//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) In Brussel nergens een iPhone te bekennen, de Mobistar winkels dat is toch een stel zeikers ongelovelijk wat zijn die chagerijnig. De Mediamarkt wist me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 06-09-09, 14:46
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

In Brussel nergens een iPhone te bekennen, de Mobistar winkels dat is toch een stel zeikers ongelovelijk wat zijn die chagerijnig.
De Mediamarkt wist me te vertellen dat ze wel iPhones hadden maar dit i.v.m. schaarste alleen te koop was i.c.m. Een abonnent.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 06-09-09, 14:47
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Nou ik sta al 1,5 maand op de wachtlijst bij de Media markt maar deze zeggen pas 1 levering te hebben gekregen op 7 juli.
En daarna niks meer.
  #363  
Oud 06-09-09, 16:52
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Voor de durvers :

Vriendin van mij had 5 weken geleden een zwarte 3GS, 16GB gereserveerd met de boodschap dat het ongeveer 8 weken ging duren.

Ze heeft haar iPhone ondertussen al een paar dagen, wat wilt zeggen dat hij er 3,5 week "te vroeg" was...

Verkoper vertelde haar trouwens ook dat de 32GB's nog altijd problematisch waren om te leveren...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #364  
Oud 06-09-09, 17:01
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

en waar had ze deze dan gereserveerd ?
  #365  
Oud 06-09-09, 18:22
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawknl Bekijk bericht
en waar had ze deze dan gereserveerd ?
Ik meen mij te herinneren dat ze zei dat het Ekeren was...
  #366  
Oud 06-09-09, 21:24
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Als mobistar niet zo star was dan hadden we er allemaal 1 of 2 iPhones.
Zo als het nu gaat is het gewoon mobisnert.
  #367  
Oud 06-09-09, 21:56
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Dat ben ik niet met je eens, als dat namelijk zo was geweest dan waren de iphones nu in zowel NL als Italië gewoon goed leverbaar, maar dat zijn ze in die landen ook niet. dus denk echt wel dat het met apple te maken heeft en niet met de telecoms die ze verkopen
  #368  
Oud 06-09-09, 22:04
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
Dat ben ik niet met je eens, als dat namelijk zo was geweest dan waren de iphones nu in zowel NL als Italië gewoon goed leverbaar, maar dat zijn ze in die landen ook niet. dus denk echt wel dat het met apple te maken heeft en niet met de telecoms die ze verkopen
In Italië zijn er echt geen leverproblemen hoor. Ken behoorlijk wat mensen die er de afgelopen twee maanden op vakantie zijn geweest en overal waar er iPhones werden verdeeld hadden ze er nog wel op stock, en niet alleen de witte modellen...
  #369  
Oud 06-09-09, 22:22
pkrielen pkrielen is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 4
Standaard Yess, ik heb er eentje...

Nadat ik (toen ik hier de reacties eens had gelezen) de hoop al bijna had opgegeven en had besloten mijn Belgische 3G 16 GB Wit van vorig jaar maar gewoon te blijven gebruiken, gebeurde wat grappigs..

Mijn Belgische collega vroeg me hoe hij zijn Email werkend kon krijgen op zijn iPhone.. Toen ik hem vroeg waar hij een iPhone vandaan had (omdat hij normaal met een Samsung WM device roondloopt) vertelde hij doodleuk dat ze bij een bedrijfje in zijn Woonplaats Turnhout een levering hadden binnen gekregen. (Hij wist dus totaal niet van leveringsproblemen en liep er dus stomtoevallig tegenaan omdat hij spontaan had besloten dat hij ook wel een iPhone wilde..).

Ik heb hem dus gelijk gevraagd of hij ff rap terug wilde rijden naar die tent om er nog eentje extra op te pikken voor mijzelf..

Paar uur later stuurde hij me een mailtje dat ik vanaf morgen de gelukkig eigenaar zou zijn van een 3GS... Ze hadden er schijnbaar nog een paar liggen..

Dus voor de mazzelaars : Van Roey Automation in Turnhout...

-Suc6..
  #370  
Oud 07-09-09, 10:44
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
Dat ben ik niet met je eens, als dat namelijk zo was geweest dan waren de iphones nu in zowel NL als Italië gewoon goed leverbaar, maar dat zijn ze in die landen ook niet. dus denk echt wel dat het met apple te maken heeft en niet met de telecoms die ze verkopen
Alleen heb je daar geen wachtlijst van maanden.
  #371  
Oud 07-09-09, 14:23
woei woei is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkrielen Bekijk bericht
Nadat ik (toen ik hier de reacties eens had gelezen) de hoop al bijna had opgegeven en had besloten mijn Belgische 3G 16 GB Wit van vorig jaar maar gewoon te blijven gebruiken, gebeurde wat grappigs..

