//

België is duur met internet

België is duur met internet discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht een 2e Iphone(4) versie bij te kopen. Woont net op de grens met Belgisch Limburg(ACHEL) Heb al jaren Mobistar als Proximus nummer, Beide ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 04:46
Dragon-Boy
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Post België is duur met internet

Ik dacht een 2e Iphone(4) versie bij te kopen.
Woont net op de grens met Belgisch Limburg(ACHEL)
Heb al jaren Mobistar als Proximus nummer, Beide zitten in een duo-sim Samsung D880.

Als je nu eens de website af kijkt van
mobistar.be
Proximus.be
Base.be

Valt mij toch op erg duur internet is tegen over hier in Nederland.
EN dan nog eens mee datalimiet erg weinig en veel bij dokken.
Heb ma besloten geen abbo te nemen, me prepaid aan te houden. Waarvan
binnen kort Internet ook niet meer werkt via prepaid .

Afijn heb medelijden mee onze noorderbuur. Als je de prijzen formule ziet
Mobiel Internet - Mobistar

Dan mogen wij nog al niet klachten hier in Nederland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 08:34
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

"Afijn heb medelijden mee onze noorderbuur"
je bedoelt zeker zuiderburen
  #3  
Oud 24-06-10, 08:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon-Boy Bekijk bericht
Ik dacht een 2e Iphone(4) versie bij te kopen.
Woont net op de grens met Belgisch Limburg(ACHEL)
Heb al jaren Mobistar als Proximus nummer, Beide zitten in een duo-sim Samsung D880.

Als je nu eens de website af kijkt van
mobistar.be
Proximus.be
Base.be

Valt mij toch op erg duur internet is tegen over hier in Nederland.
EN dan nog eens mee datalimiet erg weinig en veel bij dokken.
Heb ma besloten geen abbo te nemen, me prepaid aan te houden. Waarvan
binnen kort Internet ook niet meer werkt via prepaid .

Afijn heb medelijden mee onze noorderbuur. Als je de prijzen formule ziet
Mobiel Internet - Mobistar

Dan mogen wij nog al niet klachten hier in Nederland
Dat is idd zo, belgie is in alles één van de duurste en waarvoor je weinig terug krijgt.

Proximus zijn de duurste dan mobistar en dan base en dan de kleinere zoals mobile vikings (die oa gebruik maken van het base netwerk).

Ik heb my iphone 45 en ben op zich heel tevreden van mobistar maar ik heb of beter gezegd; ik gebruik meer en meer zaken waarvoor ik 3g best nodig heb en daar heb je het dan; in feite moet je dan proximus hebben -, ze zijn de beste qua 3g dekking, bij mobistar op nog heel veel plaatsen geen 3g en als ik dan 3g heb en dan bv een cafe of frituur binnen stap dan opeens gedaan met 3g, dit kom ik minder tegen met proximus en bij base zijn ze er nog maar net met begonnen met 3g dus das voor mij uitgesloten.
  #4  
Oud 24-06-10, 11:53
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dat is idd zo, belgie is in alles één van de duurste en waarvoor je weinig terug krijgt.

Proximus zijn de duurste dan mobistar en dan base en dan de kleinere zoals mobile vikings (die oa gebruik maken van het base netwerk).

Ik heb my iphone 45 en ben op zich heel tevreden van mobistar maar ik heb of beter gezegd; ik gebruik meer en meer zaken waarvoor ik 3g best nodig heb en daar heb je het dan; in feite moet je dan proximus hebben -, ze zijn de beste qua 3g dekking, bij mobistar op nog heel veel plaatsen geen 3g en als ik dan 3g heb en dan bv een cafe of frituur binnen stap dan opeens gedaan met 3g, dit kom ik minder tegen met proximus en bij base zijn ze er nog maar net met begonnen met 3g dus das voor mij uitgesloten.
Volledig met je eens maar ik heb ook My iphone 45 en toch tevreden over
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #5  
Oud 24-06-10, 12:19
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

ik heb een abbo bij base met de optie surf & mail 10. Is echt geweldig 500mb is echt veel.
En goedkoop in vgl met proximus en mobistar.
  #6  
Oud 24-06-10, 12:43
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Begrijp niet waarom mensen een My iphone abbo nemen, deze zijn verschrikkelijk duur

Heb een My5 abbo gekoppeld aan een Mobile surf & mail optie met 200Gb op 3G per maand. Kost mij in totaal 5 € + 18 € = 23 €.

