//

cellular data network settings

cellular data network settings discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een old bootrom 3GS simlock vrij (België) waar op dit moment iOS 4 op staat, Jailbreaked met Sn0wbreeze. Zoals vele kon ik plots ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 17:48
dieter1990 dieter1990 is offline
• iOS 4.3.1
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Exclamation cellular data network settings

Ik heb een old bootrom 3GS simlock vrij (België)
waar op dit moment iOS 4 op staat, Jailbreaked met Sn0wbreeze.

Zoals vele kon ik plots geen mms meer sturen, en niet meer op 3G, ik heb de APN's opgezocht, en dat werkte prima voor 3G, maar het bleef me storen dat ik geen mms kon sturen, Na een beetje op internet gezocht te hebben lees ik dat je de netwerkinstellingen moet herstellen, maar na dit gedaan te hebben kan ik nu helemaal niet meer op 3g, mijn tablad, waar je de APN kan ingeven is verdwenen.

ik gebruik nu het iPhone configuratie programma voor mijn apn settings van MOBISTAR erin te zetten maar dit is tamelijk omslachtig en niet aan te passen zonder computer...

huidige status:
operator: Mobistar
tablad voor apn instellingen: weg
3G: beschikbaar via iPhoneConfiguratieprogramma
MMS: niet beschikbaar

en merk net dat men gmail met active sync plots weer niet werkt (als ms exchange account). zowel over Wi-Fi als over 3g

iemand een mogelijke oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 20:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Wellicht zal je eens moeten herstellen.
  #3  
Oud 30-06-10, 20:15
dieter1990 dieter1990 is offline
• iOS 4.3.1
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Reserve kopie trug zetten heb ik al gedaan, geen succes, en volledige backup trugzetten schijnt volgens andere fora ook niet te helpen.

Normaal stond links bove op men iphone "mobistar" maar sinds deze problemen "B mobistar"
Reageren

Labels
ios4 iphone 3gs, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Data netwerk settings tonen Haagze sf2 Jailbreak 0 22-03-11 19:53
iPhone 3GS: Restricted Cellular Network in Frankrijk (Orange iPhone??) WieerterMenke Unlock 0 22-01-11 15:44
iPhone: 4.01 JB - edit cellular data network? John48 Jailbreak 1 06-08-10 12:50
iPhone4g - Wat is cellular data? purse-o-nality iPhone algemeen 1 04-08-10 12:25
Could not activate cellular network? (t-mobile) maartenotto iPad algemeen 5 14-07-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.