iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone 4 Tethering (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/66550-iphone-4-tethering.html)

odyssey 02-08-10 15:25

iPhone 4 Tethering
 
Iemand er al in geslaagd nu dat de jailbreak via jailbreakme.com beschikbaar is om tethering te activeren op een iPhone 4.

Ik zit op het mobistar netwerk

tnx!:)

iScorpio 02-08-10 15:29

Tethering werkt gewoon bij mij op de iPhone 4 fw 4.0.1 met jailbreak. Heb Vodafone als provider.

berndvp 02-08-10 15:39

zijn jouw gegevens wel correct ingevuld?
Normaal zou het standaard moeten werken

apotheosis 02-08-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odyssey (Bericht 511412)
Iemand er al in geslaagd nu dat de jailbreak via jailbreakme.com beschikbaar is om tethering te activeren op een iPhone 4.

Ik zit op het mobistar netwerk

tnx!:)

Bij een jailbreak weet ik niet hoe het ermee zit maar op de normale manier kan je alleen maar tethering gebruiken met base,MV en proximus en niet met mobistar.

odyssey 02-08-10 17:24

uiteraard! proximus en mobistar staan dit niet toe dus kan het niet op de normale manier activeren..

ik dacht dat er eventueel een jailbreak hack beschikbaar zou zijn om dat alsnog te kunnen zoals met mijn vorige 3G..

Scottom 02-08-10 19:13

Proximus staat tethering wel toe en is op de normale manier te activeren. Mobistar staat het als enige niet toe in belgie.

bdr 02-08-10 19:26

<3 Mobistar!

bartgoossens 02-08-10 20:07

Met het proximus kaartje of het Mobile Vikings kaartje lukt het perfect. Zodra ik er een Mobistar sim instop, verdwijnt de menu-optie Tetheren. Ik wil niet jailbreaken of whatever, maar ik wil uiteraard wel graag tetheren. Is er een oplossing zonder gedoe?

Scottom 02-08-10 20:23

Ik zou het niet weten, dat mobistar als enige niet gaat wist ik.

apotheosis 02-08-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odyssey (Bericht 511719)
uiteraard! proximus en mobistar staan dit niet toe dus kan het niet op de normale manier activeren..

ik dacht dat er eventueel een jailbreak hack beschikbaar zou zijn om dat alsnog te kunnen zoals met mijn vorige 3G..

De post boven de uwe had ik geschreven bij proximus dit wel gaat, alleen bij mobistar niet.

guza 02-08-10 21:28

Net een 3GS gejailbreaked via jailbreakme.com Er is wel een tethering optie maar je moet username en password invullen?
Is dat de betaalde versie?
Hoe krijg ik tethering? iemand al gelukt??

dthiemann 05-08-10 13:13

Volgens mij is het zo dat als je je simkaart wisselt dat het kan zijn dat je je Mobiele data settings opnieuw moet invullen. Dus ook je tethering instellingen.

Ik zelf gebruik Vodafone NL en heb de optie gewoon in iOS4 4.1 zitten. Zonder jailbreak nog wel. Werkt super!

Tethering staat dus standaard op je iPhone 4.

Bomans 05-08-10 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guza (Bericht 512334)
Net een 3GS gejailbreaked via jailbreakme.com Er is wel een tethering optie maar je moet username en password invullen?
Is dat de betaalde versie?
Hoe krijg ik tethering? iemand al gelukt??

Je moet daar gewoon dezelfde gegevens invullen als voor je mobiele dataverbinding (tethering gaat immers via je mobiele data verbinding).

AndyVP 05-08-10 13:48

Kan je eigelijk je internet van je iphone delen met een ipod touch via tethering?
Zou zeer leuk zijn :p

gunnark 19-08-10 11:17

IPhone->Ipod/Ipad
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AndyVP (Bericht 517463)
Kan je eigelijk je internet van je iphone delen met een ipod touch via tethering?
Zou zeer leuk zijn :p

Via jailbreak kan dat. Je kan een app kopen ($19.95) MyWi. Die maakt van je iphone een Wi-Fi zender en kun je er alles aan koppelen (laptop, iDevice).

bartje_blue 29-11-11 15:06

Is het anno 2011 nog steeds niet mogelijk om via mobistar tethering te activeren.
Mijn toestel heeft geen jailbreak!

FridgeNL 29-11-11 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje_blue (Bericht 741136)
Is het anno 2011 nog steeds niet mogelijk om via mobistar tethering te activeren.
Mijn toestel heeft geen jailbreak!

Kijk hier eens naar....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.