//

Ontvangst Mobistar

Ontvangst Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb nu al een twee weken problemen met bellen en sms'en , en ontvangen van oproepen en sms'en, ik heb maar af en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-10, 21:38
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard Ontvangst Mobistar

Beste,


Ik heb nu al een twee weken problemen met bellen en sms'en , en ontvangen van oproepen en sms'en, ik heb maar af en toe ontvangst , heb naar mobistar gebeld en die zeiden dat het aan de sim kaart lag dat die mss te oud was , dus ik ben een nieuwe sim kaart gaan halen maar dat helpt ook niet.
Nu is mijn vraag misschien dat het verholpen is als ik update naar 3.1.3?
Maar eerst zou ik proberen om de iphone gwn te herstellen maar als ik dat wil doen update hij automatisch naar 3.1.3 kan deze ook hersteld worden zonder up te daten naar 3.1.3 alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten Nick !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-10, 22:26
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Wil je nog een jailbreak na je update? Indien nee, dan kan je gewoon op update klikken. Wil je wel nog mogelijkheid tot jailbreak dan kan je beter updaten met een 3.1.3 customfirmware of herstellen met een 3.1.2 customfirmware.
  #3  
Oud 24-03-10, 00:34
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Wil je nog een jailbreak na je update? Indien nee, dan kan je gewoon op update klikken. Wil je wel nog mogelijkheid tot jailbreak dan kan je beter updaten met een 3.1.3 customfirmware of herstellen met een 3.1.2 customfirmware.
Hij heeft nog altijd geen ontvangst dus ik doe hem morgen binnen en als ze hem dan opsturen dan updaten ze die wss toch wel , en dan moe de jailbreak der toch af , afwachten op antwoord van Apple
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ontvangst Tommyke3700 iPhone algemeen 2 12-10-10 13:24
geen 3g ontvangst Jorissje Odido (T-Mobile) 5 03-12-09 00:09
Geen ontvangst Paolo_Totti Odido (T-Mobile) 3 20-02-09 00:41
Geen ontvangst MrFCUUnknown Archief 1 08-02-08 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.