iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Iphone 4 > mobistar > gratis case (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/65825-iphone-4-mobistar-gratis-case.html)

Arax 28-07-10 15:50

Iphone 4 > mobistar > gratis case
 
Hoe werkt het juist met de gratis cases die je bij de Iphone 4 krijgt?

Krijg je ze bij je bestelling mee of dien je deze apart via Apple te bestellen?

Indien dit topic toch reeds ergens besproken is, excuses dan. (maar wel graag de link)

Peter 28-07-10 15:54

in de VS moet je een app installeren op je iphone 4 en de case van daaruit selecteren.

Arax 28-07-10 15:57

Is er al meer bekent over hoe dit in Europa, met name in België gaat lopen?

palatinus 28-07-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arax (Bericht 502649)
Is er al meer bekent over hoe dit in Europa, met name in België gaat lopen?

Neen

bericht is te kort.....

lolsmurf 28-07-10 17:12

Dat zullen we vrijdag bij het afhalen van onze iPhone 4 wel te horen krijgen vermoed ik. :)

lwie 30-07-10 08:18

iemand al meer info omtrent case ?

Dbr 30-07-10 09:03

Je moet hem kopen bij mobistar, zeg gewoon dat je hem bij apple gaat bestellen, dan zullen ze wel zeggen dat er dan 8 weken wachttijd is, maar ja... Je kan nog steeds zelf kiezen :p

palatinus 30-07-10 09:04

Bij Mobistar wisten ze van niks qua cases

b-ice 30-07-10 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palatinus (Bericht 505877)
Bij Mobistar wisten ze van niks qua cases

deze app afhalen -> http://itunes.apple.com/be/app/iphon...383941000?mt=8

Heb de mijne reeds besteld ;)

Colpaert 30-07-10 19:41

de mijne is ook besteld en reeds mailtje gekregen dat hij waarschijnlijk op 7 september bij mij thuis zal geleverd worden... Olé das nog een hele tijd wachten dus.

TMSTT 30-07-10 20:04

Meteen erna een mailtje gekregen? Heb een half uur geleden mijn case besteld, maar nog geen mail gezien

gerhard 30-07-10 20:11

Verkoper vanmorgen bij Mobistar wist te vertellen dat het alleen gold voor de iphone bezitters die hem al eerder hadden gekocht. Mensen die hem vandaag hebben we gekocht wisten van het probleem en hebben de keus de iphone niet te kopen. Nu weet ik dat verkopers in telefoonzaken in het algemeen niet weten waar ze het over hebben, dus heb ik het maar met een korreltje zout genomen.

Racingboy 30-07-10 20:23

Heb hem juist ook besteld en geen mail gekregen. Nu het zal wel komen want op mijn scherm stond dat het oké was. Ik vermoed dat er zoveel aanvragen binnen komen dat de bevestigingen wel even op zich laten wachten...

Racingboy 30-07-10 20:25

En terwijl ik dit schreef:

Citaat:

Orderbevestiging

Geachte heer/mevrouw

We stellen het op prijs dat u voor de online Apple Store hebt gekozen.

Hierbij ontvangt u de bevestiging met de gegevens van uw bestelling WRxxxxxxx
Dit is een belangrijk referentienummer, dat u bij eventuele vragen moet opgeven.



Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Wij verwachten dat uw bestelling verzonden zal worden op: 03 Sep, 2010. Wij verwachten dat uw bestelling via de post geleverd zal worden op uw afleveradres op of voor 07 Sep, 2010. Houd er rekening mee dat dit slechts een geschatte levertijd is, die kan variëren.

Opmerking: De bovenvermelde tijden zijn schattingen, uitgedrukt in werkdagen. De bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn. Voordat uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht per e-mail.

Bibi2205 30-07-10 21:54

Ik heb mijn bevestiging gekregen 30-40 min nadat ik de bestelling had doorgegeven.. Achja, komt wel goed :)

Ik ga die Bumper waarschijnlijk toch niet gebruiken, maar als het gratis is wil ik er wel 1 ;)

@Racingboy: welke heb je besteld? Bumper?

Jooordy 31-07-10 22:32

ik heb dat belkin shield micra, transparant ofzoiets besteld.

anhong 01-08-10 00:05

Heb vandaag in Genk een iphone besteld, maar moest meteen een hele pakket erbij nemen waaronder dus de case. En je moet gewoon voor betalen!! +/- 30 euro!


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arax (Bericht 502637)
Hoe werkt het juist met de gratis cases die je bij de Iphone 4 krijgt?

Krijg je ze bij je bestelling mee of dien je deze apart via Apple te bestellen?

Indien dit topic toch reeds ergens besproken is, excuses dan. (maar wel graag de link)


Bibi2205 01-08-10 00:34

Gewoon weigeren als je de iPhone gaat afhalen, neem eventueel bewijs mee vanop de Apple website dat je een gratis case krijgt...

Ze kunnen je niet verplichten om het pakket erbij te nemen.

Racingboy 01-08-10 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 507272)
Ik heb mijn bevestiging gekregen 30-40 min nadat ik de bestelling had doorgegeven.. Achja, komt wel goed :)

Ik ga die Bumper waarschijnlijk toch niet gebruiken, maar als het gratis is wil ik er wel 1 ;)

@Racingboy: welke heb je besteld? Bumper?

Ja de bumper heb ik besteld.

SwooZy 01-08-10 12:18

Net ook de bumper case van apple besteld. Die andere cases tasten teveel het design aan vind ik. (die transparante ogen wat goedkoop naar mijn mening). Ga waarschijnlijk toch screenprotectors gebruiken. Heb trouwens nog geen mail gehad maar zal nog wel komen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.