//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week donderdag tijdens een lang weekend in België een zwarte iPhone 3GS 16 GB bij de Mobistar in (franstalig) Aywaille gehaald. Het was een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 20-08-09, 23:09
chrisbe chrisbe is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Vorige week donderdag tijdens een lang weekend in België een zwarte iPhone 3GS 16 GB bij de Mobistar in (franstalig) Aywaille gehaald. Het was een kleine Mobistar winkel met slechts één verkoopmederkster. Tot mijn verbazing hadden ze de iPhone 3GS beschikbaar, alleen in het zwart maar dat was voor mij geen probleem. De 1e bezochte Mobistar was direct raak!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 20-08-09, 23:42
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Talking Eindelijk binnen

Vrijdag 31 juli een zwarte 16GB 3GS besteld bij Mobistar Leuven. Vandaag binnengekomen.
Volgens mijn aanbetalingsbon was de leverdatum 1 september maar nu dus al geleverd.
Gelijk opgehaald, Vodafone kaartje erin en alles werkt.
  #83  
Oud 21-08-09, 01:57
hortenr hortenr is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard iPhone via Belgie

Ik er iemand die mij wat adressen cq telefoonnummers heeft van bedrijven net over de grens waar ik een 3gs 32 gb kan bestellen?
  #84  
Oud 21-08-09, 02:23
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hortenr Bekijk bericht
Ik er iemand die mij wat adressen cq telefoonnummers heeft van bedrijven net over de grens waar ik een 3gs 32 gb kan bestellen?
Mobistar - Téléphonie mobile/Mobiele telefonie | Internet

succes
  #85  
Oud 21-08-09, 11:18
AragonMaverick AragonMaverick is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drm Bekijk bericht
Welke Fnac was dat? Ik ben op 22 juli op goed geluk die in antwerpen (groenplaats) binnengestapt en heb die daar gewoon meegekregen!
Zou wel raar zijn als je die daar besteld hebt....
Ik hoor in deze discussie weinig over fnac en belcompany...wordt daar helemaal niet meer geleverd?
@jabe en @drm,

ik heb een iPhone bij FNAC in Luik besteld op 27 juli en helaas tot nu toe nog geen melding gekregen. Ik was vorige week toevallig weer in Luik en ben ook even langs gegaan, waar de vriendelijke dame me vertelde dat ze nog geen nieuwe iPhones binnen hadden gekregen.

Gewoon afwachten, denk ik dan maar....
  #86  
Oud 21-08-09, 11:24
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik ga straks even kijken bij een mobistar winkel in Visé. Iemand ervaringen daarmee?
  #87  
Oud 21-08-09, 13:34
J-P J-P is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Volg dit forum nu vanaf half juli zo'n beetje, om ook een 3gs te kunnen bemachtigen. Eerst al eens een paar keer gebeld met Mobistar winkels half juli, maar nergens een 3gs kunnen krijgen. Toen uiteindelijk maar een bestelling geplaatst bij HCW, maar dat is volgens mij helemaal een hopeloos verhaal.

Vanochtend toch maar weer eens gaan bellen met wat Mobistar winkels en kreeg in veel winkels wachttijden van ongeveer 3 weken te horen. Totdat ik belde met Mobistar in Beveren-Waas, de verkoper vertelde dat hij aan elk type kan komen op bestelling. Ik gaf aan een 3gs 16 g zwart te willen hebben en daar is hij voor gaan bellen en ik kan er vanmiddag om gaan, alleen hij kost E 50,- meer. Aangezien ik het wachten aardig beu begin te worden, heb ik daar mee ingestemd. Ben benieuwd vanmiddag, ik hou jullie op de hoogte.
  #88  
Oud 21-08-09, 14:02
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Huh, een Mobistar winkel die 50 euro meer vraagt dan de officiële prijs?
Lijkt me een handeltje van die kerel
  #89  
Oud 21-08-09, 14:33
J-P J-P is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Ben inderdaad ook benieuwd, heb zijn telefoonnummer en adres gewoon via de officiele mobistar internetsite.
  #90  
Oud 21-08-09, 14:48
Samko Samko is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

politie bij halen, krijgt hij een dikke boete + wss ontslag + jij de iphone voor 50€ minder
  #91  
Oud 21-08-09, 15:05
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

ofwel is daar die 'beruchte' accessoireset bij
  #92  
Oud 21-08-09, 15:13
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Hallo jongens,
vorige week donderdag bij mobistar vilvoorde een iphone 3gs zwart besteld..
Vanochtend heb ik maar eens een emailtje ter info gestuurd en ik kreeg vrijwel direct een antwoord terug dat ik al 30e sta! dus het kán snel gaan... maar ze zijn in iedergeval vriendelijk
  #93  
Oud 21-08-09, 15:34
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Ben net naar 2 Mobistar geweest in de omgeving Luik. Geen succes > personeel erg onbeschoft! Nemen nog niet eens de moeite om iets te zeggen wanneer ze wel binnenkomen.
Tevens Mediamarkt in Herstal geprobeerd. Ook hier kreeg ik enkel "No iPhone!" te horen.

