//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw hier en net als vele hier op zoek naar een iphone in belgie. Heb net een mail de deur uit gedaan naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 15-09-09, 00:26
jobvdvoort jobvdvoort is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik ben nieuw hier en net als vele hier op zoek naar een iphone in belgie.
Heb net een mail de deur uit gedaan naar ongeveer 20 mobistar centres. aangezien ze nog wel eens moeilijk doen tegen nederlanders heb ik er het adres van mn oom in belgie erbij gezet, de mail een beetje 'vlaams' laten klinken en een leuk verhaaltje dr bij bedacht. misschien werkt het en anders blijven we doorzoeken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 15-09-09, 06:14
Rogier 13Bturbo Rogier 13Bturbo is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Toch even een vraag aan de mensen die al lange tijd bij Switch een bestelling hebben lopen: heeft iemand een zelfde soort mail gehad als ik dit weekend, waarin dus klaarblijkelijk eenzijdig mijn bestelling werd beëindigd omdat Switch geen Iphones meer geleverd krijgt van Mobistar?
Nee, en die hoop ik ook niet te krijgen.
  #463  
Oud 15-09-09, 07:09
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

heb gisteren gemaild naar de APR waar ik op 18 juli besteld heb, nette reactie terug,nog 4 wachtenden voor mij (wit 16GB)

4 aug. bij dezelfde apr 4x 32GB zwart besteld voor aantal collega's, zal vandaag eens informeren naar die status.
  #464  
Oud 15-09-09, 08:32
BartG's schermafbeelding
BartG BartG is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Goeree-Overflakkee
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bronnie Bekijk bericht
Wat een onzin! Dat ze liever niet aan Nederlanders leveren omdat deze geen mobistar abonnement nemen kan ik me nog indenken. Het feit dat ze op een verkoop minder verdienen omdat de klant toevallig de Nederlandse identiteit heeft is echt echter complete onzin.
Het is volgens mij ook onzin, maar als nederlander heb je er wel mee te maken. Ik heb aardig wat Mobistar winkels gebeld en sommigen zeggen gewoon dat ze niet aan Hollanders leveren. Heb ik ook al op dit forum gemeld en mailen heeft écht meer effect. Is wellicht ook begrijpelijk. In het half uur dat ik bij de Mobistar was ging de telefoon constant. Volgens de verkoper echt hele dagen lang zelfs en vaak met dezelfde vraag "heeft U nog Iphone's".

Laatst gewijzigd door BartG; 15-09-09 om 08:55.
  #465  
Oud 15-09-09, 09:31
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Moet je eens voorstellen indien jezelf bij een Mobistarwinkel zou werken..

Ik zou echt helemaal moedeloos worden. Nou is dat opzich al geen topbaan .. en naar mijn idee zijn dat allemaal studenten die daar achter de balie staan .. dus die hebben zowieso al minder affectie met het bedrijf. Lijkt me ook niet leuk om de gehele dag nee te moeten verkopen ... om de gehele dag mensen accessoirepakketen te moeten verkopen ( verplicht bij een Iphone pff ) omdat je shopmanager zo nog een beetje winst probeert te maken in deze tijd van recessie. Om de hele dag telefoongerinkel te horen, en als je oppakt "hebben jullie Iphone's ?!" te horen, dit terwijl ondertussen 4 klanten in je zaak staan met dezelfde vraag ... Een vraag waar je graag aan zou willen voldoen .. maar onvoorspelbare leveringen, geen leveringen, niet genoeg leveringen ... het is een vicieuze cirkel!

Dit dag in dag uit ... al vanaf 26 juni 2009 .... wanneer houd het op!

