//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) blijkbaar kom ik veel te laat binnen. gisteren enorm blij toen men pa me vertelde dat ik als cadeau omdat ik hem geholpen had bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 31-08-09, 15:42
avalanched avalanched is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

blijkbaar kom ik veel te laat binnen.

gisteren enorm blij toen men pa me vertelde dat ik als cadeau omdat ik hem geholpen had bij zijn kmo website ik een iphone 3GS kreeg..
die pret werd al snel bedorven als je aan de telefoon 4maand wachten te horen krijgt..
wat een klucht ? alleszins bedankt voor de nuttige tips en informatie die jullie hier delen over jullie ervaringen. ik denk dat er vrij weinig opzit dan tot half september te wachten en hopen dat er hier en daar nog een iphone op voorraad zal overschieten..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 31-08-09, 18:08
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb twee weken geleden mijn iPhone gekocht op Ebay, de dag erna gaan afhalen, SIM kaart erin en de pret kon terug beginnen na 6 weken met een Nokia...

Wel €100 duurder, maar ik heb hem ten minste!

Ik heb trouwens nog een witte iPhone 3GS 32gb in bestelling bij Switch sinds 1 juli, als ik die morgen niet heb (1 september) vraag ik mijn voorschot gewoon terug. Had ik hem wel gehad, dan verkocht ik hem gewoon door voor €0 extra hier op het forum, maar zoals ik al denk komt daar niets van in huis
  #283  
Oud 31-08-09, 18:13
Tackleberry Tackleberry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 10
Standaard

Even weer wat wachtrij informatie, leek me wel handig om te delen.

Vandaag even een mail gestuurd naar de Mobistar shop in Wijnegem. Heb mijn iPhone 3GS 16gb black op 31 juli gereserveerd en sta nu op plaats 14 in de wachtrij.

Ik weet alleen niets over voortgang of snelheid van uitlevering, dit is pas de eerste keer dat ik de winkel hierover mail.
  #284  
Oud 31-08-09, 19:31
guydo guydo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Op 21/08 besteld bij Mobistar Herentals (witte 32 GB). Vandaag gaan afhalen.
Verkoopster had wiite versie aangeraden om voor de zwarte er een enorme wachtlijst +50 personen. (Covertje gekocht van zwart rubber voor 3 € op 2de hands) = ook 'n zwarte. Hopelijk heb ik er veel succes mee.
  #285  
Oud 31-08-09, 21:25
Wobbes Wobbes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik sta al sinds 14 juli bij Mobistar Turnhout op de wachtlijst. Nu, na van sommige mensen op dit forum gehoord te hebben dat ze van de wachtlijst zijn gehaald, vraag ik me af of ik nog wel op de wachtlijst sta. Zijn er mensen die daar op de wachtlijst staan of hebben gestaan rond die datum en er al 1 afgehaald hebben.

Vriendelijk dank
  #286  
Oud 31-08-09, 23:42
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Voor wie ECHT niet kan wachten en bijna 1000 euro wil betalen voor de 16GB-versie, hier hebben ze er nog 10 op voorraad: Zoekterm: iphone 3gs - Central Point

Mij niet gezien trouwens...
  #287  
Oud 01-09-09, 00:18
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunatick Bekijk bericht
Ben sedert gisteren de trotse bezitter van een iPhone 3GS 16GB Zwart, en ik ben er (als ik dit hier allemaal lees toch) nog vlug aan kunnen raken.
Begin vorige week een vriendelijke mail gestuurd naar elk Mobistar Center in West-Vlaanderen, en kreeg vrijwel meteen antwoord van Oostende, Torhout, Brugge, Izegem, Roeselare, Knokke, Diksmuide en Ieper. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik in 5 winkels er meteen om mocht gaan (Oostende, Brugge, Knokke, Diksmuide en Ieper). Helaas kon ik niet tijdens de werkuren om de iPhone gaan (ik raak nergens om 18u) en stonden er 4 dagen Pukkelpop voor de deur.
Vriendelijk mailtje gestuurd naar Diksmuide, waar ze zelf voorstelden om de iPhone een weekje te reserveren voor mij. Gisteren om geweest, en nu aant prutsen ermee .

