//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb drie collega's die bij een Apple store in België ('k weet niet meer welke) een iPhone gekocht hebben. 't Was weliswaar 'onder den ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 03-04-08, 00:08
sigi666 sigi666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb drie collega's die bij een Apple store in België ('k weet niet meer welke) een iPhone gekocht hebben. 't Was weliswaar 'onder den toog' maar ze hebben er toch een jaar Apple garantie bij gekregen. De 8Gb was 575€ als ik me ni vergis, hij had de 16Gb ook.
Ik vraag me echt af hoe ze dit legaal kunnen maken wat betreft de garantie...

edit: even met collega gesproken. 't is Niet in een Apple-store zelf, maar de mens die ze verkoopt werkt wel in een Apple-store. Hij zegt toestemming gekregen te hebben van Apple om ze te verkopen en er een jaar garantie en support bij te geven... (Heeft er zegt ie al zo'n 700 verkocht)

ik vind het een beetje vreemd...

Laatst gewijzigd door sigi666; 03-04-08 om 01:04.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 03-04-08, 01:39
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sigi666 Bekijk bericht
Ik heb drie collega's die bij een Apple store in België ('k weet niet meer welke) een iPhone gekocht hebben. 't Was weliswaar 'onder den toog' maar ze hebben er toch een jaar Apple garantie bij gekregen. De 8Gb was 575€ als ik me ni vergis, hij had de 16Gb ook.
Ik vraag me echt af hoe ze dit legaal kunnen maken wat betreft de garantie...
edit: even met collega gesproken. 't is Niet in een Apple-store zelf, maar de mens die ze verkoopt werkt wel in een Apple-store. Hij zegt toestemming gekregen te hebben van Apple om ze te verkopen en er een jaar garantie en support bij te geven... (Heeft er zegt ie al zo'n 700 verkocht)
ik vind het een beetje vreemd...
Vreemd? Wat dacht je van gewoon onzin, gewichtigdoenerij!
  #183  
Oud 03-04-08, 01:49
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

In België bestaan er om te beginnen geen Apple Stores... Wel 'resellers', zoals Easyware in Leuven. Maar dat doet niets ter zake...
In elk geval zie ik niet echt zitten dat die verkoper toestemming krijgt van Apple om iPhones te verkopen! Het zullen wel simpelweg geïmpordeerde toestellen zijn die hij verkoopt... Support kan hij uiteraard altijd geven, zo ken ik nog verkopers.
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #184  
Oud 03-04-08, 14:56
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard

De Apple Store van Belgie kun je vinden op Apple Store - België - Welcome to Apple Store
  #185  
Oud 03-04-08, 15:57
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

hij zal zich wel vergist hebben met de ipod touch, die lijkt er erg veel op
  #186  
Oud 03-04-08, 17:42
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 Bekijk bericht
De Apple Store van Belgie kun je vinden op Apple Store - België - Welcome to Apple Store
Das inderdaad de online-shop, maar winkels zoals in de States (echte Apple Stores) bestaan hier niet. En in de online Apple Store zie ik ze nog niets 'onder de toog' verkopen
  #187  
Oud 04-04-08, 19:08
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Weet er iemand toevallig of New York veel apple-stores heeft ? ==> Tis ma dat ik misschien iemand heb gevonden die naar New York ga en dat zou f*cking ambetant zijn moeste ze daar nu ook uitverkocht zijn !!

Of zoude die daar binnen een week of 2 al terug in voorraad zijn?
  #188  
Oud 04-04-08, 20:55
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
Weet er iemand toevallig of New York veel apple-stores heeft ? ==> Tis ma dat ik misschien iemand heb gevonden die naar New York ga en dat zou f*cking ambetant zijn moeste ze daar nu ook uitverkocht zijn !!
Of zoude die daar binnen een week of 2 al terug in voorraad zijn?
Wat dacht je er van om eens te gaan kijken bij Apple en dan zie je onderaan een link waarmee je elke willekeurige Apple Store in de hele VS kunt vinden.

Slim he, dat Apple er aan gedacht heeft die informatie op hun site te zetten.
  #189  
Oud 05-04-08, 12:56
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Wat dacht je er van om eens te gaan kijken bij Apple en dan zie je onderaan een link waarmee je elke willekeurige Apple Store in de hele VS kunt vinden.

Slim he, dat Apple er aan gedacht heeft die informatie op hun site te zetten.
Mercikes, kzal direct eens gaan kijken, want dat wistek ni dat dat kon.
  #190  
Oud 05-04-08, 13:43
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

De iphone kon je kopen via belcompany in gent maar aan zeer dure prijs,veel te duur.
  #191  
Oud 05-04-08, 17:48
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Er zijn 3 Apple stores in NY.
Heb ze allemaal bezocht deze week en ze waren allemaal uitverkocht!
Geen idee wanneer ze terug op voorraad zijn
  #192  
Oud 05-04-08, 18:09
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Nog beter dat gij dat weet, merci Maar het is wel domper op mijn vreugde nu ik er 1 zou kunnen laten meebrengen uit een uitverkocht New York.
Tzit voor mij precies wel wat tegen...
  #193  
Oud 06-04-08, 07:02
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

