//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ardon Ma is het het waard om 3G te pakken, of heb je meer zoiets van teveel geld voor wat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #661  
Oud 10-12-08, 16:33
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ardon Bekijk bericht
Ma is het het waard om 3G te pakken, of heb je meer zoiets van teveel geld voor wat het is...?
Ik denk niet dat je extra moet betalen voor 3G of Edge. Je moet een datapakket betalen. De snelheid is afhankelijk van het toestel dat je hebt. Heb je een 3G toestel dan kan je met dat datapakket 3G snelheden halen. Heb je gewoon een Gprs/Edge toestel dan zit je met hetzelfde datapakket gewoon aan een tragere snelheid.

Je moet voor jezelf uitmaken of je een datapakket nodig hebt of niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 27-02-09, 11:27
akron_007 akron_007 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

zaterdag mag ik eindelijk achter mijn iphone
nu heb ik nog een vraag over die factuur, ik ben bij proximus en heb daar een gewoon telefoon abbo van 10 € per maand
je bent toch niet verplicht om die 3G te gebruiken als die zo duur is ?
of vergis ik me ?

akron
  #663  
Oud 27-02-09, 11:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Tuurlijk ben je dat niet verplicht. maar je moet dan wel zien dat je absoluut geen dataverbinding kan maken.
  #664  
Oud 27-02-09, 11:52
akron_007 akron_007 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Tuurlijk ben je dat niet verplicht. maar je moet dan wel zien dat je absoluut geen dataverbinding kan maken.
je moet dat dus kunnen instellen ?

akron
  #665  
Oud 27-02-09, 11:53
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Beste methode is verkeerde gegevens invullen. Want zomaar uitzetten wil wel eens niet lukken.
  #666  
Oud 27-02-09, 11:55
akron_007 akron_007 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Beste methode is verkeerde gegevens invullen. Want zomaar uitzetten wil wel eens niet lukken.
ok, bedankt !
  #667  
Oud 27-02-09, 21:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Proximus is het duurste er is om te bellen,smsen en surfen via internet,onvoorstelbaar nog zovele mensen daarbij blijven en neen,ze hebben zeker en vast niet het beste bereik om te bellen/smsen.Mobistar heeft het beste bereik.
Qua 3g surfen heeft proximus een streepje voor op mobistar dat wel maar das vind ik verwaarloosbaar en zal ook met de maanden en jaren heen ook beter nog worden bij mobistar.Bij base zouden ze er naar het schijnt ook mee beginnen.Heb hen een mailke gestuurd in hoeverre dat gerucht klopt.
  #668  
Oud 28-02-09, 01:07
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Proximus is het duurste er is om te bellen,smsen en surfen via internet,onvoorstelbaar nog zovele mensen daarbij blijven en neen,ze hebben zeker en vast niet het beste bereik om te bellen/smsen.Mobistar heeft het beste bereik.
Qua 3g surfen heeft proximus een streepje voor op mobistar dat wel maar das vind ik verwaarloosbaar en zal ook met de maanden en jaren heen ook beter nog worden bij mobistar.Bij base zouden ze er naar het schijnt ook mee beginnen.Heb hen een mailke gestuurd in hoeverre dat gerucht klopt.

Neem gewoon MobileViking
  #669  
Oud 28-02-09, 02:48
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Proximus is het duurste er is om te bellen,smsen en surfen via internet,onvoorstelbaar nog zovele mensen daarbij blijven en neen,ze hebben zeker en vast niet het beste bereik om te bellen/smsen.Mobistar heeft het beste bereik.
Qua 3g surfen heeft proximus een streepje voor op mobistar dat wel maar das vind ik verwaarloosbaar en zal ook met de maanden en jaren heen ook beter nog worden bij mobistar.Bij base zouden ze er naar het schijnt ook mee beginnen.Heb hen een mailke gestuurd in hoeverre dat gerucht klopt.
Vergeet het!! Ik ben van pure miserie overgestapt van Mobistar naar Proximus... Met Mobistar was het zelfs zo erg dat ik op men werk (centrum Leuven) dikwijls totaal geen bereik had. De 3G is al helemaal een ramp... Mobistar is inderdaad goedkoper, maar de reden ligt voor de hand... Neen, ik betaal liever meer voor goede kwaliteit!
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #670  
Oud 28-02-09, 09:17
akron_007 akron_007 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

ik heb nog een vraagje, een iphone 3G 8GB zou die voorradig zijn of wordt dat bestellen ?

akron.
  #671  
Oud 28-02-09, 10:31
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Vergeet het!! Ik ben van pure miserie overgestapt van Mobistar naar Proximus... Met Mobistar was het zelfs zo erg dat ik op men werk (centrum Leuven) dikwijls totaal geen bereik had. De 3G is al helemaal een ramp... Mobistar is inderdaad goedkoper, maar de reden ligt voor de hand... Neen, ik betaal liever meer voor goede kwaliteit!
hier mag je het vergeten met mobistar !! op den boerenbuiten!!
  #672  
Oud 28-02-09, 10:32
akron_007 akron_007 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

ik weet het niet, in gent zijn er 4 winkels waar ze de iphone verkopen, de fnac, en 3 mobistars, das toch al redelijk wat kans ?
of vergis ik me ?

