//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) @Zaspino dank u enne inderdaad ze hadden alleen maar 16 gb iphones in turnhout, maar vorige week vrijdag hebben ze een levering gehad van 50 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 18-09-09, 23:32
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

@Zaspino
dank u

enne inderdaad ze hadden alleen maar 16 gb iphones in turnhout, maar vorige week vrijdag hebben ze een levering gehad van 50 iphones (verdeeld over alle krefels) en daar zaten voor het 1st uberhaupt witte iphones bij (alleen maar d8 ik) en dus ook 32 gb voor het 1st
dus ik donderdag (gister) geweest, zij die tegen me dat er nog 12 beschikbaar waren over alle krefels. en dat ze morgen wel weg zouden zijn. (ik had gereserveerd hè)
dus alleen eff ter info
ik ben zo blij!!!!!!!!!!
suc6 met de gekte ik ben er eindelijk vanaf
jaagse

gr. Boris
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 19-09-09, 10:22
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

En nog een gelukkige bezitter van een 3GS erbij : proficiat Boris !
Nu nog een kleine update van de software ?
  #543  
Oud 19-09-09, 11:53
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

dan kan hij niet meer jailbreaken
  #544  
Oud 19-09-09, 12:17
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

afgelopen maandag waren er bij mijn verkoper nog 4 wachtenden voor mij, vandaag berichtje gekregen dat er nog 2 wachtenden voor me zijn.

(20 juli besteld, 16GB wit)

Laatst gewijzigd door GeBas; 19-09-09 om 14:42.
  #545  
Oud 19-09-09, 13:05
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

@Igor W,
dank u software 3.01 heb hem gister in 5 min gejailbreaked

@parathion,
uuuuuhhhhhhhmmmmm kan jij mij telefoon inzien ofzo??
ik had hem gister zo gejailbreaked hoor
  #546  
Oud 19-09-09, 13:44
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Ik wacht ondertussen al 80 dagen op mijn bestelling bij Switch Wijnegem. Ik begin daarom sterk te twijfelen of dit het allemaal wel waard is.
  #547  
Oud 19-09-09, 15:40
MichelR MichelR is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 24
Standaard

Iemand enig idee hoe het is bij Mobistar in Virton?.

Ga daar waarschijnlijk in December heen.. Leuk om dan een iPhone mee te nemen daar. Maar duurt nog een tijd natuurlijk..
Misschien is de schaarste dan wel eindelijk voorbij.
  #548  
Oud 19-09-09, 16:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Op 9lives forum (belgie welteverstaan) verkopen ze ook iphones voor degene die nog geen hebben.
  #549  
Oud 19-09-09, 19:15
Tackleberry Tackleberry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 10
Standaard

Vandaag mijn iPhone 3GS 16GB black opgehaald bij Mobistar Shopping Center Wijnegem. Binnen vijf minuten stond ik buiten en was ik weer onderweg naar Nederland...

Achtergrondinformatie: 31 juli besteld, 31 augustus #14, 11 september #1, 18 september 'geleverd', 19 september opgehaald.
  #550  
Oud 19-09-09, 19:24
child_roman child_roman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Smile

Even een kleine update mijnerzijds, allereerst mijn hartelijke dank voor diegene die dat excel bestandje heeft gepost, heb er donderdag een mail mee gemaakt en had vrijdag 2 Iphones zwart 32gb klaar staan, die ik vandaag(zaterdag) heb opgehaald. Vandaag had ik overigens weer 3 reacties dat er iphones klaarstonden. Het heeft mij dus een uurtje tijd voor de mail en een dag wachten gekost(buiten het ophalen)... Kort gezegt, ik snap niet waarom jullie zo lang moeten wachten?
Werd overigens zeer vriendelijk geholpen en mijn iphone (en die voor een maatje) werkt perfect!
  #551  
Oud 19-09-09, 19:47
MichelR MichelR is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 24
Standaard

welk excel bestandje?. Ook wel interesse..

Al gevonden gaan we proberen..

@biz.tiscali.be adressen komen allemaal terug..

Laatst gewijzigd door MichelR; 19-09-09 om 20:39.
  #552  
Oud 19-09-09, 20:24
Blubbie Blubbie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb dat Excel bestandje ook geprobeerd, niet alleen mailen maar ook bellen. Bij veel adressen krijg ik een melding dat hij de mail niet kan bezorgen....en bij veel telefoonnummers pakken ze niet op!

Tevens, als je goed kijkt, staan er ook bedrijven op die niets met telecom te maken hebben, als ik google op de naam van het bedrijf bijvoorbeeld!
  #553  
Oud 19-09-09, 21:12
child_roman child_roman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Dat klopt helemaal, dat van die 'er doen een hoop adressen het niet' en 'sommige zaken verkopen hlemaal geen iphone', des al niet te min de adressen die wel werkte hadden response, daarbij moet ik zeggen dat ik een heel net mailtje verstuurde en aangaf dat ik ook acc. en verzekering wilde hebben. Kort gezegt ik wilde dat ding gewoon, maar bij aankomst hadden ze nog geen eens acc. en over verzekering heb ik het niet gehad!

