iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Bevestingsmail van Mobistar ontvangen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/66012-bevestingsmail-mobistar-ontvangen.html)

DeepFritz 29-07-10 18:32

Bevestingsmail van Mobistar
 
Beste,

Ik heb net een bevestingsmail ontvangen van Mobistar, maar ik heb de iPhone 3 maal gereserveerd.
Dit is het volgende dat in de mail staat:

Beste

Bedankt voor het reserveren van je iPhone op Mobistar - iPhone.

We hebben je reservatie genoteerd, maar wensen je erop te wijzen dat dit aanbod beperkt is tot één iPhone per persoon.

Zoals eerder vermeld, kan je je iPhone komen ophalen in het door jou gekozen Mobistar Center tijdens het exclusieve ontbijt op 30 juli tussen 7u en 10u.

We wensen je alvast veel plezier met je iPhone.

Het Mobistar-team.



Zoals je kan zien staat hier niet in over welke vestiging het gaat, kan ik achterhalen over welke vestiging het gaat, want heb nu nog geen idee waar ik naartoe moet jammergenoeg.

WDS001 29-07-10 18:33

Je weet toch waar je je iPhone hebt gereserveerd? Of heb je dat ook in 3 verschillende centra's gedaan?

DeepFritz 29-07-10 18:34

In 3 verschillende centra's jammergenoeg.
HELP !!!

RubenTheys 29-07-10 18:38

Volgens mij wordt van zodra je je bestelling in één van de door jou gekozen centra wordt gepicked, de andere bestellingen gewoon vrijgegeven. Je moet dus niet naar een bepaald center gaan. VOLGENS MIJ :d

beertje135 29-07-10 18:38

ik had er ook eentje voor men grootvader moeten bestellen. Ik heb ook deze mail gekregen. Volgens mij kijken ze dit per e-mail adres na en heb bij beiden mijn eigen adres ingevuld. Dit is vreemd. Dit betekend ook dat al de doorgegeven reservaties problemen gaan opleveren.

Liesjj 29-07-10 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 505047)
Volgens mij wordt van zodra je je bestelling in één van de door jou gekozen centra wordt gepicked, de andere bestellingen gewoon vrijgegeven. Je moet dus niet naar een bepaald center gaan. VOLGENS MIJ :d

Heb ik zonet ook ergens gelezen dus kan wel kloppen :)
Ga dan maar naar antwerpen ofso haha ;p

DeepFritz 29-07-10 18:40

Dit kan toch bijna niet, want als iedereen ( in theorie dan) naar één centra zou gaan zitten deze dadelijk door hun voorraad.
In de mail staat wel degelijk dat je de iPhone kunt ophalen op de door jouw gekozen locatie.

RubenTheys 29-07-10 18:40

GENT! Allemaal naar Gent! 't Schijnt is dat een kei mooie stad om de zonsopgang mee te maken! Sorry Liesj :P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeepFritz (Bericht 505054)
Dit kan toch bijna niet, want als iedereen ( in theorie dan) naar één centra zou gaan zitten deze dadelijk door hun voorraad.
In de mail staat wel degelijk dat je de iPhone kunt ophalen op de door jouw gekozen locatie.

Je hebt 3 centra gekozen. In die drie centra is een reservatie voor jou. Als je in Center 1 je bestelling ophaalt, zal in 2 en 3 je bestelling geannuleerd worden... Je kan niet zomaar een center kiezen natuurlijk :-) Alleen uit degene waar jij gereserveerd hebt...

Nogmaals... vermoed ik. Ga er niet blindelings op voort want ik wil morgen geen dolle menigte achter me die me in mootjes willen hakken.

Liesjj 29-07-10 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 505056)
GENT! Allemaal naar Gent! 't Schijnt is dat een kei mooie stad om de zonsopgang mee te maken! Sorry Liesj :P


Nee niet naar Genttt :(
ik wil ook 1e en ik heb geen reservatie kunnen bemachtigen...
Dus als jullie er niet omkomen maak ik mss een kans? :D

DeepFritz 29-07-10 18:41

Ik denk dat ik dan opteer voor Gent of Limburg, daar zouden ze gereserveerd moeten liggen voor mij.
Maar aangezien ik in 3 verschillende centra heb gereserveerd maar nog maar één bevestigingsmail heb gekregen, heb ik geen idee of ik ook op de lijst zal staan bij de andere centra's.

DeepFritz 29-07-10 18:43

Ik heb een luxeprobleem, ik weet niet waar ik mijn iphone kan gaan ophalen...

Liesjj 29-07-10 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeepFritz (Bericht 505070)
Ik heb een luxeprobleem, ik weet niet waar ik mijn iphone kan gaan ophalen...

Mijn probleem is erger :(
ik heb er wss helemaal geen!
Ik zou zeggen bellen maarja die gaan wss niet opnemen?

DeepFritz 29-07-10 18:45

De winkels hebben de lijsten nog niet. Die krijgen ze maar pas om 8 uur vanavond, dus dit kunnen ze nog niet nakijken...

Liesjj 29-07-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeepFritz (Bericht 505080)
De winkels hebben de lijsten nog niet. Die krijgen ze maar pas om 8 uur vanavond, dus dit kunnen ze nog niet nakijken...

Ah kak
volgens mij is het zo gelijk iemand hierboven zei
dat ge ze in alle 3 kunt gaan halen & als ge daar niet komt dat dan een los toestel wordt :)

lolsmurf 29-07-10 18:46

Leuven heeft al sms gestuurd en Gent klaarblijkelijk een mail. Dus die zullen hun lijsten wel al hebben.

DeepFritz 29-07-10 18:48

OK, dit begrijp ik, maar heb maar één bevestingsmail gekregen, dus ik heb er geen flauw idee van over welke winkel deze mail nu gaat.
Klopt het dat de bevestigingsmail gwn tekst in met onderaan het Mobistar logo?

lolsmurf 29-07-10 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeepFritz (Bericht 505090)
OK, dit begrijp ik, maar heb maar één bevestingsmail gekregen, dus ik heb er geen flauw idee van over welke winkel deze mail nu gaat.
Klopt het dat de bevestigingsmail gwn tekst in met onderaan het Mobistar logo?

Enkel mensen van Gent spreken hier over een mail, Gent dus.

Liesjj 29-07-10 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 505091)
Enkel mensen van Gent spreken hier over een mail, Gent dus.

Euhm waarvan haalt ge dat?
ik zie ook andere mensen spreken over mails ze ;)

DeepFritz 29-07-10 18:51

Weet er iemand het juiste adres van de vestiging in Leuven?

Arax 29-07-10 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 505086)
Leuven heeft al sms gestuurd en Gent klaarblijkelijk een mail. Dus die zullen hun lijsten wel al hebben.

Wat voor sms of mail?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.