akron
  #673  
Oud 28-02-09, 11:48
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Vergeet het!! Ik ben van pure miserie overgestapt van Mobistar naar Proximus... Met Mobistar was het zelfs zo erg dat ik op men werk (centrum Leuven) dikwijls totaal geen bereik had. De 3G is al helemaal een ramp... Mobistar is inderdaad goedkoper, maar de reden ligt voor de hand... Neen, ik betaal liever meer voor goede kwaliteit!
Toen ik was overgestapt voor ons bedrijf van Proximus naar Mobistar om een paar Euro'tjes te besparen heb ik ontzettend veel gevloekt.

Maar overstap was rond de zomermaanden van vorig jaar. Ik kon helemaal niet begrijpen dat rond die periode er een operator actief was met zo'n slechte bedekking. Gesprekken gebeurden dikwijls in een 'stotterende' sfeer. Het was dezelfde sfeer zoals Proximus 10 jaar geleden had.

Ik heb mijn beklag dan ook maandelijks verstuurd naar Mobistar. Zij verzekerde me dat ze werken aan hun netwerk aan het uitvoeren waren vandaar die problemen. Enfin dat is een verhaaltje om je lekker lang aan het lijntje te houden.

Sinds januari van dit jaar is er grondig wat veranderd. Plots is het bereik veel beter en 3G komt meer en meer in zicht. Sinds kort is het zelfs zo goed dat we ook voor het bedrijf het mobiel internet van Mobistar hebben aangeschaft i.p.v. Proximus.

Er zit dus wel een verbetering in het netwerk. Maar zoals het vorig jaar was, dat was huilen met de pet op. Ik kan helemaal niet begrijpen dat iemand een dergelijk netwerk vorig jaar aan het goedpraten was.

Gelukkig zijn de tijden veranderd en pronkt het netwerk nu wel (eindelijk!) met goede resultaten.

Nu nog de beloofde Visual Voicemail. Of ben je dat vergeten Benoit Scheen dat je dat beloofde (oorspronkelijk) voor eind 2008?
  #674  
Oud 28-02-09, 17:19
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Toen ik was overgestapt voor ons bedrijf van Proximus naar Mobistar om een paar Euro'tjes te besparen heb ik ontzettend veel gevloekt.

Maar overstap was rond de zomermaanden van vorig jaar. Ik kon helemaal niet begrijpen dat rond die periode er een operator actief was met zo'n slechte bedekking. Gesprekken gebeurden dikwijls in een 'stotterende' sfeer. Het was dezelfde sfeer zoals Proximus 10 jaar geleden had.

Ik heb mijn beklag dan ook maandelijks verstuurd naar Mobistar. Zij verzekerde me dat ze werken aan hun netwerk aan het uitvoeren waren vandaar die problemen. Enfin dat is een verhaaltje om je lekker lang aan het lijntje te houden.

Sinds januari van dit jaar is er grondig wat veranderd. Plots is het bereik veel beter en 3G komt meer en meer in zicht. Sinds kort is het zelfs zo goed dat we ook voor het bedrijf het mobiel internet van Mobistar hebben aangeschaft i.p.v. Proximus.

Er zit dus wel een verbetering in het netwerk. Maar zoals het vorig jaar was, dat was huilen met de pet op. Ik kan helemaal niet begrijpen dat iemand een dergelijk netwerk vorig jaar aan het goedpraten was.

Gelukkig zijn de tijden veranderd en pronkt het netwerk nu wel (eindelijk!) met goede resultaten.

Nu nog de beloofde Visual Voicemail. Of ben je dat vergeten Benoit Scheen dat je dat beloofde (oorspronkelijk) voor eind 2008?
Visual Voicemail zal er niet komen denk ik
Ga gewoon naar Mobileviking en bekijk dan je factuur eens op het einde van de maand en of jaar
  #675  
Oud 28-02-09, 19:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Vergeet het!! Ik ben van pure miserie overgestapt van Mobistar naar Proximus... Met Mobistar was het zelfs zo erg dat ik op men werk (centrum Leuven) dikwijls totaal geen bereik had. De 3G is al helemaal een ramp... Mobistar is inderdaad goedkoper, maar de reden ligt voor de hand... Neen, ik betaal liever meer voor goede kwaliteit!
Kom eens bij mij thuis;proximus heeft het slechtste bereik,mobistar het beste door kort gevolgd base.
Op mijn werk vanhetzelfde;mobistar het beste dan base en dan proximus alweer op de laatste plaats.