Heb wel zo'n skin gekocht bij 1 van die 2, voor een 10tje dus dat viel mee(wil hem in een dock kunnen steken en dat gaat niet met hoesjes of tasjes) Ik heb ze uiteindelijk in Ieper gekocht (bij 2 stores daar) maar kreeg vandaag mailtjes van Veurne, Knokke en Oostende, die ook iphones hadden voor mij...
Maar ik blijf niet aan het kopen

Ik denk dat het verhaal is, dat je netjes bent en response geeft op hun antwoorden in de vorm van hartelijk dank voor uw antwoord, etc. etc.

Hoop dat jullie wat aan deze info hebben.
  #554  
Oud 19-09-09, 21:41
child_roman child_roman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Nog 1 kleine toevoeging, ik bcc en ben (dus) persoonlijk.
Mijn begin mail:

Geachte heer/mevrouw,
Allereerst mijn excuses voor deze onsympathieke manier van contact leggen, maar ik heb begrepen dat u liever geen telefonische vragen over de verkoop van iphones wilt. Aldus is mijn vraag per mail of U nog een Iphone 3GS 32gb (zwart) vrij op voorraad heeft en er ook accessoires en een verzekering bij kan leveren?

Met vriendelijke groeten,

Het doet je misschien denken aan de 'soup nazi' van Seinfeld, maar het werkte wel!

Mochten jullie nog een vCard van de adressen willen hebben pm me even, schilt je weer wat werk.

Laatst gewijzigd door child_roman; 19-09-09 om 21:45.
  #555  
Oud 20-09-09, 16:19
jobvdvoort jobvdvoort is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Vorige week mail de deur uit gedaan naar 10 mobistar winkels, dag erna 4 mails terug dat ze me op de lijst konden zetten, vandaag mail terug dat er een binnen is, woensdag dagje belgie et voila 32GB iphone 3gs op zak.
dan snap ik die 80 dagen wachten ook niet helemaal
  #556  
Oud 20-09-09, 16:29
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

ik heb het idee dat de leveringen nu goed op gang komen, zeker als ik regelmatig lees hoe kort de wachttijden bij de mobistar shops zelf inmiddels zijn. Ik wacht echter zelf sinds 20 juli, maar heb besteld bij een APR die BTW vrij wil leveren en dat willen de mobistar shops geen van allen.

Tip is misschien ook nog om niet zo dicht bij de grens te gaan zoeken, maar iets verder België in.
  #557  
Oud 20-09-09, 17:27
child_roman child_roman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ga proberen mijn bedrijfsnaam boven die bon te zetten en dan naar belgie te sturen, nee heb ik, 240 euro kan ik krijgen... Want idd geven ze je bij die mobistar winkels geen echte factuur mee (hoewel btw gespecificeerd is) en moet je contant betalen.
  #558  
Oud 20-09-09, 21:48
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobvdvoort Bekijk bericht
Vorige week mail de deur uit gedaan naar 10 mobistar winkels, dag erna 4 mails terug dat ze me op de lijst konden zetten, vandaag mail terug dat er een binnen is, woensdag dagje belgie et voila 32GB iphone 3gs op zak.
dan snap ik die 80 dagen wachten ook niet helemaal
Gewoon geluk gehad denk ik. Ik snap niet dat Switch en HCW nog niets binnen hebben.
  #559  
Oud 20-09-09, 22:45
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Voor de mensen die nog een iPhone zoeken, zowel 16GB als 32 GB kunnen eventueel via onderstaande link één bestellen/kopen. Als je belt en besteld kan je hem de volgende dag gaan afhalen wordt gezegd, jongeman is betrouwbaar want heb er laatst een gsm gekocht voor een vriendin, alles was toen nieuw en correct zoals aangeboden. iPhone's komen met garantiebewijs en zijn simlockvrij, voor de 16GB = 525 euro & 32GB = 650 euro.

Voor iedereen met commentaar gelieve die voor jezelf te houden, ik post dit alleen maar voor mensen die hun geduld op is. Alsook bij eventueel klachten en of problemen niet bij mij aankloppen, zoals al reeds gezegd heb ik hier helemaal niets aan en dus puur uit vriendelijkheid aangeboden hier.

Klik Hier
  #560  
Oud 21-09-09, 09:57
nath01 nath01 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Is er geen update van iemand die een bestelling heeft lopen bij Switch Antwerpen toevallig? (3GS 32GB) zwart? Thanxxx
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.