//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DutchEvil Bij mobistar waren er nog 5 3G's, waarvan ik er nu 2 in mijn bezit heb. Nog 3 liggen er! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #761  
Oud 10-10-09, 13:07
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchEvil Bekijk bericht
Bij mobistar waren er nog 5 3G's, waarvan ik er nu 2 in mijn bezit heb. Nog 3 liggen er!
misschien handig te melden welke mobistar?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 10-10-09, 13:23
DutchEvil DutchEvil is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 98
Standaard

aja juist, in de huidevettersstraat in antwerpen.
  #763  
Oud 10-10-09, 14:22
maxrota maxrota is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 32
Standaard

Gelukkig! Nu kunnen al die speculanten hun 3Gs'en niet meer tegen belachelijke prijzen verkopen!
  #764  
Oud 10-10-09, 14:50
Heater Heater is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

Iphone 3Gs 32GB zwart besteld op 29/09/09 bij mobistar center Diksmuide gisteren telefoontje gekregen dat hij binnen is ! heb dus ong 1 week en half moeten wachten
Ga hem volgende week halen
  #765  
Oud 10-10-09, 16:08
racekonijn racekonijn is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Er is zelfs een winkel die nog 17 toestellen in voorraad heeft .....
Ik begrijp dus niet waarom sommige winkels dan zulke schaarste hebben ??
  #766  
Oud 10-10-09, 16:28
jeroenvdmeer jeroenvdmeer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb net de op 24 juli bestelde Iphone 3Gs opgehaald bij de FNAC in luik. Ik had afgelopen dinsdag een E-mail gehad dat hij binnen was.

Laatst gewijzigd door jeroenvdmeer; 10-10-09 om 16:30.
  #767  
Oud 10-10-09, 17:25
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxrota Bekijk bericht
Gelukkig! Nu kunnen al die speculanten hun 3Gs'en niet meer tegen belachelijke prijzen verkopen!
Inderdaad
  #768  
Oud 10-10-09, 19:14
Heater Heater is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

@racekonijn: Over welke moddellen en welke winkel heb je het dan ?
  #769  
Oud 10-10-09, 21:19
Iwan M Iwan M is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie Bekijk bericht
Ik begrijp dit allemaal niet goed, waarom wachten jullie allemaal zo lang? Vorige week in Krefel Schoten 32GB besteld met voorschot en deze week netjes opgehaald aan €675,- Ze konden meteen in de computer zien welke dag zij de levering zouden binnen krijgen. Indien het te lang zou duren zou ik het voorschot gewoon terug krijgen. Allemaal heel correct verlopen en veel gemakkelijker dan via de mobistarcenters die geen info (kunnen) geven. Zeker aan te raden!
Jij bent mijn held want ik heb nu een 32G GS in het zwart in mijn bezit ... gekocht bij Krefel in Turnhout ! Bedankt voor de tip !!
  #770  
Oud 11-10-09, 11:02
marienho marienho is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Drie weken geleden had ik obv de excel lijst die hier gepost is 187 emails verstuurd, toen geen enkele positieve reactie, afgelopen week kreeg ik echter bericht van Mobistar Poperinge dat er twee iphones op me lagen te wachten helemaal top !! Vrijdag heb ik ze opgehaald, wel een flinke rit vanuit heemskerk maar dan heb je ook wel wat !!
  #771  
Oud 11-10-09, 11:49
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Hehe, ik ga even mezelf totaal ongeloofwaardig maken: begin september schreef ik hier nog dat ik het wachten beu was, mijn bestelling had geannuleerd en een Nokia N900 had besteld. Het voorschot van 100 euro was inderdaad terug gestort en ik was dus braaf aan het wachten op mijn N900 die eind oktober uitgeleverd zou worden.
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! Euhmmm...huh? Toen de twijfel, alsnog de iPhone ophalen of blijven wachten op de N900... Enigzins beinvloed door bepaalde iPhone liefhebbers in mijn omgeving toch maar besloten alsnog de iPhone op te halen. Het scheelde me tenslotte ook weer een paar weken wachten.
Dus afgelopen vrijdag op naar Belgie. In de winkel kreeg ik het nog even warm toen de verkoper een beetje moeilijk keek en ging bellen naar aanleiding van de 100 euro die was terug gestort, maar uiteindelijk verscheen de iPhone op de balie en zei hij: dat is dan 575 euro alstublieft. Toch nog gelukt!

En eerlijkheid gebied mij te zeggen, hoewel ik de N900 natuurlijk niet echt geprobeerd heb, ik ben zeer blij met deze toevalligheid. Ik werk dan wel elke dag met iPhones, maar pas wanneer je er zelf een intensief gaat gebruiken merk je pas wat een geweldig apparaat het is. Ik heb de laatste 2 dagen echt moeite gehad om hem weg te leggen en ben blij dat ik alsnog deze op heb kunnen halen voordat de N900 afgeschreven en geleverd is. Stiekem ben ik toch iets blijer dan ik van tevoren had verwacht.
De manier waarop het gaat vind ik nog steeds triest, maar dat neemt niet weg dat de 3 maanden wachten meer dan de moeite waard geweest is!