Maar gelukkig dat ik aan de andere kant sta ... dat ik gemaild heb, gebeld heb, in de winkel gestaan heb met de vraag : "hebben jullie nog Iphone's!?"
  #466  
Oud 15-09-09, 10:15
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Weet iemand nog waar die lijst met mail-adressen van Mobistar winkels staat op dit forum? Ik denk dat ik maar een Vlaams-achtig mailtje moet rondsturen....
  #467  
Oud 15-09-09, 10:43
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Weet iemand nog waar die lijst met mail-adressen van Mobistar winkels staat op dit forum? Ik denk dat ik maar een Vlaams-achtig mailtje moet rondsturen....
Even terug bladeren in deel 3 ergens tussen pagina 15 en 20. Moet opvallen, want staat in de bijlage.
  #468  
Oud 15-09-09, 11:28
Blubbie Blubbie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Hier is de lijst:
http://www4.mobistar.be/xls/BlackBer...ts_of_sale.xls

Ik heb vandaag wel 30 winkels gebeld, waarvan er de helft niet opneemt! Ook franstalige winkels gebeld. Maar daar overal een "NO!" Ondanks dat ik in het Frans vraag of er iPhones zijn...

Heb de hoop voor vandaag opgegeven, misschien einde van de week weer eens wat nummers bellen! En anders ga ik volgende week naar Italië!
  #469  
Oud 15-09-09, 12:08
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

gek zeker

je kan ook naar de krefel winkels gaan in belgie
bel maar eens even, die leveren veel beter geloof ik.
de mijne ligt klaar om opgehaald te worden in ieder geval. donderdag heb ik hem 32GB wit, cant wait
  #470  
Oud 15-09-09, 12:12
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris1991 Bekijk bericht
gek zeker

je kan ook naar de krefel winkels gaan in belgie
bel maar eens even, die leveren veel beter geloof ik.
de mijne ligt klaar om opgehaald te worden in ieder geval. donderdag heb ik hem 32GB wit, cant wait
En wanneer besteld?
  #471  
Oud 15-09-09, 12:45
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

2-3 weken geleden ongeveer.
je moet gewoon de goede winkels uitkiezen
vragen hoe lang de wachtlijst is enz enz

gr
  #472  
Oud 15-09-09, 12:50
Blubbie Blubbie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Nou, net even nog 5 Krefel winkels gebeld, provincie Antwerpen en Limburg.

1: Keek in de computer en zag alleen een 8GB staan, te koop in Turnhout
Dus ik Turnhout bellen...
2 (Turnhout): Enkel een witte 16GB, zwarte kon besteld worden
3: (Lommel): Alleen op bestelling
4 (Hasselt): Verkopen helemaal geen iPhones...
5 (Genk) : Enkel op bestelling met voorschot van 30%...
  #473  
Oud 15-09-09, 13:31
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Toch even een vraag aan de mensen die al lange tijd bij Switch een bestelling hebben lopen: heeft iemand een zelfde soort mail gehad als ik dit weekend, waarin dus klaarblijkelijk eenzijdig mijn bestelling werd beëindigd omdat Switch geen Iphones meer geleverd krijgt van Mobistar?
Nee, ik ook niet... Maar ondertussen staat mijn 100eur wel rente te trekken op hun rekening... Zou prettig zijn als er een officieel standpunt komt van Switch over de uitstaande bestellingen.
  #474  
Oud 15-09-09, 13:47
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy Bekijk bericht
Nee, ik ook niet... Maar ondertussen staat mijn 100eur wel rente te trekken op hun rekening... Zou prettig zijn als er een officieel standpunt komt van Switch over de uitstaande bestellingen.
Dat vind ik dus ook....
  #475  
Oud 15-09-09, 14:18
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Nou ik had er eentje zakelijk besteld. Ik had gevraagd hoe het zat met de btw. toen zei de jongen achter de balie. Ja u moet die als hij binnenkomt eerst betalen. En daarna met het bonnetje naar de service balie gaan dan krijgt u de btw terug.
Nou mooi niet. Grr. Nu moet je het bij de belgisch overheid terug vragen en je kunt alleen terug vragen als je meer als 200 btw terug krijgt. Nou dan moet ik nog maar een macbook gaan kopen in belgie
(was bij de Media markt)
  #476  
Oud 15-09-09, 15:16
rubvandoorn rubvandoorn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Kan iemand mij helpen aan de mail-adressen van de mobistar centra in Antwerpen?

