//

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar

Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Idd een simpele bestelprocedure via de Apple website zoals in UK of FR, of zoals met alle andere Apple producten zou het leven een stuk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-08-10, 00:47
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Idd een simpele bestelprocedure via de Apple website zoals in UK of FR, of zoals met alle andere Apple producten zou het leven een stuk minder frusterend maken en vooral inzichtelijker. Een tracking service en hup iedereen weet hoever zijn bestelling is.
De hele Mobistar verdeling heb ik nooit begrepen, bij geen enkele iPhone release.
De schaarste zal misschien niet direct bij hun liggen maar de onprofessionele vaagheid echt wel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-08-10, 07:49
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
En jullie denken dat het beter gaat zijn als bijvoorbeeld Proximus de verkoop in handen krijgt?
Sommigen geloven nog in sprookjes ja en precies of hun leven er van af hangt
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #23  
Oud 16-08-10, 10:28
BillyBob BillyBob is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Misschien is het idee om eens een journalist te tippen over dit soort toestanden?
Beursgenoteerde bedrijven als dit kunnen negatieve pers missen als kiespijn.
  #24  
Oud 16-08-10, 10:38
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

en je denkt dat een artiekeltje in een belgische krant, wat zal doen met het aandeel van apple? En dat het aandeel van mobistar door een artiekel een beetje zakt op de beurs veranderd niks aan het feit dat zij het alleen recht hebben.
  #25  
Oud 16-08-10, 10:51
govaertdidier govaertdidier is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Volgens mij zijn sommige mensen hier wat aan het dromen. Ik zie in heel dit verhaal maar 1 schuldige: Apple
Je plant toch geen release van een product als je er nauwelijks genoeg hebt? schuif de release dan een maand op. maar dit word volkomen bewust gedaan volgens mij.
En zolang mobistar het meeste geld op tafel legt bij apple, zal mobistar de iphone blijven verdelen in belgie. ze verkopen als zoete broodjes bij mobistar, waarom zou iemand van management apple of mobistar zich dit dan aantrekken?

daarenboven zou het niet slecht zijn om wat geduld te kweken, sommigen zijn hier geen haar beter als kleine kinderen een maand voor sinterklaas, WANNEER KOMT DE SINT NU IN GODSNAAM??
  #26  
Oud 16-08-10, 11:55
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Inderdaad, geduld is een mooie deugd.
  #27  
Oud 16-08-10, 12:08
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik had mijn iPhone de 30ste, mr toch, Nooit meer bij Mobistar.
  #28  
Oud 16-08-10, 13:09
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Ik was in Luik..bij M*..alle personeel liep met zon ding rond..maar niks te koop
  #29  
Oud 17-08-10, 11:40
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door govaertdidier Bekijk bericht
Volgens mij zijn sommige mensen hier wat aan het dromen. Ik zie in heel dit verhaal maar 1 schuldige: Apple
Je plant toch geen release van een product als je er nauwelijks genoeg hebt? schuif de release dan een maand op. maar dit word volkomen bewust gedaan volgens mij.
En zolang mobistar het meeste geld op tafel legt bij apple, zal mobistar de iphone blijven verdelen in belgie. ze verkopen als zoete broodjes bij mobistar, waarom zou iemand van management apple of mobistar zich dit dan aantrekken?

daarenboven zou het niet slecht zijn om wat geduld te kweken, sommigen zijn hier geen haar beter als kleine kinderen een maand voor sinterklaas, WANNEER KOMT DE SINT NU IN GODSNAAM??
Kijk ... een Mobistar medewerker.

Ik zeg, boycotten die handel. Geen iPhones meer bestellen in Mobistar Centers. Zeg jullie bestellingen af en reserveer in MediaMarkt, Van Den Borre, ....
  #30  
Oud 17-08-10, 12:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Kijk ... een Mobistar medewerker.

Ik zeg, boycotten die handel. Geen iPhones meer bestellen in Mobistar Centers. Zeg jullie bestellingen af en reserveer in MediaMarkt, Van Den Borre, ....
Dat is wel heel laag bij de gronds om iemand die jouw mening niet deelt te bestempelen als een Mobistar medewerker. Als je tijdig je iPhone had gereserveerd, dan had je nu ook al een exemplaar, de schuld ligt dus zeker niet alleen bij Mobistar.

Maar als jij het een oplossing vind om je bestelling bij het Mobistar Center te annuleren, dan kan dat alleen maar positief zijn voor mensen die achter jou op de lijst staan
  #31  
Oud 17-08-10, 12:08
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

geen problemen hier!
ik heb ondertussen 12 iPhone4's 32GB verspreid over belgie weten te bemachtigen.
ik snap echt niet hoe sommigen hier er maar geen kunnen vastkrijgen.
6 waren gereserveerde en had ik op de launch en de andere 6 heb ik gewoon kunnen kopen door verschillende mobi shop's binnen te wandelen de laatste weken.
  #32  
Oud 17-08-10, 12:11
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Welke Mobi Shops dan?
Ik heb Aalst en Oostende gedaan ondertussen. Je kan ze moeilijk allemaal gaan afrijden ...
  #33  
Oud 17-08-10, 12:18
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

ik had er 1 in hasselt en 1 in st-truiden vorige week vrijdag
1 in oostende en 1 in genk vorige week dinsdag
2 in mechelen 2 weken geleden.

