//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) zelfs al zou de phone morgen al in belgie te krijgen zijn dan zou ik em nog niet kopen! je moet zo wie zo al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 15-03-08, 10:14
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

zelfs al zou de phone morgen al in belgie te krijgen zijn dan zou ik em nog niet kopen!
je moet zo wie zo al een abbonnement afsluiten maar dit mag normaal niet in belgie koppelverkoop... dus als ze het toestel los zoude aanbieden reken maar op min een 600 € voor een 8 gig toestel

dus masseltof iedereen in de VS moet je zijn wil je niet opgelicht worden of beter gezegd wil ja appele oplichten

Grtz
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-03-08, 11:16
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Ja idd, in VS zijn ze natuurlijk wel goedkoper, maar ik heb gehoord dat Apple nu er iets zou opgevonden hebben en de iphone die je nu in het buitenland zou kopen, zou niet op netwerken werken buiten die van het land waar je de iphone gekocht hebt...

=> Ook een roddel of realiteit? Want indien realiteit, dan kunnen we het natuurlijk wel vergeten om die iphone te laten meebrengen uit VS ...
  #103  
Oud 15-03-08, 14:49
Limoonux Limoonux is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 33
Standaard Iphone in Mei via Mobistar?

Op de website van Belgium Iphone staat dat hij in mei gedurende 2 maanden exclusief bij mobistar zou te verkrijgen zijn,en dit wel zonder een simlock!

We zullen zien,van de prijs wordt niet gesproken.

Belgium iPhone website
  #104  
Oud 15-03-08, 15:03
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Dan zouden ze toch bezig zijn met verandering van die koppelverkoop-wet...
  #105  
Oud 15-03-08, 15:59
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

zonder simlock voor 310€
twijfelachtig dunkt me
  #106  
Oud 15-03-08, 17:56
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

zonder simlock min 600 kheb het toch al gezged

anders komen de duitsers, nederlanders en fransen die phone toch gewoon bij ons halen ipv bij hun er zo veel geld aan uit te geven...

nee nee ik blijf er bij bestel ze in de vs en je bent nooit gekloot

en die roddel dat de iphone nie bruikbaar zou zijn klopt...

maar dan wel als we een jaar terug in de tijd zouden gaan
  #107  
Oud 16-03-08, 01:08
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartos Bekijk bericht
zelfs al zou de phone morgen al in belgie te krijgen zijn dan zou ik em nog niet kopen!
je moet zo wie zo al een abbonnement afsluiten maar dit mag normaal niet in belgie koppelverkoop... dus als ze het toestel los zoude aanbieden reken maar op min een 600 € voor een 8 gig toestel

dus masseltof iedereen in de VS moet je zijn wil je niet opgelicht worden of beter gezegd wil ja appele oplichten

Grtz
Ik heb de mijne via ebay gekocht en werkt perfect 449 euro voor betaald.8gb.
Dusja,ik vind het zijn geld waard,gewoon een superding,leuk,niet perfect want dat bestaat niet maar toch gewoon pure fun wat je er allemaal mee kan en op internet mee gaan is echt super,niet goedkoop maar wel super,heel overzichtelijk,uitvergroten ect....

Ben net nog in gent op kermis geweest en daar de lunaparken kon je al een iphone grijpen en ze maken daar al ferm reclame voor.

De iphone kan je in belgie kopen in de veldstraat in bel company;er zijn er 2 en in eentje zouden ze deze al binnen gehad hebben maar vroegen er wel 800 euro voor.Veel te veel maarja,je hebt nu eenmaal zotten in de wereld en der zijn er dus a bij die daar hun hand niet voor omdraaien.
In auchan of toch althans net over de grens kan je hem ook kopen aan 750 euro.

Laatst gewijzigd door marlboro; 16-03-08 om 01:18.
  #108  
Oud 16-03-08, 09:31
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limoonux Bekijk bericht
Op de website van Belgium Iphone staat dat hij in mei gedurende 2 maanden exclusief bij mobistar zou te verkrijgen zijn,en dit wel zonder een simlock!
We zullen zien,van de prijs wordt niet gesproken.
Belgium iPhone website
Volgens gaat het over een Look Alike want Windows Mobile werkt niet op een iPhone, geen Office geintegreerd, geheugen klopt niet.
  #109  
Oud 16-03-08, 10:06
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
Ja idd, in VS zijn ze natuurlijk wel goedkoper, maar ik heb gehoord dat Apple nu er iets zou opgevonden hebben en de iphone die je nu in het buitenland zou kopen, zou niet op netwerken werken buiten die van het land waar je de iphone gekocht hebt...