Gisteren kreeg ik mn factuur in de bus, nu hebben ze 9 € aangerekend omdat mijn dommiciliëring niet op de de 10de kon afgeschreven worden, maar wel op de 12de. Maw 2 dagen te laat en meteen 9€ betalen
Nog 6 maanden en ik ben van mijn 24 maanden abbo vanaf, bye bye Mobistar en hello Mobile Vikings
  #7  
Oud 24-06-10, 13:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baeyb Bekijk bericht
Begrijp niet waarom mensen een My iphone abbo nemen, deze zijn verschrikkelijk duur

Heb een My5 abbo gekoppeld aan een Mobile surf & mail optie met 200Gb op 3G per maand. Kost mij in totaal 5 € + 18 € = 23 €.

Gisteren kreeg ik mn factuur in de bus, nu hebben ze 9 € aangerekend omdat mijn dommiciliëring niet op de de 10de kon afgeschreven worden, maar wel op de 12de. Maw 2 dagen te laat en meteen 9€ betalen
Nog 6 maanden en ik ben van mijn 24 maanden abbo vanaf, bye bye Mobistar en hello Mobile Vikings
Ik meende je vanaf de 15de maand bij mobistar gratis af kon zeggen of dus gewoon verandert van provider, dan moet je niks doen in feite, je vult je gegeven in bij mv en zij regelen dan normaal gezien alles.
Ga het eens na hoe dat zit ivm die 15de maand van je abo.

45 euro per maand is idd niet goedkoop al is dat voor mij een normaal bedrag .
Hangt ervanaf hoeveel je verbruik is van data,sms en bellen e.

Ik heb 2de nr en van mobile vikings; mobistar is nr 1 vanwege mobile tv en 3g al moet ik zeggen ik meer zin begin te krijgen om toch proximus aan te schaffen= 3G dekking veel groter en beter.
  #8  
Oud 24-06-10, 13:49
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik meende je vanaf de 15de maand bij mobistar gratis af kon zeggen of dus gewoon verandert van provider, dan moet je niks doen in feite, je vult je gegeven in bij mv en zij regelen dan normaal gezien alles.
Ga het eens na hoe dat zit ivm die 15de maand van je abo.

45 euro per maand is idd niet goedkoop al is dat voor mij een normaal bedrag .
Hangt ervanaf hoeveel je verbruik is van data,sms en bellen e.

Ik heb 2de nr en van mobile vikings; mobistar is nr 1 vanwege mobile tv en 3g al moet ik zeggen ik meer zin begin te krijgen om toch proximus aan te schaffen= 3G dekking veel groter en beter.
Heb gisteren mn contract nog is bovengehaald, was een aanbieding, 24 maanden abbo = 50% belwaarde extra per maand. Ben dus 'gejost'
  #9  
Oud 24-06-10, 14:07
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baeyb Bekijk bericht
Begrijp niet waarom mensen een My iphone abbo nemen, deze zijn verschrikkelijk duur

Heb een My5 abbo gekoppeld aan een Mobile surf & mail optie met 200Gb op 3G per maand. Kost mij in totaal 5 € + 18 € = 23 €.

Gisteren kreeg ik mn factuur in de bus, nu hebben ze 9 € aangerekend omdat mijn dommiciliëring niet op de de 10de kon afgeschreven worden, maar wel op de 12de. Maw 2 dagen te laat en meteen 9€ betalen
Nog 6 maanden en ik ben van mijn 24 maanden abbo vanaf, bye bye Mobistar en hello Mobile Vikings
dringend laten aanpassen,is nieuwe mail & surf uitgekomen.
Mail & surf relax>500 MB voor 15€
momenteel actie aan 10€ voor 3 maanden
__________________
at your service
  #10  
Oud 24-06-10, 14:27
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
dringend laten aanpassen,is nieuwe mail & surf uitgekomen.
Mail & surf relax>500 MB voor 15€
momenteel actie aan 10€ voor 3 maanden
Thx!!!
  #11  
Oud 24-06-10, 15:42
Dragon-Boy
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AronNL Bekijk bericht
"Afijn heb medelijden mee onze noorderbuur"
je bedoelt zeker zuiderburen
Ahja Duitsland is de noorder-Buur

Zuider-Buur haha ja idd, Klein foutje dank U.
Me belgen vrienden zullen me nu dank baar zijn en me beste vriendin in Neerpelt.
  #12  
Oud 24-06-10, 15:53
Dragon-Boy
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@Baeyb

Dat is Idd zuur voor je, 24 maanden nog, Maar goed in Nederland hier is ook zo systeem.
Als je onder uit wilt betaal je de volle mep wan de contract.

Zo had ik Vodaphone Totaal geen ontvangst binnen dood, buiten 200 meter lopen dan signaal. 24x22 eur moeten dokken tot heden. Kwam er niet onderuit.
Ze kunnen doen mee klanten wat ze willen.
  #13  
Oud 24-06-10, 17:29
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baeyb Bekijk bericht
Begrijp niet waarom mensen een My iphone abbo nemen, deze zijn verschrikkelijk duur

Heb een My5 abbo gekoppeld aan een Mobile surf & mail optie met 200Gb op 3G per maand. Kost mij in totaal 5 € + 18 € = 23 €.