Hopelijk brengt een positief verhaal als deze ook wat hoop aan de vele wachtenden!
en dan denken dat ik zelf in Diksmuide woon en een maand heb moeten wachten op mijn iphone 3GS ( had besteld in mobistar leuven )
  #288  
Oud 01-09-09, 01:00
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik vind het voor sommige echt zielig dat jullie nog zo lang moeten wachten. En dan te bedenken dat ik er al vanaf de lancering van kan genieten.
  #289  
Oud 01-09-09, 01:58
Kandalf Kandalf is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Belgie - Blankenberge
Berichten: 22
Standaard

Er is een winkel in middelkerke waar ze nog verkopen maar als je belt zullen ze zeggen van niet maar ze verkopen ze alleen met abo's :/ volgens de verkoper verkopen ze alleen dan maar en mag het volgens hen, ik heb gebeld naar mobistar om dit te melden en heb 1 meegebracht met abo maar die gaan ze terug annuleren omdat het de fout van de winkel is en ze zo niet mogen verkopen.
  #290  
Oud 01-09-09, 10:13
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Voor wie ECHT niet kan wachten en bijna 1000 euro wil betalen voor de 16GB-versie, hier hebben ze er nog 10 op voorraad: Zoekterm: iphone 3gs - Central Point

Mij niet gezien trouwens...

Jezus, dan moet je echt wanhopig zijn .
  #291  
Oud 01-09-09, 11:27
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunatick Bekijk bericht
Ben sedert gisteren de trotse bezitter van een iPhone 3GS 16GB Zwart, en ik ben er (als ik dit hier allemaal lees toch) nog vlug aan kunnen raken.
Begin vorige week een vriendelijke mail gestuurd naar elk Mobistar Center in West-Vlaanderen, en kreeg vrijwel meteen antwoord van Oostende, Torhout, Brugge, Izegem, Roeselare, Knokke, Diksmuide en Ieper. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik in 5 winkels er meteen om mocht gaan (Oostende, Brugge, Knokke, Diksmuide en Ieper). Helaas kon ik niet tijdens de werkuren om de iPhone gaan (ik raak nergens om 18u) en stonden er 4 dagen Pukkelpop voor de deur.
Vriendelijk mailtje gestuurd naar Diksmuide, waar ze zelf voorstelden om de iPhone een weekje te reserveren voor mij. Gisteren om geweest, en nu aant prutsen ermee .

Hopelijk brengt een positief verhaal als deze ook wat hoop aan de vele wachtenden!
Waar kan ik de mailadressen van de Mobistar centers vinden?
  #292  
Oud 01-09-09, 11:50
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Volgens mij worden er steeds minder mensen blij gemaakt.
Eerder las je heel vaak dat mensen er eentje konden gaan halen.
Nou wat een lancering. Misschien hadden ze er beter eerst heel veel kunnen maken en hem met kerst uitbrengen.
  #293  
Oud 01-09-09, 12:06
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Volgens mij worden er steeds minder mensen blij gemaakt.
Eerder las je heel vaak dat mensen er eentje konden gaan halen.
Nou wat een lancering. Misschien hadden ze er beter eerst heel veel kunnen maken en hem met kerst uitbrengen.
En wat doe je dan als de verkoop plots tegenvalt in deze onzekere economische tijden? dan zit je daar met je grootte voorraad Iphones die je aan de straat stenen niet kwijtgeraakt, of met veel verlies moet verkopen om er vanaf te raken. En dan nog niet te vergeten de prijs voor het huren van zo gigantische opslagruimtes en de bewaking ervan. Plus dat dat dan zeker uitlekt , wat apple zeker niet graag heeft. En dan zit je te zeggen wat ze zijn al 2 maand iphones aan het maken waarom verkopen ze, ze dan nog niet. Ik wil een Iphone...

uiteindelijk haalt dat dan toch niets uit. en is iedereen even ontevreden.
  #294  
Oud 01-09-09, 12:12
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Volgens mij worden er steeds minder mensen blij gemaakt.
Eerder las je heel vaak dat mensen er eentje konden gaan halen.
Nou wat een lancering. Misschien hadden ze er beter eerst heel veel kunnen maken en hem met kerst uitbrengen.
Wat volgens mij ook niet echt helpt dat er veel wordt opgekocht door zogenaamde kruideniers handelaartjes die per toestel een 150/200 euro meer vragen, en nog krijgen ook. Daarnaast is het ook twijfelachtig wat de winkels wel of niet op voorraad hebben. De één krijgt een toestel zo mee terwijl een ander moet wachten i.v.m een zogenaamde wachtlijst, erg duister allemaal. Al met al een hoop kruideniers geklungel van zowel Apple als ook al die kruidenierswinkeltjes.
  #295  
Oud 01-09-09, 12:45
Dirk Van Meensel Dirk Van Meensel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de ipone nodig voor mijn werk maar van het weekend is hij in het water gevallen , hoe geraak ik zo vlug mogelijk aan een nieuw toestel?
  #296  
Oud 01-09-09, 14:42
BartG's schermafbeelding
BartG BartG is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Goeree-Overflakkee
Berichten: 11
Standaard

