//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeekes je hebt toch tijd om dit bericht te posten, waarom dan geen tijd om er snel even een fotootje bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 31-01-08, 23:28
Fizzy Fizzy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotselaar (Belgium)
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
je hebt toch tijd om dit bericht te posten, waarom dan geen tijd om er snel even een fotootje bij te voegen?
die zit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-01-08, 23:40
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Toch altijd leuk die mensen die "insiders" kennen of mensen die voor iedereen op de hoogte zijn van alles
__________________
Innovation distinguishes between a leader and a follower
  #43  
Oud 01-02-08, 00:16
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy Bekijk bericht
die zit
Omdat deze op een iPhone staat die ik pas terug aanzet wanneer ik hem unlock.
  #44  
Oud 01-02-08, 00:24
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Omdat deze op een iPhone staat die ik pas terug aanzet wanneer ik hem unlock.
Eerst is het werk, dan je iPhone.....
  #45  
Oud 01-02-08, 00:34
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

Ik heb gehoord dat 'ie "gegarandeerd vorig jaar uit zal zijn"

Thnx for the BS again
__________________
My antenna is smaller than yours!
  #46  
Oud 01-02-08, 00:44
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

pspklant, weet je moeder dat je na 20u nog wakker bent ? Ga maar vlug naar bed want iedereen heeft je leugens wel door. Als je wil maak ik je wel een "bewijs", zodat jij niet je iPhone hoeft aan te zetten.

Grappig dat je iPhone gebruikers nerds vind, pot verwijt de ketel ? Ga toch maar terug verder je huiswerk maken.
__________________
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4
Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones
  #47  
Oud 01-02-08, 00:48
tomdm tomdm is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard


Just give the boy his 10 minutes of fame......

Laatst gewijzigd door tomdm; 01-02-08 om 01:17.
  #48  
Oud 01-02-08, 00:59
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Ik werk ook in een van de grootste winkelketens in België waar gegarandeerd de iPhone zal verkocht worden als hij uit is. Eerlijk gezegd weet nog niemand iets met zekerheid, van de providers niet en van Apple niet. Het komt erop neer dat hij uitgesteld is van januari naar maart naar mei ondertussen. Maar of mei nog correct is...

Die kerel van de Photo Hall lult uit zijn nek, hij wilt gewoon interessant doen. Hij moet je de verkoopprijs kunnen geven aan de hand van de inkoopprijs want buiten Premium Resellers (Apple stores, niet verdelers) zit er nauwelijks marge op Apple spul. Het zou misschien een pre-order optie betreffen van een groothandelaar. Wat me zelfs sterk lijkt.
  #49  
Oud 01-02-08, 01:51
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Chat

We kunnen dit nauwelijks een gerucht noemen
  #50  
Oud 10-02-08, 19:12
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Ok, ik heb eindelijk tijd gevonden om ze online te plaatsen. Voor diegene die denken dat het photoshop is, check het met je iphone, check het met photoshop en je zult zien dat het een echte foto is!

Foto 1:



Foto 2:




Voor wie nog meer foto's wil, stuurt me maar een pm! Voor diegene die het niet geloven, ga naar de apple shop in Wijnegem Shopping Center...

Greetz
  #51  
Oud 10-02-08, 20:29
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Had je niet beter een foto uitgeprint van firmware 1.1.1 of later met iTunes Store icoontje en calculator icoontje ?

Apple doet niet aan dergelijke nutteloze aankondigingen en zeker niet zo minimaal. Dit kan echt iedereen zelf maken/uitprinten, het bewijst niets. Het feit dat je dat in de winkel hebt staan, wil ook niets zeggen.
  #52  
Oud 10-02-08, 20:32
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Had je niet beter een foto uitgeprint van firmware 1.1.1 of later met iTunes Store icoontje en calculator icoontje ?

Apple doet niet aan dergelijke nutteloze aankondigingen en zeker niet zo minimaal. Dit kan echt iedereen zelf maken/uitprinten, het bewijst niets. Het feit dat je dat in de winkel hebt staan, wil ook niets zeggen.
Wil jij nu beweren dat ik daar stomzinnig dat heb uitgeprint en daar heb neergezet? Sorry, misschien ben jij zo maar ik hou me toch niet met zo'n dingen bezig hoor!

