//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) ah ja jullie hebben gelijk. Was even in de war. Nu ja maakt niet uit, het blijft BS. Het is hetzelfde als "iTunes Movie Rentals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-02-08, 11:26
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

ah ja jullie hebben gelijk. Was even in de war. Nu ja maakt niet uit, het blijft BS. Het is hetzelfde als "iTunes Movie Rentals verwacht tweede helft 2008". Duh dat staat idd zo goed als vast maar Apple kondigt het niet aan enkel via 1 reseller.
__________________
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4
Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 11-02-08, 11:58
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Apple zelf heeft nog helemaal niets bekend gemaakt in België. Maar de Switch shops maken reeds geruime tijd reclame dat de iPhone er (ten vroegste) vanaf de zomer zit aan te komen. (in winkel EN op website)
Deze foto is helemaal niet fake. Maar het is wel iets dat IEDEREEN op deze site (en nog meer mensen ook)al laaaaang weten: de iPhone komt eraan in België!
Deuh... Daar had je nou echt niet zo een heisa rond moeten maken hoor...

Oh ja, ik weet zelf GEEN DATUM en ga me er ook niet aan wagen om hier een gokje te doen. Maar de iPhone zal waarschijnlijk nog dit jaar uitkomen. (maar dat weet OOK iedereen)

Laatst gewijzigd door Cancunlover; 11-02-08 om 12:00. Reden: aanpassing bericht
  #63  
Oud 12-02-08, 20:38
thesaint thesaint is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: roeselare
Berichten: 4
Standaard

wel het is zeer simpel zolang er door apple 40% van de airtime word verwacht van zowel proximus als van m* zal de ipfone er niet komen in belgie.
de operators zullen wel nooit de toestellen locken op hun netwerk en dit alleen al om appel een voetje voor te zijn.
ps weet er al iemand hoeveel iphone's er zijn in belgie?
ik zal het u zeggen op het netwerk van de 3 operatoren zijn er nu al +- 6000 iphone's bekend.
dus waarom moeten de operatoren ze nog doen? ze komen sneller op andere manieren in Belgie.
  #64  
Oud 12-02-08, 20:45
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Er zouden anders genoeg mensen over stappen als ze daarmee hun iPhone "officieel" konden maken denk ik.
  #65  
Oud 12-02-08, 20:52
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Ik ben vorige week Dinsdag bij de Switch/Apple store in Antwerpen geweest. Deze melde mij dat er nog helemaal niets bekend is over een verwachte verkoopdatum. Ik ging daar voor een iDock naar binnen en heb meteen de moeite genomen om bij hem te informeren.

De apple store (official reseller) in Antwerpen is dus helemaal nergens van op de hoogte. Beetje vreemd dat dezelfde winkel in Wijnegem er wel van op de hoogte is... Ik denk dat Wijnegem een beetje te voorbarig is met zijn advertenties...
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi

Laatst gewijzigd door twcoolen; 12-02-08 om 20:53. Reden: typo
  #66  
Oud 13-02-08, 08:51
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Bwaah, het denken in termen van 'landen' is zooooo achterhaald Als je iets wil, dat hier niet te verkrijgen is, bestel je dat toch gewoon elders!
  #67  
Oud 13-02-08, 09:20
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
De apple store (official reseller) in Antwerpen is dus helemaal nergens van op de hoogte. Beetje vreemd dat dezelfde winkel in Wijnegem er wel van op de hoogte is... Ik denk dat Wijnegem een beetje te voorbarig is met zijn advertenties...
Ik heb een jaar in de Nokia Store langs de Switch store in Antwerpen gewerkt en heeeeeel lang en heeeeel vaak gevraagd wanneer de iPhone nu eindelijk beschikbaar ging zijn. Zij hebben tot December 2007 (sindsdien niet meer daar geweest) blijven volhouden dat ze helemaal NIETS wisten en/of mochten zeggen, terwijl op hun eigen site al wel een aankondiging wordt gedaan wanneer de iPhone er zou komen.
Citaat:
Bwaah, het denken in termen van 'landen' is zooooo achterhaald Als je iets wil, dat hier niet te verkrijgen is, bestel je dat toch gewoon elders!
Als Apple er voor zorgt dat mijn US iPhone in België ook garantie heeft, was ik al een heel pak meer gerustgesteld. Maar dat is NIET het geval. Ik zou ook liever een Belgische iPhone hebben, maar hij is er gewoon nog niet. Daarom heb ik een US versie...
  #68  
Oud 16-02-08, 21:12
Novix Novix is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Even duidelijkheid scheppen. Geloof me maar als ik zeg dat dit juist is.