Bidden..maar dat helpt niet altijd . Als je echt snel een toestel wil is het echt ebay of dergelijke verkoopsites. Je betaalt wel euro's meer maar veelal snel op te halen en vaak met originele aankoopnota's. Anders reisje Frankrijk of Italië...
  #297  
Oud 01-09-09, 15:12
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

wel schandalig dat er mensen 100 euro voorschot betalen waarna de informatiestroom gewoon ophoudt!
Zijn er nog mensen die recentelijk een iphone via switch te pakken hebben gekregen??
  #298  
Oud 01-09-09, 15:28
matty matty is offline
• iOS 3.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

gisteren gehoord in de mobistar winkel:

meisje vroeg naar een iphone. de man in de winkel zei: ik kan u op de wachtlijst zetten, maar je moet er rekening mee houden dat je die waarschijnlijk niet gaat hebben voor 2010. Apple kan de productie niet aan, en het grootste deel van wat geproduceerd wordt gaat naar Nederland.

Nu zal ik jullie eens even zeggen waar het op staat

Dat apple de productie niet aan zou kunnen is ontzettend dikke onzin, dat er een groter deel naar Nederland zou gaan nog meer. Hoe komt het dan dat er in Belgie nauwelijks een iphone te vinden is? Heel simpel, omdat mobistar er gewoon geen of een waanzinnig klein aantal maar besteld.

Waarom zou mobistar dat in godsnaam doen vraag je je af?
Ook heel simpel: in België moet voor het eind van dit jaar de wet op koppelverkoop toegelaten worden om in compliance te zijn met de Europese wetgeving. Wat dus inhoudt dat met die koppelverkoop het een stuk intressanter wordt voor mobistar. Aangezien ze dan zelf veel meer verdienen aan elke verkocht iphone.

Geloof je me niet? Wacht dan maar Van het moment dat de koppelverkoop toegelaten is ga je de iphones met hopen zien liggen in elk mobistar centrum, als iemand zin heeft om een weddenschapje daarover af te sluiten => be my guest
  #299  
Oud 01-09-09, 15:56
dieter1990 dieter1990 is offline
• iOS 4.3.1
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matty Bekijk bericht
gisteren gehoord in de mobistar winkel:

meisje vroeg naar een iphone. de man in de winkel zei: ik kan u op de wachtlijst zetten, maar je moet er rekening mee houden dat je die waarschijnlijk niet gaat hebben voor 2010. Apple kan de productie niet aan, en het grootste deel van wat geproduceerd wordt gaat naar Nederland.

Nu zal ik jullie eens even zeggen waar het op staat

Dat apple de productie niet aan zou kunnen is ontzettend dikke onzin, dat er een groter deel naar Nederland zou gaan nog meer. Hoe komt het dan dat er in Belgie nauwelijks een iphone te vinden is? Heel simpel, omdat mobistar er gewoon geen of een waanzinnig klein aantal maar besteld.

Waarom zou mobistar dat in godsnaam doen vraag je je af?
Ook heel simpel: in België moet voor het eind van dit jaar de wet op koppelverkoop toegelaten worden om in compliance te zijn met de Europese wetgeving. Wat dus inhoudt dat met die koppelverkoop het een stuk intressanter wordt voor mobistar. Aangezien ze dan zelf veel meer verdienen aan elke verkocht iphone.

Geloof je me niet? Wacht dan maar Van het moment dat de koppelverkoop toegelaten is ga je de iphones met hopen zien liggen in elk mobistar centrum, als iemand zin heeft om een weddenschapje daarover af te sluiten => be my guest
ik heb men iphone 3gs 32gb zwart bij mobistar gekocht, ze hebben me op een wachtlijst geplaatst waar ik nog 3 weken zou moeten wachten tot mijn iphone binnen was, 2 dagen later belden ze me dat hij binnen was.

Mobistar: wij kunnen geen iphones in aantal bestellen, apple controleert de verkoop van de iphones zelf en dus kunnen mobistar centers geen "aantal" opgeven, ze krijgen gewoon een doos met willekeurige iphones binnen.

Had ik even geluk dat de 32GB wachtlijst kleiner was
  #300  
Oud 01-09-09, 16:21
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matty Bekijk bericht
... dat er een groter deel naar Nederland zou gaan nog meer. ...
Waarom is dat onzin dat er een groot deel naar nederland zou gaan? Hoeveel mensen hier op het forum zijn van nederland en nemen er 1 of meerdere mee naar nederland? En dan de corrupte verkoopers in mobistar centers die 50 euro "vervoerskosten" vragen? zonder dat dit gefactureerd staat?(anders verkopen ze ze wel daar naar de 1 of andere nederlandse website waar ze meer kunnen voor krijgen dan de officiele prijs hier)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.