//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, er is een beetje nieuws. Een vriendin van mij is langsgegaan bij de Switchshop in Gent en ze lieten haar weten dat ze mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 15-09-09, 17:50
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Nou, er is een beetje nieuws. Een vriendin van mij is langsgegaan bij de Switchshop in Gent en ze lieten haar weten dat ze mij van de lijst wilden afhalen omdat ze mijn mails zat werden
Maar ach, ik begrijp dat 'Ollanders' soms vervelend kunnen zijn

In ieder geval sta ik nu toch nog op de lijst op nummer 5 voor een witte 32gb. 3 weken geleden stond ik op 6...

Toch ook maar proberen bij Mobistar er een te pakken te krijgen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 15-09-09, 19:24
ceelc ceelc is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Schijnbaar zijn de wachtlijsten / levertijden niet meer erg lang bij Mobistar Center Hasselt. Vandaag na 5 weken wachten gebeld hoe het ermee stond. Vriendelijke vrouw vertelde me dat ze vrijdag een levering binnenkrijgen. Toen ik vroeg hoe het dan met mijn specifieke bestelling zat, reageerde ze ietwat verbaasd. De witte 16GB versie komt dan in ieder geval ruimschoots binnen, daar alle gereserveerde iPhones dan geleverd konden worden. Wellicht alleen deze versie? Wel zei ze ook dat Apple een beetje moeilijk deed, hier heb ik niet op doorgevraagd daar ze gewoon van levering op vrijdag uitging.
  #483  
Oud 15-09-09, 19:35
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Nou, er is een beetje nieuws. Een vriendin van mij is langsgegaan bij de Switchshop in Gent en ze lieten haar weten dat ze mij van de lijst wilden afhalen omdat ze mijn mails zat werden
Daar moet je niet treurig om zijn. De klantenservice in Switchshop Gent is ronduit erbarmelijk en ik raad niemand aan om daar ooit iets te kopen. Onbeleefde en onbeschofte mensen.
  #484  
Oud 16-09-09, 00:11
jobvdvoort jobvdvoort is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

na me voorgedaan te hebben als belg in een massamail, vandaag gelijk al 4 mails terug. allemaal zeer vriendelijk. bij 2 kan ik zo op de wachtlijst met 3 en 15 wachtenden voor me. bij de andere konden ze wel voorrang geven als ik ook een abonnement of accessoires neem. dan maar een leuk hoesje erbij als ik m dan snel kan ophalen
ben benieuwd
  #485  
Oud 16-09-09, 10:24
rubvandoorn rubvandoorn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

heb gemaild met de vraag of ik op de wachtlijst geplaatst kon worden..krijg ik dit terug

Beste,

Bedankt voor uw mail.
Ik kan u enkel en alleen op een wachtlijst zetten wanneer u een voorschot betaald heeft hier in de shop.
Dit is voor de 16GB €115
De wachtlijst voor deze iPhone staat terug open!

Met vriendelijke groet,

Mobistar Meir


stelletje afleggers
  #486  
Oud 16-09-09, 10:50
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Nou, er is een beetje nieuws. Een vriendin van mij is langsgegaan bij de Switchshop in Gent en ze lieten haar weten dat ze mij van de lijst wilden afhalen omdat ze mijn mails zat werden
Maar ach, ik begrijp dat 'Ollanders' soms vervelend kunnen zijn

In ieder geval sta ik nu toch nog op de lijst op nummer 5 voor een witte 32gb. 3 weken geleden stond ik op 6...

Toch ook maar proberen bij Mobistar er een te pakken te krijgen...
Ok, dus het is niet zo dat ze zijn gestopt met leveren begrijp ik? Ik heb een zwarte 32GB besteld op 6 juli. Geen idee waar ik sta op de lijst. Heb er inmiddels al 1 uit de UK, maar mijn vriendin wacht op deze van Switch. en ze wordt ongeduldig... Kgeef 'r geen ongelijk.
  #487  
Oud 16-09-09, 11:04
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

na 2 maanden wachten was ik het vrij zat, heb nu eentje gehaald via de groothandelaar. Toestel zelf mogen uitpakken (was sealed) en zelf mogen activeren, uiteraar was deze fabrieks simlockvrij en dat voor 550 euro .
  #488  
Oud 16-09-09, 11:06
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
na 2 maanden wachten was ik het vrij zat, heb nu eentje gehaald via de groothandelaar. Toestel zelf mogen uitpakken (was sealed) en zelf mogen activeren, uiteraar was deze fabrieks simlockvrij en dat voor 550 euro .
Mag ik vragen waar dat was en of je een aankoopnota/factuur hebt ontvangen voor de garantie?
  #489  
Oud 16-09-09, 11:14
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
na 2 maanden wachten was ik het vrij zat, heb nu eentje gehaald via de groothandelaar. Toestel zelf mogen uitpakken (was sealed) en zelf mogen activeren, uiteraar was deze fabrieks simlockvrij en dat voor 550 euro .
Ja, ja.....
  #490  
Oud 16-09-09, 11:44
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Nou, er is een beetje nieuws. Een vriendin van mij is langsgegaan bij de Switchshop in Gent en ze lieten haar weten dat ze mij van de lijst wilden afhalen omdat ze mijn mails zat werden
Maar ach, ik begrijp dat 'Ollanders' soms vervelend kunnen zijn

In ieder geval sta ik nu toch nog op de lijst op nummer 5 voor een witte 32gb. 3 weken geleden stond ik op 6...

