//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Thuis hebben we een Mobistar-abo met 3 nummers, maar daar hebben ze niet naar gevraagd hoor in 't MC waar ik heb besteld...moest 't echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 10-08-08, 22:23
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Thuis hebben we een Mobistar-abo met 3 nummers, maar daar hebben ze niet naar gevraagd hoor in 't MC waar ik heb besteld...moest 't echt verschil uitmaken, zouden ze toch vragen naar: "neem je een abo? ben je al mobi*-klant?"

Er is gewoon schaarste vrees ik...zaterdag overigens 2x gebeld naar andere MC's in de buurt: 1e: "neen, niet op voorraad en witte 16gb is sowieso niet in voorraad??"; 2e: "neen, niet op voorraad, wel een wachtlijst". Anders zouden ze toch vragen, opnieuw, "bent u mobi*-klant? wilt u daar een abo bij?"
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 10-08-08, 22:39
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Het zal ook wel veel afhangen van welk mobistar center je binnenstapt. Het kan altijd zijn dat ze er een paar achter de hand houden, net zoals in de VS is gebeurt met de eerste generatie iPhones, maar niemand kan het zeker zeggen. De 16gb is moeilijk te vinden, maar de 8gb toch minder moeilijk denk ik
  #563  
Oud 10-08-08, 23:02
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nokalex Bekijk bericht
Ik denk dat we er geen doekjes moeten om winden, zelfs in de online shop vragen ze je mobistar nr indien je klant bent.
Mij begint het serieus tegen te vallen de strategie dat apple, mobistar hebben opgezet. Want beiden maken zich schuldig aan gecreerde schaarste. Jammer dat het zo'n leuk toestel is en dat de concurentie nog niet zo ver staat.
Kom kom...in de online shop wordt gevraagd of je Mobistar klant bent of niet. Maar om effectief ééntje aan te schaffen wordt er helemaal geen voorkeur geuit door Mobistar. Het zijn gewoon gefrustreerde mensen die dergelijke verhalen verzinnen.

Ik heb al meerdere iPhones kunnen scoren bij Mobistar. Telkens zonder klant te worden van Mobistar of zonder dat ze mij naar hun willen lokken. Ik heb er nog geen eentje kunnen scoren bij de Apple dealers!
  #564  
Oud 11-08-08, 10:02
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Maar om effectief ééntje aan te schaffen wordt er helemaal geen voorkeur geuit door Mobistar. Het zijn gewoon gefrustreerde mensen die dergelijke verhalen verzinnen.
Nou, ik heb geen zin om hier een zinloze discussie te beginnen, maar er zijn wel degelijk verkopers die zich met zulke onzin bezig houden. Zij verdienen op abo's en praktisch niets op een iPhone. En ja, er zullen wel eerlijke verkopers zijn en blablabla, maar heb het zelf ook al gehoord, toen ik voor de lol eens een mobistar center binnenstapte. Klant staat aan balie en vraagt naar iPhone. Verkoper vraagt als antwoord meteen: "zou u ook geinteresseerd zijn in een iPhone-abo?" De klant ontkent dit en dan krijgt ie meteen te horen dat er geen iPhones zijn. 2 minuten later neemt een andere klant wel (het duurste) iPhone-abonnement, en wandelt 10 minuten later met een zwarte 16Gb naar buiten, inclusief iPhone abonnement natuurlijk!
Dus de verhalen zijn niet altijd onzin, neem het van mij aan...
Ik heb zelf 2 jaar in de telecom gewerkt, en ik heb nog nooit zulke gehaaide mensen gezien in de verkoop als in deze sector...
  #565  
Oud 11-08-08, 11:12
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

en u bent er zeker van dat die klant niet heeft gereserveerd?
  #566  
Oud 11-08-08, 11:47
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik hoorde de klant letterlijk zeggen: "heeft u toevallig nog een iPhone op voorraad?" Ik heb de verkoper geen lijst zien bekijken of zo. Hij vroeg gewoon meteen zijn 'standaardvraagje' betreffende het iPhone abonnement. De klant gaf ook pas zijn naam/identiteitskaart toen de iPhone al op de balie lag en de verkoper de gegevens van het abonnement aan het invoeren was... Dus ik ben 'vrij zeker' dat het hier niet om een reservering gaat.
Maar let op: Ik ga niet beweren dat jij of anderen liegen eh! Integendeel! Maar hou toch in het achterhoofd dat er in sommige mobistar centra een smerig spelletje gespeeld wordt om zoveel mogelijk commissie te verdienen op die iPhone-abo's...
  #567  
Oud 12-08-08, 11:12
Campzzz Campzzz is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

Ben gisteren langs het mobistar-center in Lier geweest. De wachtlijst voor de iphone is al opgelopen tot eind september, daar ga ik niet op wachten. Een beetje belachelijk dat de consument zoveel moeite moet doen om een product te kunnen kopen
  #568  
Oud 12-08-08, 11:21
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

dus zij weten presies wanneer er iphones worden geleverd en hoeveel ze er binnen krijgen .

