//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blubbie Ik heb net gebeld, maar ze hebben alleen nog maar iPhones die besteld zijn. Maandag verwachte ze weer een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 21-09-09, 09:08
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blubbie Bekijk bericht
Ik heb net gebeld, maar ze hebben alleen nog maar iPhones die besteld zijn. Maandag verwachte ze weer een nieuwe levering, 16GB & 32GB!
Ik hoop dat er vandaag een aantal zwarte 16GB iPhone 3GS binnen komen kan ik vrijdag mijn nieuwe iPhone ophalen.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 21-09-09, 10:16
Blubbie Blubbie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Ik hoop dat er vandaag een aantal zwarte 16GB iPhone 3GS binnen komen kan ik vrijdag mijn nieuwe iPhone ophalen.
Heb net gebeld, er kwamen vandaag geen leveringen binnen...
Misschien dat dit vanmiddag plots toch anders is...
  #563  
Oud 21-09-09, 11:30
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Voor de mensen die nog een iPhone zoeken, zowel 16GB als 32 GB kunnen eventueel via onderstaande link één bestellen/kopen. Als je belt en besteld kan je hem de volgende dag gaan afhalen wordt gezegd, jongeman is betrouwbaar want heb er laatst een gsm gekocht voor een vriendin, alles was toen nieuw en correct zoals aangeboden. iPhone's komen met garantiebewijs en zijn simlockvrij, voor de 16GB = 525 euro & 32GB = 650 euro.

Voor iedereen met commentaar gelieve die voor jezelf te houden, ik post dit alleen maar voor mensen die hun geduld op is. Alsook bij eventueel klachten en of problemen niet bij mij aankloppen, zoals al reeds gezegd heb ik hier helemaal niets aan en dus puur uit vriendelijkheid aangeboden hier.

Klik Hier
Bedankt voor de tip. Zal het eens proberen...
  #564  
Oud 21-09-09, 14:23
Blubbie Blubbie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Bedankt voor de tip. Zal het eens proberen...
Ik heb hem net gebeld, hij was niet erg spraakzaam. En op de vraag of ze software unlocked zijn wist hij me geen antwoord te geven.
Dus ik vroeg of het dezelfde zijn als die van Mobistar was hij ook onwetend, hij kon alleen zeggen: Het zal dan wel, ze komen van Belgie...

Kwam voor mij niet echt betrouwbaar over, eerst eens ervaringen afwachten!
  #565  
Oud 21-09-09, 15:15
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blubbie Bekijk bericht
Ik heb hem net gebeld, hij was niet erg spraakzaam. En op de vraag of ze software unlocked zijn wist hij me geen antwoord te geven.
Dus ik vroeg of het dezelfde zijn als die van Mobistar was hij ook onwetend, hij kon alleen zeggen: Het zal dan wel, ze komen van Belgie...

Kwam voor mij niet echt betrouwbaar over, eerst eens ervaringen afwachten!
Thanx voor de headsup. Ik heb hem gemaild, dus eens zien of hij daar wat beter uit zijn woorden komt. Zal het toestel en het aankoop bewijs voor aankoop eerst kritisch bekijken.
  #566  
Oud 21-09-09, 15:22
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Thanx voor de headsup. Ik heb hem gemaild, dus eens zien of hij daar wat beter uit zijn woorden komt. Zal het toestel en het aankoop bewijs voor aankoop eerst kritisch bekijken.
Heb hetzelfde gedaan als jij, wacht het ook allemaal maar even af...
Met mailen is hij ook niet echt snel...
  #567  
Oud 21-09-09, 18:28
marienho marienho is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vanochtend mbv het excel document 187 e-mails gestuurd waarin ik op een nette manier vraag of er nog twee iPhones 3GS op voorraad zijn, een hoop bounce e-mails en replies van de vestigingen later, helemaal niets, niemand heeft wat op voorraad, bij de meeste kan ik niet reserveren, bij degene bij wie ik het wel kan, 40e op de lijst, 50e, prognose november...etc.

