iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   mobistar verkoop aan eigen klant (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/65194-mobistar-verkoop-eigen-klant.html)

dave1968 22-07-10 20:10

mobistar verkoop aan eigen klant
 
vandaag maar eens gebeld met de mobistar winkel. deze geeft aan nog niets definitiefs te weten over de verkoopdatum??, de prijzen??? en mogelijkheid tot voorverkoop/inschrijven.:confused:

wel werd me verteld dat de verkoop van de eerste voorraad vooral aan eigen clienteel zou worden toebedeeld. klanten met andere abbo's dan mobistar hebben hiermee het nakijken. zelfs zo erg dat (door mijn nederlandse tongval) ik verwezen werd naar Nederland, en naar alle waarschijnlijkheid geen toestel zou kunnen kopen in de desbetreffende winkel.:mad:

keanu_ 22-07-10 21:44

Ja vooralsnog moeten we de officiele berichtgeving afwachten.
Zou het echt belachelijk vinden als je alleen als Mobistarklant recht heb..
Ben van plan (vooralsnog) de gok wel te wagen en vroeg voor een winkel te gaan staan vanuit NL

Mindblower008 22-07-10 22:16

heb ik voor gehad. die nederlander voor mij werd gek! enfin ik heb dan de iphone maar mee naar huis genomen haha!

Cencicodis 23-07-10 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keanu_ (Bericht 496415)
Ja vooralsnog moeten we de officiele berichtgeving afwachten.
Zou het echt belachelijk vinden als je alleen als Mobistarklant recht heb..
Ben van plan (vooralsnog) de gok wel te wagen en vroeg voor een winkel te gaan staan vanuit NL

Ik dacht dat dit bij de wet verboden is om aan eigen clienteel te verkopen.
Het is een soort van discriminatie als je anderen weigert

Scooter 23-07-10 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 496844)
Ik dacht dat dit bij de wet verboden is om aan eigen clienteel te verkopen.
Het is een soort van discriminatie als je anderen weigert

er is zoveel discriminatie op de wereld !!
Maar tis belachelijk als dit werkelijk zo is

kloon 23-07-10 18:01

Ik heb vorig jaar gewoon op dag 1 een 3gs gekocht terwijl al lang klant ben bij proximus en dat heb ik ze ook gezegt
Of ze ook aan Nderlanders gaan verkopen van dag 1 dat weet ik ...

dave1968 23-07-10 18:59

maar eens bij de winkel langs gegaan. hier zegt men ng van niets te weten. geen definitieve datum,tijd en prijs.
ook geen reserveringslijst bekend.
wel geven ze aan dat mobistarklanten geen zorgen hoeven hebben. die krijgen ongeacht hoeveel mnsen in de rij toch altijd voorrang op de rest. reden hiervan is dat deze ook de mobiele diensten via mobistar kopen. das wel te begrijpen, maar dan toch....ook wordt aangegeven dat de vrd aanzienlijk zal zijn.

Jasn 24-07-10 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keanu_ (Bericht 496415)
Ja vooralsnog moeten we de officiele berichtgeving afwachten.
Zou het echt belachelijk vinden als je alleen als Mobistarklant recht heb..
Ben van plan (vooralsnog) de gok wel te wagen en vroeg voor een winkel te gaan staan vanuit NL

Ik ben mobistar klant en ik ben al in een aantal shops gaan horen en de shops in mijn buurt doen niet aan pre orders. ze zeggen me beide dat je vroeg moet zijn.

Ze krijgen max 15 iPhones binnen

Edit: Wat noem jij vroeg? ik moet namelijk ook vroeg gaan aanschuiven ... maar heb geen idee hoe laat... iemand suggesties? of hoe het vorig jaar was?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.