@mylifetime: lees je mee? Wist ik blijkbaar toch niet helemaal wat ik zou missen ;-)

Laatst gewijzigd door FMJ; 11-10-09 om 11:52.
  #772  
Oud 11-10-09, 12:25
Iwan M Iwan M is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Hehe, ik ga even mezelf totaal ongeloofwaardig maken: begin september schreef ik hier nog dat ik het wachten beu was, mijn bestelling had geannuleerd en een Nokia N900 had besteld. Het voorschot van 100 euro was inderdaad terug gestort en ik was dus braaf aan het wachten op mijn N900 die eind oktober uitgeleverd zou worden.
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! Euhmmm...huh? Toen de twijfel, alsnog de iPhone ophalen of blijven wachten op de N900... Enigzins beinvloed door bepaalde iPhone liefhebbers in mijn omgeving toch maar besloten alsnog de iPhone op te halen. Het scheelde me tenslotte ook weer een paar weken wachten.
Dus afgelopen vrijdag op naar Belgie. In de winkel kreeg ik het nog even warm toen de verkoper een beetje moeilijk keek en ging bellen naar aanleiding van de 100 euro die was terug gestort, maar uiteindelijk verscheen de iPhone op de balie en zei hij: dat is dan 575 euro alstublieft. Toch nog gelukt!

En eerlijkheid gebied mij te zeggen, hoewel ik de N900 natuurlijk niet echt geprobeerd heb, ik ben zeer blij met deze toevalligheid. Ik werk dan wel elke dag met iPhones, maar pas wanneer je er zelf een intensief gaat gebruiken merk je pas wat een geweldig apparaat het is. Ik heb de laatste 2 dagen echt moeite gehad om hem weg te leggen en ben blij dat ik alsnog deze op heb kunnen halen voordat de N900 afgeschreven en geleverd is. Stiekem ben ik toch iets blijer dan ik van tevoren had verwacht.
De manier waarop het gaat vind ik nog steeds triest, maar dat neemt niet weg dat de 3 maanden wachten meer dan de moeite waard geweest is!

@mylifetime: lees je mee? Wist ik blijkbaar toch niet helemaal wat ik zou missen ;-)
Heb destijds een N97 gekocht omdat ik geen IPhone kon krijgen ... spijt van gehad en vorige week verkocht met 300 euro verlies. Hoop geld maar ook van een hoop ellende verlost ... De Iphone draait als een zonnetje vergeleken met de N97. De N900 ziet er op papier fantastisch uit maar had geen zin om nogmaals als early adopter van Nokia te fungeren
  #773  
Oud 11-10-09, 13:12
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwan M Bekijk bericht
Heb destijds een N97 gekocht omdat ik geen IPhone kon krijgen ... spijt van gehad en vorige week verkocht met 300 euro verlies. Hoop geld maar ook van een hoop ellende verlost ... De Iphone draait als een zonnetje vergeleken met de N97. De N900 ziet er op papier fantastisch uit maar had geen zin om nogmaals als early adopter van Nokia te fungeren
Ik had hiervoor ook een N97, maar de N97 en de iPhone zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken! Afgezien van het hardware keyboard wint de iPhone het wat mij betreft ruim qua gebruik(sgemak).
  #774  
Oud 11-10-09, 13:34
eric181 eric181 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Wie heeft er "toevallig" dit weekend een extra 3gs 32gb (zwart) in Belgie gekocht en wil deze voor een redelijke prijs aan mij verkopen?

Stuur me maar een PB....


Laatst gewijzigd door eric181; 11-10-09 om 21:31.
  #775  
Oud 11-10-09, 20:51
Rogier 13Bturbo Rogier 13Bturbo is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
H....
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! .....
Dan kan het voor mij niet lang meer duren!
13 juli besteld bij Switch Wijnegem.
  #776  
Oud 11-10-09, 21:17
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric181 Bekijk bericht
Wie heeft er "toevallig" dit weekend een extra 3gs 3gb (zwart) in Belgie gekocht en wil deze voor een redelijke prijs aan mij verkopen?

Stuur me maar een PB....

3GB, speciaal modelletje zeg
__________________
Pom Pom Pom
  #777  
Oud 11-10-09, 21:39
racekonijn racekonijn is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heater Bekijk bericht
@racekonijn: Over welke moddellen en welke winkel heb je het dan ?
Ik heb het over 4 witte 16 Gig's , 3 zwarte 16 Gig's , 6 witte 32 Gig's en 4 zwarte 32 Gig's

Welke winkel ?? Een Mobistarcenter ....
Ben hier al (ten onrechte ) verweten een handelaar te zijn ....dus ga ik nu ook geen reclame maken voor die winkel....anders ga ik weer door voor handelaar
Het punt is ...ze zijn wel degelijk verkrijgbaar in de handel
  #778  
Oud 11-10-09, 22:45
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

nog steeds niks, wacht nog 3 weken anders wacht ik wel op de 4e gen. iPhone.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #779  
Oud 12-10-09, 02:38
brassghetto brassghetto is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb op 13 juli bij switch Antwerpen een witte 32GB besteld en kreeg woensdag bericht dat ik hem mocht afhalen. Na bijna 3 maand wachten ben ik echt zo blij dat niet kan stoppen hem te gebruiken. Ik zit nu voor mijn computer maar toch ben ik dit bericht op mijn iPhone aan het typen. Nog veel succes aan alle wachtende
  #780  
Oud 12-10-09, 12:24
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Ben net gebeld ik kan mijn iPhone 3GS ophalen, moet even kijken wanneer ik de tijd kan vinden aangezien ik in Groningen woon en naar Turnhout moet.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.