//

Verzekeren iPhone (4) in België

Verzekeren iPhone (4) in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb die van mij verzekerd bij GSMverzekeren.be . €5,50 per maand, een euro extra als je ook verzekerd wil zijn bij berovingen, wat mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-08-10, 01:03
MartijnK MartijnK is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brussel - België
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MartijnK
Standaard GSMverzekeren.be

Ik heb die van mij verzekerd bij GSMverzekeren.be.
€5,50 per maand, een euro extra als je ook verzekerd wil zijn bij berovingen, wat mij geen overbodige luxe leek als Brusselaar…
De verzekeraar is eigenlijk Actua, en in België verloopt het verder via een verzekeringsmakelaar in Wemmel.

Je moet de verzekering wel afsluiten binnen de vier weken na aankoop van het toestel, maar dat is vrij standaard (zelfs vrij lang) bij gsm-verzekeringen. Op de site staat ergens nog iets van twee weken, maar dat is gewoon iets te overijverig vertaald van de Nederlandse versie van de site, denk ik…

Natuurlijk is het afwachten hoe gemakkelijk ze je toestel vervangen, maar al het papierwerk lijkt me in orde.
__________________
Martijn – Brussel
iPhone 4 32 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 31-08-10, 04:06
Cyberdevil Cyberdevil is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Lijkt mij exact dezelfde verzekering als die van Mediamarkt. Zelfde voorwaarden en prijs.
  #23  
Oud 01-09-10, 06:29
MartijnK MartijnK is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brussel - België
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MartijnK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberdevil Bekijk bericht
Lijkt mij exact dezelfde verzekering als die van Mediamarkt. Zelfde voorwaarden en prijs.
Ik was toevallig vandaag in de MediaMarkt, en zag daar een brochure liggen over hun gsm-verzekering. Het gaat inderdaad om dezelfde verzekering bij Actua.
  #24  
Oud 02-09-10, 11:02
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Je hebt ook nog bv LifeLine (Lifeline (verzekering) ), al zal ik dat nooit van men leven meer nemen. Maar dat heeft niets te maken met de service maar met het feit dat ik het in ThePhoneHouse kreeg en ik daar zwaar in het zak gezet ben.
Trouwens, kijk goed wat de franchise is! En wil je een nieuwe GSM? In de PhoneHouse zeiden ze me dat als je hem bv in een emmer steekt en zegt dat hij per ongeluk in de wasmachine was gesukkelt je een nieuwe (mits franchise!) krijgt.
En als je GSM gestolen is bij zakenrollen dan zeg je gewoon dat het met geweld was e
  #25  
Oud 14-09-10, 10:08
bollewolle bollewolle is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gent, BE
Berichten: 4
Standaard

Als ik dat zo lees op die GSMverzekeren.be site lijkt het mij interessanter om bij Mobistar te verzekeren voor 6 of 9 euro. Bij GSMverzekeren.be zit er blijkbaar geen verzekering bij igv beroving met geweld of zakkenrollen, wat er bij die van Mobistar van respectievelijk 6 en 9 euro wel bijzit.
  #26  
Oud 14-09-10, 10:20
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Neem aan dat de belgische en nederlandse gsmverzekeren hetzelfde zijn. Bij het abbo van 8.95 ben je verzekerd tegen alles .
  #27  
Oud 14-09-10, 19:26
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bollewolle Bekijk bericht
Als ik dat zo lees op die GSMverzekeren.be site lijkt het mij interessanter om bij Mobistar te verzekeren voor 6 of 9 euro. Bij GSMverzekeren.be zit er blijkbaar geen verzekering bij igv beroving met geweld of zakkenrollen, wat er bij die van Mobistar van respectievelijk 6 en 9 euro wel bijzit.
heeft iemand al ervaring met deze website?
  #28  
Oud 13-10-10, 22:05
fotodro fotodro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL Bekijk bericht
heeft iemand al ervaring met deze website?
Vraag ik me ook af..

Ik overweeg mijn Iphone hiermee te verzekeren..
  #29  
Oud 25-10-10, 20:05
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Standaard

Ik heb de mijne nu verzekerd via proximus phonecar. De verzekeraar is pro assist.
  #30  
Oud 29-10-10, 08:14
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Ben gisteren met het uitgaan gevallen met de fiets. Gevolg is dat mijn iPhone uit m'n broek gevlogen is en dat deze een rioolput ingesukkeld is en dus nooit meer het daglicht zien zal. Mijn vraag is nu, stél dat dit gebeurd met een iPhone 4 die verzekerd is, krijg ik dan een nieuw toestel?
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #31  
Oud 05-02-11, 03:04
MichaelSteffens MichaelSteffens is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 35
Standaard

Volgens de verzekering van Mobistar wel. 6€/mnd
Als er water in komt is hij niet te herstellen en zal er een nieuwe GSM aan de klant gegeven worden luidde het bij Mobistar winkel in Antwerpen.

grts
  #32  
Oud 05-02-11, 03:05
MichaelSteffens MichaelSteffens is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 35
Standaard

Als je het nergens anders vind.
Zou je het dan ook niet aan een verzekeringsmakelaar privé kunnen aanvragen?
  #33  
Oud 08-03-11, 13:32
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Mijn verhaal :

Ben nu voor de tweede keer op nog geen vier maanden tijd mijn iPhone kwijtgeraakt. Mijn vorige model was een 3GS 32GB. Riool ingeflikkerd en nooit meer teruggezien. Jammer genoeg ook niet verzekerd dus bye bye centjes..

De iPhone die ik nu ben kwijtgeraakt, een iPhone 4 16GB was nog geen vier maanden oud en diende dus eigenlijk ter opvolging van die zwarte 3GS 32GB. Ik zat donderdag laatstleden op de trein richting Halle vanuit Mechelen en diende af te stappen te Delta (Halte van ULB), in Vilvoorde stapten er drie gasten op. Was natuurlijk stom van mezelf om alleen in een wagon te gaan zitten, gevolg, ben een week werkonbekwaam geslagen en mijn maag heeft serieuse klappen gekregen. Blijkbaar heb ik last van posttraumatische stress en is mijn milt stevig geraakt.

Maar dat terzijde. Ik heb de iPhone en sim-kaart in no-time kunnen laten blokkeren en heb vandaag een telefoontje gepleegd naar de mensen van proassist. Ik moet alle documenten die ik in bezit heb doorsturen, aankoopfactuur, proces-verbaal, attest van diefstal en kopie van mijn verhoren. Mits een franchise van 25€ zou ik dus recht hebben op een nieuwe iPhone (heb een verzekering van 9€ genomen).

Mis ik nog iets of?
  #34  
Oud 21-03-11, 20:03
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Vandaag de jongens van proassit over de vloer gehad met een nieuwe iPhone 4. Nog geen twee weken na het doorsturen van de gegevens.

Ik ben zeker tevreden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 verzekeren Kaasschaaf Koopinformatie Nederland 5 23-06-11 16:53
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 12:46
gebruikte Iphone verzekeren Amore iPhone algemeen 1 10-11-09 10:37
[iPhone 3G] Verzekeren J0sT iPhone algemeen 3 18-08-09 12:28
iPhone 3GS uit België nergens te verzekeren in Nederland?! Snader Koopinformatie België 3 30-06-09 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.