iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Gratis Facetime?? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/65265-gratis-facetime.html)

4en 23-07-10 15:11

Gratis Facetime??
 
heeft er iemand al met mobistar facetime getest??
zoja heeft mobistar hier geld voor aangerekend?

knuster 23-07-10 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4en (Bericht 496994)
heeft er iemand al met mobistar facetime getest??
zoja heeft mobistar hier geld voor aangerekend?

nope,word niks voor aangerekend! is volledig gratis!

HowowcanIgo 23-07-10 16:10

Is dan ook enkel via Wi-Fi!
Dus operator heeft er niks mee te zien.

proXify 02-08-10 03:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 497008)
Is dan ook enkel via Wi-Fi!
Dus operator heeft er niks mee te zien.

Is het niet zo dat de video over Wi-Fi gaat en het geluid door de telefoon?

En wat als je iemand gewoon opbelt en nadien video aanzet?

Momenteel is er een fout bij Mobistar. Ik heb €15 herladen en ik heb mms gestuurd + aantal keer facetime en er ging niets van me geld af...

En wat ik ook nog wil zeggen.... "FaceTime is indrukwekkend!!!" goede beeldkwaliteit. En het is zeer plezant... :D

Ik was in stad en er was onbeveiligde Wi-Fi. Alle mensen zo raar kijken dat ik tegen me scherm aan 't praten was :p

lwie 02-08-10 10:24

Zalig ik heb dit nog niet kunnen testen ...

kal_el 02-08-10 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 510384)
Is het niet zo dat de video over Wi-Fi gaat en het geluid door de telefoon?

En wat als je iemand gewoon opbelt en nadien video aanzet?

Momenteel is er een fout bij Mobistar. Ik heb €15 herladen en ik heb mms gestuurd + aantal keer facetime en er ging niets van me geld af...

En wat ik ook nog wil zeggen.... "FaceTime is indrukwekkend!!!" goede beeldkwaliteit. En het is zeer plezant... :D

Ik was in stad en er was onbeveiligde Wi-Fi. Alle mensen zo raar kijken dat ik tegen me scherm aan 't praten was :p

wat is daar fout aan?
Facetime is gratis... Het zou erg zijn moest mobistar geld aanrekenen voor gebruik van het eigen Wi-Fi netwerk :")

proXify 02-08-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 510649)
wat is daar fout aan?
Facetime is gratis... Het zou erg zijn moest mobistar geld aanrekenen voor gebruik van het eigen Wi-Fi netwerk :")

Maar het geluid? Gaat dat steeds over de telefoonlijn? Of Gaat dat ook over Wi-Fi?

xynta 02-08-10 17:05

FaceTime maakt in zijn geheel, dus audio en video gebruik van Wi-Fi. 3G/Edge toepassingen zijn nog geen eens mogelijk op het moment. De provider berekend hier dus helemaal noppes voor.

Liesjj 02-08-10 17:52

Hmmm handig wist ik ook niet
ik dacht idd ook dat het geluid via de telefoon ging en je dit aan je provider moet betalen :D

Bibi2205 03-08-10 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 511659)
FaceTime maakt in zijn geheel, dus audio en video gebruik van Wi-Fi. 3G/Edge toepassingen zijn nog geen eens mogelijk op het moment. De provider berekend hier dus helemaal noppes voor.

Sinds een paar uur is het mogelijk om FaceTime te gebruiken via 3G:

FaceTime Over 3G Comes to Jailbroken iPhone 4s - Mac Rumors
http://www.9to5mac.com/3g-facetime-is-a-go
http://www.9to5mac.com/facetime-over-3g-video -> instructies
http://www.9to5mac.com/how-much-data-3g-facetime-uses

Je hebt er wel een jailbroken iPhone voor nodig. (En een betalende app, $2.79)

Scooter 03-08-10 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 510384)
Is het niet zo dat de video over Wi-Fi gaat en het geluid door de telefoon?

En wat als je iemand gewoon opbelt en nadien video aanzet?

Momenteel is er een fout bij Mobistar. Ik heb €15 herladen en ik heb mms gestuurd + aantal keer facetime en er ging niets van me geld af...

En wat ik ook nog wil zeggen.... "FaceTime is indrukwekkend!!!" goede beeldkwaliteit. En het is zeer plezant... :D

Ik was in stad en er was onbeveiligde Wi-Fi. Alle mensen zo raar kijken dat ik tegen me scherm aan 't praten was :p

:eek: De mensen kijken sowieso soms al raar als je met een iphone op straat loopt !! En zeker met de nieuwste staan er dan zo te hapen amai die heeft hem al :eek::eek:

lwie 03-08-10 20:28

iemand die eens facetime wil proberen aub??

nicodho 10-11-10 13:07

instellen facetime
 
Kan iemand mij eens uitleggen hoe ik het juist instel?
want hij wacht al maanden op activatie bij mij

:o(

~boi 12-11-10 18:39

bij mij lukt dat hele facetime gedoe niet.
Bel ik mezelf van mn Mac naar mn iPhone; gaat wel over en ik kan op opnemen klikken, maar dan houdt het op.

Ik vraag me ook nog steeds af of T-Mobile hier kosten voor rekent...
Want als ik een maat bel met een iPhone 4, dan is dat gewoon een telefoontje, en als we dan halverwege overgaan op Facetime, wordt dan de GSM verbinding verbroken als ware het dat ik opgehangen heb?

Jopeke 15-11-10 21:34

Het is niet helemaal gratis bij mobistar.
De eerste keer dat ik het uitgeprobeerd heb, is er een sms gestuurd naar Engeland (vermoedelijk wordt hier facetime mee geïnitialiseerd). Bij de tweede keer is er niets meer verstuurd (voor zover ik kan raadplegen op mijn factuur, die moet nog binnenkomen).
Voor de rest zijn er geen kosten aan bij mijn weten

WDS001 15-11-10 21:42

Inderdaad, Facetime moet eerst geactiveerd worden door middel van een activatiesms naar Engeland. Dat kost zo'n €0,44. Daarna is het gratis.

Yzord 15-11-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 600824)
Inderdaad, Facetime moet eerst geactiveerd worden door middel van een activatiesms naar Engeland. Dat kost zo'n €0,44. Daarna is het gratis.

Totdat je je iOS restored, dan gaat er weer een smsje uit.

King1987 15-11-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 600838)
Totdat je je iOS restored, dan gaat er weer een smsje uit.

Of van simkaart wisseld..... :mad::d

Mobis065 19-10-12 14:00

inderdaad, ik was zel beetje verbaasd dat men dit niet ondersteund, ook al is mobistar hoofd verdeler van apple, dus waarom geen facetime servers in belgie of nederland
ik sta zelf in de verkoop voor mobistar en ik wist niet dat dit taffereel door ging
zeer teleurgesteld in deze toestand en al zeker in communicatie voor deze toestellen

WDS001 19-10-12 14:22

Je bent zeer teleurgesteld omdat het je nu 44 eurocent gaat kosten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.