//

2de Levering iPhone's

2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik woon niet zo extreem ver van lille. Zou misschien naar daar gaan. Maar dan zou ik wel willen weten hoe het zit met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02-08-10, 20:50
wtr77 wtr77 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Ja ik woon niet zo extreem ver van lille. Zou misschien naar daar gaan. Maar dan zou ik wel willen weten hoe het zit met de garantie
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 02-08-10, 21:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wtr77 Bekijk bericht
Ja ik woon niet zo extreem ver van lille. Zou misschien naar daar gaan. Maar dan zou ik wel willen weten hoe het zit met de garantie
Ik hoor altijd iets met apple care maar weet niet of het nou wereldwijde garantie is voor Iphones. De ene zegt van wel de andere zegt van niet veel onduidelijkheid
  #63  
Oud 02-08-10, 22:25
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wtr77 Bekijk bericht
Ja ik woon niet zo extreem ver van lille. Zou misschien naar daar gaan. Maar dan zou ik wel willen weten hoe het zit met de garantie
is er daar een apple retail ? Of waar zou je gaan in lille?
__________________
Best signature evah
  #64  
Oud 02-08-10, 22:29
wtr77 wtr77 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spuji Bekijk bericht
is er daar een apple retail ? Of waar zou je gaan in lille?
Weet nog niet waar maar er zal toch wel een winkel in Lille iphones verkopen ?
  #65  
Oud 02-08-10, 22:30
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Was ook op weg naar Lille vrijdag, ben gestopt in armentieres. Overal waren ze gelinkt aan providers. Zelf in boulanger, fnac, allemaal "bloqué".
  #66  
Oud 02-08-10, 22:35
wtr77 wtr77 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

frankrijk is toch simlockvrij ?
  #67  
Oud 02-08-10, 22:41
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Voor zover ik weet enkel in de apple stores. Er is een grote beschikbaarheid in de vele winkels van de operatoren maar die verkopen niet zonder abo.
  #68  
Oud 02-08-10, 22:43
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik hoor altijd iets met apple care maar weet niet of het nou wereldwijde garantie is voor Iphones. De ene zegt van wel de andere zegt van niet veel onduidelijkheid
garantie iPhone is ENKEL in land van aankoop!!

al de andere Apple produkten(iPad,iPod,macbook,imac,...)hebben wereldwijde garantie!
  #69  
Oud 02-08-10, 22:51
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
garantie iPhone is ENKEL in land van aankoop!!

al de andere Apple produkten(iPad,iPod,macbook,imac,...)hebben wereldwijde garantie!
Domme vraag: staat dit ergens op de website van Apple? Ik heb dit nergens z/w kunnen vinden en daarom vanwege dit feit ben ik huiverig om een iphone uit Engeland / Frankrijk te bestellen. Alhoewel ik met mijn 3GS tot nu toen geen garantie nodig heb gehad.
  #70  
Oud 02-08-10, 23:20
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
garantie iPhone is ENKEL in land van aankoop!!

al de andere Apple produkten(iPad,iPod,macbook,imac,...)hebben wereldwijde garantie!
Voor Ipad geldt er ook een aparte garantie als ik me niet vergis. Dat is ook enkel in land van oorsprong.
Voor Iphone geldt dat ook, behalve als je Apple Care garantie uitbreiding neemt, dan betaal je 70 EUR extra, en krijg je 1 jaar extra garantie die wereldwijd geldig is. Neem je dat niet, dan moet je terug naar land van aankoop.
De voorwaarden staan op de site van apple.
Er staat dat apple garantie kan weigeren indien je garantie aanvraagt in een ander land van aanschaf.
Anderszijds staat er ook dat apple verzendkosten en dergelijke kan aanrekenen indien je in een ander land garantie aanvraagt. Het is dus niet zo duidelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luukx Bekijk bericht
Ja dat is thuis bezorgt, maar ik kan ook geen duidelijke informatie vinden of de iPhone al verkrijgbaar is in Parijs. Zou mooi zijn aangezien ik er deze donderdag toch ben. Iemand die iets meer weet?
Ne keer bellen he .