Die ene in de Huidevettersstraat en de Meir.

Heb het gegoogled en hier gezocht maar ik kan het gewoon nergens vinden!

Alvast bedankt
  #477  
Oud 15-09-09, 15:27
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Nou ik had er eentje zakelijk besteld. Ik had gevraagd hoe het zat met de btw. toen zei de jongen achter de balie. Ja u moet die als hij binnenkomt eerst betalen. En daarna met het bonnetje naar de service balie gaan dan krijgt u de btw terug.
Nou mooi niet. Grr. Nu moet je het bij de belgisch overheid terug vragen en je kunt alleen terug vragen als je meer als 200 btw terug krijgt. Nou dan moet ik nog maar een macbook gaan kopen in belgie
(was bij de Media markt)
hmmm vreemd ik heb hem zakelijk besteld bij HCW en heb ze een kopie van de kvk gemaild en tot 2 maal toe hebben ze toegezegd dat zodra de iphone geleverd wordt (ruim begrip :-( ) de btw teruggestort zal worden. En dit omdat ik het bedrag al inc btw had betaald anders had ik gelijk zonder btw kunnen betalen....
  #478  
Oud 15-09-09, 15:31
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
hmmm vreemd ik heb hem zakelijk besteld bij HCW en heb ze een kopie van de kvk gemaild en tot 2 maal toe hebben ze toegezegd dat zodra de iphone geleverd wordt (ruim begrip :-( ) de btw teruggestort zal worden. En dit omdat ik het bedrag al inc btw had betaald anders had ik gelijk zonder btw kunnen betalen....
ja ik had dat inderdaad ook bij HCW gevraagd en nog een paar andere dus ging er ook vanuit dat het bij MM ook zo was. Had het daarom voor de zekerheid daar ook even gevraagd. Aangezien HCW mij toen zei dat er 200 wachtende waren dacht ik oei dat kan nog wel eens lang gaan duren aangezien de leverdatum ook maar aant schuiven bleef.

Bij de MM zeiden ze ook dat ik het via de belastingdienst terug gestord kreeg. Maar er is dus een norm van 200 euro.
  #479  
Oud 15-09-09, 15:38
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
ja ik had dat inderdaad ook bij HCW gevraagd en nog een paar andere dus ging er ook vanuit dat het bij MM ook zo was. Had het daarom voor de zekerheid daar ook even gevraagd. Aangezien HCW mij toen zei dat er 200 wachtende waren dacht ik oei dat kan nog wel eens lang gaan duren aangezien de leverdatum ook maar aant schuiven bleef.

Bij de MM zeiden ze ook dat ik het via de belastingdienst terug gestord kreeg. Maar er is dus een norm van 200 euro.
rare gasten die belgen. nou ja ik heb in ieder geval een toezegging en zal laten weten of ik daadwerkelijk de btw terug krijg, als die iphone ooit komt. Sta volgens de beste man hoog genoeg op de lijst om bij de volgende levering aan de beurt te zijn, maja....
  #480  
Oud 15-09-09, 15:40
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
rare gasten die belgen. nou ja ik heb in ieder geval een toezegging en zal laten weten of ik daadwerkelijk de btw terug krijg, als die iphone ooit komt. Sta volgens de beste man hoog genoeg op de lijst om bij de volgende levering aan de beurt te zijn, maja....
Volgens mij hebben ze nog geen enkele levering gehad.
Ben benieuwd. Maar ze zullen toch ooit moeten komen.
Zijn al 3 maanden overheen. Vanaf dat hij uit is.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.