//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) 10 juli zwarte 32GB 3Gs beteld. Dus ik ben bijna aan de buurt.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 29-08-09, 00:32
eric@iphoneforum eric@iphoneforum is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

10 juli zwarte 32GB 3Gs beteld. Dus ik ben bijna aan de buurt....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 29-08-09, 00:36
fago00 fago00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

maandagnamiddag nog eens gaan informeren bij Switch, Meir Antwerpen... blijkt dat ik nu ineens weer 7de sta (van 5de vorige week). Betreft 2 iphone's zwart 32 GB.... besteld op 5 juli
Ze konden er precies niet echt een verklaring voor geven, maar zeiden iets van 'sommige mensen hebben er meer dan 1 besteld...' ra ra ra
  #243  
Oud 29-08-09, 10:48
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

gisteren de lunatick-trick ook maar even gedaan.
Veel Centers mail gestuurd met beleefde vraag. Kreeg heel veel beleefde mails terug.

Allemaal even teleurstellend: geen voorraad, geen idee wanneer volgende levering is. Vaak ook geen reservering mogelijk, levert alleen weer teleurstelling op.

Nu Apple de iPhone deze dagen in China lanceert verwacht ik dat dat prioriteit gaat krijgen....

Ga informeren wat het kost om iemand op en neer te laten vliegen naar Pisa voor een zwik iPhones. Als we er genoeg laten halen, moet het met een paar tientjes 'opslag' toch te regelen zijn...
  #244  
Oud 29-08-09, 11:02
MarcelZman MarcelZman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Potus Bekijk bericht
Ga informeren wat het kost om iemand op en neer te laten vliegen naar Pisa voor een zwik iPhones. Als we er genoeg laten halen, moet het met een paar tientjes 'opslag' toch te regelen zijn...
Ja idd, ik was ook al aan het kijken. Het vervelende in belgie is, is dat er zo giga veel onduidelijkheid is. de een zeg: ik ging er naartoe en ze gaven er zo een mee, en de ander zegt dat hij/zij al tijden op de w8tlijst staat maar nog steeds niks heeft gekregen, we zullen het helemaal niet over de verwachte levertijden hebben. Ik hoop dat er genoeg animo voor is, moet best te regelen zijn om iemand naar italie te laten gaan. Maar gaat dan de douane geen problemen geven, want iemand met 10 iphones in ze koffer heeft ze niet gekocht voor persoonlijk gebruik

Laatst gewijzigd door MarcelZman; 29-08-09 om 11:06.
  #245  
Oud 29-08-09, 11:26
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcelZman Bekijk bericht
Ja idd, ik was ook al aan het kijken. Het vervelende in belgie is, is dat er zo giga veel onduidelijkheid is. de een zeg: ik ging er naartoe en ze gaven er zo een mee, en de ander zegt dat hij/zij al tijden op de w8tlijst staat maar nog steeds niks heeft gekregen, we zullen het helemaal niet over de verwachte levertijden hebben. Ik hoop dat er genoeg animo voor is, moet best te regelen zijn om iemand naar italie te laten gaan. Maar gaat dan de douane geen problemen geven, want iemand met 10 iphones in ze koffer heeft ze niet gekocht voor persoonlijk gebruik
vrij verkeer van goederen en diensten binnen europa.
  #246  
Oud 29-08-09, 11:29
MarcelZman MarcelZman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
vrij verkeer van goederen en diensten binnen europa.
Ja dat is waar ook, langleven de EU
  #247  
Oud 29-08-09, 11:32
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
vrij verkeer van goederen en diensten binnen europa.
Zo vrij is dat niet. Als ze je snappen met een volledige wagen vol champagne als je van frankrijk komt, dan zie je pas hoe "vrij" het verkeer van goederen binnen europa is. MAW eens ze een vermoeden zouden kunnen hebben dat je invoert voor verkoop, dan moet je langs de fiscus passeren. En bij een tiental iphones zouden ze dat vermoeden waarschijnlijk wel hebben.
  #248  
Oud 29-08-09, 11:38
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
Zo vrij is dat niet. Als ze je snappen met een volledige wagen vol champagne als je van frankrijk komt, dan zie je pas hoe "vrij" het verkeer van goederen binnen europa is. MAW eens ze een vermoeden zouden kunnen hebben dat je invoert voor verkoop, dan moet je langs de fiscus passeren. En bij een tiental iphones zouden ze dat vermoeden waarschijnlijk wel hebben.
Lijkt me niet zo'n probleem. Degene die ze haalt gaat ze niet in Italië kopen om hier door te verkopen. Althans niet als vooraf duidelijk is voor wie hij ze meeneemt. Het is dan een soort koeriersdienst. Neem ook niet aan dat die persoon ze allemaal gaat voorschieten... Je neemt dan een lijst mee met personen voor wie ze zijn. De douane mag dan fijn 'ons' allemaal bellen.
  #249  
Oud 29-08-09, 11:40
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Potus Bekijk bericht
Ga informeren wat het kost om iemand op en neer te laten vliegen naar Pisa voor een zwik iPhones. Als we er genoeg laten halen, moet het met een paar tientjes 'opslag' toch te regelen zijn...
Ook zin om naar Pisa te vliegen als je je garantie nodig hebt ?
  #250  
Oud 29-08-09, 11:45
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Ook zin om naar Pisa te vliegen als je je garantie nodig hebt ?
Nee, dan vlieg ik wel naar een andere Italiaanse stad, heb ik die ook weer gezien. GaL..
  #251  
Oud 29-08-09, 12:25
sconijn sconijn is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: West Friesland
Berichten: 17
Standaard

