//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Ik ga me straks nog eens informeren bij mobistar geel,aangezien ze mijn mails en telefoons niet beantwoorden. (van service geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-08-09, 08:45
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Bekijk bericht
Ik ga me straks nog eens informeren bij mobistar geel,aangezien ze mijn mails en telefoons niet beantwoorden. (van service geen sprake daar)
Ik heb daar een zeer goede service gehad. Als niet-Mobistar klant binnengestapt en mijn iPhone besteld, na 2,5 weken kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was. Ik denk dat geen enkel Mobistar winkel telefoons of e-mails beantwoordt, binnenstappen is de boodschap!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-08-09, 11:28
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik snap heul die heisa niet...

Ik heb vorige week 1 besteld bij een officieel Mobistar Centre, en heb 'm net gaan ophalen (iPhone 32 GS black).

Me = happy
  #43  
Oud 19-08-09, 11:50
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn Bekijk bericht
Ik snap heul die heisa niet...

Ik heb vorige week 1 besteld bij een officieel Mobistar Centre, en heb 'm net gaan ophalen (iPhone 32 GS black).

Me = happy
Euhm... welk mobistar center is dat dan?
  #44  
Oud 19-08-09, 12:08
pinki pinki is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: belgië - wijnegem
Berichten: 22
Standaard

kan echt niet meer volgen, dinsdagochtend 10u mobistar merksem binnengestapt, niks in stock, nemen ook geen reservaties, noch voorschotten meer aan (mogen officieel niet meer volgens vriendelijke verkoper) reserveren kan enkel nog in de shop antwerpen centrum (waar volgens de verkoper al een wachtlijst is van meer dan 3 maanden !!!) enige mogelijkheid is om regelmatig langst de shops te rijden op goed geluk. Is dit dan echt de manier om aan een iphone te komen ?? Ben namelijk niet van plan om in antwerpen een voorschot te betalen en dan misschien m'n phone nog dit jaar te hebben
  #45  
Oud 19-08-09, 12:29
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

De winkel waar ik mijn Iphone heb besteld heeft net gebeld, maar ik kon niet opnemen. Hij heeft mijn voicemail ingesproken en vroeg of ik nog interesse had in de Iphone. Betekent dit dat hij binnen is?

Ik kan pas over een half uur bellen omdat hij pauze heeft xD
  #46  
Oud 19-08-09, 12:31
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Stig I Bekijk bericht
De winkel waar ik mijn Iphone heb besteld heeft net gebeld, maar ik kon niet opnemen. Hij heeft mijn voicemail ingesproken en vroeg of ik nog interesse had in de Iphone. Betekent dit dat hij binnen is?

Ik kan pas over een half uur bellen omdat hij pauze heeft xD
Welke uitvoering en waar en wanneer besteld?
  #47  
Oud 19-08-09, 12:34
bartvl bartvl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinki Bekijk bericht
kan echt niet meer volgen, dinsdagochtend 10u mobistar merksem binnengestapt, niks in stock, nemen ook geen reservaties, noch voorschotten meer aan (mogen officieel niet meer volgens vriendelijke verkoper) reserveren kan enkel nog in de shop antwerpen centrum (waar volgens de verkoper al een wachtlijst is van meer dan 3 maanden !!!) enige mogelijkheid is om regelmatig langst de shops te rijden op goed geluk. Is dit dan echt de manier om aan een iphone te komen ?? Ben namelijk niet van plan om in antwerpen een voorschot te betalen en dan misschien m'n phone nog dit jaar te hebben

ik heb hem maandagavond daar gekocht...
kapellen kreeg deze week normaal ook levering binnen...
gewoon alle dagen twee keer bellen...
  #48  
Oud 19-08-09, 12:40
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Welke uitvoering en waar en wanneer besteld?
16 GB wit

Besteld op 31 juli
  #49  
Oud 19-08-09, 12:44
pinki pinki is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: belgië - wijnegem
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartvl Bekijk bericht
ik heb hem maandagavond daar gekocht...
kapellen kreeg deze week normaal ook levering binnen...
gewoon alle dagen twee keer bellen...
vriendelijke verkoper, had als uitspraak "ik kom tegenwoordig alle dagn werken om de mensen teleur te stellen"

heb al meerdere keren geprobeerd te bellen gisteren en vandaag, maar nemen niet op, zal ook kapellen eens proberen.

bedankt vd tip en veel plezier met de "fone"
  #50  
Oud 19-08-09, 12:54
nicotine nicotine is offline
• iOS 3.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oilsjt (Aalst ver der boiten)
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar nicotine
Standaard

Na vier weken wachten..... Is het zover. De oude GSM heeft een voice mail met het goede nieuws.... Mobistar Aalst heeft mijn gereserveerde IPhone in huis.... Ik ga er direkt achter....
Ze zijn van hun woord geweest bij Mobi Aalst.... Proficiat aan het personeel aldaar.
Aan alle anderen; Het wachten zal beloond worden....