Ik heb het idee dat de mensen van de verschillende winkels het bue aan het worden zijn dat er zoveel mensen op de iPhone af komen.

Begin me er behoorlijk aan te irriteren...
  #94  
Oud 21-08-09, 15:53
guydo guydo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Vaandag Iphone 32 gb besteld te mobistar Herentals. Ranglijst nr 50 als je voor zwarte kiest. Verkoopster vertuigde me om witte te bestellen. Zou miscchien volgende week al binnenkomen. Ben benieuwd. Toevallig ook franstalige klant die al iphone had en absoluut afraadde om zwarte te bestellen omwille van vele krassen.
  #95  
Oud 21-08-09, 15:56
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

@dthiemann, hee je moet gewoon naar vilvoorde emailen en dan een dag later vragen of ze het hebben binnegekregen, dan moet alles goed gaan

ze zijn daar ook gewoon vriendelijk, dus misschien iets voor jou
  #96  
Oud 21-08-09, 15:57
LucVG's schermafbeelding
LucVG LucVG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint - België
Berichten: 54
Thumbs up Mobistar centers niet volledig zonder !

Dan zal ik maar met wat goed nieuws afkomen. Mobistar Center te Ans (omgeving Luik dus) heeft een aantal toestellen liggen. 32Gb enkel in wit, 16Gb in zwart en in wit. En de S-uitvoering voor wie zou twijfelen. Gewone prijs, geen opleg. Heel lieve dame die u zo verder helpt. (toen ik belde zei ze eerst wel dat er geen waren...., en toen herpakte ze zich, vermoedelijk al een gewoonte van de voorbije weken/maand)
Ze snapten dara het probleem niet, want blijkbaar wordt er toch regelmatig geleverd.

Als iemand daar een toestel zou gaan halen, dan hoor ik het graag. Kwestie van een goede daad te hebben gedaan. (wel eerst bellen, en opzij laten leggen)
Ik sta nog op de lijst in Mechelen. indien ik hier ooit iets van hoor, zal ik het hier posten. Dan kan de rapste hem daar gaan afhalen.
  #97  
Oud 21-08-09, 16:02
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

luc, kan je het telefoonnummer geven en zou het uitmaken als je een bestelling afzegt in een ander centrum?
  #98  
Oud 21-08-09, 16:06
LucVG's schermafbeelding
LucVG LucVG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint - België
Berichten: 54
Standaard

PB is onderweg. Ik laat mijn bestelling bij een mobistar center gewoon doorlopen. Ik kan er hier iemand anders plezier mee doen (zonder winst natuurlijk)
  #99  
Oud 21-08-09, 16:11
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucVG Bekijk bericht
Dan zal ik maar met wat goed nieuws afkomen. Mobistar Center te Ans (omgeving Luik dus) heeft een aantal toestellen liggen. 32Gb enkel in wit, 16Gb in zwart en in wit. En de S-uitvoering voor wie zou twijfelen. Gewone prijs, geen opleg. Heel lieve dame die u zo verder helpt. (toen ik belde zei ze eerst wel dat er geen waren...., en toen herpakte ze zich, vermoedelijk al een gewoonte van de voorbije weken/maand)
Ze snapten dara het probleem niet, want blijkbaar wordt er toch regelmatig geleverd.

Als iemand daar een toestel zou gaan halen, dan hoor ik het graag. Kwestie van een goede daad te hebben gedaan. (wel eerst bellen, en opzij laten leggen)
Ik sta nog op de lijst in Mechelen. indien ik hier ooit iets van hoor, zal ik het hier posten. Dan kan de rapste hem daar gaan afhalen.

Heb dus net gebeld... hebben echt geen toestel meer in voorraad.
Zouden in de loop van de volgende week weer komen.
Heb gezegd dat ik had begrepen dat er een voorraad zou zijn. Was sinds het begin van de week al weg!
  #100  
Oud 21-08-09, 16:14
jelle.d jelle.d is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

ze praatte frans tege mij dus kheb gelijk opgehangen.. ik snap helemaal niets van dat frans...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.