//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jabe Iemand een iphone in de fnac besteld. Ik heb em daar de 19de Juli besteld, maar echter nog geen duidelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-08-09, 18:51
drm drm is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jabe Bekijk bericht
Iemand een iphone in de fnac besteld. Ik heb em daar de 19de Juli besteld, maar echter nog geen duidelijke leveringsdatum meegekregen tot heden.

- Ben
Welke Fnac was dat? Ik ben op 22 juli op goed geluk die in antwerpen (groenplaats) binnengestapt en heb die daar gewoon meegekregen!
Zou wel raar zijn als je die daar besteld hebt....
Ik hoor in deze discussie weinig over fnac en belcompany...wordt daar helemaal niet meer geleverd?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-08-09, 18:53
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Ik heb de indruk dat de leveringen bij Belcompany, Fnac en Krefel wat stilgevallen is
  #63  
Oud 19-08-09, 21:12
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Hallo allemaal,

Ik wil een dezer dagen ook een iPhone 3 GS - 16GB wit gaan bestellen bij een Mobistar center in Hasselt.
Maar ik vraag me af of iedereen hier een aanbetaling heeft gedaan?
Soms lees ik dat mensen afzeggen als ze gebeld worden dat er een iPhone beschikbaar is. Dit geeft mij het idee dat die dus niet aanbetaald hebben.

Ik ga over 2 weken een week naar de belgische kust. Misschien dat ze daar in een Mobistar center wel een stock hebben(?!). Zit is dan met een reservering in Hasselt.

Wat is jullie tip hierin? Wil hem graag hebben voor als ik naar Amerika ga in Oktober.

Off topic: waarop baseren jullie de keuze tussen en 16 GB of een 32 GB?
  #64  
Oud 19-08-09, 21:27
tarantino tarantino is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier, Belgie
Berichten: 37
Standaard

Bij mobi* in herentals hebben ze er nog minstens 5.
  #65  
Oud 19-08-09, 21:44
Tooom Tooom is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Voor zover bekend heeft HCW inderdaad nog niets binnen gekregen
Ik heb een iPhone 3GS 18GB wit daar besteld.
Wat me opviel is dat de datum wanneer men hem verwacht telkens een drietal dagen opschuift.
Hier erger ik mij vreselijk aan en denk dat het wel eens een paar maanden kan duren voor ik de mijne te pakken heb..
Nu heb ik de mijne daar nog maar de 15de augustus besteld dus ik heb nog redelijk wat geduld over.

Wat ik mij afvraag is het volgende; ik heb de mijne online besteld, heb de bestelbon ontvangen met al de gegevens en ik heb de optie aangeduid om hem op te halen in de winkel te Schoten en daar pas te betalen.
Maar is er dan een kans, wanneer de mijne in de winkel ligt, dat er iemand anders voor mij hem nog kan meenemen aangezien ik hem nog niet heb betaalt?

m.v.g.

Tom
  #66  
Oud 20-08-09, 12:00
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank
Gemaild en gevraagd. Ik sta op de 7 plaats bij Switch na 5 weken. Kan ik hier iets uit opmaken? Nog drie maanden bijvoorbeeld ?
  #67  
Oud 20-08-09, 12:07
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

In Herentals dus geen iPhones meer beschikbaar. Vanmorgen direct om 09:00h gebeld. Helaas...

Morgen weer verder met de jacht op een iPhone.

Heb van verschillende Mobistar centers te horen gekregen dat ze GEEN reserveringen mogen maken en geen voorschot mogen vragen als ze al een reservering doen.
Blijkbaar verschilt het dus toch heel erg van center tot center.

We geven niet op!
  #68  
Oud 20-08-09, 12:22
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
In Herentals dus geen iPhones meer beschikbaar. Vanmorgen direct om 09:00h gebeld. Helaas...

Morgen weer verder met de jacht op een iPhone.

Heb van verschillende Mobistar centers te horen gekregen dat ze GEEN reserveringen mogen maken en geen voorschot mogen vragen als ze al een reservering doen.
Blijkbaar verschilt het dus toch heel erg van center tot center.

We geven niet op!
In welke winkels in herentals ben je gaan kijken?
  #69  
Oud 20-08-09, 12:36
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Ik heb gebeld naar MOBISTAR CENTER HERENTALS.

Als iemand mij kan zeggen waar ze er wel ene hebben... ik ben bereid om te rijden.

Helaas beantwoorden de meeste Mobistar centers de telefoon niet. Zullen wel gek worden.

@I Stig I: Weet jij ene die er wel heeft dan?
  #70  
Oud 20-08-09, 13:07
ratjetoe ratjetoe is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Houten
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
Ik heb gebeld naar MOBISTAR CENTER HERENTALS.

Als iemand mij kan zeggen waar ze er wel ene hebben... ik ben bereid om te rijden.