Laatst gewijzigd door buffelkneer; 02-08-10 om 23:23.
  #71  
Oud 02-08-10, 23:28
GSUS! GSUS! is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Sinds afgelopen vrijdag morgen 9 uur men iPhone 4 gereserveerd in de Mobistar winkel in Tongeren. Moest meteen een voorschot betalen van 178 en kreeg een papier bijgeleverd met de factuur dat ze de eigenlijke prijs van de (door hun genoemde IPHONE 4G , LOSERS!!!) niet exact wisten & daarom een voorschot vroegen , ook was een accessoire set in het pakket en kon je het toestel niet loskopen. Maar voor mij was er iets interessants aan de hand : Een klant kwam binnen en zei dat ie de dag ervoor was opgebeld door een medewerkster van daar om te zeggen dat hij morgen gewoon zijn iphone kon komen afhalen , bleek nu dat deze persoon gewoon niet aangeduidt stond op de lijst , dus geen iphone kreeg. Mobistar , het is gewoon een puur amateuristisch operator bedrijf als je't mij vraagt want hun organisatie loopt ook helemaal ih honderd. Ik vraag me af hoelang ik nog moet wachten
  #72  
Oud 02-08-10, 23:31
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Als er morgen nieuwe iPhone's komen, laten ze dat weten om 0:00u normaal gezien?
  #73  
Oud 02-08-10, 23:33
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GSUS! Bekijk bericht
Sinds afgelopen vrijdag morgen 9 uur men iPhone 4 gereserveerd in de Mobistar winkel in Tongeren. Moest meteen een voorschot betalen van 178 en kreeg een papier bijgeleverd met de factuur dat ze de eigenlijke prijs van de (door hun genoemde IPHONE 4G , LOSERS!!!) niet exact wisten & daarom een voorschot vroegen , ook was een accessoire set in het pakket en kon je het toestel niet loskopen. Maar voor mij was er iets interessants aan de hand : Een klant kwam binnen en zei dat ie de dag ervoor was opgebeld door een medewerkster van daar om te zeggen dat hij morgen gewoon zijn iphone kon komen afhalen , bleek nu dat deze persoon gewoon niet aangeduidt stond op de lijst , dus geen iphone kreeg. Mobistar , het is gewoon een puur amateuristisch operator bedrijf als je't mij vraagt want hun organisatie loopt ook helemaal ih honderd. Ik vraag me af hoelang ik nog moet wachten
Ga in het vervolg naar een echte Mobistar winkel en mijdt de zelfstandige winkels (ook wel centers genaamd)
@Coolkenneth: wuk, 0:00u? Iedereen slaapt dan bijna, de winkels gaan maar open om 10uur 's morgens *-)
  #74  
Oud 02-08-10, 23:33
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Als er morgen nieuwe iPhone's komen, laten ze dat weten om 0:00u normaal gezien?
Yep, ze gaan u om 00u stipt uit uw bed bellen!
  #75  
Oud 02-08-10, 23:35
GSUS! GSUS! is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

jaa Soliber , als 19jarige knul en 2 centers in uw stad ziet ge dat verschil echt niet hoor als ge staat te popelen om dat ding vast te krijgen hehe
  #76  
Oud 02-08-10, 23:36
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Iemand op een of andere site zei dat ze wrs een email stuurden na 0:00 als er die dag een nieuwe voorraad iPhone's binnenkwam !
  #77  
Oud 02-08-10, 23:39
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Iemand op een of andere site zei dat ze wrs een email stuurden na 0:00 als er die dag een nieuwe voorraad iPhone's binnenkwam !
Dat betwijfel ik hoor. De winkels krijgen gewoon in de loop van de dag een levering binnen, overlopen dan hun wachtlijst en nemen persoonlijk contact op met de mensen die er op dat moment eentje krijgen.
  #78  
Oud 02-08-10, 23:45
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Ja sowieso bellen ze u eh, dat is het snelste en directste. Meeste mensen checken hun mail heus niet zo regelmatig. En sowieso maffen die mensen nou ^^

En verder: ik heb de indruk dat de hoofdwinkels van Mobistar, te herkennen aan het ontbreken van het woordje "center" in de titel als je ze opzoekt op de site van Mobistar, zowel een betere voorraad hebben als dat ze hun klanten beter behandelen. Ik heb gewoon de helft voorschot moeten geven maar verder vroeg de lieftallige jufrouw aan de kassa zelfs niet of ik wou overstappen, laat staan om accessoires...
  #79  
Oud 02-08-10, 23:47
GSUS! GSUS! is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Njaa is eigenlijk belachelijk dat die kutcenters dan bestaan..
  #80  
Oud 02-08-10, 23:50
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Gelukkig heb ik een Mobistar (Geen Mobistar center) op 10 min. van mn deur Ga ik daar maar naartoe ipv naar Halle
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nieuw IPhone 4 nhl2003 Odido (T-Mobile) 1 11-02-11 07:50
'Derde levering' iPhone 4, week 32 jforce Koopinformatie Nederland 81 28-08-10 16:42
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 20:08
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 17:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.