//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guydo Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 € Gsm-Corner.com - Shopping Cart Iemand hier al ervaring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 24-08-09, 16:18
Stukje Nostalgie Stukje Nostalgie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guydo Bekijk bericht
Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 €Gsm-Corner.com - Shopping Cart
Iemand hier al ervaring mee? Ik heb gemaild en krijg zeer snelle reacties van hem. Hij geeft aan een postorder bedrijf te zijn en enkel bij grote hoeveelheden een afhaalafspraak te maken. Het leveren op korte termijn en tegen die prijs zou geen probleem zijn.

Wat betreft herkomst land/ garantie; deze zou internationaal zijn en is volgens hem bij elke Apple store claimbaar. Wat denken jullie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 24-08-09, 16:38
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Site bestaat pas sinds 18-08-2009....
KvK nummer op de site: onbekend.
Adres: Ons Opslagplaats:
Gevestigd te Binckhorstlaan in Den Haag,

Hou toch op, dit is (naar mijn mening) geen zuivere koffie.
"snelle beslissers krijgen nog eens 10% extra korting".
Ja ja, alsof er geen snelle beslissers voor een 3GS zouden zijn. Gezien dit forum zitten er heel veel mensen te wachten op een 3GS.
Kom op, laat je gezonde verstand het werk doen en dan weet je dat dit absoluut niet kan.
Hou je geld lekker bij je voor een meer vertrouwde handelaar, waar andere(n) goede ervaring hebben.
  #163  
Oud 24-08-09, 16:40
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stukje Nostalgie Bekijk bericht
Iemand hier al ervaring mee? Ik heb gemaild en krijg zeer snelle reacties van hem. Hij geeft aan een postorder bedrijf te zijn en enkel bij grote hoeveelheden een afhaalafspraak te maken. Het leveren op korte termijn en tegen die prijs zou geen probleem zijn.

Wat betreft herkomst land/ garantie; deze zou internationaal zijn en is volgens hem bij elke Apple store claimbaar. Wat denken jullie?

Zoals ik al eerder zei: "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook zo".

Een gezonde portie paranoia kan nooit kwaad .
  #164  
Oud 24-08-09, 17:16
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

nou er is een schaarste aan iphone 3GS'en dus lijkt me echt onwaarschijnlijk dat dit zuivere koffie is.
__________________
check hackers.nl
  #165  
Oud 24-08-09, 18:28
jufmarloes jufmarloes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard iphone halen in antwerpen?

Hallo allemaal,

zaterdag was ik van plan een iphone te gaan kopen in Antwerpen, maar als ik de berichten hier zo eens lees zal dat een reisje voor niks worden? Kan iemand me vertellen of het slim is om naar Antwerpen te rijden en zijn er nog tips?

Thanks!
Marloes
  #166  
Oud 24-08-09, 18:42
wilfriedd wilfriedd is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb vandaag een zwarte 32 gb gekocht in Jemeppe zonder reservatie. Ze hadden ook nog een witte 32 GB op voorraad, en in de kast zag ik ook nog een paar iPhones liggen. Ik had eerste getelefoneerd of er nog waren, ze zeiden toen dat er nog 1 witte 32GB was, een halfuur later bij aankomst bleek er eerst geen meer te zijn, maar toen ik zei dat ik getelefoneerd had had ik ineens de keuze tussen een witte en een zwarte. Een beetje aandringen en vriendelijk zijn in het frans helpt dus wel. Nog een tip: ik was eerst in Ans geweest, zonder resultaat, maar de verkoper dacht dat hij morgen rond 3 uur een levering ging krijgen.

Iedereen nog veel succes met de zoektocht!
  #167  
Oud 24-08-09, 21:10
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jufmarloes Bekijk bericht
Hallo allemaal,

zaterdag was ik van plan een iphone te gaan kopen in Antwerpen, maar als ik de berichten hier zo eens lees zal dat een reisje voor niks worden? Kan iemand me vertellen of het slim is om naar Antwerpen te rijden en zijn er nog tips?