Greetz, nick
  #51  
Oud 19-08-09, 13:43
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Men Iphone is binnen : 16 GB Wit

Nu geduldig afwachten tot men ma thuiskomt en daarna naar de shop xD
  #52  
Oud 19-08-09, 14:02
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Iedereen die bij Switch een 32Gb zwart heeft besteld is een plaatsje opgeschoven!

Ik ben het helemaal beu dat wachten op een telefoon die maar niet wil komen en heb zojuist mijn bestelling bij Switch geannuleerd.

Ik stond waarschijnlijk op nummer 1 op de wachtlijst voor de 32GB versie. Had op 29/6 mijn bestelling geplaatst.... maar zoals velen nog steeds niets van Switch vernomen.

Iedereen veel succes met wachten, ik koop wel een ander toestel of wacht wel op volgend jaar. Het is immers maar een telefoontje... !!!
  #53  
Oud 19-08-09, 14:41
ronny005 ronny005 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

Wegens dubbele boeking liggen er in de Mobistar van Mol 2x iPhone 3GS zwart 16GB op mij te wachten.

Ik ga zelf niet naar daar rijden, maar als ze het bij Mobistar geen probleem vinden dat iemand anders die komt oppikken, is dat voor mij geen probleem.

Iemand geïnteresseerd? Mail me op jef at spatie.be. Wel enkel de 2 toestellen tegelijk ophalen en betalen, geen kandidaten voor maar 1 toestel aub.

Laatst gewijzigd door ronny005; 19-08-09 om 14:49.
  #54  
Oud 19-08-09, 14:48
giallorossi giallorossi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Was het wachten zo beu bij mobistar turnhout dat ik mijn toevlucht maar heb genomen tot een aankop via het forum hier.
gisteren telefoon opgehaald bij alex... en werkt perfect (gekraakt en wel nu inmiddels).
was nog wel even schrikken toen hij zijn telefoon niet opnam en ik een restaurant in zou moeten om de iphone op te halen. dacht toen die tel niet meer opgenomen werd dat er nu iemand keihard aan het lachen was in de straat van achter een raam, maar dit was gelukkig loos alarm
  #55  
Oud 19-08-09, 15:32
ronny005 ronny005 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

De 2 iPhones zijn de deur uit!
  #56  
Oud 19-08-09, 17:06
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Iedereen die bij Switch een 32Gb zwart heeft besteld is een plaatsje opgeschoven!

Ik ben het helemaal beu dat wachten op een telefoon die maar niet wil komen en heb zojuist mijn bestelling bij Switch geannuleerd.

Ik stond waarschijnlijk op nummer 1 op de wachtlijst voor de 32GB versie. Had op 29/6 mijn bestelling geplaatst....
Ok, afgaande op de informatie van dit forum betekent dit dat 4 van de 5 mensen hier op het forum in de top 5 van de wachtlijst vertoeven en dat ik waarschijnlijk op plaats 1 of 2 sta (1 juli besteld 32Gb Zw)
  #57  
Oud 19-08-09, 17:10
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard Switch

Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank
  #58  
Oud 19-08-09, 17:43
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank
Door een mailtje te sturen en het te vragen? Iedereen die op dit forum een mailtje stuurt met de vraag op welke positie ze staan, krijgt netjes een reactie.
  #59  
Oud 19-08-09, 17:49
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Door een mailtje te sturen en het te vragen? Iedereen die op dit forum een mailtje stuurt met de vraag op welke positie ze staan, krijgt netjes een reactie.
Iedereen die bij Switch Meir vraagt krijgt netjes reactie. Op info@ en wijnegem@ wordt echter niet gereageerd. (Ja, ik heb netjes gevraagd )
  #60  
Oud 19-08-09, 17:50
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Iedereen die bij Switch Meir vraagt krijgt netjes reactie. Op info@ en wijnegem@ wordt echter niet gereageerd. (Ja, ik heb netjes gevraagd )
Ok... correctie. Op sommige filialen reageren ze netjes! ;-)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.