Helaas heb ik niet het geluk dat sommige hier op het forum hebben...
  #568  
Oud 21-09-09, 19:47
brunov brunov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb juist van switch Antwerpen bericht gekregen dat mijn 2 zwarte iPhones van 32GB op mij liggen te wachten, bestelling is geplaatst op 1 juli. Zal nog moeten wachten tot donderdag want ik zit momenteel nog in het zuiden van Frankrijk.
  #569  
Oud 21-09-09, 20:29
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marienho Bekijk bericht
Ik heb vanochtend mbv het excel document 187 e-mails gestuurd waarin ik op een nette manier vraag of er nog twee iPhones 3GS op voorraad zijn, een hoop bounce e-mails en replies van de vestigingen later, helemaal niets, niemand heeft wat op voorraad, bij de meeste kan ik niet reserveren, bij degene bij wie ik het wel kan, 40e op de lijst, 50e, prognose november...etc.

Helaas heb ik niet het geluk dat sommige hier op het forum hebben...
Damn!!! Da moet hard aankomen!:-S
Succes nog!!
  #570  
Oud 21-09-09, 21:43
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Voor de mensen die nog een iPhone zoeken, zowel 16GB als 32 GB kunnen eventueel via onderstaande link één bestellen/kopen. Als je belt en besteld kan je hem de volgende dag gaan afhalen wordt gezegd, jongeman is betrouwbaar want heb er laatst een gsm gekocht voor een vriendin, alles was toen nieuw en correct zoals aangeboden. iPhone's komen met garantiebewijs en zijn simlockvrij, voor de 16GB = 525 euro & 32GB = 650 euro.

Voor iedereen met commentaar gelieve die voor jezelf te houden, ik post dit alleen maar voor mensen die hun geduld op is. Alsook bij eventueel klachten en of problemen niet bij mij aankloppen, zoals al reeds gezegd heb ik hier helemaal niets aan en dus puur uit vriendelijkheid aangeboden hier.

Klik Hier
Ik heb een vraag.
Een aantal berichten terug wist je te vertellen dat je een iPhone 3Gs had gekocht bij een groothandelaar (een oudere man). In bovenstaande bericht heb je het over een gsm gekocht voor je vriendin en dat de verkoper een jongeman is.
Bedoel je dat je de iPhone en of de gsm bij de zelfde verkoper hebt gekocht of is hier sprake van twee verkopers? En verder weet jij toevallig of de iPhone 3Gs die je hebt gekocht een fabrieks simlockvrije versie is of een via software simlockvrije versie?
  #571  
Oud 21-09-09, 22:06
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Ik heb een vraag.
Een aantal berichten terug wist je te vertellen dat je een iPhone 3Gs had gekocht bij een groothandelaar (een oudere man). In bovenstaande bericht heb je het over een gsm gekocht voor je vriendin en dat de verkoper een jongeman is.
Bedoel je dat je de iPhone en of de gsm bij de zelfde verkoper hebt gekocht of is hier sprake van twee verkopers? En verder weet jij toevallig of de iPhone 3Gs die je hebt gekocht een fabrieks simlockvrije versie is of een via software simlockvrije versie?
Het gaat hier over 2 verschillende verkopers, en ja ik heb al ervaring met beiden. Bij die oudere man heb ik de mijne gehaald maar aangezien zijn voorraad stilaan wel zal uitgeput zijn heb ik een alternatief gepost voor de mensen die dit wensen. Ikzelf heb daar mijn iPhone 3GS uit de sealed doos gehaald en zelf via mijn eigen laptop daar geactiveerd, dus daarom weet ik wel 100% zeker dat ie simlockvrij is.
  #572  
Oud 21-09-09, 22:20
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

wat is het artikel nummer op de doos? daar aan kan je ook zien uit welk land hij komt.
  #573  
Oud 22-09-09, 08:30
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeBas Bekijk bericht
wat is het artikel nummer op de doos? daar aan kan je ook zien uit welk land hij komt.
Hoe kan je dat controleren? Handig als ik hem eventueel ook daar op ga halen.

