//

Geld verdwijnt

Geld verdwijnt discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb vorige week een iphone 3G 8gb gekocht. Dus ik ben redelijk nieuw in het iphone wereldje. Ik vind het een geweldig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-09, 19:09
CowBeast CowBeast is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 17
Question Geld verdwijnt

Hi all,

Ik heb vorige week een iphone 3G 8gb gekocht. Dus ik ben redelijk nieuw in het iphone wereldje. Ik vind het een geweldig toestel!
Ik heb een prepaid service bij mobistar, ik heb er bewust voor gekozen om geen abbo te nemen omdat het dan heel snel uit te hand loopt. Ik ben te slotte ook nog student dus ik probeer mij gsm kosten een beetje te beperken.
Ik heb wel iets eigennaardigs voor.
Vorige week was op 2 dagen mijn 'belwaarde' van 15 € voledig op, en ik had maar enkele keren gebeld en alles was binnenlands. Toen heb ik wat rondgekeken op het forum en zag ik dat je best bepaald service uit zet om wat te besparen. Ik heb bij mijn weten de meeste servicen uit gezet (3G, dataroaming)
En ik hoopte dat het zou stoppen. Maar helaas, 2 dagen terug heb ik opnieuw herladen, en nu heb ik maar 12 € meer op men kaart staan (van de 15) terwijl ik zelf enkel gebeld ben. (Mijn sms'sen zijn gratis)
Weet iemand hoe dat zou komen? Ik vind het niet zo prettig dat mij belwaarde zomaar in het niets verdwijnt.
Ik maak enkel gebruik van een Wi-Fi verbinding als er één is. (op school of thuis) nergens anders.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-09, 19:14
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X