Het plaatje van de iPhone, beschikbaar in 2de helft 2008, staat weldegelijk bij Switch Wijnegem in de winkel. Dit hebben ze gewoon gedaan om heel wat vragen te mijden. Ze krijgen er elke dag +/- 20 in de aard van 'wanneer komt de iPhone..?'. Als je dat vraagt aan de verkopers zeggen ze dat ze nog van niets weten. Geen prijs, geen datum, niets. Het is een ruwe schatting van wanneer hij nu uit gaat komen. Dit zeggen ze ook in Antwerpen etc., alleen staat daar geen plaatje.
  #69  
Oud 18-02-08, 09:32
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Dit wordt mijn laatste post in dit draadje (vermoed ik). Ik wou eigenlijk alleen maar bevestigen wat Novix boven mij geschreven heeft. Iedereen WEET dat de iPhone eraan komt, alleen niet wanneer, hoe en tegen welke prijs. Er is hier op het forum zelfs sprake van winkels (Media Markt) waar bordjes/schermen hangen dat ze helemaal geen info hebben over de release van de iPhone in België. Dit klopt waarschijnlijk ook. Ik zou het zelf ook beu worden als ik elke dag 30 keer moet antwoorden op de vraag wanneer de iPhone komt.
Nu kunnen we enkel en alleen maar afwachten... Ongeacht wat de verkopers/winkels ons vertellen of NIET vertellen in België...
  #70  
Oud 18-02-08, 14:33
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

zo'n "bordje" mag niet bij Mediamarkt en bij vele andere winkels niet omdat het niet officieel is.
  #71  
Oud 18-02-08, 18:59
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
zo'n "bordje" mag niet bij Mediamarkt en bij vele andere winkels niet omdat het niet officieel is.
waarom zou er nu geen bordje mogen hangen dat ze het niet weten?
dat ze niet mogen zeggen wanneer hij wel komt tot daar aan toe
  #72  
Oud 18-02-08, 21:01
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Als je in een winkel staat krijg je bepaalde vragen gewoon vaak gesteld. Hoort bij de job. Als de concept manager van de betreffende winkelketen het ziet, is het prijs. Dat is een feit in de retail.
  #73  
Oud 18-02-08, 22:25
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

okay dan
ik ben in die branche niet helemaal thuis laten we zeggen
  #74  
Oud 18-02-08, 22:41
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Diverse gerenomeerde Nederlandse computer media schreven vandaag dat de iPhone niet in Belgie uitgebracht zal gaan worden. Dit omdat Apple denkt dat de gemiddelde Belg de werking van de iPhone niet zal begrijpen.

Klik voor bron
__________________
Appels met peren vergelijken
  #75  
Oud 18-02-08, 22:45
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Yeah Sure...
  #76  
Oud 18-02-08, 23:35
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Diverse gerenomeerde Nederlandse computer media schreven vandaag dat de iPhone niet in Belgie uitgebracht zal gaan worden. Dit omdat Apple denkt dat de gemiddelde Belg de werking van de iPhone niet zal begrijpen.

Klik voor bron
hoe kan je nu in godsnaam de werking van de iphone niet begrijpen?
ik heb kleuters zien spelen met zo'n ding! kleuters!!


EDIT
ah heb juist de site gezien
man voel ik mij dom
bijna zoals die 'domme belgen'
btw ik ben een belg eh


Laatst gewijzigd door jeekes; 18-02-08 om 23:37. Reden: link niet gelezen
  #77  
Oud 19-02-08, 10:10
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Novix Bekijk bericht
Even duidelijkheid scheppen. Geloof me maar als ik zeg dat dit juist is.

Het plaatje van de iPhone, beschikbaar in 2de helft 2008, staat weldegelijk bij Switch Wijnegem in de winkel. Dit hebben ze gewoon gedaan om heel wat vragen te mijden. Ze krijgen er elke dag +/- 20 in de aard van 'wanneer komt de iPhone..?'. Als je dat vraagt aan de verkopers zeggen ze dat ze nog van niets weten. Geen prijs, geen datum, niets. Het is een ruwe schatting van wanneer hij nu uit gaat komen. Dit zeggen ze ook in Antwerpen etc., alleen staat daar geen plaatje.
Dit heeft niets te maken met het feit dat ze vragen willen voorkomen van klanten die de iPhone willen hebben.
Dit plaatje in de winkel in Wijnegem heeft uitsluitend een commercieel doel. Ervoor zorgen dat je je klanten aan je winkel bindt, door aan te geven dat je ooit de iPhone gaat verkopen. Ik vind dat een slechte zaak aangezien ze nog helemaal niet zeker kunnen zijn dat de iPhone in de 2de helft verkocht gaat worden.
Sterker nog, ze weten niet eens of de iPhone uberhaupt verkocht gaat worden in Belgie.
  #78  
Oud 26-02-08, 10:50
oliviero oliviero is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

binnen kort in belcompany te koop voor 800 euro ze worden ingekocht bij callens in wilrijk dus belcompany is de eerste die ze officieel te koop zal aanbieden

greets
  #79  
Oud 26-02-08, 11:00
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@ oliviero:

Mag ik zo nieuwsgierig wezen en vragen wat jouw bron is?
  #80  
Oud 26-02-08, 11:53
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliviero Bekijk bericht
binnen kort in belcompany te koop voor 800 euro ze worden ingekocht bij callens in wilrijk dus belcompany is de eerste die ze officieel te koop zal aanbieden

greets
laat me raden
callens koopt ze in in amerike en jailbreak de aaifoone en verkoopt ze verder
zal niet rechtstreeks via apple gaan
is niet veel officieel aan
pas officieel als apple er zelf mee naar buiten komt
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 16:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.