Interne Controle iPhone voor doorsturen Dynafix

Interne Controle iPhone voor doorsturen Dynafix discussie in Mobistar forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of dit klopt dat mobistar eerst en vooral zelf een controle doet van de iPhone voor ze die opsturen naar dynafix? Een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Belgi > Mobistar
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 October 2009, 13:15
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 October 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard Interne Controle iPhone voor doorsturen Dynafix

Weet er iemand of dit klopt dat mobistar eerst en vooral zelf een controle doet van de iPhone voor ze die opsturen naar dynafix?

Een kennis van mij kreeg namelijk telefoon vandaag van mobistar dat ze de telefoon niet willen opsturen naar Dynafix omdat er schade bleek te zijn aan de simtray.

Kennis vroeg dadelijk wat voor schade, maar de medewerker keek ernaar en kon zelf ook geen schade vaststellen.

Ze willen nu dus enkel de telefoon opsturen na ondertekening van een nieuw contract waarin staat dat er schade is aan het toestel.

Aangezien mij het bijzonder vreemd lijkt dat ze de telefoon toch weigeren, ook al zie je de schade niet (medewerker vond maar niet wat voor schade er was aan de simtray) lijkt het mij vreemd dat mobistar de telefoon open mag doen zelf?

Is de job van mobistar niet gewoon opsturen naar dynafix?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 October 2009, 13:37
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.611
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

Zo te horen is deze schade niet gezegd bij het inleveren van het toestel en wil mobistar zich veilig stellen voor ze het opsturen.
Zo kan je nadien niet afkomen dat die schade gemaakt is door Mobistar of Dynafix!
Lijkt me normale zaak, al hadden ze het maar moeten zien hadden bij de eerste inontvangstname.
__________________
at your service
  #3  
Oud 26 October 2009, 14:47
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 October 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
Zo te horen is deze schade niet gezegd bij het inleveren van het toestel en wil mobistar zich veilig stellen voor ze het opsturen.
Zo kan je nadien niet afkomen dat die schade gemaakt is door Mobistar of Dynafix!
Lijkt me normale zaak, al hadden ze het maar moeten zien hadden bij de eerste inontvangstname.
inderdaad, ze moeten dat maar vaststellen bijde eerte controle. Want voor hetzelfde geld heeft een Mobistar medewerker hem laten vallen. Ze hebben de iPhone ten slotte meer dan een week bijgehouden...
Maar wat ik dan helemaal niet begrijp is dat de telefonist zelf geen schade kon vaststellen toen ze er expliciet naar vroeg waar.
Ik vind het allemaal maar vreemd....
  #4  
Oud 26 October 2009, 14:52
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou naar de TV stappen.
  #5  
Oud 29 October 2009, 12:21
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 October 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

hopla een update:

Ze krijgt hem *Stuk* terug.
Ze geeft hem binnen voor stof onder het scherm en nu ze hem terugkrijgt werkt de simkaart tray niet meer.
dus ze kan haar iPhone gewoon niet meer gebruiken nu (simkaarttray zit halverwege vast, ze kan hem er dus nie tmeer uithalen)

Daar sta je dan als consument...
  #6  
Oud 1 November 2009, 14:58
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 November 2008
Berichten: 91
Standaard

de eerste keer dat de tel werd ingeleverd is er ook een contractje ondertekend van in ontvangstname zonder schade of what so ever. Nu is de simtray kapot dus schade achteraf helaas hebben zij dus deze schade niet op het eerste ondertekende dingetje staan en mag je dit normaal gesproken verhalen op het filliaal. Heb ik ook gedaan kreeg een gloed nieuwe terug
  #7  
Oud 1 November 2009, 22:15
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 October 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xionix Bekijk bericht
de eerste keer dat de tel werd ingeleverd is er ook een contractje ondertekend van in ontvangstname zonder schade of what so ever. Nu is de simtray kapot dus schade achteraf helaas hebben zij dus deze schade niet op het eerste ondertekende dingetje staan en mag je dit normaal gesproken verhalen op het filliaal. Heb ik ook gedaan kreeg een gloed nieuwe terug
en hoe heb je dat dan verhaald op het filiaal?
  #8  
Oud 2 November 2009, 12:47
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 November 2008
Berichten: 91
Standaard

als je het toestel inlevert krijg je een bewijs van hun dat hij in orde is ingenomen. Dus geen andere schade dan de klacht omschrijving.
Komen zij opeens zelf met iets op de proppen wat totaal niet kan en niet is vastgesteld door de officile reparateur dan is het algehele process niet volgens de regels gegaan en zodoende heb ik het vergoed gekregen. Zij hebben ook geen enkele reden om zelf iets te gaan controleren voor het doorsturen daarvoor hebben ze een contract met dynafix!
In inleveringscontracten staat ook meestal ergens iets over dat zij het toestel niet zullen behandelen maar de aangewezen partner bladibladibla.
Dus kijk hun officile volledige contractje ff na, btw hopelijk heb je nog niet getekend dat die schade van jouw was! anders gaat het hele verhaal totaal niet op.

sowieso een telefoonwinkel die zelf gaat knutsellen aan je tel...btje raar als je het aan mij vraagt!
  #9  
Oud 2 November 2009, 12:54
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 9 October 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xionix Bekijk bericht
als je het toestel inlevert krijg je een bewijs van hun dat hij in orde is ingenomen. Dus geen andere schade dan de klacht omschrijving.
Komen zij opeens zelf met iets op de proppen wat totaal niet kan en niet is vastgesteld door de officile reparateur dan is het algehele process niet volgens de regels gegaan en zodoende heb ik het vergoed gekregen. Zij hebben ook geen enkele reden om zelf iets te gaan controleren voor het doorsturen daarvoor hebben ze een contract met dynafix!
In inleveringscontracten staat ook meestal ergens iets over dat zij het toestel niet zullen behandelen maar de aangewezen partner bladibladibla.
Dus kijk hun officile volledige contractje ff na, btw hopelijk heb je nog niet getekend dat die schade van jouw was! anders gaat het hele verhaal totaal niet op.

sowieso een telefoonwinkel die zelf gaat knutsellen aan je tel...btje raar als je het aan mij vraagt!
Uiteraard heb ik haar verboden te tekenen voor schade, want inderdaad, dan heb je geen poot meer om op te staan.
  #10  
Oud 2 November 2009, 14:54
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 November 2008
Berichten: 91
Standaard

ow btw als zij in de shop aan jouw telefoon hebben gewerkt op wat voor manier dan ook dan hebben ze het allerwaarschijnlijkst nog een groter probleem.
Alleen een gecertificeerd persoon mag daar aan sleutelen, dus mensen bij dynafix hebben dat uiteraard een gewoon verkoop medewerkertje dus totaal niet. Ik zou meteen eens vragen of ze gecertificeerd daarvoor zijn en of ze dat kunnen aantonen zo niet dan heb je nog iets waardoor je recht erop zou hebben om het volledig vergoed te krijgen
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dynafix nahpets iPhone algemeen 5 29 January 2014 16:08
Hardware: Alternatief voor interne gps iphone 3gs tobsie iPhone Navigatie 6 18 June 2011 12:51
app voor controle oorzaak leeglopen accu montefeltro iPhone Apps 4 12 January 2011 19:49
Dynafix Duurtest Iphone_belgium iPhone algemeen 5 28 April 2009 17:48
tijd limiet controle voor iphone/itouch ihans iPhone Apps 4 15 April 2009 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.