=> Ook een roddel of realiteit? Want indien realiteit, dan kunnen we het natuurlijk wel vergeten om die iphone te laten meebrengen uit VS ...
Dit is natuurlijk een roddel. Je heb natuurlijk wel de sim-lock maar deze is er zo af te halen.

Het zou ook natuurlijk raar zijn als je geen iphone in het buitenland zou kunnen gebruiken, dan mogen die mensen dus niet naar het buitenland.
  #110  
Oud 16-03-08, 10:30
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

@ marlboro:

450 is momenteel de prijs voor een iphone als je em koopt via het net bij ebay of andere verkoop sites...

maar de grens tussen 450 en 600 of meer... daar ligt toch nog altijd een 150 euro tussen wat veel mensen toch ook afschrikt eens ze meer als 500 euro moeten betalen voor een phone.

nu ja wie zen wel wat er van komt natuurlijk he
wel of niet in belgie en de prijs...

allemaal zorgen voor morgen

Grtz !
  #111  
Oud 16-03-08, 11:45
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Ik twijfel om hem niet te laten meebrengen uit Amerika. Het enige wat ik me toch nog afvraag => Gaat er in Amerika echt geen Iphone 2 uitkomen "binnekort"?
  #112  
Oud 16-03-08, 12:56
bartos's schermafbeelding
bartos bartos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 96
Standaard

reken er maar niet op

er zijn nog veel te veel landen waar de iphone nog moet worden uitgebracht
en waarom een nieuw product maken als het oude nog zo gewild is...

voor iphone 2 of hoe hij ook gaat heten slaap nog maar een jaartje verder dan of 2 wie weet

Grtz B
  #113  
Oud 16-03-08, 13:08
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Maar zou de 3G versie mss geen iphone 2 kunnen zijn? Want liefst wil ik een 3G ...
  #114  
Oud 16-03-08, 13:42
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Oké bedankt voor de info.
Nog 2 kleine vraagjes indien dat mag:

1) Klinkt miss een stomme vraag, ma zo technologisch aangelegd ben ik ni echt
> Zou 3G ook via een update op den eerste iphone kunnen komen?

2) Indien je een iphone laat overkomen van Amerika (ik veronderstel dat je nu 260 euro betaald ongeveer), is het dan niet zo dat je deze hackt, maar wel elke keer hem opnieuw moet hacken na je een update hebt gedaan?
=> En als je zo'n updates wil doen, moet je dan niet ongelofelijk goed oppassen dewelke je doet of er werken bepaalde functies niet meer omdat je hem gehackt hebt?

Thanks for the reactions!
  #115  
Oud 16-03-08, 14:48
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

@ kapucijnaap
1) nee dit is niet mogelijk. 3G is een andere antenne dus kan je het niet met software aan te passen oplossen. Dit zou theoretisch wel mogelijk zijn als je de antenne vervangt, maar dit is zo goed als niet te doen (denk ik).

2)Je moet idd na elke update wachten tot er een nieuwe manier vrijkomt om hem te hacken. Zorg er trouwens zeker voor dat je niet zomaar update naar een volgende versie want dan 'brick' je je iphone. Zeker nooit updaten dus tot je zeker bent!! Je kan itunes ook zo instellen dat hij niet automatisch naar updates zoekt

Grtz
  #116  
Oud 16-03-08, 18:10
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Oké bedankt alvast. Kdenk dus dat de keuze momenteel voor de mensen die nog geen Iphone hebben er ongeveer zo voor staat:
1) Oftwel koop je hem in België als hij komt (waarschijnlijk rond mei 2008) en zal hij wel duur zijn.
2) Oftwel laat je hem meebrengen uit het buitenland (zonder contract!!) bijv.: VS en betaal je minder, maar moet je wel altijd blijven hacken indien je een update doet.
3) Oftewel wacht je nog echt wel een jaar tot langer (wie weet hoeveel langer...?) en dan heb je een Iphone (of naam van de opvolger) die wel 3G heeft.

