zijn zojuist een plaatsje opgeschoven! Ik heb mijn bestelling geannuleerd (stond 1e of 2e, ja ik weet het...) en heb een Nokia N900 besteld. Reden? Ten eerste omdat de N900 beter aansluit bij mijn wensen en eisen en ten tweede omdat ik me TO-TAAL niet kan vinden in de manier waarop het bemachtigen van een iPhone gaat. En dan bedoel ik Apple die de arrogantie heeft om iedereen aan het lijntje te houden (zowel klanten als winkels) en er vervolgens nog mee weg komen ook, verkopers die op verschillende manieren misbruik maken van hun machtspositie in de vraag naar de iPhone en de belachelijk lange wachttijden. Ik bedoel, laten we wel wezen. Het is toch niet normaal dat je meer dan twee maanden moet wachten op een massaproduct??! Het is niet dat ze elke iPhone voor je op maat moeten maken...
Dus ja, ondanks het feit dat ik de iPhone een geweldig apparaat vind zie ik er toch vanaf en ga ik de komende tijd hopelijk veel plezier beleven aan mijn Nokia N900.
Voor alle mensen die nog aan het wachten zijn, succes nog en veel plezier met de iPhone.
  #319  
Oud 03-09-09, 08:25
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Beste mensen die bij Switch een zwarte 16GB hebben besteld, jullie zijn zojuist een plaatsje opgeschoven! Ik heb mijn bestelling geannuleerd (stond 1e of 2e, ja ik weet het...) en heb een Nokia N900 besteld. Reden? Ten eerste omdat de N900 beter aansluit bij mijn wensen en eisen en ten tweede omdat ik me TO-TAAL niet kan vinden in de manier waarop het bemachtigen van een iPhone gaat. En dan bedoel ik Apple die de arrogantie heeft om iedereen aan het lijntje te houden (zowel klanten als winkels) en er vervolgens nog mee weg komen ook, verkopers die op verschillende manieren misbruik maken van hun machtspositie in de vraag naar de iPhone en de belachelijk lange wachttijden. Ik bedoel, laten we wel wezen. Het is toch niet normaal dat je meer dan twee maanden moet wachten op een massaproduct??! Het is niet dat ze elke iPhone voor je op maat moeten maken...
Dus ja, ondanks het feit dat ik de iPhone een geweldig apparaat vind zie ik er toch vanaf en ga ik de komende tijd hopelijk veel plezier beleven aan mijn Nokia N900.
Voor alle mensen die nog aan het wachten zijn, succes nog en veel plezier met de iPhone.
Zat al te wachten op een post van je dat je de telefoon binnen hebt. Helaas dus niet en is het anders gelopen. Je weet niet wat je mist! ;-)

Maar desondanks veel succes met de Nokia straks!
  #320  
Oud 03-09-09, 08:31
Rogier 13Bturbo Rogier 13Bturbo is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Beste mensen die bij Switch een zwarte 16GB hebben besteld, jullie zijn zojuist een plaatsje opgeschoven! Ik heb mijn bestelling geannuleerd (stond 1e of 2e, ja ik weet het...) en heb een Nokia N900 besteld.
Bedankt.
Ik heb een 16GB zwart op 13 juli besteld.
Geen idee op welke plaats ik sta, doen ze in Wijnegem geen uitspraken over.
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.