Gisteren kreeg ik mn factuur in de bus, nu hebben ze 9 € aangerekend omdat mijn dommiciliëring niet op de de 10de kon afgeschreven worden, maar wel op de 12de. Maw 2 dagen te laat en meteen 9€ betalen
Nog 6 maanden en ik ben van mijn 24 maanden abbo vanaf, bye bye Mobistar en hello Mobile Vikings
Hahaha...
Een iPhone 3GS en bellen of surfen kan er niet meer af. Dure iPod
  #14  
Oud 24-06-10, 19:42
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
Hahaha...
Een iPhone 3GS en bellen of surfen kan er niet meer af. Dure iPod
ik heb zelf een my iphone 45 mij hoor je niet klagen!!
Je weet op voorhand dat je dat bedrag of wat meer zal moeten betalen elk maand !! liever 45€ ieder maand dan geen abonnement op internet en elke maand 300€
  #15  
Oud 24-06-10, 20:14
elbertox elbertox is offline
• iOS 5.0 Beta
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 15
Standaard

Mijn contract loopt morgen af bij proximus, ik schakel over na Mobile Vikings
+ Prepaid, geen contract
+ voor elke herlading van 15 euro = 1000MB data, 1000 SMS en 62 Min bellen
+ Via een app My Vikings kan je direct zien hoeveel je al verbruikt hebt
- Maakt gebruik van het netwerk Base, vooral EDGE en in een aantal hoofdsteden 3G

Als proximus met aanvaardbare prijzen komt dan zal ik misschien terug overschakelen, maar 10 euro voor 100MB :s
  #16  
Oud 24-06-10, 21:05
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Zo duur is het echt niet, er is zo iets als Mobile Vikings waar je al genoeg over gehoord zult hebben als je hier wat rondsurft
  #17  
Oud 25-06-10, 09:00
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Mee eens, ben het zelf ook aan het overwegen. Echter, wie wil nu met Edge werken op een iPhone, ze hebben nu wel 3G, maar hoe is de dekking? Trouwens, is deze 3G verbinding nog altijd gellimiteerd?
  #18  
Oud 25-06-10, 11:26
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Zolang je niet in een boerendorp woont zal er op vele plekken al 3G dekking zijn. Zeker als je veel in of dichtbij de stad bent.
  #19  
Oud 25-06-10, 14:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baeyb Bekijk bericht
Mee eens, ben het zelf ook aan het overwegen. Echter, wie wil nu met Edge werken op een iPhone, ze hebben nu wel 3G, maar hoe is de dekking? Trouwens, is deze 3G verbinding nog altijd gellimiteerd?

Ik heb alle 3 de netwerken nu; tis simpel; proximus duidelijk de nr 1 op 3G dekking en signaalsterkte.
Mobistar op nr 2
Base/mv zijn er nog maar net mee begonnen en dat is vooral goed voor de mensen die dag in dag uit in tstad lopen zoals in gent ofzo, maar ik woon niet int stad en zit vooral in landelijke gebieden zeg maar dus daar is geen 3g met base/mv en soms dikwijls ook met mobistar niet (meestal alleen proximus dan).
Ik overweeg mss zelfs om proximus te nemen omwille van de goede 3g dekking.Alleen is het probleem ze echt wel duur zijn en je er belange niet zoveel voor krijgt als bij base/mv en zelfs mobistar.
  #20  
Oud 25-06-10, 20:14
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb alle 3 de netwerken nu; tis simpel; proximus duidelijk de nr 1 op 3G dekking en signaalsterkte.
Mobistar op nr 2
Base/mv zijn er nog maar net mee begonnen en dat is vooral goed voor de mensen die dag in dag uit in tstad lopen zoals in gent ofzo, maar ik woon niet int stad en zit vooral in landelijke gebieden zeg maar dus daar is geen 3g met base/mv en soms dikwijls ook met mobistar niet (meestal alleen proximus dan).
Ik overweeg mss zelfs om proximus te nemen omwille van de goede 3g dekking.Alleen is het probleem ze echt wel duur zijn en je er belange niet zoveel voor krijgt als bij base/mv en zelfs mobistar.
Dan kan het nog meevallen, ik in een randgemeente van Antwerpen. Hoewel, ik wil wel overal een deftige verbinding kunnen hebben.
Reageren

Labels
base, duur, internet, mobistar, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur cedricgl iPhone algemeen 2 21-03-10 13:06
Geen internet in België onder GPRS mhoutman Internet in buitenland (roaming) 4 16-10-09 19:03
t-mobile internet nederland belgie christiaanberg Odido (T-Mobile) 9 01-03-09 23:31
Wat kost mobiel internet in belgie Ronalje Internet in buitenland (roaming) 2 25-11-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.