in Atlanta zijn de 8 en de 16gb ook uitverkocht,al enkele weken.
wou een 16gb laten meebrengen,niet dus
__________________
at your service
  #194  
Oud 06-04-08, 11:06
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
Nog beter dat gij dat weet, merci Maar het is wel domper op mijn vreugde nu ik er 1 zou kunnen laten meebrengen uit een uitverkocht New York.
Tzit voor mij precies wel wat tegen...
ja ik was er ook voor 4 dagen om een Iphone te kopen en ook ineens wat familie bezoeken. Maar gelukkig kwam ik niet met lege handen thuis Er zijn heel wat winkels die de Iphone aanbieden(electrozaken) Ze hebben die gekocht bij Apple store en zijn zo slim om nu woekerprijzen te vragen omdat heel NY uitverkocht. Zij zijn de enige die nog 8 én 16gb op voorraad hebben. Voor een 8gb betaal je 599 en 16gb 699 Maar ik heb er gevonden voor 490 incl unlocking en tax!! Heb hem meteen meegepakt want das maar 45dollar duurder dan in de Apple store en je moet hem zelf nog unlocken. Nu kon ik hem meteen gebruiken
  #195  
Oud 08-04-08, 19:36
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

hoi,

Heb nu nog iemand gevonden die naar Seattle zou gaan en eventueel voor mij een iphone kan meebrengen Weet er toevallig iemand of ze daar uitverkocht zijn?

Ik post hier ook een stukje dat hij naar mij stuurde via mail en waar ik graag even jullie mening over zou hebben als dat kan => Alvast hartelijk bedankt !!!

Stukje uit mail:
Maaaaaaaaaaar, er zijn tegenwoordig enkele moeilijkheden voor het importeren….Vorige week heb ik gehoord van iemand in New York dat de voorraden van iphones zo goed als op zijn en in de ATenT stores(de officiële netwerkleverancier van iphone in de VS) willen ze aan buitenlanders geen meer verkopen zonder abonnement. De oorzaak zou volgens geruchten te wijten zijn aan een nieuw model van de iphone, waarschijnlijk met umts. Een tweede probleem, ze worden tegenwoordig geleverd met versie 1.1.4 van firmware( versie van het besturingssysteem van de iphone) en die is nog niet te kraken. Je zou dus een iphone bezitten waarmee je niet kan bellen. Tenzij je natuurlijk zegt, ik weet een manier om het toch werkend te krijgen… geen probleem, ik wou gewoon even waarschuwen dat je er achteraf geen spijt van hebt.
Mijn pa, vertrekt binnen 2 weken richting Seattle...

Met die douanerechten moet je niet inzitten, onze tactiek is de verpakking ter plaatse laten, en in de rugzak of valies los van de factuur. Nog nooit iets moeten betalen, het is zelfs al gelukt met een 23inch lcd scherm van Apple.

Voila dat was het stukje, alvast bedankt voor de reacties.
Grtz
  #196  
Oud 08-04-08, 20:02
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
... Een tweede probleem, ze worden tegenwoordig geleverd met versie 1.1.4 van firmware( versie van het besturingssysteem van de iphone) en die is nog niet te kraken. Je zou dus een iphone bezitten waarmee je niet kan bellen. Tenzij je natuurlijk zegt, ik weet een manier om het toch werkend te krijgen… geen probleem, ik wou gewoon even waarschuwen dat je er achteraf geen spijt van hebt...
Heeft diene de laatste weken op mars gewoond ofzo?
  #197  
Oud 08-04-08, 21:27
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Heeft diene de laatste weken op mars gewoond ofzo?
+1
LOL ...ben zelf een newbie en weet beter
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )
  #198  
Oud 08-04-08, 21:29
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Heeft diene de laatste weken op mars gewoond ofzo?
Ja ik dacht wel dat die reactie er zou komen, ma heb gewoon ff de mail die ik kreeg, gekopieerd en heb er ook niet bijgezegd dat hij er misschien niet zoveel mee bezig is als de meeste hier op het forum

Maar uit je antwoord haal ik dus de nogmaals met zekerheid dat 1.1.4 wel degelijk te kraken valt
  #199  
Oud 09-04-08, 09:32
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Elke iPhone die in US gekocht wordt is te kraken tegenwoordig. Wat de douane betreft, daar heeft hij blijkbaar meer kaas van gegeten. Als jij die kerel vertrouwt, zou ik het er gewoon op wagen. Als je niet (te veel) vantevoren moet betalen, kan er weinig misgaan. Hij heeft wel gelijk over het feit dat de voorraad in veel Apple Stores in US uitgeput is. AT&T doet blijkbaar in veel winkels al een tijdje moeilijk. Zeker nu de Apple Stores "uitverkocht" geraken, slaat AT&T hun slag. Die moeten ook abo's verkopen natuurlijk. Ik zou zeggen, bel 2 dagen voor vertrek naar Apple Stores in Seattle en vraag even of er nog genoeg op voorraad zijn...
Veel succes en hopelijk ben je binnenkort ook een trotse bezitter van een iPhone!
  #200  
Oud 09-04-08, 11:18
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Elke iPhone die in US gekocht wordt is te kraken tegenwoordig. Wat de douane betreft, daar heeft hij blijkbaar meer kaas van gegeten. Als jij die kerel vertrouwt, zou ik het er gewoon op wagen. Als je niet (te veel) vantevoren moet betalen, kan er weinig misgaan. Hij heeft wel gelijk over het feit dat de voorraad in veel Apple Stores in US uitgeput is. AT&T doet blijkbaar in veel winkels al een tijdje moeilijk. Zeker nu de Apple Stores "uitverkocht" geraken, slaat AT&T hun slag. Die moeten ook abo's verkopen natuurlijk. Ik zou zeggen, bel 2 dagen voor vertrek naar Apple Stores in Seattle en vraag even of er nog genoeg op voorraad zijn...
Veel succes en hopelijk ben je binnenkort ook een trotse bezitter van een iPhone!
merci voor de post Cancunlover Ik hoop het ook alvast en geef waarschijnlijk vandaag nog groen licht tot meebrengen .
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 16:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.