//

2de Levering iPhone's

2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Paul07 Hoeveelste sta je? Hopelijk krijgen ze er meer binnen dan op launch day , ik sta op reservering bij langemunt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 03-08-10, 17:01
musashigg musashigg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul07 Bekijk bericht
Hoeveelste sta je? Hopelijk krijgen ze er meer binnen dan op launch day , ik sta op reservering bij langemunt.
Wel, ik denk dat ik ongeveer 6de of 7de ben. Ik ben maandag ochtend om 10uur, openingsuur van de winkel, gaan aanschuiven in de rij en er stond zo een 6 à 7 man voor mij ongeveer... Dus ik hoop toch dat eerste levering groot genoeg is
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-08-10, 17:09
musashigg musashigg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allround_IT_er Bekijk bericht
Volgens mij heeft Mobistar het exclusieve contract "als provider" de iPhone te verdelen. Zij zijn dus de enigen die de iPhone met een abonnement mogen aanbieden.

Saturn zal de iPhone aan dezelfde prijs aanbieden als mobistar. Waar ligt hun winst dan, als de iPhones door Mobistar geleverd worden? Volgens mij worden de iPhones, die Saturn of andere winkels verkopen, door apple geleverd en niet door Mobistar. Welk doel zou Mobistar daarmee willen/kunnen bereiken? Ze zouden de iPhone toch gewoon verder verkopen via hun centra en niets aan derden leveren.
Mobistar gaat die natuurlijk niet aan de verkoopprijs leveren aan Saturn... Mobistar zal ze zoiezo leveren aan Saturn of andere winkels met winst, en die winkels verkopen die dan aan de consument maar met een lagere winstmarge dan Mobistar. Het hangt dan af van de winstmarge die Mobistar die winkels toelaat te krijgen of het wel gunstig is voor die winkels of niet...
  #103  
Oud 03-08-10, 17:24
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Zo, ik ben vandaag op stap geweest

Mobistar center aarschot, geen 2e levering gekregen, wachtlijst 25 a 30 man, voorschot 50 euro

Mobistar center gouden kruispunt, geen 2e lvering gekregen, wachtlijst 26 man, voorschot 50 euro (op launch day slechts 3 toestellen gekregen)

Mobistar center Leuven diestsestr , 2e levering vandaag gekregen, allen al weg, geen reserveringslijst, first come first serve

Mobistar center Leuven bondgenotenlaand, 2e levering vandaag gekregen (6 stuks), voorschot van 50%, ik heb me er nu 7e op de lijst gezet.

Nergens van een accesoire pakket gesproken..

Ik denk dat het elke dinsdag zal zijn dat er nieuwe toestellen binnenkomen..

Mvg
  #104  
Oud 03-08-10, 17:32
PuijkeN PuijkeN is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Iemand die iets gehoord heeft van M* Langemunt? Heb daar ook gereserveerd, had gehoopt dat ze er snel veel binnen zouden krijgen aangezien ze tijdens de launch ook een hele hoop ifeuns gekregen hadden ..
  #105  
Oud 03-08-10, 17:37
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Zo, ik ben vandaag op stap geweest

Mobistar center aarschot, geen 2e levering gekregen, wachtlijst 25 a 30 man, voorschot 50 euro

Mobistar center gouden kruispunt, geen 2e lvering gekregen, wachtlijst 26 man, voorschot 50 euro (op launch day slechts 3 toestellen gekregen)

Mobistar center Leuven diestsestr , 2e levering vandaag gekregen, allen al weg, geen reserveringslijst, first come first serve

Mobistar center Leuven bondgenotenlaand, 2e levering vandaag gekregen (6 stuks), voorschot van 50%, ik heb me er nu 7e op de lijst gezet.

Nergens van een accesoire pakket gesproken..

Ik denk dat het elke dinsdag zal zijn dat er nieuwe toestellen binnenkomen..