Thanks!
Marloes
De gewone G3 zullen ze wel in voorraad hebben voor de 3GS vrees ik dat je zal moeten reserveren
  #168  
Oud 24-08-09, 21:30
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfriedd Bekijk bericht
Ik heb vandaag een zwarte 32 gb gekocht in Jemeppe zonder reservatie. Ze hadden ook nog een witte 32 GB op voorraad, en in de kast zag ik ook nog een paar iPhones liggen. Ik had eerste getelefoneerd of er nog waren, ze zeiden toen dat er nog 1 witte 32GB was, een halfuur later bij aankomst bleek er eerst geen meer te zijn, maar toen ik zei dat ik getelefoneerd had had ik ineens de keuze tussen een witte en een zwarte. Een beetje aandringen en vriendelijk zijn in het frans helpt dus wel. Nog een tip: ik was eerst in Ans geweest, zonder resultaat, maar de verkoper dacht dat hij morgen rond 3 uur een levering ging krijgen.

Iedereen nog veel succes met de zoektocht!
Eigenlijk is het te gek voor woorden wat hier gaande is. Als je al geen frans kunt spreken wordt je gewoon op een andere manier behandeld.
Dit begint al aan de telefoon. Hier krijg je 4 van de 5 keer al meteen "no iPhone" te horen. Jammer...

En als ik dan lees dat er mensen zijn die wel succes hebben gehad omdat ze frans kunnen lullen. Waarom helpen we elkaar niet gewoon op een of andere manier???
  #169  
Oud 24-08-09, 22:52
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stukje Nostalgie Bekijk bericht
Iemand hier al ervaring mee? Ik heb gemaild en krijg zeer snelle reacties van hem. Hij geeft aan een postorder bedrijf te zijn en enkel bij grote hoeveelheden een afhaalafspraak te maken. Het leveren op korte termijn en tegen die prijs zou geen probleem zijn.

Wat betreft herkomst land/ garantie; deze zou internationaal zijn en is volgens hem bij elke Apple store claimbaar. Wat denken jullie?
Ik vertrouw het geen voor geen meter. Maar ik ben ook wat pessimistisch weggelegd
- Als registrant postcode 1234AB
- Standaard template webshop Interspire (incl. favicon)
- Prijzen die te mooi zijn om waar te zijn
- Geen kvk-nummer
- Recentelijke aanmaak domein (18 augustus)
- Geen fysiek adres genoemd
- 0900 nummer met doorkiesnummer voor contact
- Engelse interface, maar gericht op nederlandse en belgische markt
- Spelfouten op de site...
" waarbij u de producten kunt ophalen uit ons Opslagplaats voor grote orders "
" ... VEEL PLEZIER MET DE PRODUCT(EN) DAT U BIJ ONS BESTELD HEEFT... "
- Iemand op tweakers heeft het nummer gebeld en werd doorverbonden naar T-mobile :S

Laatst gewijzigd door DrPhil; 24-08-09 om 23:05. Reden: Meer reden voor scam toegevoegd - gsm-corner.com
  #170  
Oud 24-08-09, 23:06
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
En als ik dan lees dat er mensen zijn die wel succes hebben gehad omdat ze frans kunnen lullen. Waarom helpen we elkaar niet gewoon op een of andere manier???
Met een beetje basiskennis kom je er wel.
Je hoeft enkel te vragen of er nog Iphones zijn en dan vragen of ze die opzij kunnen zetten en/of te vragen wanneer ze binnenkomen. Dat zijn 3 zinnetjes die je moet vertalen.
  #171  
Oud 24-08-09, 23:10
sjnoebel sjnoebel is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Er zijn echt nog genoeg iphones 3gs te verkrijgen in belgië. Zoals eerder gezegd ik heb er zaterdag een in Spa opgehaald, de donderdag van te voren gebeld netje gevraagd of de verkoper duits sprak, helaas niet maar wel engels kreeg ik als antwoord. Hij heeft me een 16 gb toen aan de kant gelegd tot zaterdag 17uur waarbij ik toen melde dat ik hem uiterlijk voor 12 uur zou komen ophalen! Allemaal geen probleem.

De kast lag toen nog vol met iphones zowel 32gb als 16gb en zwart en wit! Malmedy kreeg ze ook deze week weer binnen.
  #172  
Oud 25-08-09, 09:38
ratjetoe ratjetoe is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Houten
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jufmarloes Bekijk bericht
Hallo allemaal,

zaterdag was ik van plan een iphone te gaan kopen in Antwerpen, maar als ik de berichten hier zo eens lees zal dat een reisje voor niks worden? Kan iemand me vertellen of het slim is om naar Antwerpen te rijden en zijn er nog tips?