Pff, kben echt in twijfel nu ze Kvind hem echt wel tof (maar heb een slechte ervaring met het verkrijgen van Iphone door omstandigheden) ma altijd dat moeten hacken is ook ni alles hé.
En anderzijds, is het echt de moeite om te wachten op 3G? Alé, gaat dat dan echt zoveel sneller? Of anders gezegd: Gaat het nu echt zo traag?

Merci alvast voor de reacties!
  #117  
Oud 17-03-08, 00:18
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
Oké bedankt alvast. Kdenk dus dat de keuze momenteel voor de mensen die nog geen Iphone hebben er ongeveer zo voor staat:
1) Oftwel koop je hem in België als hij komt (waarschijnlijk rond mei 2008) en zal hij wel duur zijn.
2) Oftwel laat je hem meebrengen uit het buitenland (zonder contract!!) bijv.: VS en betaal je minder, maar moet je wel altijd blijven hacken indien je een update doet.
3) Oftewel wacht je nog echt wel een jaar tot langer (wie weet hoeveel langer...?) en dan heb je een Iphone (of naam van de opvolger) die wel 3G heeft.

Pff, kben echt in twijfel nu ze Kvind hem echt wel tof (maar heb een slechte ervaring met het verkrijgen van Iphone door omstandigheden) ma altijd dat moeten hacken is ook ni alles hé.
En anderzijds, is het echt de moeite om te wachten op 3G? Alé, gaat dat dan echt zoveel sneller? Of anders gezegd: Gaat het nu echt zo traag?

Merci alvast voor de reacties!
3g zou naar schijnt duur zijn en zou de batterij nog eens extra meer gaan belasten.
Tja,tis bij mij vanhetzelfde;ik heb ook een vs iphone en ik heb dat nog niet gedaan om een nieuwe versie ofzo op te zetten en te updaten ect....Ben daar niet zot van maar ik ga dat de eerste keer door iemand laten doen die er genoeg ervaring mee heeft en van hem dan afkijken hoe het voor de volgende keer dan moet.
Zelf doen;daar heb ik niet genoeg verstand van en zeker niet als het een eerste keer is .
3g zou idd zeer snel gaan maar ik vind dat de snelheid nu ook oke is.
Edge is niet slecht maar hangt af heb ik toch gemerkt van het bereik je ook hebt want als ik geen of nauwelijks bereik heb heeft'em het soms heel moeilijk en dan kan het heel lang duren,als je goed bereik heb dan gaat het meestal zeer vlot zelfs.

Mja,ik ben verzot van die iphone,ik moet steeds mijn best doen om er af te blijven want eenmaal ik begin dan is mijn batterij redelijk vlug aant afgaan.
Als ik deze redelijk veel gebruik zoals om te internetten ofzo dan is em binnen de 2dagen al plat.
Als ik er bijna niet aankom duurd het uiteraard langer en laat dan ook bv bluetooth uistaan,ook dat helpt.
Voor de rest;zeer tevreden van dat toestel,echt top,beste dat ik al heb gehad en ook het leukste.
  #118  
Oud 17-03-08, 00:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kapucijnaap Bekijk bericht
... ma altijd dat moeten hacken is ook ni alles hé ...
't Is nu nie da ge elke week of elke maand daarmee moet bezig zijn e.
En het duurt maar een paar minuten en heeft maar 1 druk op de knop nodig. Da zou u echt nie mogen tegenhouden vind ik.
  #119  
Oud 17-03-08, 00:31
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
't Is nu nie da ge elke week of elke maand daarmee moet bezig zijn e.
En het duurt maar een paar minuten en heeft maar 1 druk op de knop nodig. Da zou u echt nie mogen tegenhouden vind ik.
Das idd hetzelfde voor mij he en ik geef u gelijk;dat mag niemand tegen houden om al een iphone te kopen .
Je kan zelfs tegen een kleine prijs bij mensen gaan die het voor je willen doen en je willen tonen.Ik ga dat waarschijnlijk de eerste maal zo doen en dus goed kijken hoe het moet zodat ik het de volgende keren zelf kan doen uiteraard.
Tis veiligste vind ik dat als je niet zoveel van afweet je eerst eens bij iemand anders gaat kijken en laat doen.
Ieder zijn goesting natuurlijk.
  #120  
Oud 17-03-08, 03:48
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Volgens gaat het over een Look Alike want Windows Mobile werkt niet op een iPhone, geen Office geintegreerd, geheugen klopt niet.
Misschien een typefout?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.