//

Kan mobistar je verplichten om voor 60 euro accesoires te kopen bij iphone4?

Kan mobistar je verplichten om voor 60 euro accesoires te kopen bij iphone4? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben zojuist een iphone4 voor mij en mijn vriendin gaan reserveren bij mobistar. De vrouw aan de kassa vertelde me dat ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 13:13
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard Kan mobistar je verplichten om voor 60 euro accesoires te kopen bij iphone4?

Hallo,
Ik ben zojuist een iphone4 voor mij en mijn vriendin gaan reserveren bij mobistar. De vrouw aan de kassa vertelde me dat ik een voorschot moest betalen, 351 euro voor 2 iphones was dat. Toen ik betaald had kreeg ik de rekening, op mijn weg naar buiten zag ik dat er onderaan 2x 60 euro accesoires voor de iphone bijstond! Ik ging meteen terug want ze hadden mij hier niets over verteld. Ze zei dat dat niet anders kon, het kwam van hogeraf zei ze....

Ik vroeg dan of ik mijn voorschot kon terug krijgen, maar dat ging ook niet, en dan zei ze, ik zal dan 1 iphone maar voor je bestellen, dan zal ik die 351 houden als voorschot voor 1 iphone.

Dit mag toch niet he! Zonder mij iets te vragen of te vertellen gewoon leuk voor 120 euro hoesjes en screenprotectors op de factuur zetten!

Mvg Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 16:18
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

nope, mogen ze absoluut niet!!

vorig jaar probeerden ze dit ook bij mij op de launchdag van de 3GS in mobistar winkel hasselt. ik heb toen mijn gsm vastgenomen en gezegd dat ik de hoofdzetel van mobistar ging opbellen en testaankoop wegens niet legale handel! toen waren ze wel wat stiller en kreeg ik m'n iPhone 3GS (met veel morren)ZONDER al die brol van 60 euro extra.
  #3  
Oud 03-07-10, 23:44
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Natuurlijk mogen ze dat niet !
Gewoon terug gaan en een deel van je geld terug vragen
Als ze dat niet doen laat je de naam testaankoop of 4040 vd vtm nieuwsdienst maar is vallen
  #4  
Oud 04-07-10, 00:41
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik ga vaak shoppen in Antwerpen omdat ik het personeel hier in Mokum arrogant, zeer onbeleefd en onbeschoft vindt, ben erg verbaasd over dit gedrag van onze Belgische buren.
Succes met je afhandeling en laat je het plezier er niet door bederven voor je nieuwe IPhone!
  #5  
Oud 04-07-10, 12:43
danny101010 danny101010 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Secret
Berichten: 26
Standaard

Sorry dat ik dit zeg maar dit is echt absurd het is gewoon niet legale handel desnoods bel je de politie de hooftzetel de pers dan zullen ze wel stil zijn en je 120 euro terug geven
dus geeft niet op totdat je die 120 euro terug hebt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 21:18
Accesoires met itunes tegoed kopen keymaker Chat en geruchten 1 10-07-10 18:31
Iphone 3G 16 GB kopen uit Zwitserland voor 341 euro. dreesensm Koopinformatie Rest Europa 16 19-11-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.