Mvg
Had ik me nu niet in de wachtlijst staan van het goudenkruispunt had ik hem al lang in leuven gaan halen -_-
  #106  
Oud 03-08-10, 17:44
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Dan ga ik komende dinsdag kamperen in Leuven Bedankt voor de tip.
  #107  
Oud 03-08-10, 18:19
musashigg musashigg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PuijkeN Bekijk bericht
Iemand die iets gehoord heeft van M* Langemunt? Heb daar ook gereserveerd, had gehoopt dat ze er snel veel binnen zouden krijgen aangezien ze tijdens de launch ook een hele hoop ifeuns gekregen hadden ..
ik zou zeggen:belt er es naar... Ik bel naar die van de veldstraat maar nemen niet... Ik ben al een half uur aan het bellen zonder resultaat.
  #108  
Oud 03-08-10, 18:27
Knoezelbos Knoezelbos is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Veldhoven
Berichten: 42
Standaard

Zojuist bij Mobistar Turnhout geweest. Alles uitverkocht. Kon wel reserveren maar de wachttijd is volgens hen 2 tot 4 maanden. En je moet dan ook nog eens 50% aanbetalen.
Nou twijfel ik ten zeerste aan de betrouwbaarheid van deze wachttijd. Volgens mij is het gewoon een trucje om reserveringen te ontmoedigen. Desondanks zonder iphone naar huis gegaan.
  #109  
Oud 03-08-10, 18:33
Han J Han J is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb zojuist een sms gekregen van T-mobile dat mijn iphone beschikbaar is en ik heb al geregeld dat ik hem morgen krijg. dus volgens mij is levering 2 begonnen?
  #110  
Oud 03-08-10, 19:03
Tim2607 Tim2607 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik ben zondag (koopzondag) bij de T- shop in Den Bosch geweest om eens te informeren of ze konden aangeven op welke plaats ik stond op de reserveringslijst. Ik heb hem op de onofficiele voorinschrijving gereserveerd en heb de aankoopbon van de 50 euro en de brief. Meneer de verkoper kon mij niet zeggen op welke plaats ik stond, dan denk ik waarom betaal ik die 50 euro:S? Deze week ook nog ingeschreven bij de belcompany waar ik niets hoefde te betalen en ik te horen kreeg dat ik 17e sta op de reserveringslijst. Daar nog een tijdje met de verkoopster staan praten, waarna ik te horen kreeg dat die 50 euro reserveringskosten een idee is van de shops niet zozeer van t-mobile zelf. De service is echt om te janken. Gelukkig vertelde meneer de verkoper me wel dat ik hoogst waarschijnlijk bij de tweede levering zou zitten en dat die in de loop van deze week binnen zou komen. Achteraf gezien had ik hem beter bij belcompany kunnen bestellen...
  #111  
Oud 03-08-10, 19:06
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Net terug van keyserlei, hebben er vandaag 6 binnengekregen en al verkocht aan reservaties (die ze sinds gisteren aanvaarden). Ik sta daar nu 3e, en bij vdb 18e (nationaal), dus mss kan ik volgende week wel iemand blij maken met een extra reservatie...
  #112  
Oud 03-08-10, 20:30
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Iemand meer info over de verkooppunten westhoek? Menen, Ieper, Poperinge, Kortrijk?
__________________
Best signature evah
  #113  
Oud 03-08-10, 20:32
djmartain djmartain is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Iemand al meer nieuws over vdb? Hebben zij er al binnen? Zijn er al leden die hun iPhone daar zijn kunnen gaan afhalen?
  #114  
Oud 03-08-10, 20:33
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Donderdag ga ik naar Mobistar in de Westland in Anderlecht. Nog mensen die hier gaan reserveren of hebben gereserveerd?
  #115  
Oud 03-08-10, 20:46
nkls nkls is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djmartain Bekijk bericht
Iemand al meer nieuws over vdb? Hebben zij er al binnen? Zijn er al leden die hun iPhone daar zijn kunnen gaan afhalen?
Ben vandaag binnengeweest in VDB Kuurne, ze vertelden dat ze hun iPhones oorspronkelijk deze week verwachtten, maar Mobistar heeft dat uitgesteld.
Nationaal zou de lijst veertig reservaties tellen, ze hopen dat ze er vijfhonderd geleverd krijgen - zeer optimistisch van hen.