Thanks!
Marloes
Vorige week woensdag ben ik een rondje Belgie gaan rijden, zonder resultaat. Wel had ik bij Mobistar Merksem het beste gevoel en kreeg ik veruit de beste service. Zodoende tot en met gister dagelijks opgebeld. Na 10x bellen wordt er meestal wel 1x opgenomen. Gistermorgen had ik raak! Na mijn verhaal van vorige week woensdag uitgelegd te hebben, werd mij verteld dat er nog 1 witte Iphone 32 GB lag. Precies het toestel waar ik naar op zoek was! Dit was wel echt de laatste dus heb ik hem vast laten houden tot 5 uur 's middags. Gelijk vrij gevraagd, in de auto gesprongen, mijn Iphone opgehaald en fluitend terug naar Nederland gereden.

Wel had ik problemen met pinnen. Dit blijkt Mobistar Merksem niet te willen van mensen uit Nederland. Ik moest elders geld uit de muur trekken wat overigens erg moeizaam ging. Dus, nog een tip voor mensen die naar Belgie afrijzen: neem contant geld mee!

Succes met jullie zoektocht allemaal.
  #173  
Oud 25-08-09, 12:21
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Zou het werken als je via de Apple Store van Italië besteld en in België op een woonadres laat afleveren?

Beide landen vallen onder de SIMLOCK vrije markt. In theorie zou het dus moeten gaan.
Vraag me ook af hoe het zou gaan met de eventuele creditcard afboeking. Als ze de order alsnog afkeuren boeken ze dan het geld terug?

Nog steeds zijn er GEEN iPhones te krijgen. Zelfs niet in de winkels die hiervoor genoemd zijn. Overal wachtlijsten varierend van 1 tot 6 weken.
  #174  
Oud 25-08-09, 12:25
Zaspino Zaspino is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht

Nog steeds zijn er GEEN iPhones te krijgen. Zelfs niet in de winkels die hiervoor genoemd zijn. Overal wachtlijsten varierend van 1 tot 6 weken.
Zeggen ze nu overal dat de wachttijd varieert van 1 tot 6 weken? Dat is echt nieuw volgens mij. Tenminste, bij mobistar en switch in vlaanderen. Toen ik half juli bestelde, zeiden ze dat het in ieder geval 3 weken zou kunnen duren. Het duurt nu dus al 6 weken, dus het zou volgens jou info nu moeten gebeuren!
  #175  
Oud 25-08-09, 12:27
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Dit is de informatie die de verschillende winkels mij geven he! Don't shoot me!
Heb er deze morgen meer dan 20 gebeld. Nergens ook maar 1 op voorraad.
  #176  
Oud 25-08-09, 12:30
ratjetoe ratjetoe is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Houten
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
Dit is de informatie die de verschillende winkels mij geven he! Don't shoot me!
Heb er deze morgen meer dan 20 gebeld. Nergens ook maar 1 op voorraad.
Wat ik gister begreep van de medewerker Mobistar Mersem die mij hielp, wordt er veelal op aan het begin en aan het einde van de week geleverd. Misschien donderdag of vrijdag nog een keer proberen...
  #177  
Oud 25-08-09, 12:42
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Ik heb net naar een Mobistar winkel gebeld en inderdaad ze vragen 50 euro extra voor de "transportkosten", maar ik kan deze namiddag wel 2 iphones (32GB wit en zwart) gaan ophalen.
  #178  
Oud 25-08-09, 12:53
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

ik heb hier een paar bladzijden terug al eens iets gelezen van 50€ extra als transportkosten. Dat kan echt niet kloppen. Er is dus iemand in die winkel die er mooi een extra centje aan't bijverdienen is. Ik zou mobistar klantendienst hier toch eens van op de hoogte brengen.
  #179  
Oud 25-08-09, 13:09
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik heb net naar een Mobistar winkel gebeld en inderdaad ze vragen 50 euro extra voor de "transportkosten", maar ik kan deze namiddag wel 2 iphones (32GB wit en zwart) gaan ophalen.
EEN MOBISTAR WINKEL... noem de plaats eens van die winkel.
  #180  
Oud 25-08-09, 13:22
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard

Lijkt me niet helemaal in de haak...
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.