het beste is dat je gewoon "de kleinere" mobi shop's afschuimt!
mss dat mijn vorig werk vroeger voor ik zelfstandige ben geworden wel een beetje helpt(bevoorraden van mobi shop's)
  #34  
Oud 17-08-10, 13:42
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
geen problemen hier!
ik heb ondertussen 12 iPhone4's 32GB verspreid over belgie weten te bemachtigen.
ik snap echt niet hoe sommigen hier er maar geen kunnen vastkrijgen.
6 waren gereserveerde en had ik op de launch en de andere 6 heb ik gewoon kunnen kopen door verschillende mobi shop's binnen te wandelen de laatste weken.
Ik snap dat wel, jij hebt vrijwel alle beschikbare iphone's in Belgie al op je genomen
  #35  
Oud 17-08-10, 13:45
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
ik had er 1 in hasselt en 1 in st-truiden vorige week vrijdag
1 in oostende en 1 in genk vorige week dinsdag
2 in mechelen 2 weken geleden.

het beste is dat je gewoon "de kleinere" mobi shop's afschuimt!
mss dat mijn vorig werk vroeger voor ik zelfstandige ben geworden wel een beetje helpt(bevoorraden van mobi shop's)
En wat doet ge met zoveel iPhones als ik vragen mag? Ge zijt een zelfstandige en hebt die nodig voor uw zaak? Of zijt gij zo iemand die het verknoeit voor alle andere wachtenden door overal iPhones te gaan opkopen en vervolgens voor een hogere prijs te zitten verkopen?
  #36  
Oud 17-08-10, 17:38
Bemay Bemay is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
En wat doet ge met zoveel iPhones als ik vragen mag? Ge zijt een zelfstandige en hebt die nodig voor uw zaak? Of zijt gij zo iemand die het verknoeit voor alle andere wachtenden door overal iPhones te gaan opkopen en vervolgens voor een hogere prijs te zitten verkopen?
Idd, word ik ook kwaad van.
  #37  
Oud 17-08-10, 17:58
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
geen problemen hier!
ik heb ondertussen 12 iPhone4's 32GB verspreid over belgie weten te bemachtigen.
ik snap echt niet hoe sommigen hier er maar geen kunnen vastkrijgen.
6 waren gereserveerde en had ik op de launch en de andere 6 heb ik gewoon kunnen kopen door verschillende mobi shop's binnen te wandelen de laatste weken.
En wat vraag je voor die iPhones?

De officiële verkoopprijs vermoed ik, want je zou dit toch niet gedaan hebben om winst te maken op kap van die personen die nog steeds op hun iPhone moeten wachten ...
  #38  
Oud 17-08-10, 18:14
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
En wat vraag je voor die iPhones?

De officiële verkoopprijs vermoed ik, want je zou dit toch niet gedaan hebben om winst te maken op kap van die personen die nog steeds op hun iPhone moeten wachten ...
Uiteraard aan de officiële verkoopprijs!! Oh.. Maar wacht.. Oei.. Nu wilt de aangetrouwde achterneef van de bakker van zijn kuisvrouw toevallig toch wel niet 850 euro geven zeker?! Tja, dat kan hij moeilijk weigeren hé! Maar, zo goed als hij is, wil hij natuurlijk wel nog zo vriendelijk zijn om ons de kans te geven om ook een iPhone aan die prijs te kopen!

(no offence naar knuster toe, maar in 9/10 gevallen gaat het wel zo bij mensen die meerdere toestellen hebben gekocht. Ze kopen dat allemaal met goede bedoelingen om er gewoon iemand blij mee te maken, maar zijn wegens het principe van "vraag & aanbod" plots genoodzaakt om toch de toestellen aan een veel hogere prijs te verkopen)

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 17-08-10 om 18:18.
  #39  
Oud 17-08-10, 18:36
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bemay Bekijk bericht
Idd, word ik ook kwaad van.
Same here. Zo'n doorverkoop is gewoon de logistieke klucht exploiteren. Sites zoals eBay zouden producten jonger dan 1-2 maanden moeten weren. Ticketverkoop op eBay enzo is ook al aan banden gelegd.
Al zijn diegenen die de aankoop doen allesbehalve beter omdat ze die lucratieve handelspraktijken juist in leven laten.

Laatst gewijzigd door JohnnyricoMC; 17-08-10 om 18:42.
  #40  
Oud 17-08-10, 19:07
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Wat maakt dat in godsnaam uit hoeveel hij er voor vraagt???

Er wordt toch niemand verplicht dat bedrag te betalen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar en het Iphone zakje W34p0ns iPhone accessoires en onderdelen 2 14-08-09 11:02
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 18:15
Hotspots in het buitenland tegen flatrate - iPass mla Wi-Fi 0 10-01-09 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.