Kris 8400, als je hebt gereserveerd bij vdb maar je telefoon komt eerder toe bij mobistar keyserlei, wat doe je dan met je voorschot?
  #116  
Oud 03-08-10, 21:13
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
alle apple toestellen hebben wereldwijde garantie behalve de iPhone.
voor de iPhone geldt het land van herkomst omdat die iPhone gebonden is aan een operator-verdeler.

edit: wanneer je een apple care afsluit voor je iPhone heb je ook wereldwijde garantie.
Vandaag gemerkt terwijl ik in de Apple Online Store aan het kijken was.. Er is bij de iPhone geen sprake meer van Applecare (stond er wel op tot op de releasedag).. Maw, in België is het blijkbaar niet mogelijk om Applecare te nemen op je iPhone.
  #117  
Oud 03-08-10, 21:34
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkls Bekijk bericht
Ben vandaag binnengeweest in VDB Kuurne, ze vertelden dat ze hun iPhones oorspronkelijk deze week verwachtten, maar Mobistar heeft dat uitgesteld.
Nationaal zou de lijst veertig reservaties tellen, ze hopen dat ze er vijfhonderd geleverd krijgen - zeer optimistisch van hen.

Kris 8400, als je hebt gereserveerd bij vdb maar je telefoon komt eerder toe bij mobistar keyserlei, wat doe je dan met je voorschot?
Ga het proberen terug te krijgen, anders verkoop ik wel iemand mn reservatie voor de prijs van het voorschot of koop ik m gewoon zelf en zet hem op ebay.

Veel problemen zullen ze wel niet hebben met dat het zo'n gegeerd toestel is, zowel mobistar als vdb.
  #118  
Oud 04-08-10, 12:50
matthias.flion matthias.flion is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: steenokkerzeel
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Zo, ik ben vandaag op stap geweest

Mobistar center aarschot, geen 2e levering gekregen, wachtlijst 25 a 30 man, voorschot 50 euro

Mobistar center gouden kruispunt, geen 2e lvering gekregen, wachtlijst 26 man, voorschot 50 euro (op launch day slechts 3 toestellen gekregen)

Mobistar center Leuven diestsestr , 2e levering vandaag gekregen, allen al weg, geen reserveringslijst, first come first serve

Mobistar center Leuven bondgenotenlaand, 2e levering vandaag gekregen (6 stuks), voorschot van 50%, ik heb me er nu 7e op de lijst gezet.

Nergens van een accesoire pakket gesproken..

Ik denk dat het elke dinsdag zal zijn dat er nieuwe toestellen binnenkomen..

Mvg
voor de welke heb je je op de lijst gezet?
  #119  
Oud 04-08-10, 13:51
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion Bekijk bericht
voor de welke heb je je op de lijst gezet?
Iphone 4 16Gb
  #120  
Oud 04-08-10, 14:17
neill neill is offline
• iOS 9.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Net terug van keyserlei, hebben er vandaag 6 binnengekregen en al verkocht aan reservaties (die ze sinds gisteren aanvaarden). Ik sta daar nu 3e, en bij vdb 18e (nationaal), dus mss kan ik volgende week wel iemand blij maken met een extra reservatie...
Moet je voorschot betalen bij Keyserlei? Thanks!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nieuw IPhone 4 nhl2003 Odido (T-Mobile) 1 11-02-11 08:50
'Derde levering' iPhone 4, week 32 jforce Koopinformatie Nederland 81 28-08-10 17:42
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 21:08
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 18:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.