//

Geld verdwijnt

Geld verdwijnt discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xender heb vnd ook een mooie telefoonrekening gekregen En ik gebruik als draadloos wifi, maar blijkbaar doet die EDGE wel iets. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-12-09, 17:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xender Bekijk bericht
heb vnd ook een mooie telefoonrekening gekregen
En ik gebruik als draadloos Wi-Fi, maar blijkbaar doet die EDGE wel iets.

Ik heb EDGE en Wi-Fi nu uitgezet en draait enkel op 3G.
Als ik het nodig heb zet ik het wel ff aan via SBSettings...


mvg
Jurgen
Wat denk je daarmee te voorkomen? Of je nu via 3G of GPRS internet, als je geen internetabonnement hebt kost het je klauwen met geld. Wi-Fi daarentegen is gratis...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-12-09, 23:02
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Wat denk je daarmee te voorkomen? Of je nu via 3G of GPRS internet, als je geen internetabonnement hebt kost het je klauwen met geld. Wi-Fi daarentegen is gratis...
als ik nu op safari klik dan kan ik NIET meer op het internet, dus verbinding is er niet meer, dus kunnen ze ook geld meer stelen.

mvg
  #23  
Oud 22-01-10, 17:09
Ancotje Ancotje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het zelfde probleem gehad en ben erachter gekomen hoe je dit kan voorkomen.
(ik heb niet alle berichten hierboven gelezen)
Ik ben zelf in vergelijking met jou maar 270 euro lichter.
(vind ik ook al belachelijk veel)
ik gebruikte Wi-Fi en had alles afgesloten wat er maar kon, als jij ook Wi-Fi gebruikt dan kan je bij netwerk --> mobiel datanetwerk wat invullen, in heb daar wat ingevuld en mijn probleem was weg.

Toen ik merkte dat dit het probleem was ben ik toch wel zeer boos geworden op hi, want: zonder dat ik toestemming gegeven heb om mij ergens voor aan te melden ofzo moests ik voor internet betalen terwijl ik op Wi-Fi zat. dus wat het geval was: hij maakt STANDAARD verbinding met hi internet, terwijl je Wi-Fi gebruikt.

Ik heb ze ook een mailtje gestuurd en heb tot nu toe 145 euro terug gekregen.
Ik ben nog aan het zeuren voor derest en heb ook gezegt dat ik anders wel een actie ga aanspannen want ik ben niet de enige, dat is nu ook weer te merken....
Mij werd ook doodleuk door de telefoon gezegt, ja sorry dit is jou schuld hier kunnen wij niks aan doen... toen heb ik een klachtenmail gesturd en heb dus 145 euro al terug gekregen.
hopen op meer.
ik heb toch maar besloten om HI Eindeloos online te nemen.

Ik weet niet of dit je geholpen heeft maar ik hoop van wel succes ermee
  #24  
Oud 26-01-10, 13:32
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

Bij SBSettings verschijnt 3G niet meer in het vakje, ik heb hem al geherinstalleerd en ik heb hem opnieuw gejailbreaked (omdat ik geenonodige kosten wil met prepaid) maar hij staat er niet hoe krijg ik hem te zien zodat ik hem op rood kan drukken?
  #25  
Oud 26-01-10, 14:03
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xXbijvanckXx Bekijk bericht
Bij SBSettings verschijnt 3G niet meer in het vakje, ik heb hem al geherinstalleerd en ik heb hem opnieuw gejailbreaked (omdat ik geenonodige kosten wil met prepaid) maar hij staat er niet hoe krijg ik hem te zien zodat ik hem op rood kan drukken?
SBSettings > More > set toggels
  #26  
Oud 26-01-10, 14:06
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
SBSettings > More > set toggels
Heb ik al gedaan daar uitgevinkt en aangevink (die slider bewegen zegmaar) en dan nog staat hij er niet
  #27  
Oud 26-01-10, 14:07
xXbijvanckXx xXbijvanckXx is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 34
Standaard

Trouwens als er data IP adress : N/A staat dan is het toch goed en heb ik geen verbinding met internet meer toch?
  #28  
Oud 06-02-10, 12:22
stef007 stef007 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik wou gisteren op de bus even mijn mail checken en op msn. Ik heb tempo music en dit zou me 0.35 cent kosten. (En ik heb dit al meerdere keren gedaan). Ik kom thuis en zie dat er op eens 10€!!! weg is. Ik bel even naar mobistar en ze zeggen me dat ik 35 mails heb binne gehaald terwijl ik GEEN mail gehad heb die dag!! En mobiele datanetwerk heb ik altijd helemaal leeg staan zodat hij geen verbinding kan maken.
Ik zei spontaan terug: Oké, Ik stap over naar mobile vikings wat met dit gedoe allemaal. Wat een slechte service bij mobistar!!
  #29  
Oud 08-02-10, 21:10
Fragile Fragile is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb de iPhone los gekocht en gebruik hem met mijn T-mobile abonnement zonder internet abonnement erbij, ik maak dus enkel gebruik van Wi-Fi. Echter heb ik een hoge rekening gekregen met extra kosten die hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt zijn door de GPRS omdat de iPhone zich vanzelf zonder dat ik er bewust van ben met internet zou hebben verbonden. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik enkel met Wi-Fi op internet kan en dat hij dus niet automatisch data verbruikt/met internet verbindt zonder Wi-Fi en me extra kosten bezorgt?
  #30  
Oud 25-02-10, 18:29
LazerG LazerG is offline
• iOS 12.0
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: belgië
Berichten: 61
Stuur een bericht via ICQ naar LazerG Stuur een bericht via MSN naar LazerG
Standaard

Edge is gewoon het type verbinding en als je niets gebruikt doe da dus niets..
Dus vermoedelijk zal je zelf iets fout doen, emails lezen surfen of MMSen versturen? of zoals hierboven verteld.. sms diensten..
IK werk met een all in abbo van mobistar een heel deel beluren en surfen zijn inbegrepen nooit rare facturen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: app verdwijnt ? defere iTunes 7 23-03-11 20:53
SMS Gesprek verdwijnt nerotje iPhone algemeen 0 03-07-09 22:29
Boven Balk verdwijnt WeirdMano Archief 2 27-06-09 18:03
Muziek: Coverart verdwijnt steeds Thingie Muziek, foto & video 0 16-05-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.