Afgelopen donderdag naar vele Mobistar winkels in West-Vlaanderen en andere gebieden een e-mail gestuurd. Vrijdagochtend vele reacties, waarvan de meeste teleurstellend. Echter de winkel in Popering had nog een 16GB zwart op vooraad. Vrij ver weg dus heb er maar een mooi dagje uit van gemaakt. Het is een erg pitoresk stadje en het gaf me de gelegenheid het verbruik van mijn auto goed te meten ;-) (1 op 18,9 - Ford Ka 2009). Ik ben dus helemaal blij!

Onderweg kreeg ik nog een e-mail van de firma Allcom. Deze had nog een kleine vooraad in hun vestiging in Heusden-Zolder. Wees dus snel! (laat hier even weten wanneer het je lukt

Voor de mensen die dit truckje willen uithalen, er is hoop. De meeste gaven aan binnen 2 weken weer te kunnen leveren. Hierbij nog 2 behulpzame links:
PDF met adressen
Excelletje met adressen

Laatst gewijzigd door sconijn; 29-08-09 om 12:28.
  #252  
Oud 29-08-09, 15:33
glkx glkx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 5
Standaard

In heusen-zolder zijn ze niet meer op voorraad
Volgen de gene aan de telefoon zijn ze al langer dan een week niet meer op voorraad :S
  #253  
Oud 29-08-09, 21:04
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Ik heb ook een belgisch toestel. Maar geen frans stikkertje op de doos en gewoon alles in het Nederlands.
  #254  
Oud 30-08-09, 03:18
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Ik heb ook een belgisch toestel. Maar geen frans stikkertje op de doos en gewoon alles in het Nederlands.

Eindelijk 1 kunnen bemachtigen? (zag je nogal naarstig op zoek hier bij de verkooptopics)

Die sticker plakt ook niet op de doos, maar is een subtiel iets op de achterkant van je iPhone zelf als het goed is...
  #255  
Oud 30-08-09, 11:53
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn Bekijk bericht
Eindelijk 1 kunnen bemachtigen? (zag je nogal naarstig op zoek hier bij de verkooptopics)

Die sticker plakt ook niet op de doos, maar is een subtiel iets op de achterkant van je iPhone zelf als het goed is...
Ah zo. Ja heb er eindelijk een. Maar sta nog op de wachtlijst bij Media markt.
Maar mijn vriend wil er ondertussen ook graag 1.
Haha.
  #256  
Oud 30-08-09, 13:33
Bronnie Bronnie is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Naar aanleiding van de e-mail adressen tip heb ik ook wat mails rond gestuurd. Tegen beter in natuurlijk gevraagd waar de I-phone op voorraad was. De reactie van Belcompany Genk was als volgt
"Deze is niet op voorraad, we zijn zelf al een viertal weken ah wachten op een levering van Apple. Wel de melding gehad dat vanaf september het toestel vlotter zou binnenkomen, alleen weet ik niet wanneer in september..."

Laten we dat in ieder geval hopen!

Laatst gewijzigd door Bronnie; 30-08-09 om 13:34. Reden: verkeerde opmaak
  #257  
Oud 30-08-09, 16:02
PsYroN's schermafbeelding
PsYroN PsYroN is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hasselt, België
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Ah zo. Ja heb er eindelijk een. Maar sta nog op de wachtlijst bij Media markt.
Maar mijn vriend wil er ondertussen ook graag 1.
Haha.
Ooeeh, wachtlijst van MM hasselt?
Was daar ook gaan horen vorige week... ik zou dan zo'n 12 weken moeten wachten :/ dan is het november dus heb ik het maar gelaten.
Volgens mij staat heel hasselt op die lijst.
Was wel een vriendelijke verkoper.

Denk toch dat het beter is in een Mobistar zaak één vast te leggen.
  #258  
Oud 30-08-09, 16:03
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Ah zo. Ja heb er eindelijk een. Maar sta nog op de wachtlijst bij Media markt.
Maar mijn vriend wil er ondertussen ook graag 1.
Haha.
pas dan even je profiel aan
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #259  
Oud 30-08-09, 16:04
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Inmiddels wacht ik 60 dagen op mijn Iphone 3gs 32gb zwart bestelling bij Switch.

Iemand enig idee tot hoeveel dagen vorig jaar (bij de Iphone 3G) de wachttijd bij Switch opliep?
  #260  
Oud 30-08-09, 18:46
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Ik sta 2de op de lijst bij MM hasselt.
Voor een witte 3gs 16 gb
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.