ale das nieuw zeg
__________________

1.1.2 OTB 8GB->1.1.4->crash->pwnage 2.0->crash->pwnage->2.1.1
  #569  
Oud 12-08-08, 11:26
nokalex nokalex is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: zerkegem
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Campzzz Bekijk bericht
Ben gisteren langs het mobistar-center in Lier geweest. De wachtlijst voor de iphone is al opgelopen tot eind september, daar ga ik niet op wachten. Een beetje belachelijk dat de consument zoveel moeite moet doen om een product te kunnen kopen
Dit is wat ik bedoelde met mijn eerste reactie, je moet haast bedelen om een toestel te kunnen kopen, ik vind dat er vanuit een testaankoop bv een sterke reactie moet komen naar apple, hoe het mogelijk is dat zij Belgie nog niet eens kunnen beleveren en toch al andere landen op starten met iphones. Ik blijf bij mijn stelling dat dit een mooi voorbeeld is van gecreerde schaarste want ik heb zelf voor een lectronica producent gewerkt en ik kan je verzekeren die dingen worden met oplages van miljoenen stuks geproduceerd. Mocht apple een productie probleem hebben dan kunnen ze dit via een communicatie melden en zou er begrip kunen zijn voor het probleem van leveringen, maar dat doen ze niet, dus kun je als potentiele klant maar besluiten dat het gecreerde schaarste is.

Noem me gefrustreerd maar ik heb ook nog wat eerbaarheid als klant, bedelen om te mogen 600 euro's uit te geven gaat echt wat te ver. Ik wacht tot de concurentie een soortgelijk toestel heeft. Zal misschien niet zo gehyped zijn als de iphone maar zal ook de functionaliteiten hebben.
1 ding is zeker apple verliest door deze strategie zeker klanten.
  #570  
Oud 12-08-08, 11:39
chiquita chiquita is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Campzzz Bekijk bericht
Ben gisteren langs het mobistar-center in Lier geweest. De wachtlijst voor de iphone is al opgelopen tot eind september, daar ga ik niet op wachten. Een beetje belachelijk dat de consument zoveel moeite moet doen om een product te kunnen kopen
Ga eens naar de "kleinere" mobistar centers...
Ik stond zelf ook op de wachlijst (in mobistar center te Aarschot) voor een 16gb zwart. Maar een vriend van mij had dezelfde dag als ik een 8Gb zonder op de wachtlijst te staan.
Dus ik denk dat er daar nog wel zijn.

ik zou gewoon eerst eens rondbellen, kan geen kwaad.
  #571  
Oud 12-08-08, 13:59
Jenz's schermafbeelding
Jenz Jenz is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Kalmthout België
Berichten: 91
Standaard

Net gebeld naar die van kapellen ...

ze krijgen er elke week 10 binnen waarvan 2 16 GB 1 wit 1 zwart.
dus dat is ook niet echt veel.
ik sta al sinds 11 juli op de wachtlijst ...
het zal dan nog wel even duren.
  #572  
Oud 12-08-08, 19:14
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

heb vandaag bij 2 mobistar centers geweest, 8gb is leverbaar binnen de 2-3 weken, de 16 gb gaan we al richting 2 maanden (ongeveer 50 mensen op de lijst)
  #573  
Oud 12-08-08, 19:56
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Aan al diegene die nog geen Iphone hebben... probeer het positief te bekijken: Als wij onze Iphone over enkele weken pas hebben... hebben wij een blinkende, glanzende, krasvrije Iphone... terwijl de huidige bezitters al krasjes hebben op hun Iphone, dat die al 3 keer gevallen is, onder een auto terecht gekomen is of in de wc gevallen...

Dus kunnen we beter nog even profiteren van "het gooien met onze huidige gsm" nu we nog niet moeten letten op de krasjes...

Aan de huidige Iphone-bezitters: Help onze jaloezie een beetje te verlichten door me gelijk te geven
  #574  
Oud 12-08-08, 19:58
demonchild's schermafbeelding
demonchild demonchild is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: brugge
Berichten: 242
Standaard

hehe
daarom heb ik een 1gen iphone met een slidercase van incase
maar wees gerust ik zal met jou mee verlagen naar het moment van de climax
ik herinner het mij nog goed ...
  #575  
Oud 14-08-08, 10:56
ivanovh ivanovh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Hiep hoi! Na een mailtje gister met MC Mol betreffende mijn plaats op de wachtlijst sinds mijn aanmelding bijna 4 weken geleden, een telefoontje gekregen dat hij aangekomen is en ik hem op kon halen! Toeval?! Ik weet het niet maar ik heb er 1 en ik moet zeggen; het was het wachten echt waard!
  #576  
Oud 14-08-08, 11:01
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Ik hoop dat West-Vlaanderen ook snel aan de beurt is pff
  #577  
Oud 14-08-08, 11:10
ivanovh ivanovh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 Bekijk bericht
Ik hoop dat West-Vlaanderen ook snel aan de beurt is pff
Dat hoop ik voor je!
  #578  
Oud 15-08-08, 01:34
STIPHONE STIPHONE is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: v
Berichten: 17
Standaard

Verleden week zaterdag besteld en vandaag reeds in ontvangst genomen.
De verkoper in St Joris Winge (bij Leuven) vertelde me dat er gisteren 40 stuks waren binnengekomen
  #579  
Oud 15-08-08, 10:05
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Zijn de iPhones, tekoop in het franstalige gebied van belgie, ook simlockvrij en van nederlandse taal voorzien?
  #580  
Oud 15-08-08, 10:48
Eos400D Eos400D is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Zijn de iPhones, tekoop in het franstalige gebied van belgie, ook simlockvrij en van nederlandse taal voorzien?
Tuurlijk, je bepaalt zelf of je NL, FR EN of pakweg russisch of japans wil instellen als taal.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 16:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.