iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   2de Levering iPhone's (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/66126-2de-levering-iphone-s.html)

saaiko 30-07-10 15:29

2de Levering iPhone's
 
Hallo,

Bedoeling van deze topic:

Alle informatie over de 2de levering aan de Mobistar winkels.

Als iemand informatie heeft over waar, wanneer, aantal... posten maar!

Gek 30-07-10 16:14

haha, hij blijft erg leeg, dus ik denk niet dat er veel informatie is :D

Coolkenneth 30-07-10 16:18

Ze zijn dus allemaal al uitverkocht?

vhrgamer 30-07-10 17:18

Wilde net zo'n topic gaan aanmaken.

Het lijkt mij niet dat het lang gaat duren maar als je bijvoorbeeld naar de levertijden van T-Mobile in Nederland kijkt (8 weken) kan het nog wel eens heel lang gaan duren.

Ik hoop dat als ik over 3 weken terug kom van vakantie ik er gewoon een kan ophalen in Belgie bij Mobistar Turnhout :D.

Hermadrid 30-07-10 17:20

ja hoop het ook des noods ga ik even langs apple store ben eind augustus/begin september toch in parijs. Als die daar niet is dan maar afwachten op belgie:( hoop zo snel mogelijk.

vancanneyt 30-07-10 17:37

inzake volgende levering van mobistar zegt men volgende op zdnet:
Citaat:

Nieuwe levering
Wie een iPhone 4 wil maar er geen meer kan vinden, hoeft niet te lang te wachten. Mobistar verwacht dat er vanaf volgende week al nieuwe bestellingen toekomen. In de loop van de volgende weken zal het toestel dus gewoon beschikbaar zijn
iPhone 4 goed uit de startblokken - news - ZDNet

Hermadrid 30-07-10 17:44

hoop dat het waar is:O is er trouwens een mobistar winkel in Essen?

Wolfs9 30-07-10 18:40

in hasselt 2 plekken zeggen ze 2 maand wachten..

LKmbnb 30-07-10 18:47

Vandaag naar Wijnegem geweest zonder succes. Hopelijk komt de 2e levering snel.

DutchClick 30-07-10 19:52

De waarheid zal weer in het midden liggen. Ons werd verteld dat er eind augustus weer nieuwe voorraad zou zijn.

lesfetes 30-07-10 19:55

Hetgeen wat me het meest frustreerd is dat we in Belgie geen gewoon online bestel systeem hebben ...
Net zoals FR of UK op de apple online store bestellen en wachten, geen gedoe met vage lijsten bij dubieuze resellers of via kleine (met alle respect) zelfstandige mobistar winkeltjes die amper bevoorraad worden.
Ook de belachelijke mobistar website laat enkel de oude iPhones zien, voor de fun eentje proberen te bestellen en rararara: deze zijn momenteel niet in stock ... tja
Niet dat het iets op gaat brengen, maar het moest er gewoon af !

Coolkenneth 30-07-10 19:55

Eind augustus, na 8 weken, volgende week al. Man, ik haat geruchten :p

DutchClick 30-07-10 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes (Bericht 507080)
Hetgeen wat me het meest frustreerd is dat we in Belgie geen gewoon online bestel systeem hebben ...
Niet dat het iets op gaat brenegn, maar het moest er gewoon af !

Ik moet zeggen dat Mobistar er opnieuw een ongelooflijke bende van maakt... Het klinkt allemaal zo amateuristisch:
"oh ja, trouwens: morgen komt die nieuwe eh...iPhone telefoon uit. We zien wel hoeveel toestellen er komen. Misschien moeten we ook even denken aan het sturen van een mailtje... Ja, morgen is ook goed, joh"
Dan heeft T-Mobile het - blijkbaar - iets beter voor elkaar

lesfetes 30-07-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes (Bericht 507080)
Ook de belachelijke mobistar website laat enkel de oude iPhones zien, voor de fun eentje proberen te bestellen en rararara: deze zijn momenteel niet in stock ... tja

Oh ja, het systeem scheen ook nog te "weten" dat ik 2 (!!!!) jaar geleden al eens een iPhone via de website had besteld, op zich niets mis mee, maar daardoor kon ik nu niet op het zelfde email adres eentje bestellen (beperkt tot 1 per mail adres - na 2 jaar HALLO :confused:)

Soliber 31-07-10 11:03

Ik had gisteren naar Aalst gebeld en daar zeiden ze dat er alle weken nieuwe binnenkwamen.
Tzou een beetje héél bizar zijn dat er een volle maand geen enkele iPhone aan Mobistar geleverd zou worden eh mensen :-)

Thrilla 31-07-10 13:01

mij hebben ze verteld dat ik 1 a 2 weken moest w8en op mijn iphone die ik donderdag besteld heb ...

DutchClick 31-07-10 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thrilla (Bericht 507856)
mij hebben ze verteld dat ik 1 a 2 weken moest w8en op mijn iphone die ik donderdag besteld heb ...

Dat zou dus erg meevallen... (okay, iedere dag is er 1 teveel ;-) )
Ik heb me gisteren op een lijst laten zetten en zie het wel... Gisteren ook al voor niets naar Belgie gereden (was wel ook leuk uitje hoor).

Gek 31-07-10 14:37

Idd iedere dag is 1 te veel :D
Ik heb me al vanaf 22juni op een lijst gezet, dus hoop dat ik ook bij de 2e levering zit

spuji 31-07-10 17:06

Pff, ik heb al geen zin meer om nog maar es naar een mobistar te gaan. Altijd maar hetzelfde liedje dat ik te horen krijg. Het lezen van dit forum is allesinds niet goed voor m'n geduld. Zal tijd gaan worden dat die tweede levering er is.

FenixStyle 31-07-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gek (Bericht 507993)
Idd iedere dag is 1 te veel :D
Ik heb me al vanaf 22juni op een lijst gezet, dus hoop dat ik ook bij de 2e levering zit

Ik al vanaf 10 juni, en ik heb er nog geen. Ik hoop ook volgende week telefoon te krijgen. Kan me niet voorstellen dat ze er de komende weken geen/amper gaan binnenkrijgen, ik veronderstel dat ze er wekelijks toch wel een deel krijgen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.