Toch ook maar proberen bij Mobistar er een te pakken te krijgen...
Hoe komt het toch dat ze de eene keer melden dat er geen lijst bestaat en de andere keer melden dat je 6e/5e bent.
Switch maakt zichzelf op deze manier wel belachelijk...
Zijn er hier nog mensen die in de laatste 2 maanden een iphone via switch te pakken hebben gekregen !?
  #491  
Oud 16-09-09, 12:32
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Mag ik vragen waar dat was en of je een aankoopnota/factuur hebt ontvangen voor de garantie?
Is uiteraard garantie op (2jaar), als je wilt kan ik je altijd via pm het nummer geven. Heb geen idee hoeveel hij er nog beschikbaar heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Ja, ja.....
??
  #492  
Oud 16-09-09, 12:48
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik ben ook wel benieuwd welke groothandel dat dan is?
Is het in belgie of in nederland ?
  #493  
Oud 16-09-09, 12:58
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Is uiteraard garantie op (2jaar), als je wilt kan ik je altijd via pm het nummer geven. Heb geen idee hoeveel hij er nog beschikbaar heeft.
Ik ontvang graag het nummer van je via pm, alvast bedankt.
  #494  
Oud 16-09-09, 15:11
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

ben momenteel nog aan het werk, ik zal vanavond de pm's die ik gekregen heb het nummer meedelen. De man zelf woont te Lommel dus daar moet je ze afhalen, zijn Italiaanse toestellen( fabrieks simlockvrij dus). Je mag ze daar zelf uitpakken en zelf activeren, zodat je 100% zeker bent dat alles ok is.
  #495  
Oud 16-09-09, 16:52
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
ben momenteel nog aan het werk, ik zal vanavond de pm's die ik gekregen heb het nummer meedelen. De man zelf woont te Lommel dus daar moet je ze afhalen, zijn Italiaanse toestellen( fabrieks simlockvrij dus). Je mag ze daar zelf uitpakken en zelf activeren, zodat je 100% zeker bent dat alles ok is.
Weet je trouwens zeker dat het 3GS is en niet 3G? Aangezien de 16Gb 3GS in Italie 599 kost, lijkt het me vrij dom en heel onwaarschijnlijk dat hij ze voor 50 euro MINDER verkoopt, wanneer de vraag zo HOOG is...
Dat verklaart denk ik ook de 'Ja ja...' van Pietjebel...

(Ik heb zelf allang een iPhone trouwens, vraag het me alleen af)
  #496  
Oud 16-09-09, 18:41
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

wauww ik heb er 950 voor moeten betalen Ja pleures veel, mjaaa ik kon niet wachten
Werd thuisbezorgd en heb tenminste 1 jaar fabrieksgarantie in NL gewoon.
  #497  
Oud 16-09-09, 19:19
Tackleberry Tackleberry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 10
Standaard

Helaas, ik stond sinds afgelopen vrijdag eerste voor een iPhone 3GS 16GB black, maar nog steeds geen leveringen geweest sinds die dag.

Wachten lijkt extra lang te duren als je weet dat je eerste op de wachtlijst staat...
  #498  
Oud 16-09-09, 21:36
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Is uiteraard garantie op (2jaar), als je wilt kan ik je altijd via pm het nummer geven. Heb geen idee hoeveel hij er nog beschikbaar heeft.



??
Het zal allemaal wel hoor, je leest hier de vreemdste berichten, vandaar ??
Er is dus een weldoener die i.v.m de schaarste in België, de iPhone 3Gs voor minder te koop aanbiedt dan de reguliere winkelprijs. Welke groothandel is dat dan?
  #499  
Oud 16-09-09, 21:47
Christophe7 Christophe7 is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Buiten Antwerpen dus op de parking
Berichten: 1
Standaard

Dit is mijn ervaring qua beschikbaarheid iphone. Ik stond reeds sinds 20 juli op een wachtlijst bij Mobistar Wijnegem. Ben daar een paar maal langs geweest om te weten op welke plaats ik stond. Kreeg hierover weinig tot geen informatie. Dit weekend was ik op vakentie te Nieuwpoort. Ben daar een Mobistar winkel binnengestapt en heb daar gevraagd naar de iphone 3GS 32GB zwart. De verkoper vertelde mij er veschillende exemplaren in voorraad te hebben maar deze enkel ter beschikking te stekllen aan personen die er twee toebehoren optioneel zouden bijnemen of een bijkomende verzekering. Ik heb uiteindelijk voor het laatste gekozen voor een verzekering van minstens drie maanden. In deze winkel stonden nog minstens 20 kopers op een wachtlijst. Zij waren niet bereid om bijkomende toebehoren of verzekering erbij te nemen en werden dus verder genegeerd. Mij lijkt dit geen juiste houding van Mobistar Maar bon ik heb nu wel mij, exeplaar in ontvangst kunnen nemen. Heb ondertussen mijn betaakd voorschot bij Mobistar Wijnegem ook reeds gerecupereerd. Gr Christophe
  #500  
Oud 16-09-09, 21:59
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Het zal allemaal wel hoor, je leest hier de vreemdste berichten, vandaar ??
Er is dus een weldoener die i.v.m de schaarste in België, de iPhone 3Gs voor minder te koop aanbiedt dan de reguliere winkelprijs. Welke groothandel is dat dan?
Beste, ik ga niet in discussie gaan met je hierover. Jij mag gerust denken dat het een vreemde zaak is maar ik weet dat dit niet zo is. Vermoedelijk zal dit zijn door de wisselkoers, deze man is ook op leeftijd en dus geen puber die kost wat kost geld eruit wil slagen. Ik kan je wel zeggen dat er iemand anders van het forum ook via dezelfde man een iPhone 3GS te pakken heeft, hij was ook al aan het wachten van 14 juli ofzo.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.