//

mobistar en mobistar=2 ??

mobistar en mobistar=2 ?? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel ik had gister reeds gepost,maar topic titel zal wel erover zijn gewees(bierviltje)Gewoon 1 vraagje en dat omdat dit men eerste aplle aankoop is en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-10, 02:42
Flemishrav3r Flemishrav3r is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard mobistar en mobistar=2 ??

Wel ik had gister reeds gepost,maar topic titel zal wel erover zijn gewees(bierviltje)Gewoon 1 vraagje en dat omdat dit men eerste aplle aankoop is en t nergens kan vinden,kennis en sites genoeg maar hopelijk hier het antwoord
Om het kort te houden als dat al gaat,viel al vies tegen voor dat itunes op men win7 ultimate wilde werken maar dat lukte
Nu heb vroeger jaren lang abo gehad bij verschillende providers en ben sinds dikke 3 jaar overgstapt naar pre paid mobistar omwille van men kosten.
Nu op men LG arena kan ik perfect met zelfde simkaartje overal(liefst in belgie zelf natuurlek)het net op via browser direct op de mobistar homepage of eender welke site.....dit werkte via UMTS
nu is het zo dat ik met de iphone dit niet kan en abo moet nemen of gewoon omdat ik beginner of noob ben(dat hoop ik zelfs)


vriendelijke groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-10, 18:29
Flemishrav3r Flemishrav3r is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

hebt het eindelijk gevonden...
Dus in men eigen Wi-Fi-netwerk geen probleem,nooit geweest...
En voor mobiel internet mobistar nij instellingen-->network-->bij vakje APN invullen indien pre-paid : mworld.be
indien abonoment: iphone.mobistar


mag slotje op hier

grdz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar ice Archief 2 30-11-08 12:31
3G Mobistar DOWN JLT Orange 2 12-11-08 23:18
MSN mobistar Serge123 Orange 5 11-08-08 00:22
Mobistar ToCa Orange 21 05-01-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.