//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Tja, hetgeen ze me daar gezegd hebben is dat ze er nooit op voorraad hebben en dat ze enkel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 24-09-09, 16:19
jurbeh jurbeh is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Tja, hetgeen ze me daar gezegd hebben is dat ze er nooit op voorraad hebben en dat ze enkel op bestelling en na het betalen van een voorschot te krijgen zijn. Apple levert om de twee à drie weken... Van zodra je iPhone binnen is verwittigen ze je en kan je hem afhalen. Nu dat is de werking in Tienen, ik heb hier al andere verhalen en wachttijden gelezen...
En ik bestel hem in Leuven op 21/08/2009 nu is het 24/09/2009 als je kan tellen meer dan een maand , verleden week daar geweest om eens te polsen krijg ik tehoren dat ik van plaats 31 naar plaats 25(mod.3gs,32gb zw) op de wachtlijst ben gegaan.Als het zo verdergaat heb ik hem bij kerst!!!
Ik snap alleen niet hoe het kan Leuven en tienen liggen toch geen honderden km uit elkaar of mis ik iets?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 24-09-09, 16:56
Fietser Fietser is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Heeft er iemand ook tips voor aankoop 3Gs in de omgeving Brugge? ben daar dit weekend, maar al rondgebeld bij winkels daar, en nergens op voorraad...

hoor het graag...
  #603  
Oud 24-09-09, 17:04
fago00 fago00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Net opnieuw langs switch Meir Antwerpen gepasseerd. Sta nog steeds 7e met mijn bestelling 32 GB zwart, geplaatst op 5 juli...
Al meer dan een maand dus ondertussen geen centimeter opgeschoven.
Zucht.
  #604  
Oud 24-09-09, 18:58
fideel's schermafbeelding
fideel fideel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard iphone

Hallo zeg, moeten jullie zolang wachten?
Mijn iphone 2G had het vorige maand begeven.
Even gebeld naar Mobistar Deinze en Eeklo ( op een vrijdag )
Ik kreeg dinsdag al telefoon dat er een iphone 3gs beschikbaar was in Eeklo.
De dag erna kreeg ik telefoon uit Deinze dat er een beschikbaar was, heb mijn ma dan ook naar daar gestuurd en nu hebben we dus 2 X een 3gs toestel in onze handen.
Met visa betalen ging niet in Eeklo want Visa machientje was (zogezegd) defect.
Toen ze vanuit Deinze belden zeiden ze al aan de telefoon dat er niet kon betaald worden met Visa ...

Maar enfin, de iphones zijn in ons bezit.
Ik weiger om ergens op een wachtlijst te moeten staan.
bel eens wat winkels af en met een beetje geluk moet je er toch 1 kunnen bemachtigen, niet?

Succes!
__________________
Fideel, de Iphone-goeroe.
  #605  
Oud 24-09-09, 20:27
polmke polmke is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Heb even naar de APR in hasselt gemaild. Kreeg een mailtje terug dat er een wachtlijst was. Verwachte levertijd over 5 maanden!
  #606  
Oud 24-09-09, 20:43
Heater Heater is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb deze week op maandag mijn iphone 3gs 32 gb besteld via easy-m voor de Bondgenotenlaan in Leuven,ik overweeg al een jaar om een iphone te kopen.Nu hoop ik niet dat ik nog maanden moet gaan wachten voor een iphone.Toch ga ik eens een paar mobistar winkel bellen voor moest er 1 beschikbaar zijn.

greetz
  #607  
Oud 24-09-09, 20:53
Heater Heater is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobvdvoort Bekijk bericht
na me voorgedaan te hebben als belg in een massamail, vandaag gelijk al 4 mails terug. allemaal zeer vriendelijk. bij 2 kan ik zo op de wachtlijst met 3 en 15 wachtenden voor me. bij de andere konden ze wel voorrang geven als ik ook een abonnement of accessoires neem. dan maar een leuk hoesje erbij als ik m dan snel kan ophalen
ben benieuwd
Welke anderen bedoelde je , want als ik gewoon een hoesje erbij moet kopen (wat ik zoiezo al zou doen) en hem dan zomaar direkt kan gaan afhalen is dat zeer interressant en ga ik metee

greetz
  #608  
Oud 25-09-09, 00:26
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurbeh Bekijk bericht
En ik bestel hem in Leuven op 21/08/2009 nu is het 24/09/2009 als je kan tellen meer dan een maand , verleden week daar geweest om eens te polsen krijg ik tehoren dat ik van plaats 31 naar plaats 25(mod.3gs,32gb zw) op de wachtlijst ben gegaan.Als het zo verdergaat heb ik hem bij kerst!!!
Ik snap alleen niet hoe het kan Leuven en tienen liggen toch geen honderden km uit elkaar of mis ik iets?
Het verschil is dat er in Leuven véél meer besteld worden dan in Tienen
Ik wou hem eerst ook in Leuven bestellen omdat ik daar werk, maar als je weet dat er in Tienen GEEN wachtlijst is, is de keuze snel gemaakt...
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #609  
Oud 25-09-09, 00:43
on4vrt on4vrt is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nieuwrode / Holsbeek
Berichten: 3
Standaard

In de Mobistarshop Aarschot was het 8 weken wachten op de 3GS 32 Gb en in de Mobistarshop St joris-Winge ( gouden kruispunt ) is de 3GS 32 Gb gewoon op stock

Laatst gewijzigd door on4vrt; 25-09-09 om 00:49.
  #610  
Oud 25-09-09, 02:34
jurbeh jurbeh is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 16
Standaard