Mijn Belgische collega vroeg me hoe hij zijn Email werkend kon krijgen op zijn iPhone.. Toen ik hem vroeg waar hij een iPhone vandaan had (omdat hij normaal met een Samsung WM device roondloopt) vertelde hij doodleuk dat ze bij een bedrijfje in zijn Woonplaats Turnhout een levering hadden binnen gekregen. (Hij wist dus totaal niet van leveringsproblemen en liep er dus stomtoevallig tegenaan omdat hij spontaan had besloten dat hij ook wel een iPhone wilde..).

Ik heb hem dus gelijk gevraagd of hij ff rap terug wilde rijden naar die tent om er nog eentje extra op te pikken voor mijzelf..

Paar uur later stuurde hij me een mailtje dat ik vanaf morgen de gelukkig eigenaar zou zijn van een 3GS... Ze hadden er schijnbaar nog een paar liggen..

Dus voor de mazzelaars : Van Roey Automation in Turnhout...

-Suc6..
Hier hoef je niet meer te bellen. Ze geven aan niet aan Nederlanders willen te leveren, en dat ze continu gebeld worden. Ze leveren alleen icm een abonnement, zonder krijg je hem NIET mee, dus bellen heeft GEEN zin.
  #372  
Oud 07-09-09, 14:56
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
In Italië zijn er echt geen leverproblemen hoor. Ken behoorlijk wat mensen die er de afgelopen twee maanden op vakantie zijn geweest en overal waar er iPhones werden verdeeld hadden ze er nog wel op stock, en niet alleen de witte modellen...
Misschien zijn er minder leverproblemen in Italië maar de voorraad kan daar ook tijdelijk op zijn. Afgelopen week was er in geheel Venetië en omstreken geen IPhone (in welke configuratie dan ook) te krijgen. Deze week zouden er weer nieuwe binnenkomen. Dus als je je trip naar Italië op het verkeerde moment inplant dan kom je bedrogen uit.
  #373  
Oud 07-09-09, 14:58
jurh jurh is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Ede
Berichten: 2
Standaard

Voor alle duidelijkheid: dat van Roey niet zonder abonnement zijn voorraad verkoopt, is pas sinds vanmorgen. Vóór winkelopeningstijd kreeg ik antwoord op mijn mailtje van gisteravond, dat ze er wel een voor me opzij wilden leggen. Maar, na mijn bevestiging daarop, werd ik zonet opgebeld door de meneer van deze firma, die zich uitgebreid verontschuldigde en vertelde dat ze overrompeld waren vandaag....
En hij van hogerhand orders had gekregen...
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Toch maar gewoon afwachten tot dat schip met iPhones in Antwerpen afmeert...
  #374  
Oud 07-09-09, 15:24
kuif kuif is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurh Bekijk bericht
Toch maar gewoon afwachten tot dat schip met iPhones in Antwerpen afmeert...
Wellicht dat de Belgen wachten totdat Nederland de Westerschelde heeft verdiept
  #375  
Oud 07-09-09, 15:43
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woei Bekijk bericht
Ze leveren alleen icm een abonnement, zonder krijg je hem NIET mee, dus bellen heeft GEEN zin.
Wat kost zo'n abonnement dan?
  #376  
Oud 07-09-09, 15:49
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

En wat als je al een mobi abbonement hebt?
  #377  
Oud 07-09-09, 15:52
fago00 fago00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Nogmaals bij Switch Meir langsgegaan om te informeren hoever ik stond met mijn bestelling van de zwarte 32 GB, geplaatst op 5 juli. Antwoord: nog steeds 7de... hebben al 3-4 weken niets meer gehad.
*zucht*
  #378  
Oud 07-09-09, 15:53
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuif Bekijk bericht
Wellicht dat de Belgen wachten totdat Nederland de Westerschelde heeft verdiept

Grinnik.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Bekijk bericht
Wat kost zo'n abonnement dan?

Staat toch klaar en duidelijk op de site van Mobistar?
  #379  
Oud 07-09-09, 17:39
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
En wat als je al een mobi abbonement hebt?
Dan kan je je eigen Mobistar lopend contract opzeggen. Daarvoor betaal je een opzegvergoeding die gelijk is aan het abonnementsgeld. Dan kan je nog een nieuw contract aangaan voor 2 jaar.
  #380  
Oud 07-09-09, 19:42
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Dan kan je je eigen Mobistar lopend contract opzeggen. Daarvoor betaal je een opzegvergoeding die gelijk is aan het abonnementsgeld. Dan kan je nog een nieuw contract aangaan voor 2 jaar.
Als je overschakelt naar een ander abonnement van hen, kan ik me wel inbeelden dat ze u 'gewoon' laten overschakelen op een nieuw abonnement, dat je natuurlijk wel terug meteen voor 24 maanden moet bijnemen.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.