En wil je ook zeggen dat Apple zichzelf tegenspreekt?

Je had beter niets kunnen schrijven dat deze stomzinnige uitleg dat zelf nog niet uit een kindermond komt....
  #53  
Oud 10-02-08, 21:00
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.
  #54  
Oud 10-02-08, 21:11
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.
What the helllllllllll man? Ga dan zelf naar de winkel kijken!!! Wat kan ik nu meer als bewijs geven?

En ik wil nog eens benadrukken dat ik dit bordje niet gewoon op de tafel heb gezet, wat jij misschien wel zou doen. Maar stel nu, dat ik dat wel zou doen... Wat zouden de 3 medewerkers die constant paraat staan om de mensen te helpen dan wel niet zeggen? Zouden ze dit gewoon toelaten? Ik dacht het niet!

En heu, weet jij dan zo goed hoe Apple zijn dingen ten toon stelt? Je bent percies wel de Europese lijder van Apple...

Grote reclame? Wat dacht je van de macbeurs kort geleden? Daar hebben ze geen woord gerept over de 16 GB iPhone, wat zien we een paar weekjes later? Jawel! Die 16 Gb phone!

Laatst gewijzigd door pspklant; 10-02-08 om 21:15.
  #55  
Oud 10-02-08, 22:41
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.
Het is geen bordje van Apple maar van Switch (voorheen IT-Pro) en die beweren inderdaad dat de iPhone eraan komt in Belgie. Ook op hun website trouwens : Switch - Jezelf, maar beter Maar dat is gewoon een Appple reseller ik weet niet of die gepriviligeerde informatie van Apple hebben, het zou me verbazen.
  #56  
Oud 10-02-08, 22:56
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

sja ik wil best geloven dat er zo'n bordje staat in die winkel, maar of dat zo'n degelijk bewijs is....
Het zou toch vreemd zijn dat er alleen in die winkel zo'n bordje staat en dat apple er niet net iets groter mee uitpakt (klein landje, maar toch)

de foto's zijn dan mss wel geloofwaardig maar feitelijk bewijzen ze nx
  #57  
Oud 10-02-08, 23:39
mevistox5 mevistox5 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik zal niet zeggen dat het niet waar is, maar zou het ook niet kunnen dat de shop dit bordje heeft gemaakt of van het gezeur af te zijn?? Begin januari was ik ook even in het dit shopping center en de verkopers raakten een beetje geïrriteerd van telkens de vraag over wanneer de iPhone komt.

Maar goed we zullen zien. Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik die van mij al heb gekocht. Ook FW 1.1.2 zie ik tov 1.1.3 niet echt als een handicap. Met de diverse applicaties via install is de telefoon precies zoals ik wil hebben. Als apple de iPhone ook officieel gaat uitbrengen, dan denk ik dat de echte gebruikers hem toch gaan kraken. Gewoon omdat er via de sources veel meer nuttige applicaties zijn, dan apple op dit moment aanbied.
  #58  
Oud 10-02-08, 23:39
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Het is geen bordje van Apple maar van Switch (voorheen IT-Pro) en die beweren inderdaad dat de iPhone eraan komt in Belgie. Ook op hun website trouwens : Switch - Jezelf, maar beter Maar dat is gewoon een Appple reseller ik weet niet of die gepriviligeerde informatie van Apple hebben, het zou me verbazen.
Hmm, ik dacht dat het Apple Store was. Dat slaat al helemaal alles ! I rest my case
  #59  
Oud 10-02-08, 23:52
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Hmm, ik dacht dat het Apple Store was. Dat slaat al helemaal alles ! I rest my case
Ja er zijn helemaal geen officiele Apple retail stores (dus die uitgebaat door Apple zelf) in Belgie.
  #60  
Oud 11-02-08, 01:28
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Inderdaad, enkel resellers...
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 16:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.