//

België is duur met internet

België is duur met internet discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ABry My30 for iphone heeft een databundel van 200MB. Is dit veel ? Wat kan je er ongeveer mee ? Is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-07-10, 20:22
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
My30 for iphone heeft een databundel van 200MB. Is dit veel ? Wat kan je er ongeveer mee ?
Is het bv genoeg om af en toe mails te checke, op facebook en hln wat rond te surfen ?
Ik heb bij MobileVikings vorige maand 250 megabyte gebruikt op mijn HTC Desire. En ook had ik er nog niet eens zoveel gebruik van gemaakt, aangezien ik vooral thuis was en daar dus Wi-Fi had.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-07-10, 20:25
jonasvdc's schermafbeelding
jonasvdc jonasvdc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Laat je niet vangen door die iPhone plans van Mobistar. Voor €30 heb je maar 3u bellen OF 300 sms, dan nog met 200MB.

Ik heb een My10 + Mobile Relax (500MB) voor €25 alles samen dus. Heb dan nog ook een promo waarmee ik onbeperkte sms'en heb. En kan dus voor €10 bellen (ongeveer 40 min), maar ik bel toch niet zoveel.
__________________
 MacBook 15" - i5 2.53Ghz - hi-res
 iPhone 4 32GB (zwart) iOS 5.0  Apple iPhone developer
  #43  
Oud 24-07-10, 20:28
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc Bekijk bericht
Laat je niet vangen door die iPhone plans van Mobistar. Voor €30 heb je maar 3u bellen OF 300 sms, dan nog met 200MB.

Ik heb een My10 + Mobile Relax (500MB) voor €25 alles samen dus. Heb dan nog ook een promo waarmee ik onbeperkte sms'en heb. En kan dus voor €10 bellen (ongeveer 40 min), maar ik bel toch niet zoveel.
klinkt goed, hoe kom je dan aan die promo voor onbeperkte sms'en ?
  #44  
Oud 24-07-10, 20:30
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Ik heb bij MobileVikings vorige maand 250 megabyte gebruikt op mijn HTC Desire. En ook had ik er nog niet eens zoveel gebruik van gemaakt, aangezien ik vooral thuis was en daar dus Wi-Fi had.
Als ik vrijdag wegkom zonder dat ik een abbo moet nemen (omdat ze wss alleen iphones verkopen aan je als je al een abbo hebt of er dan één afsluit) schakel ik ook over op mobile vikings denk ik. Heb je er goede ervaringen mee ?
  #45  
Oud 24-07-10, 20:41
jonasvdc's schermafbeelding
jonasvdc jonasvdc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
klinkt goed, hoe kom je dan aan die promo voor onbeperkte sms'en ?
Was vorig jaar tijdens de zomer, maar nu is er weer een promo hoor, een nog betere zelfs: eerste 6 maand gratis en je kan kiezen tussen 40u per maand bellen, onbeperkt sms'en en nog iets.

In alle eerlijkheid, ik heb nog nooit problemen gehad met Mobistar of met hun netwerk, altijd goeie service als er toch iets was. (ter info: ben al bij proximus en base ook geweest).
  #46  
Oud 24-07-10, 20:46
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc Bekijk bericht
Was vorig jaar tijdens de zomer, maar nu is er weer een promo hoor, een nog betere zelfs: eerste 6 maand gratis en je kan kiezen tussen 40u per maand bellen, onbeperkt sms'en en nog iets.

In alle eerlijkheid, ik heb nog nooit problemen gehad met Mobistar of met hun netwerk, altijd goeie service als er toch iets was. (ter info: ben al bij proximus en base ook geweest).
Ok, bedankt voor je antwoorden
  #47  
Oud 24-07-10, 21:10
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Als ik vrijdag wegkom zonder dat ik een abbo moet nemen (omdat ze wss alleen iphones verkopen aan je als je al een abbo hebt of er dan één afsluit) schakel ik ook over op mobile vikings denk ik. Heb je er goede ervaringen mee ?
Ja heb er goede ervaringen mee
Reageren

Labels
base, duur, internet, mobistar, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur cedricgl iPhone algemeen 2 21-03-10 12:06
Geen internet in België onder GPRS mhoutman Internet in buitenland (roaming) 4 16-10-09 18:03
t-mobile internet nederland belgie christiaanberg Odido (T-Mobile) 9 01-03-09 22:31
Wat kost mobiel internet in belgie Ronalje Internet in buitenland (roaming) 2 25-11-08 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.