Citaat:
Heb hetzelfde gedaan als jij, wacht het ook allemaal maar even af...
Met mailen is hij ook niet echt snel...
Hier nog steeds geen reactie via de mail.

edit: Hoor net dat er twee iPhones voor me klaar liggen bij de Mobistar winkel. Ik race ff 350 km heen en weer...

Laatst gewijzigd door Mazereeuw; 22-09-09 om 09:40.
  #574  
Oud 22-09-09, 12:21
dannysnyders dannysnyders is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
Ik heb juist van switch Antwerpen bericht gekregen dat mijn 2 zwarte iPhones van 32GB op mij liggen te wachten, bestelling is geplaatst op 1 juli. Zal nog moeten wachten tot donderdag want ik zit momenteel nog in het zuiden van Frankrijk.
Ik heb besteld op 3 juli. Dan zal ik ook uiteindelijk aan de beurt zijn. 2 maanden en een half is wel erg lang.
  #575  
Oud 22-09-09, 12:21
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Het gaat hier over 2 verschillende verkopers, en ja ik heb al ervaring met beiden. Bij die oudere man heb ik de mijne gehaald maar aangezien zijn voorraad stilaan wel zal uitgeput zijn heb ik een alternatief gepost voor de mensen die dit wensen. Ikzelf heb daar mijn iPhone 3GS uit de sealed doos gehaald en zelf via mijn eigen laptop daar geactiveerd, dus daarom weet ik wel 100% zeker dat ie simlockvrij is.
Simlockvrij geloof ik wel, maar betekend dat fabriek simlockvrij of via software?
  #576  
Oud 22-09-09, 12:54
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Simlockvrij geloof ik wel, maar betekend dat fabriek simlockvrij of via software?
Als je 'm gesealed uit de doos haalt, kan die niet softwarematig unlocked zijn.
  #577  
Oud 22-09-09, 13:12
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Als je 'm gesealed uit de doos haalt, kan die niet softwarematig unlocked zijn.
Wel als er opnieuw gesealed is.
En hoe kan je trouwens zien of een toestel fabriek simlockvrij is?
  #578  
Oud 22-09-09, 13:53
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Wel als er opnieuw gesealed is.
En hoe kan je trouwens zien of een toestel fabriek simlockvrij is?
Als je met een willekeurige sim-kaart kan activeren weet je zeker dat het simlockvrij is, of dat nu fabrieks is of niet dat maakt niets uit.

Simlockvrij = Fabrieks en/of mogelijkheid tot activeren via iTunes

Unlocked = Simlock is verwijdert met een third party tool, als je deze iPhone aan itunes aansluit zal je de melding krijgen dat je sim niet compatible is of niet herkend wordt.
  #579  
Oud 22-09-09, 16:55
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Als je met een willekeurige sim-kaart kan activeren weet je zeker dat het simlockvrij is, of dat nu fabrieks is of niet dat maakt niets uit.

Simlockvrij = Fabrieks en/of mogelijkheid tot activeren via iTunes

Unlocked = Simlock is verwijdert met een third party tool, als je deze iPhone aan itunes aansluit zal je de melding krijgen dat je sim niet compatible is of niet herkend wordt.
Het is niet voor niks dat men afziet van het kopen van een iphone als hij simlockvrij is gemaakt met software. Kijk maar bij te koop aangeboden elders op het forum, veel mensen haken af als er sprake is van via software simlockvrij maken. Dus dat het niet uitmaakt is niet waar. Daarom koop ik een toestel fabriek simlockvrij, m.a.w minder kans op storing denk ik.
  #580  
Oud 22-09-09, 17:38
brassghetto brassghetto is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannysnyders Bekijk bericht
Ik heb besteld op 3 juli. Dan zal ik ook uiteindelijk aan de beurt zijn. 2 maanden en een half is wel erg lang.
ik heb een witte 32gb op 13 juli besteld bij switch meir . vandaag nog maar is een mailtje gestuurd en sta tweede op de wachtlijst. een maand gelede stond ik 8e . ik moet zeggen dat ik 2 maand en half ook wel heel lang vind voor een gsm maar ik zal toch blij zijn als ik telefoon krijg dat hij binne is
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.