Dat is juist wat ik niet kan vatten St-joris-winge is onder consetie van Leuven, heb ik die gast zelf horen zeggen.
Hoe kunnen er daar op stok zijn en in leuven zijn er op één maand 5 geleverd.
Daar ga ik morgen effe horen.
Word vervolgd.
  #611  
Oud 25-09-09, 02:45
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Ik snap de werking van die shops ook niet goed... Ik heb geweten (weet niet of het nu nog zo is) dat er op het Gouden Kruispunt Proximus herlaadkaarten verkocht werden... Blijkbaar werken die wel onder Mobistar, maar zijn ze toch nog gedeeltelijk onafhankelijk ofzo... Strange allemaal...
  #612  
Oud 25-09-09, 09:56
nicotine nicotine is offline
• iOS 3.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oilsjt (Aalst ver der boiten)
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar nicotine
Standaard

Ik heb ook vier weken moeten wachten op mijn 32gb Iphone. Het is zeker niet waar dat Mobistar er baat bij heeft! Want zij krijgen een % op de verkoop en ze laten mensen een nieuw abonnement aansmeren dat speciaal voor de Iphone is uitgebracht. Als Mobistar er baat bij heeft op iedereen tot in het grote ongenoegen te laten wachten als klant, waarom zijn ze in de andere winkels dan niet direct leverbaar? Doen zij er ook een zaak aan misschien?
Geloof me, ik kreeg mijn Iphone en er stonden nog een 36 mensen achter mij op de wachtlijst.
Het is niet anders bij Fnac of andere ketens....
Apple kan de vraag gewoon niet bijhouden....
  #613  
Oud 25-09-09, 10:44
205038 205038 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb zojuist gebeld naar Mobistarshop St joris-Winge ( gouden kruispunt ) voor een 3GS 32 Gb, maar is 8 tot 12 weken wachten en eerst minimaal 50 euro aanbetalen.
  #614  
Oud 25-09-09, 10:47
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Net alle Mobistar shops gebeld, waaronder St joris-Winge en Tienen, en geen enkele shop had de 3GS op voorraad verwachte levertijd 5 tot 12 weken ....

Mijn vermoede is dat dit het standaard praatje is en dat ze gewoon beschikbaar zijn als je als je (als belg?) gewoon de winkel binnen loopt. Heeft er iemand al ervaring om op de 'bonne fooi' naar belgie te rijden?
  #615  
Oud 25-09-09, 14:08
jobvdvoort jobvdvoort is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Nou mijn 32GB is binnen! na 1,5 week (bij mobistar Diksmuide)
Aan de reacties hier te lezen hebben veel mensen hier bestellingen uitstaan bij mobistar winkels in turnhout/antwerpen en omstreken. Volgens mij is het handiger om gewoon net even iets verder over de grens te kijken. wachtlijsten zijn korter en leveren ook sneller. en tja dat je dan ipv 50km 200km moet rijden....maak je er toch een leuk dagje oostende van ofzo.
  #616  
Oud 25-09-09, 14:43
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Het beste is nog steeds af en toe een store binnen te gaan, zo maak je een pak meer kans dan via de telefoon of wachtlijst. Ik heb het zo ervaren met men eerste 3GS, ik belde en niemand had er, tot ik naar Gouden Kruispunt ben gereden en toevallig hadden ze er toch wel één. Met mijn 2de 3GS hetzelfde verhaal, ik bel een aantal stores maar niemand op voorraad, ik ga naar Heist-Op-Den-Berg en toevallig hebben ze daar ook nog eentje plots, alhoewel ze me een 30 min. ervoor zijden dat het 2 maanden wachten was. Ook bij Snow Leopard hetzelfde verhaal, ik bel naar de Easy-M in Leuven (vaartkom) en daar hadden ze er helaas geen extra, dus ik rijdt er een uurtje later langs voor me werk en dacht ik ga toch nog effe binnen kijken, en jawel hoor... er waren plots nog 2 Snow Leopard's ter beschikking.
  #617  
Oud 25-09-09, 14:44
jufmarloes jufmarloes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard reactie

Wat denk je, als apple genoeg klachten krijgt van hun resellers, zullen ze dan de levering ophogen??


(heb de rest van het bericht even verwijderd, ben inmiddels erg goed geholpen door dezelfde persoon)

Laatst gewijzigd door jufmarloes; 27-09-09 om 15:17.
  #618  
Oud 25-09-09, 15:34
MarcelMarcel1 MarcelMarcel1 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 47
Standaard

Vandaag mijn Apple iPhone 3GS 32GB Black bij de Mobistar Center Diksmuide opgehaald Heb niet langer dan een week hoeven wachten en prima service van Kevin van MC Diksmuide. Heb contant betaald en geen gezeur over accessoires of verzekeringen. Ik moest er vanmorgen vroeg voor op en het was 600km (visa versa) rijden, maar dat was het zeker waard!
  #619  
Oud 25-09-09, 15:42
jufmarloes jufmarloes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

en hoe ben je daar aan gekomen dan? gebeld of gemaild?
  #620  
Oud 25-09-09, 15:45
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobvdvoort Bekijk bericht
Nou mijn 32GB is binnen! na 1,5 week (bij mobistar Diksmuide)
Aan de reacties hier te lezen hebben veel mensen hier bestellingen uitstaan bij mobistar winkels in turnhout/antwerpen en omstreken. Volgens mij is het handiger om gewoon net even iets verder over de grens te kijken. wachtlijsten zijn korter en leveren ook sneller. en tja dat je dan ipv 50km 200km moet rijden....maak je er toch een leuk dagje oostende van ofzo.
heb de mijne daar ook besteld. In 5 dagen tijd had ik mijn zwarte 3GS 32gb

@jufmarloes : ik kon alles regelen via mail. PM me als je het email adres wilt

Laatst gewijzigd door wrc1; 25-09-09 om 15:49.
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.