iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

pspklant 21-01-08 17:14

iPhone in België
 
De iPhone komt officieel in België uit in de helft van 2008. In alle Apple shop's kun je het gaan vragen en zal het bevestigd worden.

Greetz, pspklant

Bron: apple shop, foto volgt

Fizzy 21-01-08 17:18

zonder provider dan??

want dit mag niet in belgie.

RobinNL 21-01-08 17:25

Helft van 2008 = juni?

Ben benieuwd, hopelijk is er dan al een 3G versie voor de lage landen! :p

v8x 21-01-08 17:27

Prijs? Operator? Zal wel weer de zoveelste onzinpost zijn.

pspklant 21-01-08 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door v8x (Bericht 45147)
Prijs? Operator? Zal wel weer de zoveelste onzinpost zijn.

Wat is dat nu weer voor een post? Het is duidelijk dat je er gewoon niets van kent. Prijs? Dat gaan ze natuurlijk nog niet bekend maken, operator; mag niet in België, enz...

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, geloof het of niet ik heb wel wat andere dingen te doen op het moment.

Fizzy 21-01-08 17:32

lijkt me nogal vreemd dat ze dit in een applestore al weten.

als dit echt is, dan staat het morgen in de krant

v8x 21-01-08 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 45151)
Wat is dat nu weer voor een post? Het is duidelijk dat je er gewoon niets van kent. Prijs? Dat gaan ze natuurlijk nog niet bekend maken, operator; mag niet in België, enz...

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, geloof het of niet ik heb wel wat andere dingen te doen op het moment.

Andere dingen dan wat onzin te posten? Wat is je bron? Geen operator? Probeer dat eens te zeggen om geloofwaardig over te komen.
Een beetje gokwerk kan iedereen wel neerpennen.

pspklant 21-01-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door v8x (Bericht 45155)
Andere dingen dan wat onzin te posten? Wat is je bron? Geen operator? Probeer dat eens te zeggen om geloofwaardig over te komen.
Een beetje gokwerk kan iedereen wel neerpennen.

Ga naar de dichtsbijzijnde apple shop..., en dat is het enige wat ik er hier nog over zeg.

david007 21-01-08 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 45151)
Wat is dat nu weer voor een post? Het is duidelijk dat je er gewoon niets van kent. Prijs? Dat gaan ze natuurlijk nog niet bekend maken, operator; mag niet in België, enz...

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, geloof het of niet ik heb wel wat andere dingen te doen op het moment.

Hij heeft opzich gelijk je post dit zonder er iets van te weten je weet niet eens welke maand en trouwens zonder abbo zal die volgens mij niet verkocht worden. En als je hiet zker weet zet er dan achter [gerucht] En niet officeeel ;)

stephenvis 21-01-08 18:11

Maar we zijn natuurlijk wel te overtuigen met bewijs :D en toch bedankt dat je de moeite neemt om dit te posten ;)

Fizzy 21-01-08 18:20

dat hij dan komt met bewijs....

niets posten als 'officieel' als het niet bevestigd is

nikoc 21-01-08 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 45177)
dat hij dan komt met bewijs....

niets posten als 'officieel' als het niet bevestigd is

Akoord! Verkopers zijn helemaal niet meer op de hoogte van dat soort zaken dan de man in de straat... zij baseren zich eveneens op geruchten uit de 'community' omdat er van apple zelf nog niks te vernemen valt.

ps. je kan altijd mijn toestel overnemen voor maar 1000 € :P

Ocin 21-01-08 18:33

Ik dacht van eindelijk een releasedate en dan dit.....
Stop toch eens met het maken van dergelijke posts.
De verkopers van een Apple-Store winkel weten niet meer als wij.
Dit is dus gewoon dikke bs!

svekke 21-01-08 18:41

Ik heb net naar de Apple store in Herentals gebeld en zij wisten mij te zeggen dat geen enkele apple store in België de iPhone zal verkopen!
Dit omwille van de abonnementskwestie.
Ivm de release datum: Hij zei: Er wordt gefluisterd dat de iPhone in juni zal uitkomen.

... dus officieel?? :confused: LOL!!

pspklant 21-01-08 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door svekke (Bericht 45208)
Ik heb net naar de Apple store in Herentals gebeld en zij wisten mij te zeggen dat geen enkele apple store in België de iPhone zal verkopen!
Dit omwille van de abonnementskwestie.
Ivm de release datum: Hij zei: Er wordt gefluisterd dat de iPhone in juni zal uitkomen.

... dus officieel?? :confused: LOL!!

Ik post straks het bewijs, ben nu nog aan het werken... Als ik geen tijd meer heb zal ik het morgen ook nog posten. Dus heb nog wat geduld.

En ps. voor diegene die niet weten wat half 2008 betekent: 1 juli.

Greetz

svekke 21-01-08 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 45216)
Ik post straks het bewijs, ben nu nog aan het werken... Als ik geen tijd meer heb zal ik het morgen ook nog posten. Dus heb nog wat geduld.

En ps. voor diegene die niet weten wat half 2008 betekent: 1 juli.

Greetz

De kans is er idd dat ze half 2008 uitkomen. Dat zei die man van de winkel in Herentals ook. Zeker was hij daar absoluut niet van.
Waar hij wel zeker van was, was dat de iPhones niet in de Apple Stores verkocht zullen worden omwille van de abonnementskwesties.

jeekes 22-01-08 18:00

Herentals....dan woon je vast vlakbij mij in de buurt:p

Destiny 22-01-08 18:08

Ja en wat gaat ie dan kosten ??

999 euro zeker :p

Kevin 22-01-08 18:45

Het bericht klopt niet, Q-music had eerder al al dergelijk bericht laten vallen dat de iPhone in België zou komen.

Daar is niets van waar.
De iPhone is er al (gewoon geimporteerd)

jeekes 22-01-08 18:56

Om nu te zeggen dat het bericht sowieso fout is vind ik wat ver gaan, maar het is toch ontegenzeggelijk zeer onwaarschijnlijk (leuke woorden toch:p)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.