//

optie mobile mail & internet voldoende?

optie mobile mail & internet voldoende? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds deze week overgeschakeld van blackberry naar iphone. so far so good, maar heb momenteel geen mobiel data abo. als ik zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 09:39
javae javae is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard optie mobile mail & internet voldoende?

Hallo,

Ik ben sinds deze week overgeschakeld van blackberry naar iphone. so far so good, maar heb momenteel geen mobiel data abo.

als ik zou overschakelen naar een iphone abo bij mobistar zou ik mijn huidige promotie (nog 12 maanden 1000 sms'en gratis) verliezen dus dat is geen optie voor mij.

is het ook mogelijk om de optie "mobile mail & internet" van 14,88€ te activeren voor gebruik op de iphone?

de verkoper zei bij aankoop van wel, de helpdesk van niet... ik kan niet zo goed volgen


bijkomend... gaat 200mb toekomen voor "normaal" gebruik? vnl mail, facebook, twitter... geen youtube of andere "grote" verbruikers.

bij BB had ik "maar" 100mb maar dit was altijd supercompressed zodat ik amper aan 50mb per maand geraakte.

Laatst gewijzigd door javae; 13-01-10 om 09:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-10, 14:24
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

ik heb ook de optie mobile mail & internet van 18 euro per maand. Dit omvat 200 mb data. Omwille van een promotie ook niet overgeschakkeld op een iphone abo. Ik heb het nu al een jaar en ik heb op het einde van de maand nog altijd minimum 50 mb over. Gewoon activeren. De apn die ik gebruik is zelfs iphone.mobistar
  #3  
Oud 13-01-10, 14:46
javae javae is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

thanks. momenteel is er promo ook, 6 maanden aan 12euro ipv 18euro. En aangezien het maandelijks opzegbaar is... misschien kan jij de jouwe even de-activeren, en daarna opnieuw activeren
  #4  
Oud 13-01-10, 15:51
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

ik heb die promo van 6 euro toen ook gekregen. Ik denk niet als ik nu opzeg en hem terug aanvraag dat ik opnieuw 6 euro korting ga krijgen.
  #5  
Oud 14-01-10, 21:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben zowaar overgeschakeld nu naar iphone 45.
Aangezien ik iets meer bel dan anders en toch nooit 10000 smsen stuur en ook geen 2GB aan data verbruik was het voor mij beter om deze te nemen.

Ik had ervoor my 15 en apart 2Gb aan 20 euro per maand genomen.
  #6  
Oud 02-02-10, 23:16
dieter1990 dieter1990 is offline
• iOS 4.3.1
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnvw Bekijk bericht
ik heb ook de optie mobile mail & internet van 18 euro per maand. Dit omvat 200 mb data. Omwille van een promotie ook niet overgeschakkeld op een iphone abo. Ik heb het nu al een jaar en ik heb op het einde van de maand nog altijd minimum 50 mb over. Gewoon activeren. De apn die ik gebruik is zelfs iphone.mobistar
zoals stijnvw het zegt, als je onder normaal verbuikt gewoon mail facebook en twitter verstaat is de optie mobile mail en surf meer dan voldoende.

ik heb een my 45 abo in combinatie met mobile mail en surf, (200 mb) die is tot nu toe nog geen enkele maand op geweest, altijd nog iets van een 20 tot 50 mb over.
  #7  
Oud 02-04-10, 22:43
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Eerste factuur gehad van Mobistar en was al direct de helft minder dan bij Proximus verschoot ervan ze hebben dus woord gehouden
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile Grover Odido (T-Mobile) 4 01-11-09 20:52
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk hb88xx Odido (T-Mobile) 3 07-08-09 11:41
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.