Helaas beantwoorden de meeste Mobistar centers de telefoon niet. Zullen wel gek worden.

@I Stig I: Weet jij ene die er wel heeft dan?
Ze worden er idd erg gek van. Ik heb gister op goed geluk een rondje België gereden. Eerst Merksem aangedaan, erg vriendelijke verkoper die mij vertelde dat de eerstvolgende levering volgende week pas wordt verwacht. Daarna doorgereden naar Kapellen en weggestuurd met hetzelfde verhaal. Toen Antwerpen aangedaan. Mobistar en mediamarkt geprobeerd maar ook weer met lege handen weggestuurd. Ik begin dit gezeur zo langzamerhand een beetje zet te worden. Mijn 700 euro is geestelijk al uitgegeven alleen heb ik er nog niks voor. Erg slecht van Apple.
  #71  
Oud 20-08-09, 13:16
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Gemaild en gevraagd. Ik sta op de 7 plaats bij Switch na 5 weken. Kan ik hier iets uit opmaken? Nog drie maanden bijvoorbeeld ?
Anderhalve week geleden stond ik op 10. Van de week gebeld dat hij binnen was. Dus het gaat nog wel vrij vlot.
  #72  
Oud 20-08-09, 13:25
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Anderhalve week geleden stond ik op 10. Van de week gebeld dat hij binnen was. Dus het gaat nog wel vrij vlot.
En aangezien ik 1 of in ieder geval maximaal 2 plaatsen achter mylifetime stond, ben ik nu eerste of tweede. Maar ik heb nog niks gehoord...
  #73  
Oud 20-08-09, 13:49
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
En aangezien ik 1 of in ieder geval maximaal 2 plaatsen achter mylifetime stond, ben ik nu eerste of tweede. Maar ik heb nog niks gehoord...
Volgende week zal er wel weer een lichting komen.
  #74  
Oud 20-08-09, 13:55
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Volgende week zal er wel weer een lichting komen.
Ik hoop het van harte!
  #75  
Oud 20-08-09, 16:37
wernerb wernerb is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gent
Berichten: 9
Standaard

Ik heb gisteren een witte 32Gb iPhone GS op de kop kunnen tikken in Mediamarkt Gent. De laatste van 5 stuks die ze deze week ontvingen. Mijn bestelling bij HCW heb ik geannuleerd. Ik stond er op de eerste plaats sinds 25 juni. Wie nog op zoek is naar een iPhone kan dus best naar een grote winkelketen zoals Mediamarkt, Fnac of Krefel stappen. HCW is een super computerzaak maar behoort met zijn 5 winkels tot de kleintjes.
  #76  
Oud 20-08-09, 16:40
Tooom Tooom is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerb Bekijk bericht
Ik heb gisteren een witte 32Gb iPhone GS op de kop kunnen tikken in Mediamarkt Gent. De laatste van 5 stuks die ze deze week ontvingen. Mijn bestelling bij HCW heb ik geannuleerd. Ik stond er op de eerste plaats sinds 25 juni. Wie nog op zoek is naar een iPhone kan dus best naar een grote winkelketen zoals Mediamarkt, Fnac of Krefel stappen. HCW is een super computerzaak maar behoort met zijn 5 winkels tot de kleintjes.
Bedoel je dat ze enkel 5 witte 32Gb hadden of in totaal in de winkel en dus geen andere?
  #77  
Oud 20-08-09, 16:52
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

iemand nog iets gehoord van Mediamarkt Hasselt?
  #78  
Oud 20-08-09, 19:55
Stukje Nostalgie Stukje Nostalgie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Sinds 6 juli sta ik op de lijst bij Easy-M voor een zwarte 32gb en tot dusver niks mogen ontvangen. Vandaag een mailtje gedaan met de vraag of er al inzicht is in de levertijd. Hierover was niks te zeggen en daarbij gaf men ook niet aan op welk nr ik sta mbt de wachtlijst. Afwachten dus ...

Daarnaast de vraag of het mogelijk is een 16gb versie te krijgen ipv de 32gb. Toen gaf men aan dat ik onderaan de lijst zou komen en er dan geen zekerheid is dat deze simlockvrij zou zijn ...
  #79  
Oud 20-08-09, 20:05
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Ik heb toch respect voor jullie, serieus Zolang wachten.

Ik zal eens kijken hier in de buurt of ik er kan op de kop tikken. En als ik er eentje vind dan mag er gerust iemand omkomen. Ikzelf heb er al 2 gevonden en mijn buur,...die doet er gewoon een handel in Al 7 stuks ofzo heeft hij verkocht.
__________________
Pom Pom Pom
  #80  
Oud 20-08-09, 21:33
Stukje Nostalgie Stukje Nostalgie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

ItsADot, dat zou top zijn! Eigenlijk ben ik op zoek naar de zwarte 16 gb versie, enkel wil ik mezelf niet van die lijst afhalen.

Alvast bedankt!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.