Ik heb 3g gehad van proximus,zoveel beter is het niet,ze zijn wel meer uitgebreid al over het land maar voor de rest,ik was int stad in gent,stond zelfs buiten en toen ik op mijn gsm tv keek heel wat onderbrekingen altijd,staat totaal nog niet op punt.
Er is op dat vlak geen enkel provider die oke is.
Base is wel het beste met edge en op de iphone is die snelheid deftig vind ik.
Maar met mijn netbook heb ik mobistar en tja,op heel wat plaatsen nog geen 3G en das al minder plezant.
Waar 3g is zoals gister toen ik in wetteren was was het schitterend,geen enkele keer weggevallen en zeer snel internet,dus wel tevreden van.
Dat komt wel nog allemaal goed,ze zitten gewoon zoals steeds achter hier in belgie op al die andere landen.
Proximus is te duur.Snap jij dat dan;ze hebben veel meer abbonnees dan base en mobistar en toch zijn ze de duurste nog altijd???Tzou net omgekeerd moeten zijn vind ik.

Je hebt trouwens ook mijn uitleg niet goed gelezen;ik heb gezegd;in zijn geheel is mobistar het beste qua bereik qua ontvangst voor te bellen/smsen,in zijn geheel wil zeggen op de vele plaatsen waar ik ben geweest en gekeken heb.Tuurlijk zijn er op sommige plaatsen waar proximus of base dan beter is dan mobistar maar als je dus in z'n geheel bekijkt is mobistar zonder twijfel denr 1..
Ik zeg dat niet zomaar zenne,al meerdere jaren hebben ik alledrie de netwerken en vergelijk ik altijd overal waar ik ga enz....
  #676  
Oud 28-02-09, 19:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Idd,mobile viking is goed voor mensen die niet al te veel bellen,dat moet ik er wel bijzeggen.
Maar tis het goedkoopste er is;1gb gratis surfen derbovenop terwijl ik nu bij base zelf 10 euro betaal per maand voor 200mb te surfen per maand.
Ik kom daardoor goedkoper uit bij mobilevikings(die werken via netwerk van base).
Ook 15 euro herladen en 1000 smskes voor een maand lang,niet verplicht om voor de nieuwe maand bij te laden enz....
Ik heb gisteren andere tegen gekomen en er zijn een paar manieren bij mobistar en proximus en base ook die naar dezelfde richting opgaan maar zoals gezegd,bij mobilevikings zit je toch het beste als je een beetje op je geld wil passen en gratis surfen er bovenop wil hebben.
  #677  
Oud 28-02-09, 20:04
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Kom eens bij mij thuis;proximus heeft het slechtste bereik,mobistar het beste door kort gevolgd base.
Op mijn werk vanhetzelfde;mobistar het beste dan base en dan proximus alweer op de laatste plaats.

Ik heb 3g gehad van proximus,zoveel beter is het niet,ze zijn wel meer uitgebreid al over het land maar voor de rest,ik was int stad in gent,stond zelfs buiten en toen ik op mijn gsm tv keek heel wat onderbrekingen altijd,staat totaal nog niet op punt.
totaal geen last van proximus mag op mij blijven rekenen
  #678  
Oud 28-02-09, 20:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
totaal geen last van proximus mag op mij blijven rekenen
.

Het ligt allemaal dicht bij elkaar en ik heb eerlijk gezegd geen echte voorkeur voor een bepaalde provider.Ik steek mobistar niet voor omdat ik deze zelf het liefste heb.Ik kan maar zeggen hoe ik het zie,ik heb al tot meermaals toe de 3netwerken en kan overal bekijken hoe het ermee zit qua bereik en ik zever nie,in z'n geheel bekeken staat mobistar op nr1.
Qua tv kijken op de gsm is geen enkele goed genoeg,veel te veel onderbrekingen en ja,zelfs met 3g van proximus.Ik kan dat altijd bewijzen,geen probleem .

Ieder moet voor z'n eigen uitmaken wat hem het beste lijkt maar bij mij is de tijd gedaan waar ik maandelijks teveel geld uitgeef aan facturen om te surfen,bellen en smsen daarom geen proximus voor mij:ze zijn de duurste.
  #679  
Oud 28-02-09, 20:52
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
.Ieder moet voor z'n eigen uitmaken wat hem het beste lijkt maar bij mij is de tijd gedaan waar ik maandelijks teveel geld uitgeef aan facturen om te surfen,bellen en smsen daarom geen proximus voor mij:ze zijn de duurste.
voila iedereen zijn keuze
  #680  
Oud 28-02-09, 22:32
oblomov oblomov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
Collega van mij vorige maandag eentje besteld online bij Mobistar direct betaald , levertijd 3-4 werkdagen.

Nu blijkt Iphones zijn verloren bij transporteur ... niet te geloven
28-02-2009
Vijf personeelsleden van het koeriersbedrijf TNT, dat in Luik gevestigd is op de luchthaven van Bierset, zijn aangehouden omdat ze verdacht worden van de diefstal van honderden mobiele telefoontoestellen, iPhone's, ter waarde van meerdere tienduizenden euro's. Ze bekenden de feiten.

Bron: HLN België - Vijf personeelsleden TNT verdacht van diefstal van honderden iPhone's (664424)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.